Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ajatuksenvirtaa ja esittelyä  (Luettu 2667 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
ambecco
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


~Kaikella on tarkoituksensa~


Profiili
« : 18.02.2011 20:30:39 »

Hei kaikki kanssalukijat  Smiley

Olen jo pitkään ollut kiinnostunut näistä aistiasioista ja erilaisista tuntemuksista. Hienoa huomata, että näin aktiivinen ja suuri joukko on täällä näin kätevästi yhteyksissä. Itse olen vielä aloittelija, ja ehkä liiankin kova pohtimaan näitä elämän koukeroita. Onneksi kaksi tytärtäni vetävät minut tarvittaessa takaisin todellisuuteen  smitten  Ikävä kyllä myöskin siitä johtuen en ole vielä saanut aikaa tutustua omiin uusiin Tarot-kortteihini kunnolla ajan kanssa. Ensikosketukseni korttien tulkintoihin olivat äitini ja hänen enkelikorttinsa, mutta on sitä koettu kuitenkin pari (vasta-alkajan vaatimatonta, mutta siitähuolimatta todellakin voimia antavaa) lyhyttä hetkeä jo omien tulkintojenkin myötä Smiley Horoskooppien "mutua" minuun on aivopesty hyvin nuoresta pitäen Mummon hoivissa Wink mutta täällä ensikertaa pääsin tutkiskelemaan omaa tähtikarttaani, johon haluaisin paremminkin perehtyä, mutta näillä alkutiedoilla tulkitseminen vaatii vielä paljon aikaa, jota tuntuu että nykymaailmassa ei enää koskaan ole tarpeeksi, mutta uteliaisuutta minulta onneksi ei puutu  Cheesy

Edelleen muistelen kohta 20v takaista sairaalareissuani Päijät-Hämeen keskussairaalassa  Haluaisin vielä joskus kiittää ihan kasvotusten postiluukusta pudonneesta luonneanalyysistä selvännäkijävierustoveriani angel.   Smiley

Olisi mahtavaa vaihtaa myös elämänkokemuksia kokeneempien tulkitsijoiden kanssa ja en oikein tiedä mistä kannattaisi edes aloittaa, mutta ehkä tässä olisi jo jonkinlainen alku. Kaikenlaiset kommentit tervetulleita. Toivoisin erityisesti keskustelua "tämän päivän" elämän arvoista ja siitä miten "minä/sinä maanmatonen" tunnet voivasi vaikuttaa ihmisten (median ja rahan hallitsemaan) maailmaan.

Olisin todella innoissani jos joku vaivautuisi katsomaan millaista energiaa ympärilläni on ja miksi tämänhetkinen tilanteeni tuntuu jotenkin "ratkaisevalta"... mutta omat "ratkaisuni" niin vaikeilta toteuttaa... mihin minun kannattaisi keskittyä... Lapsiini tietysti ensisijaisesti, mutta mihin muualle energiaani pitäisi kohdentaa?!? Huh  Voiko minusta olla avuksi kellekään, ennen kuin löydän sisäisen tasapainoni ja mahtavatko tarot-kortit olla apuna siinä?  -  Miltähän parisuhteeni vaikuttaa ulkopuolisen silmin? -

Nämä olivat tämänhetkisiä "elämäni suuria kysymyksiä"- joihin en kuvittelekaan olevan mitään yksioikoista vastausta, mutta ehkä nekin kertovat jotain minusta.

Jokatapauksessa - hauska tutustua Smiley energistä ja positiivista lämminhenkistä helmikuun perjantai-iltaa ja kiitos ajastasi Smiley

tallennettu

nousumerkki vaa'assa
aurinko kaksosissa
kuu skorpionissa
merkurius härässä
venus ravussa
Mars kaksosissa

~vierivä kivi ei sammaloidu~
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #1 : 18.02.2011 23:39:45 »

Tervepä tuloa minunkin puolesta!

En ole mikään näkijä enkä tietäjä, mutta jos astrologiaa haluat opiskella, aloita ihan eläinradan merkeistä, opettele niiden ominaisuuksia muutamalla sanalla.  Siitä on helppo siirtyä merkkien hallitsijoihin ja huonejakoon.  Loppu onkin palapeliä Grin!  No ei ehkä ihan... mutta alkuun pääsee jo näillä.

Jälleen kerran mainostan Elämänilon kasaamaa tietopakettia
www.astro.fi/forum/index.php?topic=4514.0
Siellä on paljon tietoa sopivasti pureksittavassa muodossa.  Ja netti on täynnä tietoa, jos vaan jaksaa hakea.

Tältä foorumilta minunkin matka "hörhöjuttujen" pariin alkoi, ja jatkuu yhä!  smitten
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: