Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Adressi ADHD-aikuisten lääkekorvattavuuden puolesta  (Luettu 9580 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« : 18.02.2011 10:11:35 »

http://www.adressit.com/adhd_aikusten_puolesta

Mulle ainakin tärkee aihe, olis mukavaa jos astroystävätkin allekirjoittaisivat  smitten
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #1 : 19.02.2011 10:18:36 »

Allekirjoitin. Sain henkilökohtaisesti kokea järkytyksen apteekissa ostaessani lääkettä, jonka kertakustannus on 77,44e. Se on yh-opiskelijan budjetista ihan hirveä osa. Tuolla rahalla saan esim. ruokaa puoleksitoista viikoksi koko perheelle. Minä en ollut saanut tietoa kuin vasta apteekissa, että korvaus on lopetettu.

Eikä dopamiiniaineenvaihduntahäiriö katoa mihinkään iän myötä. Se on ja pysyy koko elämän. 
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #2 : 20.02.2011 08:24:49 »

joo, melko hyshys tästä on oltu, mä kun hengaan myös adhd foorumilla ni siellä osu silmään, perjantaina sain haettua viel loput 2 prk korvauksella kun tiistaina korvattavuus poistu.

olis vaan ollu enenmmän reseptiä jäljellä.en kerenny saamaan uutta siks.

kaiken kukkuraks täyshintasena(kaan) se ei vaikuta maksukattoon...
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
aurinkolapsi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21


Profiili
« Vastaus #3 : 22.03.2011 15:07:46 »

Allekirjoitin, ja mielestäni asia on todella tärkeä!  Smiley
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1518


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #4 : 09.04.2012 21:55:42 »

Tärkeä asia kyllä, melkoisen monilla tähän viittaavia oireita, mutta, mutta..
Linkissä tosin lapsilla tehty tutkimus, mutta toimii yhtä hyvin aikuisillakin.
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #5 : 10.04.2012 10:49:30 »

Mulla lääkkeen rinnalla on superfoodeista MACA jauheena, sain äitimaa messuilta myös poronjäkäläuutetta kokeiluun.
liikunta ei mulla auta, kun en oo ylivilkas, ADHD-C diagnoosi mun kohdalla tarkottaa siis että ylivilkkauspiirteistä on ainoostaan puhuu paljon/koko ajan ja kaikki impulssipiirteet.

Tän adressin myötä (siis toimitin Hyssälälle adhd-aikuiset ryn pj:n kanssa lokakuussa) saatiin korvaus takaisin 1.3.2012.
Ei siis hukkaan menny ollenka tää ruohonjuuritason taistelu mun osaltani Smiley
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #6 : 10.04.2012 13:17:02 »

Allekirjoitin.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: