Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Elämäni rakkaus  (Luettu 4868 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Auringonpaiste
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8



Profiili
« : 26.10.2005 15:34:43 »

Hei,
coolsmiley


Olen pitemmän aikaa ollut kihloissa tiikeri miehen kanssa jo 1, 5 vuoden verran, joka on horoskoopiltaan tunteellinen rapu rapu

En  voisi kuvitella ketään toista hänen tilalleen. 2funny

Erityisesti minua viehättää hänen älynsä, joka on haastaa pistämään paremmaksi.   Cheesy

Hän on kalojen, ravun, leijonan ja kaksosen merkin yhdistelmä. Siis hyvä mies, joka puhuu ja pussaa. Tongue

Elämäni on onnellista paitsi ei siitä ikinä tiedä mitä seuraavana päivänä tapahtuu.   Undecided

Toivottavasti rakkaus kestää!
tallennettu

kultasiipi
Savanni
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« Vastaus #1 : 26.10.2005 16:14:29 »

Lucky you!  smitten
tallennettu

Ei-niin-omapäinen Härkä, silmiinpistävästi Leijona nousussa ja Kuu Kaloissa

"...ja Maailma on sun."
sawotar
Vieras
« Vastaus #2 : 26.10.2005 16:22:37 »

Heips...Itselläni avomieheni on kauris ja nouseva jousimies kuten meikäkin uglystupid2 aika hyvin suhde tähän asti mennyt tosin pientä viilausta on varmaan läpi elämän knuppel2 toivottavasti kestää! Olen huomannut että oinas persoonalle ei oikein käy ihan merkki vaan police hmm...mistähän johtuu? Ollaankohan me vähä  tickedoff persoonia Wink
tallennettu
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #3 : 26.10.2005 16:36:38 »

Jep kyllä me oinaat ollaan  tickedoff  Grin
Mä oon niin vaativa ja vaadin toiseltakin varmaankin ihan liikoja välillä ja jos ei heti tapahdu niin sitten alkaapi  tickedoff
Mutta onneks mun avokki on rauhallisempi vaaka ja saa kyl mutkin tarvittaessa hiljasex  Embarrassed    smitten
Kyllä siihen monta vuotta menikin että löytyi sopiva merkki  smitten

Oinas73
  kuu askendentti jousimies
tallennettu
La Papessa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 290


Profiili
« Vastaus #4 : 26.10.2005 16:48:57 »

Emme me vaa'at nyt aina niin rauhallisia...  Wink Mutta sanotaanko, että superoinaan (kuu/jupiter/merkurius/aurinko) seurassa vähän menevämpikin vaaka joutuu näköjään tiivistämään tahtiaan. Mutta hyvä näin...
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #5 : 26.10.2005 20:51:59 »

Jep kyllä me oinaat ollaan  tickedoff  Grin
Mä oon niin vaativa ja vaadin toiseltakin varmaankin ihan liikoja välillä ja jos ei heti tapahdu niin sitten alkaapi  tickedoff
Mutta onneks mun avokki on rauhallisempi vaaka ja saa kyl mutkin tarvittaessa hiljasex  Embarrassed    smitten
Kyllä siihen monta vuotta menikin että löytyi sopiva merkki  smitten

Hih  Grin tunnistan itseni täydellisesti tosta piirteestä..*kaikki minulle heti nyt hopi hopi*  knuppel2 mut on kyllä tullu kärsivällisyys oppia muutaman vuoden aikana että huh huh on ollu oinaan pakko ollu nöyrtyä Undecided ja oikeestaan se on ollu hyvä asia itseni kannalta, ei enään pumppu hakkaa niin täysillä, kun ei saa aina haluamaansa 2funny
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: