Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kokemuksia selvännäkijöistä  (Luettu 6151 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
-Markus
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« : 20.02.2011 20:08:10 »

Tervehdys,

Ajattelin kysyä ja samalla aloittaa keskustelun, millä tavalla olette kokeneet ajatuksia selvännäkijöiden antamista neuvoista.

Itse otin yhteyttä Pia Koukilaan ja heti ensimmäisen kerran hänen kanssa juteltuaan, tuli sellainen tunne, että hän ymmärtää ja haluaa kuunnella asioita, joita itselläni oli keskusteltavana. Olemme keskustelleet asioista useamman kerran, ja olen saanut häneltä hyviä neuvoja ja ohjeita omaan elämäntilanteeseen.

Suosittelen! Smiley
tallennettu
yksinäinen susi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34


Profiili
« Vastaus #1 : 20.02.2011 20:58:17 »

Itse olen käynyt Helena Leivolla, ja tuli sellainen tunne, että ensimmäistä kertaa elämässäni joku ymmärsi minua täysin. Sain paljon ajattelemisen aihetta ja vastauksia asioihin omasta itsestäni joita olin aiemmin itsekseni ihmetellyt.
tallennettu
Laksmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 136



Profiili
« Vastaus #2 : 25.02.2011 11:24:33 »

Leivo on mielenkiintoinen tapaus, jos liikutte Vaasassa, käykää!

Itse soitin hiljattain jollekin "Tarjalle " (ei sahari) 0700-numeroon,  joka ei  oikein sanonut juuta eikä jaata mihinkään suuntaan.   PAITSI! Yhden jutun hän näki niin selvästi ja se alkoi tapahtumaan jo muutaman päivän sisällä. Hän sanoi vaan että lähiaikoina. Eli kyselin vähän kavereista, keihin voin luottaa ja ovatko jotkut häipyneet elämästä lopullisesti, onko parasta jättää taakse jne. On ollut vähän ongelmia kaverisektorissa. Lips Sealed Nojaa, ainoastaan yhdestä tyypistä hän näki selvää!

Muista ei toisaankaan sanonut yhtään mitään järkevää, jahkaili vaan. Tän erään ystävättären osalta hän oli satavarma ja niin siinä sitten kävi. Ehkä hän tunsi ne energiat niin vahvasti koska olin jo suunnitellut ottavani tähän tyyppiin yhteyttä ja kaiken oli tapahtuva ihan kohta.

Pitää googlata tuo Pia K. 

tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #3 : 25.02.2011 16:58:39 »

kävin claudia evellä. tykkäsin.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
äityli66
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #4 : 17.03.2011 20:16:01 »

Minä olen vain nykyisin luottanut yhteen ainoaan tietäjään/näkijään ja hän on ULLA PALMEN.   Cheesy
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: