Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ihottumien hoito energia-konsteilla  (Luettu 14964 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« : 17.02.2011 22:42:31 »

Hei! Sattuisikos joku tietämää paremmin, että mikä energiahoitomuoto tepsisi ihottumiin?

Tässä alkaa jo kaikki konstit olla lopussa. Jossakin joskus näin ilmoituksen käsilläparantajasta, jonka listaan kuuluivat myös ihottumat, mutta kun nyt en vaan muista että kuka se oli.. Saatikka sitten missä.

tallennettu
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #1 : 17.02.2011 22:53:47 »

Löytyisikö tuosta etusivun yläbannerin Auttajat-osiosta?
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 18.02.2011 13:46:20 »

Löytyisikö tuosta etusivun yläbannerin Auttajat-osiosta?

Olen yrittänyt sieltä etsiskellä, mutta useimmilla ei lue minkäänsortin kuvausta siitä mitä tekevät. Joillakin taas on lista vaikka minkä nimisiä hoitoja, muttei niistä juuri ota selvää, että mihin vaivoihin niistä kukin parhaiten sopii.
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #3 : 18.02.2011 18:37:33 »

En, kerro ihmeessä lisää. Smiley
tallennettu
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #4 : 18.02.2011 21:28:52 »

Mä sain ihottuman kuriin vyöhyketerapialla ja vyöhyketerapeutin ruokaohjeistuksilla. Hän sanoi, että mun ihosta tuli läpi kaikki ruoka mikä ei sopinut mulle ja lisäksi vyöhyketerapialla stimuloitiin kehoa toimimaan tasapainoisemmin, tais olla mulla ainaki munuaiset sellanen mikä kaipas aktivointia. Tästä on jo aikaa, että en ihan tarkkaan muista mut suosittelen. Kerta hoito ei tosin riitä, mulla oli varmaan vuoden hoito.
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #5 : 18.02.2011 23:08:45 »

Tämä ei siis ole atoopia, vaan keratosis pilaris. Se on perinnöllinen eikä siihen ole kehitetty ainakaan lääketieteellistä parannuskeinoa (siitä huolimatta että sitä esiintyy 30-60% suomalaisista) eikä sitä myöskään voi mitenkään ehkäistä. Itse olen koettanut vaikka minkälaista ruokavaliota turhin tuloksin, en usko että se on siitä kiinni (syön todella terveellisesti). Yleinen ohje on, että auringonvalo auttaa (UV säteily kun tappaa tulehdukset), mutta itsellä se ei myöskään ole auttanut tippaakaan. Minulla on ollut tätä lapsesta asti lievänä ja sitten se paheni murrosiässä eikä ole vieläkään lähtenyt.

Mutta taidanpa käydä siellä homepaatin juttusilla jokatapauksessa.
tallennettu
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #6 : 18.02.2011 23:45:02 »

Eleithyia

kannattaa valita klassinen homeopaatti. Hän osaa hoitaa aina perimästä asti.

Lisäksi suosittelen tutustumaan lääkäri Antti Heikkilän ohjeisiin VHH-ruokavaliosta. Siitä saattaisi olla apua.
Itse kävin pahimpaan aikaan myös valohoidossa, joka on ihottumalle parempi kuin auringonvalo.
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #7 : 19.02.2011 11:32:53 »

Tämä ei siis ole atoopia, vaan keratosis pilaris. Se on perinnöllinen eikä siihen ole kehitetty ainakaan lääketieteellistä parannuskeinoa

En tiiä oliko tämä mun kirjoituksesta, mutta joka tapauksessa vyöhyketerapia on siis myös vaihtoehtohoito-muoto, ei nykylääketiedettä. Mutta homeopatia on kans hyvä vaihtoehto, siitäkin oon kyllä saanut apua ihoon ja muuhunkin Smiley
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Nimble
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 96


Profiili WWW
« Vastaus #8 : 16.04.2011 17:50:14 »

Ihottumaa voi yrittää parantaa monellakin eri hoitomuodolla, mutta tehokkainta olisi poistaa ihottuman syy. Jos ei ole varmaa tietoa ihottuman syystä niin sen taas pystyy testaamaan tietynlaisilla lihastestauksilla. Tämän jälkeen syy on helppo poistaa ja oireet häviävät. Suosittelen ammattitaitoista EFT hoitajaa.

Suomen Energiahoitajilla on käytössä tällä hetkellä n. 30 eri hoitomuotoa, joilla pystytään poistamaan monenlaisia vaivoja.

www.suomenenergiahoitajat.fi
tallennettu

Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #9 : 17.04.2011 18:43:42 »

Ihottumaa voi yrittää parantaa monellakin eri hoitomuodolla, mutta tehokkainta olisi poistaa ihottuman syy. Jos ei ole varmaa tietoa ihottuman syystä niin sen taas pystyy testaamaan tietynlaisilla lihastestauksilla. Tämän jälkeen syy on helppo poistaa ja oireet häviävät. Suosittelen ammattitaitoista EFT hoitajaa.

Suomen Energiahoitajilla on käytössä tällä hetkellä n. 30 eri hoitomuotoa, joilla pystytään poistamaan monenlaisia vaivoja.

www.suomenenergiahoitajat.fi

Syynä tähän on perimä. ...mutta mikä on EFT?
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8229


Profiili
« Vastaus #10 : 17.04.2011 19:18:00 »


Tein jonneaaronit, eli lopetin kahvin juonnin muutama vuosi sitten
lähes tykkänään. Nykyään juon satunnaisesti kupin kahvia kylässä
käydessä. Joskus tulee myös juotua miltei päivittäin kuppi-pari
kofeiinitonta, kunnes purnukan pohja paistaa.

Olen huomannut, että varsinkin kantapäiden karstoittuminen pahenee
huomattavasti miltei heti kun alottaa (decaf) kahvin juonnin pitkähkön tauon jälkeen.

Siispä mikäli olet ihottumasta kärsivä kahviratti, kannattanee kokeilla
muutaman päivän lakkoa, jotta selviää onko ekseemalla sun muulla
yhteyttä sumppiin!

 Lips Sealed
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #11 : 17.04.2011 19:39:20 »


Siispä mikäli olet ihottumasta kärsivä kahviratti, kannattanee kokeilla
muutaman päivän lakkoa, jotta selviää onko ekseemalla sun muulla
yhteyttä sumppiin!

 Lips Sealed


En ole ikinä oppinut juomaan kahvia tai alkoholia. Tupakkaakaan en polta.  Smiley Ainakaan niistä ei voi johtua.
tallennettu
Nimble
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 96


Profiili WWW
« Vastaus #12 : 24.04.2011 19:24:54 »

Ihottumaa voi yrittää parantaa monellakin eri hoitomuodolla, mutta tehokkainta olisi poistaa ihottuman syy. Jos ei ole varmaa tietoa ihottuman syystä niin sen taas pystyy testaamaan tietynlaisilla lihastestauksilla. Tämän jälkeen syy on helppo poistaa ja oireet häviävät. Suosittelen ammattitaitoista EFT hoitajaa.

Suomen Energiahoitajilla on käytössä tällä hetkellä n. 30 eri hoitomuotoa, joilla pystytään poistamaan monenlaisia vaivoja.

www.suomenenergiahoitajat.fi

Syynä tähän on perimä. ...mutta mikä on EFT?

EFT = Emotional Freedom Techniques
Tällä menetelmällä pystytään poistamaan esim. allergioita, fobioita, ym.. Vähän niin kuin siedätys hoitoa, mutta nopeampaa. Smiley
tallennettu

Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #13 : 25.04.2011 10:27:52 »

Ihottumaa voi yrittää parantaa monellakin eri hoitomuodolla, mutta tehokkainta olisi poistaa ihottuman syy. Jos ei ole varmaa tietoa ihottuman syystä niin sen taas pystyy testaamaan tietynlaisilla lihastestauksilla. Tämän jälkeen syy on helppo poistaa ja oireet häviävät. Suosittelen ammattitaitoista EFT hoitajaa.

Suomen Energiahoitajilla on käytössä tällä hetkellä n. 30 eri hoitomuotoa, joilla pystytään poistamaan monenlaisia vaivoja.

www.suomenenergiahoitajat.fi

Syynä tähän on perimä. ...mutta mikä on EFT?

EFT = Emotional Freedom Techniques
Tällä menetelmällä pystytään poistamaan esim. allergioita, fobioita, ym.. Vähän niin kuin siedätys hoitoa, mutta nopeampaa. Smiley

Niin, mutta kun kyse ei ole allergisiesta ihottumasta. No voishan sitä tietysti koittaa jos tuo homeopatia ei toimi.
tallennettu
Nimble
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 96


Profiili WWW
« Vastaus #14 : 25.04.2011 21:53:25 »

Ihottumaa voi yrittää parantaa monellakin eri hoitomuodolla, mutta tehokkainta olisi poistaa ihottuman syy. Jos ei ole varmaa tietoa ihottuman syystä niin sen taas pystyy testaamaan tietynlaisilla lihastestauksilla. Tämän jälkeen syy on helppo poistaa ja oireet häviävät. Suosittelen ammattitaitoista EFT hoitajaa.

Suomen Energiahoitajilla on käytössä tällä hetkellä n. 30 eri hoitomuotoa, joilla pystytään poistamaan monenlaisia vaivoja.

www.suomenenergiahoitajat.fi

Syynä tähän on perimä. ...mutta mikä on EFT?

EFT = Emotional Freedom Techniques
Tällä menetelmällä pystytään poistamaan esim. allergioita, fobioita, ym.. Vähän niin kuin siedätys hoitoa, mutta nopeampaa. Smiley

Niin, mutta kun kyse ei ole allergisiesta ihottumasta. No voishan sitä tietysti koittaa jos tuo homeopatia ei toimi.

Entäs jos olet allerginen jollekkin jota et ole vielä tiedostanut? Tämänkin pystyy selvittämään tietynlaisella tekniikalla. Smiley
tallennettu

Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: