Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Alene uskaltautuu viimein  (Luettu 4591 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Alene
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« : 04.02.2011 10:21:03 »

Hei kaikille  Smiley

Olen kauan sitten seurannut palstaa ja nyt taas palasin tänne omien tuntemuksieni vuoksi.
Enneunia olen nähnyt ja tunnen vahvasti negatiivisen energian vaikka sitä positiivista kovasti yritän löytää. Olen aina ollut kiinnostunut kaikesta henkimaailmaan liittyvästä ja välillä kovaa pelkoa tuntien ja taas välillä pelkkää rakkautta ja rauhaa.
Tällä hetkellä kotonamme on jokin ilkiö energia knuppel2 jonka läsnäolon aistii kaikki.
Kotimme on tällä hetkellä kun taistelutanner koska kaikki olemme jatkuvasti kiukkuisessa tilassa ja nuorimmainen lapseni ei enää uskalla nukkua omassa sängyssään koska joku häntä kuulemma herättää öisin. Kertoi sen olevan punainen ja musta.
Uskon Jumalaan ja Jeesukseen ja äitini on uskovainen ihminen ja rukoilee usein puolestamme.
Millä ihmeen keinolla saan uuteen kotiimme hyvän olon ja rauhan palautettua  smitten
Kunnioittavasti ja kiittäen Alane
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1 : 04.02.2011 10:37:58 »





                     Tervetuloa vaan tänne.. angel smitten
tallennettu
Alene
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #2 : 04.02.2011 11:26:49 »

 smitten
Kiitos kaunis Teille kaikille  smitten

Olen rukoillut ja pyytänyt rakkauden ja ilon enkeleitä kotiimme mutta tämä painostava olotila vaan pahenee. Muutimme tähän asuntoon kaksi kuukautta sitten ja heti ensimmäisellä viikolla minut valtasi epäilys mieheni toimista (olen aina luottanut häneen ja tämä onkin outoa).
En luota häneen enää yhtään ja mieleni valtaa jatkuvasti mitä ihmeellisempiä epäilyksiä ja tuntuu siltä että joku aivan tahallaan niitä minuun iskostaa Cry tai sitten olen vaan tulossa hieman kajahtaneeksi  crazy2
Riitelemme jatkuvasti mitä emme vanhassa kodissa tehneet juuri ikinä  tickedoff
Minä olen jatkuvasti stressaantunut ja kiukkuinen ja tunnen todella painostavan olon täällä.
Lapset tappelevat aivan koko ajan ja käyttäytyvät poikkeavasti ja pelkäävät.
Tietysti on iso muutos kun muutetaan pois tutusta ja turvallisesta kodista uuteen ja tuntemattomaan mutta kun mielestäni ei ole kysyys siitä koska kaikki pidämme tästä paikasta ja lapsillakaan ei ole ollut edes ikävä vanhaan kotiin.
Olen aina ollut herkkä kaikille tunteille ja intuitioni asioista on yleensä todella vahva ja oikeassa.
Nyt saan enkelit vierailulle ja toivon sydämeni pohjasta että täällä vallitsee sen jälkeen rakkaus ja ilo smitten Kiitos kun jaksatte kuunnella  smitten
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #3 : 04.02.2011 11:52:01 »

Lainaus
Tällä hetkellä kotonamme on jokin ilkiö energia knuppel2 jonka läsnäolon aistii kaikki.
Kotimme on tällä hetkellä kun taistelutanner koska kaikki olemme jatkuvasti kiukkuisessa tilassa ja nuorimmainen lapseni ei enää uskalla nukkua omassa sängyssään koska joku häntä kuulemma herättää öisin. Kertoi sen olevan punainen ja musta.

Lapset reagoivat helposti vanhempien (ja muun perheen) kiukkuisuuteen. Et kertonut tarkemmin millainen taistelutanner ja kiukuttelu on meneillään, mutta minusta ongelmanne kuulostaa täysin maalliselta. HUOM: Tämä siis nimenomaan ja vain kirjoituksesi perustella, sen enempiähän en tiedä.

Syystä tai toisesta perhedynamiikkanne on jollain tavoin nurvallaan ja perheessä riidellään ja ollaan kiukkuisia. Nuorimmainen sitten vain reagoi siihen ihan juuri niinkuin pienen lapsen kuuluukin reagoida perheen negatiiviseen ilmapiiriin.

Tulee mieleen, että laitatkohan tilanteen 'ilkiöenergian' syyksi sen vuoksi, että suitsukkeiden polttaminen yms. kodinputsaustoimenpiteet ovat vain niin paljon helpompia, kuin maallisten perhedynamiikkaan liittyvien ongelmien ratkaiseminen?

Tai jos tätä nyt sitten energeettiseltä kannalta katsotaan: Teidän kiukuttelunne ja riitelynne luo sen ilkiöenergian, johon nuorimmainen lapsi sitten hyvin hyvin klassisella tavalla reagoi. En halua mitenkään loukata, mutta ihan ilman mitään 'ulkopuolista' vaikuttajaa riitely ja kiukuttelu saa kyllä aikaan tuon,  mitä nuorimmaiselle lapsellesi nyt on tapahtunut.

Pienet lapset ovat kuin ne kanarialinnut ennen siellä kaivoksissa: He näyttävät ensimmäisenä perheen (maallisen) pahoinvoinnin.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #4 : 04.02.2011 11:57:25 »

Ja vielä:
Muutto uuteen kotiin saattaa tuoda esiin perhedynamiikassa piilevänä olleet ongelmat. Uudessa kodissa ei välttämättä ole mitään vikaa sinänsä. Stressipistetaulukoissa muutto on yleensä aika korkeiden pisteiden stressinaiheuttaja. Muutto itsessään voi olla se tilanteen käyntiin pannut juttu, vaikka uusi koti olisikin energeettisesti ihan ok.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Alene
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #5 : 04.02.2011 12:38:36 »

Hei Eklektikko  Smiley

Olen miettinyt ihan samoja asioita kun sinä kerroit. Lapsethan huomaavat kaiken ja kun peilinä omat tunteeni tulevat lapsilta takaisin.
Olemme olleet todella harmoninen perhe ja luotettu kaikki toisiimme ja vieraan ketä meille vanhaan asuntoon tuli kylään niin sanoivat aina että meillä on niin rauhallinen ilmapiiri että alkaa nukuttamaan Smiley
Voihan olla että asiat ovat niinkun sinä sanot mutta mielestäni en kyllä pakoile tilannetta niin että olisi helpompi laittaa asia huonon ilkiöenergian piikkiin vaan käyn aina epäkohtiin kiinni reilusti ja rehellisesti enkä yritä päästä helpoimman kautta vaan totuuden Smiley
Jos kyse on pelkästään maallisista asioista niin helpotus sinällään että saan ne siten ratkaistua itse mutta jos on kyse henkimaailmasta niin siinä tarvitsen apua muiltakin smitten
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #6 : 04.02.2011 13:12:08 »

Hei kaikille  Smiley

Olen kauan sitten seurannut palstaa ja nyt taas palasin tänne omien tuntemuksieni vuoksi.
Enneunia olen nähnyt ja tunnen vahvasti negatiivisen energian vaikka sitä positiivista kovasti yritän löytää. Olen aina ollut kiinnostunut kaikesta henkimaailmaan liittyvästä ja välillä kovaa pelkoa tuntien ja taas välillä pelkkää rakkautta ja rauhaa.
Tällä hetkellä kotonamme on jokin ilkiö energia knuppel2 jonka läsnäolon aistii kaikki.
Kotimme on tällä hetkellä kun taistelutanner koska kaikki olemme jatkuvasti kiukkuisessa tilassa ja nuorimmainen lapseni ei enää uskalla nukkua omassa sängyssään koska joku häntä kuulemma herättää öisin. Kertoi sen olevan punainen ja musta.
Uskon Jumalaan ja Jeesukseen ja äitini on uskovainen ihminen ja rukoilee usein puolestamme.
Millä ihmeen keinolla saan uuteen kotiimme hyvän olon ja rauhan palautettua  smitten
Kunnioittavasti ja kiittäen Alane   
                                                  Hei..laitoin sinulle.yv.. angel smitten
                                     
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: