Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kiinnostaisiko asuminen jooga/taide -kommuunissa?  (Luettu 7248 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Laulelia_
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« : 08.02.2011 22:46:57 »

Hei!

Olen pitempään haaveillut asumisesta kommuunissa, jossa olis saman henkistä porukkaa eli jooga/henkisyys/taide/eko -orientoituneita rentoja tyyppejä. Itse olen siis joogaava muusikko. Ei tietenkään tarvitse olla just joogi, vaan kiinnostus henkisiin harrastuksiin yms. riittää.

Nyt olisi tiedossa mahdollisuus: tämän kuun lopussa vapautuu iso paritalon puolikas Helsingin Maununnevassa, joka olisi erittäin potentiaalinen mesta, ja nyt vaan pitäis löytää alkuun ainakin kaksi henkilöä, joilla olis samoja intressejä että voin harkita vieväni ideaa toteutukseen. (Jos juuri tämä taloprojekti epäonnistuu, niin sitten katotaan jotain toista kämppää, mutta mua innostaisi ylipäätään perustaa tällanen asumisyhteisö.)

Kyseessä ei olisi mikään megabileluola, mutta ei myöskään mikään luostari eli lähinnä tarkoituksena olisi se, että jengi olis samanhenkistä, mutta otetaan iisisti ja asutaan/oleskellaan normaalisti.

Jos yhtään kiinnostaa niin laita sähköpostia.

-Pauliina

Foorumilla ei saa jakaa sähköpostiosoitteita. Osoite kannattaa laittaa profiiliin esille tai vastaavasti ottakaa yhteyttä Pauliinaa yksityisviestillä Smiley -AthaMaarit-
« Viimeksi muokattu: 09.02.2011 00:41:10 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili
« Vastaus #1 : 09.02.2011 10:55:35 »

Minulla kommuuniasumisen ajat on jo auttamatta ohi  Cool mutta haluan toivottaa onnea hankkeellesi! Sijainti vielä Maununnevalla, jossa on aivan loistavat energiat ympäröivine metsineen.

Olen asunut nuorempana useassakin kommuunissa ja ne ovat olleet upeata aikaa. Ei tarvinnut olla niin paljon menossa, kun omasta kotoa löytyi samanhenkistä stimuloivaa seuraa.

Toivotaan, että löytyy hyvä ryhmä ja saatte toimivan kommuunin aikaan!
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
Laulelia_
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #2 : 11.02.2011 20:08:00 »

Kiitos, Synapsi  Smiley

Käytiin tänään katsomassa tätä 1994 rakennettua taloa, jossa on siis 4 makuuhuonetta, olohuone + avokeittiö, takkahuone, sauna ja takapiha. Lisäksi siellä oli aivan mieletön ullakko (sitä ei voi hehkuttaa tarpeeksi), joka oli kuin tehty meditaatio-tilaksi!! Ullakko siis todella houkutteli mystisyydellään, ihan mieletön. Olohuoneen yhteydessä oli myös pieni ruokailutila, josta voisi tehdä jooga-tilan, kun sen esim. eristäisi sermillä. Mesta on ihan keskuspuiston vieressä. Vuokra jaettaisiin vähän huoneen koon mukaan, mutta tulisi olemaan about 375 €/kk per henkilö.

Meitä olisi nyt siis 3 hlöä + kissa jo mahdollisesti muuttamassa sinne, mutta vielä neljäs henkilö wanted, joten ota heti yhteyttä, jos haluaisit mukaan!!! Hieno paikka!
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #3 : 11.02.2011 23:19:31 »

Suosittelen ehdottomasti itsenne näköisen ilmoituksen jättämistä Asuntohelpin sivuille Smiley Sivua seuraavat pääasiassa nuoret aikuiset ja opiskelijat. Löydätte sieltä varmasti mieleisen hakijan asuntoonne ja voitte jatkossakin ilmoittaa uuden huoneen vapauduttua vuokramahdollisuudesta sivuston kautta. Sivusto on erittäin suosittu joten on ihme, jos ette saa yhteydenottoja!

Asunto kuulostaa todella ihastuttavalle! Olen suuntaamassa itse jossain vaiheessa Helsinkiin kanssa.
« Viimeksi muokattu: 11.02.2011 23:22:34 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
Laulelia_
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #4 : 23.02.2011 23:35:05 »

Kiitos vinkistä, asuntohelpin kautta ne asukkaat kommuuniin sitten löytyivät ja unelmani toteutuu! smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: