Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Yliaktiivinen unimaailma  (Luettu 6478 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Electric Eagle
Vieras
« : 26.10.2005 11:36:30 »

Sekavaa  pohdintaa tulee..
Aloin tuossa aamusella miettimään, että mikä aiheuttaa ison vaihtelun unennäkemisen aktiivisuudessa. Itselle ne näyttelevät tarkasti seurattavaa osaa elämässä, ja koitan analysoida unien viestejä, joskus onnistuen ja monesti toteamalla etten tästäkään taas mitään ymmärrä. idiot2

Nyt on taas jotenkin yliaktiivinen kausi menossa, tuntui että koko viime yö meni mitä oudoimpien filmien virratessa ja mikä kummallisinta muistin aamulla tarkasti monta erillistä rainaa. En lähde erittelemään mitä näin (säästän teitä  Wink ), mutta onko kyse yleisemmästä ilmiöstä taivaalla, vai pitääkö vain ajatella että suuremmat kuviot mitä arkielämässä nyt on käynnissä vaan jatkavat jalostumistaan öisin?
tallennettu
Chianna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #1 : 26.10.2005 11:57:42 »

Sama täällä. Joskus tuntuu aamuisin, että on väsyneempi kuin nukkumaan mennessä. Unia virtaa koko yön ja tuntuu siltä, ettei olisi saanut levättyä yhtään...  buck2 Useimmista näistä unista muistan enää aamulla vain jotkut 'rippeet', joista on sitten vaikea lähteä analysoimaan mitään erityistä.

Mulla tapahtuu vielä tälläisissa vaiheissa se, että heräilen yöllä moneen otteeseen unijaksojen välissä ja toljotan kelloa. Ikäänkuin yritän ottaa 'happea' nähtyjen unien jälkeen, jotta jaksan taas katsoa seuraavan unijakson unet...  crazy2 Kiihkeimmät unijaksot näyttävät mulla tulevan täysikuun aikoihin...

Huomasiko kukaan muuten mitään muuta erityistä viime yönä? Mä heräilin ainakin kolmisen kertaa ja joka kerta oli kello näyttävinään ihan samaa aikaa. Siinä about 3:30 aikoihin...  :Smiley

Tänään sitten moni muukin on valitellut, että tuli nukuttua viime yönä katkonaisesti ja että kun sattui heräämisen aikaan katsomaan kelloa niin se näytti siinä 3:30 paikkeilla. Mitäköhän erityistä viime yössä oli, jotain magneettimyrskyäkö?

Huomasiko teistä kukaan muu tällaista? Vaikka mä yleensäkin heräilen öisin, niin tässä viime yössä oli jotain erilaista... Tai sitten mä vaan kuvittelen jälleen levottomia ja olemattomia...  Cheesy
tallennettu
Lake
Vieras
« Vastaus #2 : 26.10.2005 12:02:26 »

Huomasiko kukaan muuten mitään muuta erityistä viime yönä? Mä heräilin ainakin kolmisen kertaa ja joka kerta oli kello näyttävinään ihan samaa aikaa. Siinä about 3:30 aikoihin...  :Smiley

Melkein joka yö tulee herättyä siinä kolmen aikoihin. Smiley
Olen tehnyt unipäiväkirjaa digitaalisellasanelukoneella kesästä lähtien. Siinä jää kätevästi kellonajat ja päivämäärät talteen. Kohta on 200 unta tallennettuna. En kuitenkaan ole vielä ehtinyt purkaa niitä ulos sieltä nähdäkseni onko niissä jotain täysikuuhun liittyvää yliaktiivisuutta tms.
Selvää vaihtelua on kuitenkin.
Joskus muistaa paremmin, joskus ei mitään.
tallennettu
Electric Eagle
Vieras
« Vastaus #3 : 26.10.2005 12:04:33 »


Huomasiko kukaan muuten mitään muuta erityistä viime yönä? Mä heräilin ainakin kolmisen kertaa ja joka kerta oli kello näyttävinään ihan samaa aikaa. Siinä about 3:30 aikoihin...  :Smiley

Tänään sitten moni muukin on valitellut, että tuli nukuttua viime yönä katkonaisesti ja että kun sattui heräämisen aikaan katsomaan kelloa niin se näytti siinä 3:30 paikkeilla. Mitäköhän erityistä viime yössä oli, jotain magneettimyrskyäkö?

Huomasiko teistä kukaan muu tällaista? Vaikka mä yleensäkin heräilen öisin, niin tässä viime yössä oli jotain erilaista... Tai sitten mä vaan kuvittelen jälleen levottomia ja olemattomia...  Cheesy

Weird Shocked

Juttelin aamulla yhden ystävän kanssa ja hänkin sanoi että oli viime yönä samanlaisen unen kuin minä, eli siinä oli koolla paljon vanhoja ystäviä joita ei ollut tavannut pitkiin aikoihin.
Mulla tuo oli todella vakuuttava uni ja tunnemaailma siinä oli mukava. Smiley smitten

Kelloa en katso öisin jos ja kun herään, tarpeetonta tietoa yöaikaan..kuten yleensäkin.. Cool
tallennettu
Lilja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31

~ Vain unelmilla on siivet ~


Profiili
« Vastaus #4 : 28.10.2005 22:00:44 »

Hei, aika jännää kun just sinä yönä mä satuin näkemään yhen kauheen ahdistavan enneunen.. mut toisaalta heräsin 2:30 ja valvoin sen jälkeen pelästyneenä kolmeen.  Huh
tallennettu

~ Joskus luopuisin mielummin monesta vuodesta kuin yhdestä hetkestä. ~
Aurinko Skorpioni, Ac Rapu, Kuu Härkä
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: