Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: [:] Etsitään Unientulkitsijaa [:]  (Luettu 16297 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
[:]Tähtisielu[:]
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 132



Profiili
« : 16.02.2011 08:39:13 »

Tervehdys,

olen mukana palauttamassa Suomen Kiltajärjestelmää ja olisi hyvin tärkeää saada unientulkitsija, joka voisi tulkita uniani: on ehdottoman tärkeää kyetä tulkitsemaan mahdolliset ennusmerkit, koska olen monessa Killassa Kiltamestarina niin minun olemukseni tässä maailmassa tulee vaikuttamaan moniin ihmisiin, on tärkeää saada nyt kaikki apu mitä ihmiset voivat tarjota, onhan tässä kyse niin suurista asioista jo, kuin ekosysteemin romahtaminen: ei ole varaa epäonnistua, valtiomme ei tule tekemään muuta kuin tyhjiä lupauksia ja ruiskuttamaan taivaalle lisää myrkkypilviä, meidän ihmisten pitää itse nyt pitää huolta itsestämme!

Tein ensimmäisen ennustukseni, joka kävi kauhealla tavalla toteen:

http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=41280.15

Olen syntynyt 20. helmikuuta vuonna 1986, yönä kun synnyin oli kova ukkonen, Azteekkimerkiltäni Kuolema, Maya-horoskoopiltani Taivaankannen Vaeltaja, Punainen Värähtelijä, Kiinalaiselta horoskoopiltani vuosi ja kuukausi kummatkin tiikeri, tuli. Minusta tuntuu, että minä olen Itämaisen ennustuksen mukainen Lännen Valkoinen Tiikeri, mikäli tämä on totta niin vuonna 2012 minä johdan Uutta Maailmanjärjestystä: mikäli näin on ennustettu, niin tulee tapahtumaan.

Sillä aikaa, realistiset tavoitteet on nyt alkaa yhdessätuumin ihmisten alkaa järjestäytyä, jokainen voi varmasti auttaa jollain tavalla, nyt tärkeintä on palauttaa ihmisten luottamus toisiinsa, mikä on hajoitettu rahalla ja median avulla: tärkeää on nyt puhua, alkaa järjestää tapaamisia, alkaa suunnittelemaan miten aiomme korjata ekosysteemin: meissä jokaisessa on suuri voima sisällä, kunhan vain hiljennymme hetkeksi ja ymmärrämme, muistamme keitä olemme.

Seuraavana kesänä aloitamme Kiltojen kanssa mm. teidenvarsien puhdistamisen myrkyistä, nämä myrkyt valuvat lopulta meidän kaikkien pohjaveteen, myöskin seuraavana kesänä rakennan ensimmäisen bonekon eli bonsai ekosysteemin kokonaan omavaraiseksi ulos, tämä keksintö voi pelastaa monien hengen jos vuonna 2012 aurinkoroihu tuhoaa kaiken hienoelektroniikan ja jokatapauksessa se tekee ihmisistä omavaraisia, ei tarvita sähköverkkoa enää, ei vesijohtoja.

Näen nykyään todella voimakkaita unia, joista en voi luonnollisesti puhua julkisesti: jos näistä unista voi saada vihjeitä tulevaisuudesta niin tieto ei saa joutua vääriin käsiin, jos minä todella olen Lännen Valkoinen Tiikeri niin tällainen virhe saattaisi olla tuhoisa.. Jos joku voisi auttaa minua unieni tulkitsemisessa niin se olisi todella mukavaa, myöskin olisi mukavaa jos ihmiset alkaisivat keskustelemaan Uudesta Maailmanjärjestyksestä täällä aiheessa ja Suomen Kiltajärjestelmästä: ehkä joku haluaisi perustaa AstrologienKillan? Smiley

Voisin vielä hieman täsmentää: minä en käytä huumeita, olen joskus nuoruudessani kokeillut kaikenlaisiakin mömmöjä (vaikka piikittänyt en ole, enkä pidä tatuoinnestakaan) niin nykyään en käytä enää edes alkoholia tai tupakkaa. Tämä johtui kuitenkin vapauden tavoittelusta, minä jotenkin olen aina pienestä pitäen tiennyt olevani erilainen, vanhempani sanoivat minua pikkuvanhaksi ja auktoriteettien otsasuonet alkavat pullottamaan läheisyydessäni, en ole koskaan alistunut vääryyksiin mitä yhteiskunnassamme olen kohdannut, en myöskään pitänyt kotiarestista joten karkasin ikkunasta pariksi päiväksi metsään juopottelemaan kavereiden kanssa. Wink

Tässä eräs tarina, jonka haluaisin jakaa kanssanne lapsuudestani: asuin siis maalla ja kuljeskelin metsissä todella paljon, tykkäsin myös kiipeillä kalliolla. Talomme vieressä oli eräs isompi kallio, noin 10 metriä korkea ja pystysuora melkein, siinä oli kuitenkin pieni halkeama, jota pitkin pääsi pienelle saariekkeelle, josta oli lohjennut palanen ja siellä mahtui istumaan. Monta kertaa yritin rohkaista itseni menemään tuota pientä polkua pitkin tuonne halkeamaan, ja eräänä päivän rohkaistuin näin tekemään ja pääsin halkeamaan, mutta huomasin että en uskaltanut enää lähteä takaisinpäin: halkeama vietti hieman ylös ja se oli melkein mahdotonta kulkea. Ajattelin jo alkaa huutamaan apua, mutta sitten aloin katselemaan olisiko muita teitä päästä ja halkeaman yläpuolella kasvoi pieni, käsivarren kokoinen kuusi. Katsoin alas, minne oli matkaa todella paljon ja tiesin kuolevani jos putoan. Tunne sisälläni kuitenkin neuvoi minua tarttumaan puusta kiinni ja näin teinkin, vedin itseni puun avulla ylö kalliolle, puu kesti ja minä voitin kuolemanpelon. Smiley

En myöskään pelännyt, kun ensimmäisen kerran poltin hamppua 13-vuotiaana: minä vain jäin tuijottamaan tähtiä moneksi minuutiksi, mieleni oli tyhjä, sitten havahduin tuosta yhteydestä ja huusi kavereilleni "nyt mä sen keksin", ja samantien unohdin kokonaan mitä olin keksinyt, se oli todella kummallinen kokemus, loppuajan leikimme fantasiasankareita leikkipuistossa, kaikki nauroivat ja olimme taas lapsia, vaikka 13-vuotiaana sitä alkoi jo leikkimään aikuista. Wink

 Hamppua käytän toki joskus yhä edelleen, tosin kerran kk tai kahdessa käytän sitä, se tuo rauhallisen mielen vaikka sitä polttaisikin, toki kaikki savu on haitallista, mutta itse pidän tätä kasvia hyvin tärkeänä ihmiselle ja pyrinkin nauttimaan siitä luonnollisemmalla tavalla eli syömällä sitä, ei tätä kasvia kutsuta turhaan vapauden kasviksi: Jeesuksenkin sanotaan tehneen parannustyönsä hamppuöljyllä! Yhä tänäkin päivänä näm fariseukset riivaavat tätä maailmaa, yhä edelleen on virastotaloja, poliitikkoja, sossutätejä, poliiseja ketkä piinaavat tätä maailmaa ja riistävät ihmisiltä vapauden.

Tässä on artikkeli aiheesta, tässäkään kuussa en ole saanut yhtään tukea sossusta, taitaa olla jo 4 kuukausi eikä sieltä vastaa ketään myöskään mitään, taitaa toisen kerran lähteä asunto alta sossutätien mielivallan takia.. Mutta todellista vapautta onkin juuri se, että ei suostu hyvksymään vääryyttä kohdallaan, oli se sitten hampunkasvatus tai papereiden mystinen häviäminen virastoista, valinta on sinulla itselläsi teetkö sydämesi mukaan vai totteletko esivaltaa, joka tässäkin maassa ei enää seuraa totuutta vaan on korruptio.

Mitä tulee johtajuuteen, niin itämaissa tiikerin vuonna syntyneitä pidetään luonnollisina johtajina, täällä Suomessa asiat ovat niin retuperällä, että valtion "liskot" ovat suorastaan kauhistuneita aina, kun joku alkaa elämään oman sydämensä mukaan ja tarvittaessa hakataan jopa putkaan, niinkuin itselläni on käynyt. Vapaus on tämän valtion vihollinen, niinkuin se on jokaisen valtion vihollinen: jokainen ihminen on samanarvoinen, tiikereiden vuonna syntyneillä on luonnollinen taito johtaa, tämä ei tarkoita ihmisten käskemistä vaan asioiden hoitamista maailmassamme, minä en halua olla johtaja, en halua olla julkimo, minä haluaisin vain elää rauhassa viljellen maata, niinkuin jokaisen rehellinen työ tässä maailmassa onkin, tulla itse toimeen eikä elää tehotuotantolaitosten saastaisesta kärsimyksestä, geenimanipuloiduista sekasikiökasveista.. Sillä aikaa, kun asiat ovat näin huonosti, niin jonkun pitää johtaa, voi olla vain yksi johtaja, laumaa johtaa aina yksi, Suomi on pieni maa ja täällä me saamme kyllä asiat nopeastikkin muutettua parempaan päin, että asiat alkavat menemään plussan puolelle eikä jatkuvasti miinukselle, minä luin jostain blogitekstistiini jätetyn ennustuksen, että "pohjolasta tulee suuri valo", tarkoittaakohan se juurikin Kiltajärjestelmän uutta tuloa, valheellisen rahapelin ja valtion hylkäämistä?

Nyt tällä hetkellä tämä kansa tarvitsee sankareita, olivat he sitten kuinka resuisia ja säälittäviä, tämä kansa tarvitsee johtajan jolla on selvä päämäärä: korruption poistaminen ja vanhojen hyvien aikojen palautus! Tämä palautus ei voi tapahtua äänestämällä uutta korruptiopuoluetta, tämä muutos pitää tapahtua heittämällä kaikki paskapaperit mukaanlukien raha maahan, minne ne kuuluvatkin: puut eivät kasva sen takia, että me voimme leikkiä monopolia! Minä en halua johtaa, minä haluaisin että jokainen ihminen eläisi rauhassa ja rakkaudessa, Jehovan todistajien mukaan kerran oli aika, kun ihmiset ja eläimet elivät kaikki rauhassa, minä kirjoitin myös tällaisen kauniin iltasadun, tällainen aika voi vielä koittaa:

http://sirhenriristi.puheenvuoro.uusisuomi.fi/57464-iltasatu/

Olen myös harjoitellut hallitsemaan voimaa, alkuvoimaa josta Itämaiset käyttävät sanaa Chi, Ki, elämänvoima. Ehkä tämä video kertoo heille, joilla on silmää nähdä minusta enemmän, kuin sanani pystyvät kertomaan (alussa on venyttelyä, lopussa on omaa vapaamuotoista tyyliäni), olen lukenut, että ihmisten auraa voi lukea kuvienkin perusteella:

http://www.youtube.com/watch?v=-edI7_uWQLw

- Kiltamestari

« Viimeksi muokattu: 23.03.2011 06:28:49 kirjoittanut [:]Tähtisielu[:] » tallennettu

[:[[ Boneko Brothers ]]:]

http://www.BonekoBrothers.com

[:[[ Suomen Kiltajärjestelmä ]]:]

http://forum.SuomenKillat.org

[:[[ Ytimessä ]:]]

http://Ytimessa.org
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 16.02.2011 11:06:05 »

Hamppu on mielestäni tässä sivuseikka, minun puolestani jokainen saa tehdä kropallaan mitä haluaa, vaikka sitten impata tinneriä jos siltä tuntuu.

Sen sijaan on muistettava tämä vanha viisaus:
Valta korruptoi, absoluuttinen valta korruptoi absoluuttisesti.

Minun näkemykseni on, että todellinen hengellisyys on mahdotonta missään systeemissä, missä on johtaja/johtajia, hierarkioita ja sääntöjä.

Tulevaisuus on litteiden demokraattisten verkostotyyppisten organisaatioiden, joissa hommat sovitaan konsensusella tai äänestämällä ja kukaan ei ole johtaja. Tai sitten jokainen on johtaja viikon vuorollaan tms.

Kiltasysteemi on sitä samaa korruptoivaa vallankäyttöä, kuin  kaikki muukin hierarkkinen organisoituminen. Ainoat korruptoitumattomat johtajat ovat ns. vastahakoisia johtajia:
Niitä, jotka eivät ollenkaan halua johtaa, mutta tarvittaessa tekevät sen pyynnöstä sen minimiajan mitä tarvitaan ja sitten kiireesti luopuvat vallasta heti kun se vain on mahdollista.

Pelkkä halu johtaa muita ihmisiä on minun näkökulmastani jo hengellisen korruption merkki.

Vanhan energian katoavia juttuja minun mielestäni.

Terveisin
Shamaani, oman tiensä kulkija, Lohikäärme, Punainen Yliääni Kuu
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 248


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #2 : 16.02.2011 12:56:41 »

Elektikko voisitko ilmoittaa tarkan syntymäaikasi? Siis pvm, aika ja paikka. Yksityisviesti käy myös.
 sitten vasta voin päättää, että kannattaako yhteistyö kanssasi.  Smiley
Käytän eniten unientulkintaa, länsimaista astrologiaa ja tarot-kortteja apuna henkisyyden tielläni. Muitakin menetelmiä olen opiskellut ja tiedän, mutta nämä toimivat minulla parhaiten.

Sinun selityksesi oli kiinnostava, toivoa luova, mutta silti jätti epäilyksiä ilmaan. Vaikutat niin itsevarmalta tuosta tehtävästäsi, eikä humala tai hamppu ole aina paras jumala...  Embarrassed

Varoituksen sana huumeista sinulle ja kaikille muillekin: VAROKAA niitä! Minä en ikinä ole itse tarvinnut, enkä halua sekaantua. Mutta tiedän NIIN monia, jotka niihin kuvioihin ovat kuolleet, tai menettäneet symbolisesti elämänsä menettämällä kontrollin ja otteen siihen, eivät pysty enää huolehtimaan itsestään tai omista asioistaan.
Yksi hyppäsi katolta ja kuoli siihen paikkaan, huumeiden takia. Tunsin alle kouluikäisestä lähtien, ei ehtinyt edes 20 vuotta täyttämään.  Cry
Yksi taas menehtyi kavereiden ajamassa auto-onnettomuudessa, kuski oli aivan pöllyssä ja niin mukana olleet kanssamatkustajatkin. Yksi toinen on autolla ajanut myös onnettomuuden -no ei kuollut, mutta lähellä oli -ja vammoja tuli paljon eli aika paha sairaalareissu kuitenkin.

MIETI, hamppuvaiheessa sinulla taitaisi olla vielä mahdollisuus. Minun tuntemillani ihmisillä ei ollut. Heidän elämä loppui nuorena -aivan liian varhain- vain turhuuksien ja päihteiden takia. Arvaa vain minkälaisen turhautumisentunteen ja vihan se jättää lähipiirille, ja ainaiset kysymykset?!  Cry Mitä olisimme voineet tehdä toisin? Miksi emme ymmärtäneet auttaa häntä paremmin??? Ja ajoissa?  angel

Jotain iloisempaa asiaa vielä loppuun, no haluan siis syntymätietosi paremmin. Tulkitsen unia paljon, olen tehnyt jo teini-ikäisestä lähtien ja suvussamme kulkee nämä näkijän taidot jossain määrin.
Olen nousujouskari, aurinkorapu, asc-akselilla vahvasti läsnä jupiter ja uranus sekä laskupäässä chiron ja vesta (auttamisen avain ja Valon kantaja). Jupter on kai menestyksen planeetta ja Uranus radikaaliuden, vallankumouksen ja muutoksen planeetta, vahva erilaisuus ja outolintuus. Kyllä.

Mutta kiitos, jatkaisimmeko keskustelua yksityisviesteissä. Sitten vasta teen päätökseni, kun tiedän vähän enemmän. Olen nähnyt enneunia monestikin, muistakin ihmisistä kuin vain itsestäni. Voit seurata, mitä olen unisymboli-tyyppisissä keskusteluissa täällä kirjoitellut, jos sinua kiinnostaa.

Nostin sinulle kolme eri tarot-korttia. Pientä ristiriitaa havaittavissa, mutta hyväntahtoinen tyyppi näköjään silti, joka osaa nauttia (ehkä vähän liikaakin) elämästä. Haluatko kuulla mitä ne kortit olivat? Keskustelu siis jatkukoon vaikkapa niissä yksityisviesteissä...  Smiley

Ole varovainen, huumeet eivät ole leikin asia, jos ja kun touhu menee liian pitkälle. Kuollut mestari ei ole toimiva mestari, ei ikinä.  Cry  knuppel2  idiot2

Rakkautta ja rauhaa. Oikeus toteutukoon ja Valo löytäköön luoksesi, antakoon tekemisillesi Suunnan, Vestan eli Valon Kantajan omaisesti!
 angel  smitten
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #3 : 16.02.2011 13:11:22 »

Lainaus
Elektikko voisitko ilmoittaa tarkan syntymäaikasi? Siis pvm, aika ja paikka. Yksityisviesti käy myös. sitten vasta voin päättää, että kannattaako yhteistyö kanssasi.  Smiley

Mistä olet saanut päähäsi, että minua kiinnostaisi yhteistyö kenenkään kanssa?  Shocked
Sekoitatko minut tämän viestiketjun aloittajaan? Viestisi taitaa olla Tähtisielulle tarkoitettu eikä minulle.

Mutta kuitenkin vastaisen varalle:
Minä en kerro mitään tarkkoja tietoja itsestäni kenellekään internetissä, en palstalla enkä yksityisviestinä. Minulle ei kannata lähettää yksityisviestejä, olen täällä kiinnostunut vain julkisesta viestinnästä. En ole edes etsimässä yhteistyökumppania.  Shocked Taisit tekstisi perusteella todellakin tarkoittaa viestisi tämän ketjun aloittajalle, etkä minulle.

Lainaus
Sinun selityksesi oli kiinnostava, toivoa luova, mutta silti jätti epäilyksiä ilmaan. Vaikutat niin itsevarmalta tuosta tehtävästäsi, eikä humala tai hamppu ole aina paras jumala... 

Minä vain kommentoin tätä kaulakorun tekstinpätkää, jossa hän vastasi Tähtisielulle:
Lainaus
Kävin tutustumassa nettisivuillasi ja täytyy myöntää että uskottavuutesi kärsii kun kotona käy poliisit ja olet hampun puolesta puhuja.

Minä olen tässä viestiketjussa kiinnostunut hierarkioiden tuputtamisesta (killat ja johtajat). Meni siis asian vierestä.

Yksi juttu:
Voit nostaa 'minulle' ihan niin monta tarot-korttia kuin haluat, mutta ne eivät kerro mitään koska minulla on suojat sellaisia nostoja/tulkintoja/näkemisiä kohtaan, joille en ole itse antanut lupaa tai joita en ole pyytänyt. Jos ajattelit nimimerkkiä 'Eklektikko' nostaessasi, sait tuloksena vain heijastuksia omasta psyykestäsi, et mitään mikä kertoo minusta.  Cheesy

Mutta tosiaan, luepa koko viestiketju huolella uudelleen:
Kuulostaa kovasti siltä, että viestisi on tarkoitettu ketjun aloittaneelle Tähtisielulle, eikä minulle.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Ikuinen Trikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 147


aur vaaka, kuu kauris, asc leijona


Profiili
« Vastaus #4 : 16.02.2011 14:03:31 »

Eklektikko puhuu mielestäni asiaa. Tulevaisuudessa, jos se on se auvoinen Vesimiehen Aika, ulkoisten auktoriteettien aika on ohi. Ihminen on löytänyt sisältään ainoan auktoriteettinsa, sydämensä sopukoissa tillottelevan oman Itsensä; sisäisen oppaan, jota kuunnellen hän osaa elellä harmonisesti muiden ihmisten ja ympäröivän luonnon kanssä. Tässä rakkauden olemisentilassa kun sitten kelluskelemme, niin ihan automaattisesti kohtelemme toisiamme mukavasti, emmekä tarvitse ulkoisia auktoriteetteja, pomoja tai päälliköitä, saatikka lakeja tai säännöksiä käskemään kuinka toimia mualimassa.

Huumeet ja hamppu on tainnut mennä taas jossain sekaisin. Ihan tulee paha mieli kun pientä ja ah niin monikäyttöistä hyöty- ja lääkekasvia laitetaan samaan jengiin kaikenmaailman huumeiden kanssa. No mutta minkäs teet, kun nyky-yhteiskunta on demonisoinut tämän vuosituhansia käytetyn erittäin voimallisen kasvikunnan kuninkaallisen. Sama yhteiskunta kuitenkin tuputtaa ja ihan korvaakin Kelan toimesta monenkarvaiset psyyken- ja kipulääkkeet, joka ovat varmasti suurempi suomalaisen pään sekoittaja kun hamppu. Olen myös nähnyt läheltä, mitä huumeet voivat ihmiselle tehdä, hengenkin on vienyt joo, mutta hamppu ei ole vielä ketään perikatoon vienyt. Äh, kaikenlaiseen sitä kommentoikin, ja vielä ihan aiheen vierestä.

Tuosta uskottavuuden kärsimisestä vielä. Kaikkina aikoina kaikenkarvaiset profeetat ja kaikenlaiset kansan uudelleenjärjestäjät tuskin ovat olleen hallitsevan yhteiskuntajärjestelmän suosiossa. Mm. kaikkien tuntema Jeesuskin sai toimiensa seuraukseksi kärsiä järjestysvallan ahdistelua, kidutusta ja lopulta ristiinnaulitsemisen(mikäli Raamatuksi kutsuttua legendakokoelmaa voi pitää totuudenmukaisena lähteenä). Näinä päivinä jos Jesse dallaisi maan päällä, voisi hyvinkin olla, että monenlaista sinivuokkoa  police olisi tämän rauhanrakastajan perässä, koska hänen suhtautuminen nykyiseen rakkaudettomaan yhteiskuntaan voisi ollan hyvinkin radikaali ja jopa anarkistinen.




tallennettu

"Totuus on poluton maa." -J.Krishnamurti
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 248


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #5 : 16.02.2011 14:42:52 »

Ymmärrän hampun joo, ja sitä saa käyttää lääkkeenä Suomessakin jopa. Ehkä Amsterdamissa ja hollantilaiset muutenkin, ollaan aika rennonleppoisaa siellä jne.

Muttamutta. Jos ette nyt Ikuinen Trikki ymmärtäneet tuosta minun aiemmasta kommentistani, että oli vähän kovemman luokan aineet noilla tyypeillä jo kuvioissa mukana silloin. Tarvitseeko sitä tänne edes alkaa suoraan kirjoittaa, jos et ymmärtänyt sitä osaa tekstistä, että hampusta monella alkaa tie vaarallisempiin huumeisiin. Ja näin läheltä koulussa mm. kovempien huumeiden PÄIVITTÄISTÄ käyttöä, jolle opettajat eivät tehneet mitään, vain ummistivat silmänsä, vaikka kaiken tiesivätkin...

Sellainen tämän päivän Suomi siis. Oli poliisivaltio tai ei, mutta pahoinvointi on aika saletti välttämättömyys myös tämänkaltaisissa kuvioissa, yhdelle jos toisellekin... Silloin lääkitykset autttaakin, jos pää on ihan sekaisin pahan olon takia. Mutta toki hampullakin voi lääkitä, varmaan, en tiedä ku en oo kokeillu. Olen kuullut, että kipuihin vaikkapa syöpäsairailla auttaa yms.

Ei millään pahalla, mutta minä näin sen kuolema-puolen, kaiken järkyttävän. Tiedän aika hyvin mistä puhun. On turha vähätellä siinä vaiheessa huumeiden vaarallisuutta tai haittoja, jos nupit putoilee ja porukka kuolee niiden takia... Useampikin, ja ihan totta kaikki. Minä harvoin valehtelen, ilman mitään syytä.  angel

kaikkea hyvää sinullekin Ikuinen Trikki.  Smiley  police
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 248


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #6 : 16.02.2011 14:45:33 »

Siis totta joka sana, tarkoitin. En sitä että kaikki kuolivat!

 2funny tajusin luettuani tuon uudestaan, että rakas suomenkielemme taas jätti sen tulkinnanvaraiseksi, jos en tätä korjaa...

t. Topaasi
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
[:]Tähtisielu[:]
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 132



Profiili
« Vastaus #7 : 17.02.2011 02:20:08 »

Tervehdys,

tässä yksi artikkeli, missä muutama sana siitä miten minä koen tämän "yhteis"kuntamme:

http://sirhenriristi.puheenvuoro.uusisuomi.fi/61727-peto-on-keskuudessamme-usko-pelastaa

Voisin vielä hieman täsmentää: minä en käytä huumeita, olen joskus nuoruudessani kokeillut kaikenlaisiakin mömmöjä (vaikka piikittänyt en ole, enkä pidä tatuoinnestakaan) niin nykyään en käytä enää edes alkoholia tai tupakkaa. Tämä johtui kuitenkin vapauden tavoittelusta, minä jotenkin olen aina pienestä pitäen tiennyt olevani erilainen, vanhempani sanoivat minua pikkuvanhaksi ja auktoriteettien otsasuonet alkavat pullottamaan läheisyydessäni, en ole koskaan alistunut vääryyksiin mitä yhteiskunnassamme olen kohdannut, en myöskään pitänyt kotiarestista joten karkasin ikkunasta pariksi päiväksi metsään juopottelemaan kavereiden kanssa. Wink

Tässä eräs tarina, jonka haluaisin jakaa kanssanne lapsuudestani: asuin siis maalla ja kuljeskelin metsissä todella paljon, tykkäsin myös kiipeillä kalliolla. Talomme vieressä oli eräs isompi kallio, noin 10 metriä korkea ja pystysuora melkein, siinä oli kuitenkin pieni halkeama, jota pitkin pääsi pienelle saariekkeelle, josta oli lohjennut palanen ja siellä mahtui istumaan. Monta kertaa yritin rohkaista itseni menemään tuota pientä polkua pitkin tuonne halkeamaan, ja eräänä päivän rohkaistuin näin tekemään ja pääsin halkeamaan, mutta huomasin että en uskaltanut enää lähteä takaisinpäin: halkeama vietti hieman ylös ja se oli melkein mahdotonta kulkea. Ajattelin jo alkaa huutamaan apua, mutta sitten aloin katselemaan olisiko muita teitä päästä ja halkeaman yläpuolella kasvoi pieni, käsivarren kokoinen kuusi. Katsoin alas, minne oli matkaa todella paljon ja tiesin kuolevani jos putoan. Tunne sisälläni kuitenkin neuvoi minua tarttumaan puusta kiinni ja näin teinkin, vedin itseni puun avulla ylö kalliolle, puu kesti ja minä voitin kuolemanpelon. Smiley

En myöskään pelännyt, kun ensimmäisen kerran poltin hamppua 13-vuotiaana: minä vain jäin tuijottamaan tähtiä moneksi minuutiksi, mieleni oli tyhjä, sitten havahduin tuosta yhteydestä ja huusi kavereilleni "nyt mä sen keksin", ja samantien unohdin kokonaan mitä olin keksinyt, se oli todella kummallinen kokemus, loppuajan leikimme fantasiasankareita leikkipuistossa, kaikki nauroivat ja olimme taas lapsia, vaikka 13-vuotiaana sitä alkoi jo leikkimään aikuista. Wink

 Hamppua käytän toki joskus yhä edelleen, tosin kerran kk tai kahdessa käytän sitä, se tuo rauhallisen mielen vaikka sitä polttaisikin, toki kaikki savu on haitallista, mutta itse pidän tätä kasvia hyvin tärkeänä ihmiselle ja pyrinkin nauttimaan siitä luonnollisemmalla tavalla eli syömällä sitä, ei tätä kasvia kutsuta turhaan vapauden kasviksi: Jeesuksenkin sanotaan tehneen parannustyönsä hamppuöljyllä! Yhä tänäkin päivänä näm fariseukset riivaavat tätä maailmaa, yhä edelleen on virastotaloja, poliitikkoja, sossutätejä, poliiseja ketkä piinaavat tätä maailmaa ja riistävät ihmisiltä vapauden.

Tässä on artikkeli aiheesta, tässäkään kuussa en ole saanut yhtään tukea sossusta, taitaa olla jo 4 kuukausi eikä sieltä vastaa ketään myöskään mitään, taitaa toisen kerran lähteä asunto alta sossutätien mielivallan takia.. Mutta todellista vapautta onkin juuri se, että ei suostu hyvksymään vääryyttä kohdallaan, oli se sitten hampunkasvatus tai papereiden mystinen häviäminen virastoista, valinta on sinulla itselläsi teetkö sydämesi mukaan vai totteletko esivaltaa, joka tässäkin maassa ei enää seuraa totuutta vaan on korruptio.

Tässä linkki, mikä valottaa hieman asioita, mistä puhuin:

http://sirhenriristi.puheenvuoro.uusisuomi.fi/58621-illuminatin-vastaisku

Mitä tulee johtajuuteen, niin itämaissa tiikerin vuonna syntyneitä pidetään luonnollisina johtajina, täällä Suomessa asiat ovat niin retuperällä, että valtion "liskot" ovat suorastaan kauhistuneita aina, kun joku alkaa elämään oman sydämensä mukaan ja tarvittaessa hakataan jopa putkaan, niinkuin itselläni on käynyt. Vapaus on tämän valtion vihollinen, niinkuin se on jokaisen valtion vihollinen: jokainen ihminen on samanarvoinen, tiikereiden vuonna syntyneillä on luonnollinen taito johtaa, tämä ei tarkoita ihmisten käskemistä vaan asioiden hoitamista maailmassamme, minä en halua olla johtaja, en halua olla julkimo, minä haluaisin vain elää rauhassa viljellen maata, niinkuin jokaisen rehellinen työ tässä maailmassa onkin, tulla itse toimeen eikä elää tehotuotantolaitosten saastaisesta kärsimyksestä, geenimanipuloiduista sekasikiökasveista.. Sillä aikaa, kun asiat ovat näin huonosti, niin jonkun pitää johtaa, voi olla vain yksi johtaja, laumaa johtaa aina yksi, Suomi on pieni maa ja täällä me saamme kyllä asiat nopeastikkin muutettua parempaan päin, että asiat alkavat menemään plussan puolelle eikä jatkuvasti miinukselle, minä luin jostain blogitekstistiini jätetyn ennustuksen, että "pohjolasta tulee suuri valo", tarkoittaakohan se juurikin Kiltajärjestelmän uutta tuloa, valheellisen rahapelin ja valtion hylkäämistä?

Nyt tällä hetkellä tämä kansa tarvitsee sankareita, olivat he sitten kuinka resuisia ja säälittäviä, tämä kansa tarvitsee johtajan jolla on selvä päämäärä: korruption poistaminen ja vanhojen hyvien aikojen palautus! Tämä palautus ei voi tapahtua äänestämällä uutta korruptiopuoluetta, tämä muutos pitää tapahtua heittämällä kaikki paskapaperit mukaanlukien raha maahan, minne ne kuuluvatkin: puut eivät kasva sen takia, että me voimme leikkiä monopolia! Minä en halua johtaa, minä haluaisin että jokainen ihminen eläisi rauhassa ja rakkaudessa, Jehovan todistajien mukaan kerran oli aika, kun ihmiset ja eläimet elivät kaikki rauhassa, minä kirjoitin myös tällaisen kauniin iltasadun, tällainen aika voi vielä koittaa:

http://sirhenriristi.puheenvuoro.uusisuomi.fi/57464-iltasatu/

Olen myös harjoitellut hallitsemaan voimaa, alkuvoimaa josta Itämaiset käyttävät sanaa Chi, Ki, elämänvoima. Ehkä tämä video kertoo heille, joilla on silmää nähdä minusta enemmän, kuin sanani pystyvät kertomaan (alussa on venyttelyä, lopussa on omaa vapaamuotoista tyyliäni), olen lukenut, että ihmisten auraa voi lukea kuvienkin perusteella:

http://www.youtube.com/watch?v=A5BJYwVUfeM

- Kiltamestari

« Viimeksi muokattu: 17.02.2011 02:37:32 kirjoittanut [:]Tähtisielu[:] » tallennettu

[:[[ Boneko Brothers ]]:]

http://www.BonekoBrothers.com

[:[[ Suomen Kiltajärjestelmä ]]:]

http://forum.SuomenKillat.org

[:[[ Ytimessä ]:]]

http://Ytimessa.org
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 248


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #8 : 17.02.2011 02:35:39 »

En saanut vieläkään niitä syntymä tietoja sinulta.

Taidat olla aika lennossa nyt, kaikin tavoin. Mieti vähän mistä puhut ja rauhoitu.

Miksi sinulla ei sitten ole omaa blogia, jos jonkin sortin johtaja niin paljon olisit? Uskot vain liikaa toisten kirjoituksia ja blogeja. Ei vakuuta minua. Missä on sinun realismisi? Et ole selvinpäin, jos joka kk poltat hamppua...

Että jos vaikka tulkitaan ihan julkisesti täällä niitä uniasi vaikka. En usko Kiltoihisi, en tajua mitä yrität niillä selittää. En halua pahaa sinulle, vaan että saisit elämäsi ja pääsi kuntoon.

Selvinpäin no sitten vasta voi alkaa, realismin ja elämänhallinnan kautta todellinen henkinen kasvu ja mahdollinen Valaistumisen tie.

En tule palkkalistoillesi, en tod.  police  Shocked
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
[:]Tähtisielu[:]
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 132



Profiili
« Vastaus #9 : 17.02.2011 05:17:53 »

Tervehdys,

unohdin tosiaan syntymäaikani: 20. helmikuuta 1986, en polta hamppua kuukausittain ja mitä siitä vaikka polttaisinkin? Se ei ole selvinpäin oloa, että jokainen ruoka-aines sisältää synteettisiä myrkkyjä, jopa kraanavesi on täynnä synteettisiä myrkkyjä, tunget niitä kainaloosi, käytät päivittäin helvetinkoneita, mitkä toimivat koska on ydinvoimaloita: asioita, joiden seurauksia kukaan ei tiedä, se ei ole selvinpäin olemista, se on typeryyttä.

Kun ihmiset yleensäkin käyttävät hamppua, niin heidän tajuntansa laajentuu, monet heräävät valheista joita heille on tuputettu koko elämän ja tämä aiheuttaa passivoitumista, koska sydämessään he eivät enää halua tukea tätä kauhee järjestelmää, joka tuhoaa koko maapallon.

En aio avautua unistani täällä julkisesti, tarvitsen lähelleni ihmisiä, joihin luotan ja jotka ovat löytäneet totuuden elämäänsä, en ihmisiä jotka pelkäävät kasveja.

- Kiltamestari
tallennettu

[:[[ Boneko Brothers ]]:]

http://www.BonekoBrothers.com

[:[[ Suomen Kiltajärjestelmä ]]:]

http://forum.SuomenKillat.org

[:[[ Ytimessä ]:]]

http://Ytimessa.org
Ikuinen Trikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 147


aur vaaka, kuu kauris, asc leijona


Profiili
« Vastaus #10 : 17.02.2011 11:10:21 »

Niin, olen minäkin nähnyt läheltä, mitä huumeet voivat ihmiselle tehdä. Porttiteoriasta eli hampusta kovempiin aineisiin en sano muuta, kuin että se ei ole hampusta kiinni jos joku haluaa käydä käsiksi kovempiin aineksiin. Tässä asiassa ei ole olemassa yhtä oikeaa totuutta, on vain ihmisten mielipiteitä, ja kunnioittakaamme kaikki toistemme vapautta olla mitä mieltä tahansa. Kukaan ei ole oikeassa tai väärässä. Ja tämähän taasen on ihan aiheen vierestä.

Henkilökohtaisesti en myöskään usko profeettoihin tai maailmanpelastajiin. Enkä usko edes minkäänlaisen ulkoisen vallankumouksen voimaan. Ihmisen täytyy muuttua sisältäpäin, kokea todellinen itsensä, Rakkaus, mikä muuttaa jokaisen ihmisen yksitellen, ja samalla tämän henkilön maailma myös muuttuu. En usko että olemme tulleet tänne pelastamaan kuin itsemme, sillä tässä maailmankaikkeudessa on kaikki koko ajan niinkuin pitääkin, Luojamme täydellinen suunnitelma toteutuu koko ajan ikuisessa Nyt -hetkessä. Tämän kun immeinen omakohtaisesti kokee, niin loppuu se turha höntyily, ja pelolla ei ole enää sijaa elämässä.

tallennettu

"Totuus on poluton maa." -J.Krishnamurti
poppamuli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #11 : 17.02.2011 13:01:03 »

Henkilökohtaisesti en myöskään usko profeettoihin tai maailmanpelastajiin. Enkä usko edes minkäänlaisen ulkoisen vallankumouksen voimaan. Ihmisen täytyy muuttua sisältäpäin, kokea todellinen itsensä, Rakkaus, mikä muuttaa jokaisen ihmisen yksitellen, ja samalla tämän henkilön maailma myös muuttuu. En usko että olemme tulleet tänne pelastamaan kuin itsemme, sillä tässä maailmankaikkeudessa on kaikki koko ajan niinkuin pitääkin, Luojamme täydellinen suunnitelma toteutuu koko ajan ikuisessa Nyt -hetkessä. Tämän kun immeinen omakohtaisesti kokee, niin loppuu se turha höntyily, ja pelolla ei ole enää sijaa elämässä.

Tuota totuuttahan ne on kaikki todelliset profeetat ja maailmanpelastajat kautta historian ihmisille kertoneet

kiitos sinulle kauniista sanoista
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #12 : 17.02.2011 13:08:02 »

Aloitan ns. disclaimerilla: En suosita kenellekään minkään päihteen käyttöä. Lähinnä ottaa kupoliin moralisointi, tietämättömyys ja suoranainen tekopyhyys.  Nämä ovat tämä kirjoitukseni motivaattorit. Suurin osa ihmisistä nimittäin viettää tietämättään koko elämänsä pienessä opiaattipöllyssä.

Topaasi kirjoitti:
Lainaus
Selvinpäin no sitten vasta voi alkaa, realismin ja elämänhallinnan kautta todellinen henkinen kasvu ja mahdollinen Valaistumisen tie.

Hyvä Topaasi, syötkö teollista sokeria tai gluteeniviljoja (vehnä, ohra, ruis, speltti)?

Jos syöt, sinun on hyvä tietää tämä ennen kuin moralisoit muita päihteiden käytöstä:
Teollinen sokeri ja viljojen gluteeni muodostavat ohutsuolessa exorfiineja.
Kyseessä on opiaatti. Siis samaa päihderyhmää, kuin heroiini ja oopiumi.

Leikkisästi onkin sanottu, että sokeri on ensimmäinen portti. On jopa todettu, että jos jää lapsena
sokerikoukkuun, koukuttuu sitten myöhemmin ihan mihin tahansa päihteeseen (mukaanlukien tupakka ja alkoholi) helpommin, kuin olisi ilman sitä sokerikoukkua.

Gluteeniviljat  tuottavat myös siis niitä exorfiineja. Ja kun ryhtyy gluteenittomalle ruokavaliolle, tulee ihan selkeät vieroitusoireet.  Ärtymystä, hermostuneisuutta ja järjetön gluteeniviljan himo. Kokeiltu on, oireet ovat todella vakavasti otettavia.

Erään englantilaisen allergiaklinikan sivuilla kerrottiin, miten vierotetaan vilja-allerginen lapsi gluteenista. Siellä mainittiin, ettei ollenkaan pidä ihmetellä jos lapsi lakkaa nukkumasta tai syömästä pariksi vuorokaudeksi, se ikäänkuin ihan kuuluu asiaan.

Gluteeniviljat ja sokeri toki ovat laillisia tuotteita (ja erinomaisia elintarviketeollisuudelle - saat laillisesti myydä kamaa, joka koukuttaa kuin heroiini...). Mutta jos nyt vain puhutaan siitä pään sekoittamisesta, kannattaa heitellä niitä kiviä vasta kun on itse lakannut käyttämästä exorfiinituotteita.

Elän itse gluteenittomalla ruokavaliolla, vaikka en olekaan keliaakikko ja sokeria käytän harvoin. Tiedän siis, mikä ero on selkeällä kirkkaalla mielellä ja gluteenilla 'sumutetulla' mielellä. Opiaatithan ovat rauhoittavia lääkkeitä, tuottavat hyvänolontunnetta ja piittaamatonta, välinpitämätöntä 'kaikkihan on oikeastaan aika hyvin'-tunnelmaa. Yöunentarvekin lisääntyy minulla noin tunnilla, jos syön gluteeniviljoja tai sokeria. (Jostain syystä gluteeni vaikuttaa minulla paljon voimakkaammin, kuin sokeri.)

Taitaa olla ihan syynsä siihen, että antiikin Roomassa kansa pidettiin tyytyväisenä nimenomaan tarjoamalla leipää ja sirkushuveja, ei esim. lihaa ja sirkushuveja.

Minusta on näin exorfiineista vierottuneena hupaisaa seurata, kun opiaattipöllyssä (todennäköisesti ainakin) olevat ihmiset saarnaavat toisille näiden päihteidenkäytöstä.  Cheesy Wink

Tiede lehden keskustelupalstan erinomainen keskusteluketju vehnän exorfiineista:
http://www.tiede.fi/keskustelut/laaketiede-ja-terveys-f11/viljojen-gluteeni-huumeiden-listalle-t39451.html
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 248


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #13 : 17.02.2011 14:05:45 »

Huh huh, täällähän ei näköjään saa mitään enää, edes rauhalliseen, hyväntahtoiseen tai ystävälliseen sävyyn yrittää keskustella...  Shocked ihme skitsoilua jo koko ketju täynnä näköjään... Vetäkää nyt jotain henkosia tähän väliin ja rauhoittukaa. En ole kenenkään kanssa sotajalalla täällä, toivottavasti te "muka rauhan rakastajat ja hipit" -->ts. melkoisen aggressiivisiksi muuttuvat pöllyn puolustajat, toiv. tekään ette minun kanssa sotimaan ole lähdössä.
Se tie ei kannata, on plutot ynnä muut sen verran voimmakkaina meitsin kartalla, etten tod suosittele.
 knuppel2  angel  Shocked  crazy2

Yritetään nyt ensin vielä kerran tämän helpoimman kautta Elektikolle ynnä muille hermostuneille tässä saada jotain tolkkua tähän keskusteluun:

Kenelle täällä jonkun ravintovalinnat -minun tai kenenkään muunkaan- nyt oikeastikaan kuuluu?? Oliko se tähän liittyvää, jos ja kun tai mitä sitten vaikka käyttäisimmekin sokeria elämässämme?? Voi oh hoh hoh, kun alkaakin jo uhkaavaa olla ja vaarallista... Opiaatit on kyllä ihan omassa lääketieteellisessä muodossaan, eikä noiden haihatuksien kautta, tulleet jo jotain kautta minulle tutuiksi. Ei Elektikolle sen tarkemmin kuulu se asia. Sori nyt vaan, ei liity minkään Kiltamestarin ajatuksiin millään tavalla...  Grin  uglystupid2

Jos joku pilviveikko täällä on selittänyt olevansa seuraava Jeesus, pelastavansa maaillman ja jotain ihmeen saastepuhdistuksia omien ihme Kiltojensa kanssa tekevänsä, mistä kukaan täysijärkinen ei tunnu tietävän mitään... No, sinä sitten haluat keskustella sokereista Elektikko. Sitä varten täältä varmaan löytyy kyllä ihan omat osastonsa...  smitten naurettavaa alkaa jo tuo minusta olla...  2funny

Ja Tähtisielulle, siis Valkoiselle Tiikerille, Jumalan kaksoisolennolle ja next step Jesukselle, terveiset sekä Elektikollekin, ainut ja tärkein syy on minulla kritisoida huumeiden käyttöä siksi, että kuolema on minulta vienyt huumeissa roikkuneen lapsuuden "ystävän" / tuttavan, kaverin vähintään, oli poika joka oli ehkä ensirakkauteni silloin. En ollut hoodeilla kun se tapahtui, siksi olikin melkoisen järkyttävää kuulla siitä vasta useita vuosia tapahtuman jälkeen, kun ei yhtikäs mitään enää sille voinut tehdä, ja vanha uutinen oli kaikille muillekin. En pysty sitä kohtaloa ikinä ymmärtämään, hän oli hyvin lahjakas, älykäs, sympaattinen ja kaveripiirissä suosittu jätkä. Kaipaan sitä menneisyyttä, minkä hän meidän keskuudessamme ehti elää. Hänestä olisi voinut tulla ihan mitä tahansa, siksi en voi ymmärtää, miksi näin tapahtui.  Cry
Ehkä jokin korkeampi voima sen sitten tietää.  angel Herran haltuun, tarkoitan nyt -anteeksi vain Herraa Jeesus Kristusta, en ketään tämän viestiketjun uskovaisista tai kansankiihottajista. Hän on yksi johon uskon. Astrologia on lähinnä harrastus siinä ohella.

En leiki tekopyhää hurskastelijaa, mutta tiedän aika hyvin, mistä puhun. Koko yläasteen sain seurata vierestä toisten huumeiden käyttöä, vahvojenkin aineiden, mitä milloinkin. Se ja nuo kuolleet tapaukset järkytti nuoren ihmisen mielen ihan täysin. Tekeekö se minusta ärsyttävän, tai arvostelijan, jos yritän vähän ystävällisyyttäni vain varoittaa? Ettei teidänkin kohdalla kohta olisi liian myöhäistä, menette katolta hyppäämään tms.?

Muuta en halua sanoa, toivon että vähitellen rauhoitutte. Kaikkea hyvää vaan, oppikaa rakastamaan rauhaa, ottamaan kritiikki rakentavana ja ei-itseenne kohdistuvana vastaan, sekä pyrkimään aina takaisin kohti rauhaa. Se vaikutta yleisolemukseen ja elämänlaatuun jo paljon, jos tämän kaiken alkaa tajuamaan... Eikä ole hurskastelua, ainoastaan ehdotus, yksinkertainen oma mielipiteeni, jota ei kenenkään muun ole pakko noudattaa tai myötäillä jos ei halua.  buck2  laugh

Jokohan olisi käsitelty tämä aineisiin kohdistuva kritiikki? Päättäkää pääkoppanne ja ruumiinne kohtalo, aina sinne hautaan asti, aivan itse. Ei muuten kiinnosta, mutta niin monet tyypit tiedän, ketä olisi hieman järkevämmin voitu pelastaa kuolemalta. Ehkä. Emme tiedä, koska kysymme aina ja aina vain uudestaan, niiden tapausten jälkeen.
Kai ymmärrätte tuon pointin? Kuolema koittaa kaikille joskus, mutta ei sen tarvitse ihan alle 20-vuotiaana vielä tulla...  Lips Sealed  Embarrassed  tickedoff  idiot2

Syntymäajasta kiitos, voin tulkita erilliseen viestiin. Haluatko yksityisenä vai tähän ketjuun Tähtisielu? Unia voin aina tulkita, mutta aivan vapaaehtoisesti, en millään palkkasopimuksella. Enkä halua alkaa uskomuksiani sen vuoksi muuttamaan. Toivottavasti ymmärrätte sen.  smitten Mitä haluat unistasi tietää? Luottamuksellisesti niitä en kerro, eikä ole motiiviakaan alkaa muille kertomaan, jos yksityisviestinä vaikkapa tai sähköpostista (ks. blogi Tähtisielu, siellä on minusta lapsellista alkaa minua haukkumaan ja kritisoimaan näistä muista aiheista muiden käyttäjien taholta, jos ei tänne uskalla suoraan asiaansa sitten sanoa...)  Sad
Laita niistä lisää tietoa, jos unesi vaivaavat tai haluat jotain tietää. Chiron on minulla nousumerkin akselilla, olen aika auttamisen haluinen, hyväntahtoinen ja jouskarimainen rapuihminen. En halua tahallani satuttaa ketään ilman syytä, ja minäkin olen vaikka mitä p*skaa saanut elämässä osakseni. Ei vähät enää hetkauta, mutta auttaa voin, jos sitä tosissasi haluat.

Hyvää jatkoa Tähtisielu ja Elektikko ja kaikki muutkin kynnelle kykeneväiset. En ymmärrä ihan täysin, jos haluatte vihata minua. Minulle se on lopulta aika sama, olen jo tehnyt parhaani selventääkseni omia näkökantojani. Jos ei se riitä, olkoot. Turha hakata päätä seinään silloin kanssanne. Olkaa mitä mieltä olette, ja let it be. Beatlesin let it be, linkittäkää vaikka video. En viitsi tänne sitä suoltaa, Internet on naapurissa nyt vähintään tai sitten välilehdestä seuraavalla...  uglystupid2  Grin  smitten

Hejdå.
Kärleken ska ni ha. Inte nåt annat illa, bara bra saker och allt fint i livet.

M  / Topaasi  Cheesy
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #14 : 17.02.2011 14:17:28 »

Oletpa Topaasi kova projisoimaan.

Minä en vihaa mitään enkä ketään, se on nimittäin turhaa. Enkä käytä päihteitä - edes gluteenia.
Kirjoitin, että on huvittavaa, miten (tietämättään) opiaattipöllyssä olevat ihmiset arvostelevat toisten päihteidenkäyttöä.

Sinusta huvittavaa= vihata?   Shocked

Minä halusin levittää tietoa siitä, että monet ihmiset nauttivat tietämättään aineita, jotka tuottavat heidän elimistössään opiaatteja, joiden vaikutus on ihan tosiaan havaittavissa.

Sitä vain ei havaitse, ennenkuin vierottautuu niistä ja kokee sen energisemmän ja selkeämmän mielentilan, mikä sitten seuraa.

Ravintovalinnoistakaan ei tässä ole kyse, syö ihan mitä lystäät. Pointtini oli, että on hyvä TIETÄÄ, mitä seurauksia on sillä että syö sokeria tai gluteenia. Lisääkö tämä tieto tuskaa todella niin paljon, että pitää vetää koripallon kokoinen herne nenään?

Sinä olet se, joka laittoi viestiinsä tämän hymiön:  knuppel2
Eikö se ole vihainen hymiö? Sehän on suorastaan väkivallalla uhkaileva sellainen.

Kuka nyt onkaan vihainen?
Sinä projisoit vihasi toisiin. Ota mieluummin siitä vastuu ja kysy itseltäsi, miksi tämän ihan tieteellisen tiedon antaminen sinulle suututti sinut noin pahasti.

Tämä on kyllä ihan tuttua:
Kun tästä exorfiiniasiasta kertoo, on seurauksena yllättävän usein raivonpurkauksia.
Miksiköhän? Alkoholistit myös usein suuttuvat, kun alkaa puhua alkoholin haitallisista terveysvaikutuksista...
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: