Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Valoesine  (Luettu 16730 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kamomilla
Vieras
« : 26.10.2005 11:58:26 »

Viime yönä nähtyä: kaunis, ei paljonkaan kämmentä isompi ympyräinen, sävyltään punertava/vaaleanpunainen "kiekko". Ufo? Lensi makuuhuoneesta ikkunan läpi ulos.
Kiekon reunat olivat sellaiset neljän tuulen hatun muotoiset, jos tiedätte, mitä tarkoitan. Muistutti vähän joulutorttua, sellaista tähtitorttua laugh (Piirtäisin sen tähän, jos voisin. Smiley) Se pöyri vinhasti ympyrää, kuin sirkkeli, mutta ei ollut yhtään vaarallinen.

Mikähän mahtoi olla? Ei aiheuttanut pelkoa, ei negatiivisia tunteita. Ja EN nähnyt unta, vaan olin hereillä. Smiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #1 : 26.10.2005 12:38:04 »

En usko, että kyseessä olisi ufo, sillä ufot ovat lentäviä avaruusaluksia, jotka kyllä pysyttelevät ihan rakennusten ulkopuolella Wink Joskus tosin selittämättömät valoilmiöt tahdotaan leimata ufoiksi, koska se on yleensä se selitys oudoille valoille, jonka jokainen tietää.

Sanoisin, että kyseessä on ollut jonkinlainen energiapallo/energian purkaus. Kotipuolessa Savossa talossamme ja sen ulkopuolella välähtelee välillä kultaisia ja punaisia palloja, jotka ovat energian purkauksia. Energiahan voi periaatteessa ottaa minkä muodon tahansa.

Sitä miksi se näyttäytyi en osaa sanoa. Ehkä se tuli tuomaan sinulle lohtua tai viestin siitä, että emme ole yksin. Ehkä se valojoulutorttu vain putosi vahingossa fyysiselle tasolle  Cheesy
tallennettu
kamomilla
Vieras
« Vastaus #2 : 26.10.2005 12:44:05 »

Tai vihjaisiko se, että olisi aika alkaa joulutorttuja leipomaan Grin

Olin kyllä nähnyt merkittävää unta ennen valokiekkoa ja heräsin siitä tuohon ilmiöön. Kaunis se oli joka tapauksessa. Smiley
tallennettu
Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #3 : 26.10.2005 13:21:26 »

Ehkäpä se oli peräti omatekemäsi?
Muuten siitä UFO-sanasta: eikös se tarkoita mitä tahansa tunnistamatonta lentävää esinettä. Huolimatta siitä ohjailevatko pienet vihreät uffomiehet sitä siellä sisällä? Mitn en tiedä UFOista.  :Smiley
tallennettu

toni
Vieras
« Vastaus #4 : 26.10.2005 13:49:56 »

Tai vihjaisiko se, että olisi aika alkaa joulutorttuja leipomaan Grin

Olin kyllä nähnyt merkittävää unta ennen valokiekkoa ja heräsin siitä tuohon ilmiöön. Kaunis se oli joka tapauksessa. Smiley

Menikö ikkuna rikki vai menikö se vain siitä läpi`?
tallennettu
kamomilla
Vieras
« Vastaus #5 : 26.10.2005 13:52:21 »

Ei tullut lunta tupaan. Grin 'Torttu' vain liukui ikkunan läpi.
tallennettu
kamomilla
Vieras
« Vastaus #6 : 26.10.2005 13:57:38 »

Ehkäpä se oli peräti omatekemäsi?
Hei, tuota en tullut edes ajatelleeksi. Kiitos!
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #7 : 27.10.2005 10:21:21 »

UFO : Unidentified Flying Object eli todellakin Tunnistamaton Lentävä Esine (pitäisikö siis Ufoja alkaa suomentamaan muotoon TLE  2funny )

Minä itse en laittaisi lenteleviä valopalloja ufoiksi, vaikka ne ovatkin tunnistamattomia lentäviä "asioita". Minusta ufo on ihan se itse alus, käsin kosketeltava tavalla tai toisella. Energiapalloset olkoot ihan vain Tunnistamattomia Lentäviä Energioita (jälleen TLE)  :Smiley
tallennettu
Lake
Vieras
« Vastaus #8 : 27.10.2005 10:26:05 »

Olisko Orbeja?
http://www.orbsbybeans.com/photogallery.html
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #9 : 27.10.2005 12:38:55 »

Todella mielenkiintoisia! Mitä nämä Orbit noin virallisesti ovat? Minusta tuntuu, että kyseiset palleroiset ovat samoja, joita kotonakin välähtelee Wink
tallennettu
kamomilla
Vieras
« Vastaus #10 : 27.10.2005 12:49:03 »

Näistä oli puhetta vanhallakin foorumilla, mutta ei sinne nyt pääse Cry
Saattoi kiekkoni olla orbikin, joskin orbit näyttivät kuvien perusteella aika pallomaisilta. Tämä minun oli sellainen, no, neljän tuulen hattu! Cool
tallennettu
jam0
Vieras
« Vastaus #11 : 27.10.2005 12:49:37 »

Noissa kuvissa esiintyvät orbit on ainakin lumihiutaleita, jotka ovat kameran tarkentuessa kauemmaksi sen tarkennus alueen sisäpuolella, jolloin lumihiutaleella jää vain se salamavalon valo joka pyöristyy linssissä tuollaiseksi ympyräksi.
tallennettu
Enki
Vieras
« Vastaus #12 : 27.10.2005 14:10:49 »

Totta, että orbeista oli juttua edellisellä foorumilla. Myös totta, että ilmiö muistuttaa erehdyttävästi lumihiutaletta, vesipisaraa tms. roskaa joko linssillä tai ilmassa tarkennusalueen ulkopuolella. Lumesta tai pisaroista ei kuitenkaan ole kyse, sillä orbikuvia on tehty myös kuivalla ilmalla, kaikkina vuodenaikoina, niin sisällä kuin ulkonakin, ja puhtailla välineillä.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: