Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kaksosnaiset  (Luettu 21539 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« : 23.12.2010 01:56:41 »

Onko astrologiassa mikään totta? Miten härkämies voi lähestyä ja ymmärtää heitä? Miten syntymäkartat liitetiedostoksi viestiin? Ihastukseni kohde on tällä saitilla voimakkaasti vaikuttanut kirjoittaja, joka vuokrasi asunnon mulle. Koen jatkuvasti törmääväni seinään kömpelyydelläni.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1 : 23.12.2010 11:20:15 »

puhu sille.. kokonaiskartta ehkä auttaisi.. se on niin mutkallista, usein sanotaan että maamerkille maata, mutta kun kaikenlainen vaikuttaa.. kuumerkki, nousumerkki, venus mars..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2 : 23.12.2010 11:42:32 »

jos se on Sasha, forget it, älä ole pinnallisen nokkeluuden ja ulkonäön varassa,, lue nyt ensin mielipiteet palstalta.. > sun pitäisi olla rikas ja kustantaa hänen oikkunsa, olla taikurimainen seksikone jne.. helpompaakin löytyy >
« Viimeksi muokattu: 23.12.2010 11:58:27 kirjoittanut *Chrystalline* » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #3 : 23.12.2010 12:11:36 »

Eikös siellä Sashan elämässä yks It-härkä jo ollut ihan vakiokalusteena, kenen kanssa hänen piti mennä naimisiinkin... Ja vielä silloin, kun kirjoitteli, niin oli vesimies-juristin kanssa...


Maa ei ymmärrä ilmaa, ellei maan kartta ole ilmapainotteinen. Ilma on liian häilyväinen maalle, joka tarvitsee turvallisuutta ja pysyvyyttä, jatkuvuutta.


 angel

Minä olen (0 astetta  vesimies 0 astetta ja toisaalla kauris) rajatapaus, niin ymmärrän sekä maata että ilmaa, paitsi härkiä.  Grin
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #4 : 23.12.2010 13:21:59 »

Maa ei ymmärrä ilmaa, ellei maan kartta ole ilmapainotteinen. Ilma on liian häilyväinen maalle, joka tarvitsee turvallisuutta ja pysyvyyttä, jatkuvuutta.

 angel

Minä olen (0 astetta  vesimies 0 astetta ja toisaalla kauris) rajatapaus, niin ymmärrän sekä maata että ilmaa, paitsi härkiä.  Grin

 smitten
Voin hyvin kuvitella, omasta kokemuksesta härän on vaikea ymmärtää kaksosta, he kun puhuvat hieman eri kieltä. Kaksonen voi yrittää opettaa härkää ymmärtämään, joskus se voi jopa onnistuakin. Tsemppiä.
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #5 : 23.12.2010 13:32:53 »

Tunsin pariskunnan jossa merkit oli toistepäin. Eihän siitä mitään tullut, vuosia taistelivat yhdessä: kaksosmies meni, juoksi naisissa, sekoili ja vaikka mitä ja härkä rouva katseli sitä, suuttui ja raivosi, antoi anteeksi ja taas mentiin. Härkä jäi ilman kaipaamaansa vakautta ja turvaa ja kaksonen yritettiin kesyttää väkipakolla.
Mutta kokonaisuus ratkaisee, monta kartan osaa pitää huomioida Smiley
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #6 : 23.12.2010 13:34:17 »

By the way, mulla on jotenkin jostain syystä ikävä Sashaa  Cheesy
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #7 : 23.12.2010 13:39:39 »

palsta on kivasti keventynyt ilman häntä, mutta miesvalikko >? kun kaikilla kuitenkin on kai joku astromerkki, he vaan ei hengaile täällä kovin paljon. >

on muita kaksosnaisia jotka on ihan ok >
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #8 : 23.12.2010 14:00:45 »

Mullakin eräs tuttava, joka on  aurinko kaksoset , mutta  askendentti rapu (kuumerkkiä en muista) ja oikein mukava ihminen. Hän on kihloissa  aurinko skorpioni -miehen kanssa. Oikeastaan mitään muuta en tälle naiselle toivonutkaan kuin rauhoittumista, koska etäältä katsottuna tämän naisen ihmissuhdesekoilut olivat aika sekasotku.  Huh
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #9 : 23.12.2010 14:08:16 »

Eikös siellä Sashan elämässä yks It-härkä jo ollut ihan vakiokalusteena, kenen kanssa hänen piti mennä naimisiinkin... Ja vielä silloin, kun kirjoitteli, niin oli vesimies-juristin kanssa...


Maa ei ymmärrä ilmaa, ellei maan kartta ole ilmapainotteinen. Ilma on liian häilyväinen maalle, joka tarvitsee turvallisuutta ja pysyvyyttä, jatkuvuutta.


 angel

Minä olen (0 astetta  vesimies 0 astetta ja toisaalla kauris) rajatapaus, niin ymmärrän sekä maata että ilmaa, paitsi härkiä.  Grin

On edelleen tuo IT-kundi kuvioissa. Molemmat sanoo olevansa vaan hyviä ystäviä,
sasha, että se on kuin sen veli, mutta mä en ois niin varma sen kundin puolesta. Ei varmaa helppo olla vain "veli" naiselle. Lakimiehiä sen ympärillä on useampi, enkä tiedä kuka niistä on tarkoittamasi vesimies. Jonkun niistä kanssa se oli Monacossa hiljattain, mutta oon ymmärtänyt että on kait aika vapaa suhde.
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #10 : 23.12.2010 14:14:37 »

Mun kartta. Mulle tämä astrologia on heprean näkösiä kuvia.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #11 : 23.12.2010 14:30:33 »

kaksoset on seuran ja flirtinhauisia niin että kyllä niil sotkua tulee. > usein > viestin just  kaksoset miehen kanssa >
« Viimeksi muokattu: 23.12.2010 14:32:34 kirjoittanut *Chrystalline* » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #12 : 23.12.2010 14:36:52 »

Tuli tosi huonot fibat Unissa kävelijä,kun luin nämä kirjoitukset.Kyselet ihastuksestasi täällä kuin ohimennen kehuen,ja arveluttavana jatkuu nyt nämä asiat.
Karttasi tulkinta on aivan eri asia,niitähän tehdään täällä paljonkin.On hyvä tutustua itseensä.
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #13 : 23.12.2010 14:43:10 »

Tuli tosi huonot fibat Unissa kävelijä,kun luin nämä kirjoitukset.Kyselet ihastuksestasi täällä kuin ohimennen kehuen,ja arveluttavana jatkuu nyt nämä asiat.
Karttasi tulkinta on aivan eri asia,niitähän tehdään täällä paljonkin.On hyvä tutustua itseensä.


Oon pahoillani. Tää ihminen nyt vaan on mielessä, enkä osaa sitä pois ottaa vielä. Eihän tää varmaa järkevää ookkaan.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #14 : 23.12.2010 14:53:45 »

Astrologisestikin ihastuksesi on ymmärrettävää, Venus ja Mars ovat Kaksosissa. Sikäli kun Sashan karttaa muistan, niin Aurinkosi tulee hänen deskendentilleen eli laskumerkille.

Aika vieraat nuo sinun Aurinko-Härkä, Kuu-Neitsyt -kombinaatio Sashan Aurinko-Kaksoset, Kuu-Vesimies -yhdistelmälle.

Sasha on tilittänyt elämäänsä ja erityisesti miesjuttujaan vuolaasti tällä palstalla. Jos kestät sen, että hän ei ole yhden miehen naisia, niin sopiihan sitä yrittää.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: