Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ajatuksenvirtaa ja esittelyä  (Luettu 2667 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
ambecco
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


~Kaikella on tarkoituksensa~


Profiili
« : 18.02.2011 20:30:39 »

Hei kaikki kanssalukijat  Smiley

Olen jo pitkään ollut kiinnostunut näistä aistiasioista ja erilaisista tuntemuksista. Hienoa huomata, että näin aktiivinen ja suuri joukko on täällä näin kätevästi yhteyksissä. Itse olen vielä aloittelija, ja ehkä liiankin kova pohtimaan näitä elämän koukeroita. Onneksi kaksi tytärtäni vetävät minut tarvittaessa takaisin todellisuuteen  smitten  Ikävä kyllä myöskin siitä johtuen en ole vielä saanut aikaa tutustua omiin uusiin Tarot-kortteihini kunnolla ajan kanssa. Ensikosketukseni korttien tulkintoihin olivat äitini ja hänen enkelikorttinsa, mutta on sitä koettu kuitenkin pari (vasta-alkajan vaatimatonta, mutta siitähuolimatta todellakin voimia antavaa) lyhyttä hetkeä jo omien tulkintojenkin myötä Smiley Horoskooppien "mutua" minuun on aivopesty hyvin nuoresta pitäen Mummon hoivissa Wink mutta täällä ensikertaa pääsin tutkiskelemaan omaa tähtikarttaani, johon haluaisin paremminkin perehtyä, mutta näillä alkutiedoilla tulkitseminen vaatii vielä paljon aikaa, jota tuntuu että nykymaailmassa ei enää koskaan ole tarpeeksi, mutta uteliaisuutta minulta onneksi ei puutu  Cheesy

Edelleen muistelen kohta 20v takaista sairaalareissuani Päijät-Hämeen keskussairaalassa  Haluaisin vielä joskus kiittää ihan kasvotusten postiluukusta pudonneesta luonneanalyysistä selvännäkijävierustoveriani angel.   Smiley