Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 21.12.10 kuunpimennys  (Luettu 15966 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili WWW
« : 12.12.2010 21:31:53 »

29 ast kaksosissa...mulla se osuu 4. eli kodin huoneeseen, ja kun kuvassa on mukana yllätysten planeetta uranus, tietää se jotain yllättävää kodin asioissa.....tää on vaikea pimennys joten jotain paskaa tulossa.... Angry
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173



Profiili
« Vastaus #1 : 12.12.2010 21:36:31 »

                    Hei Suski,

Voitko kertoa mistä katsot tuon kuunpimennyksen? Astro.com:sta? Minkä palkin sieltä
valitsen? Olis kiva katsoa:)

Terv. Musta iloinen lumikki
tallennettu
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173



Profiili
« Vastaus #2 : 12.12.2010 21:55:22 »

                   Hei,

Yritin sitä itse katsoa astro.comista. Tällaisessa paikassa olin kuin: Natal Chart and Progressed New Moon for 9. Oct 1998 until April 2028. Luulen, että olin ihan jossain muualla, minne piti
mennä.Siellä aurinko 7 kalat 10` ja samoin kuu ihan samassa? Nämä olivat huoneessa 4?

Missähän oikein kävin smitten

Terv. Musta iloinen lumikki
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 12.12.2010 22:16:58 »

Astro.com 'issa ei taida pimennyksiä saada näkyviin, ne pitää vain katsoa sen mukaan kun tietää asteet missä pimennys on. Pimennykset ovat pyörineet viime aikoina  kaksoset viimeisillä asteilla ja  rapu alkuasteilla, kuin myös  kauris  jousimies asteissa .. niin myös ensi vuonna vielä useammankin kerran... tästä lisää myöhemmin...  :Smiley
tallennettu

Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173



Profiili
« Vastaus #4 : 12.12.2010 22:28:12 »

                      Kiitos Emelia,

Jossain aikaisemmassa viestissä joku teistä enemmän astrosta tietävistä kertoikin
missä merkissä ne milloinkin ovat. En siis mene sinne astro.comiin enää näitä
pimennyksiä selvittämään Cheesy Jotenkin minä siitä aiemmasta viestistä ymmärsin, että
kuunpimennys on meikälle jotain positiivista, koska olen kauris? En tiedä menikö sekin mönkään?

Hyvää illan jatkoa, Musta iloinen lumikki
tallennettu
Soile
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 238



Profiili
« Vastaus #5 : 13.12.2010 13:17:33 »

29 ast kaksosissa...mulla se osuu 4. eli kodin huoneeseen, ja kun kuvassa on mukana yllätysten planeetta uranus, tietää se jotain yllättävää kodin asioissa.....tää on vaikea pimennys joten jotain paskaa tulossa.... Angry

Ohoh, jos on noin, niin miulla dc 29 ast. kaksonen... :Smiley Täytyypä selailla taas keskusteluja, koskapa kuunpimennyshommat ovat unohtuneet tyystin... Ja miullahan tuo ylläriuranus neliö pikkuhiljaa nousua ja laskua  Shocked Miksi sanot, että tämä pimennys on vaikea? Noiden kaikkien muiden härveleiden takia, mitä taivaalla on?

Muoks: Tässä toisille hajamielisille linkki, jossa hyvää tietoa kuun pimennyksistä.
 http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=36666.0
« Viimeksi muokattu: 13.12.2010 13:25:33 kirjoittanut selkälokki » tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili WWW
« Vastaus #6 : 13.12.2010 18:48:47 »

Musta Iloinen Lumikki: mene astro.comiin ja teet oman henkkohtasen kartan sinne, sitte menet "Extended chart selection":iin, siinä missä on "select chart" otat sieltä "natal chart and transits"....nyt kun tiedät että pimennys on 21.12.10, kirjotat ton pvämäärän siihen "start date for charts...", ja sit vaan clikkaat sitä sinistä palkkia, sulle tulee eteen sun omakartta ja kartan ulkopuolella on planeetat jotka osuu johonkin huoneisiin...etit siis kuun/auringon ja katot missä huoneissa ne on.....jos et saa selkoa laita vaikka mulle sun tietos ja katon sulle....
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #7 : 13.12.2010 21:40:00 »

Tuo KuunPimennys on ladattu aika täyteen tavaraa kun siinä ovat osallisina  aurinko  aspect_opp kuu lisäksi  merkurius , mars ,  ja pluto  .. Pimennys tapahtuu ko. ajankohdan kartan 12. Huoneessa, mutta on kuitenkin myös yhtymässä tuon ajankohdan  askendentti , joka on 3 astetta 19' Kaurista.

Omalla kohdallani tuo Pimennys osuu myös KuunPaluun ajankohtaan, joten se tuo sille vielä lisää väriä..
tallennettu

eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #8 : 14.12.2010 11:12:04 »

Jahans, pimennys näyttäs vaikuttavan 7h kaksoset ja n. 3 asteen päässä natalin  jupiter .
Ystävyyssuhteet on JO solmussa ja sinkkuna mennään, joten mitähän tässä nyt tapahtuu  Shocked.
Toisaalta, 1h jousimies menee  merkurius r johon ei ihan tarkkaa  aspect_opp tule, mut kaipa sekin tunkee lusikkansa soppaan..Niin ja  aurinko tietty.

En ymmärrä, jään odottamaan  Huh.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #9 : 14.12.2010 19:28:28 »

Mulla näyttäisi osuvan 5. huoneeseen. Aspektit:

 aspect_tri saturnus
 aspect_opp neptunus
 aspect_tri pluto
 aspect_tri vesta
 aspect_con kuunsolmu

Katsotaan, mitä tapahtuu buck2 En kyllä noita transiitteja asteroideille osaa tulkita... Ei kuunpimennys osu juurikaan henk.koht. planeetoille, paitsi tekee erittäin väljää  aspect_opp :ta sekä  merkurius :lle että  venus :lle.
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili WWW
« Vastaus #10 : 14.12.2010 20:59:36 »

ai niin, ja merkuriuskin pakittaa joten sekin tuo lisä"väriä" elämään.....aikamoista!
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #11 : 14.12.2010 22:20:25 »

A lunar eclipse occurs when the Earth stands between the moon and the Sun, cutting off the light of the Sun from the moon. A lunar eclipse is always a full moon and usually marks endings or culmination points. They bring up memories, dreams, and emotions, so they often pack a big punch.

An eclipse of the moon will center more on the prominent women in your life (mother, wife, or female boss, for instance). This is not always the case, but you will find this will be a good rule of thumb.


Wow, miehellä voi olla aikamoinen setti kuunpimennyksen aikaan. Hällä kuunpimennys osuu 10. huoneeseen, eli sinne kartan näkyvimpään kohtaan vieläpä Shocked

Aspektit:

 aspect_tri aurinko
 aspect_squ venus
 aspect_squ mars
 aspect_kvi saturnus
 aspect_opp neptunus
 aspect_tri pluto
 aspect_sex ceres
 aspect_con pallas
 aspect_tri juno
 aspect_ssx keskitaivas

Miehellä vielä paukkuu päällä  pluto aspect_squ venus -transiitti ja tuntuu siltä, että herran tunne-elämässä sattuu ja tapahtuu! Jäädään odottelemaan, mitä tuleman pitää - jännityksellä kyllä! Cheesy
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #12 : 19.12.2010 23:55:23 »


 Hei Suski7,--miksi tämä kuun pimennys on vaikea,--tarkoititko itseäsi??

 Minulla se on 11h. kaksosissa,--ja samassa huoneessa, on   venus, uranus, kuu,--

 mutta eri merkissä, eli ravussa.

 Mitähän mullistuksia tämä tuo??
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #13 : 20.12.2010 00:09:30 »

Kotisivujeni blogista voipi käydä nyt lukaisemassa vähäsen lisää tulevasta Pimennyksestä...  Wink
tallennettu

Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #14 : 20.12.2010 22:20:48 »

Nyt en ymmärrä! Astro.com näyttää, että 21.12.2010  kuu on 24 astetta  kaksoset. Mistä tuo kuunpimennyksen 29 astetta tulee?!  idiot2

edit. Älkää vaivautuko! Se kuuhan liikkuu niin nopeaa, että on silloin aamupäivällä siinä 29 asteessaa..
« Viimeksi muokattu: 20.12.2010 22:22:57 kirjoittanut Casperiina » tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: