Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Onnellinen avioliitto myöhemmällä iällä  (Luettu 6220 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
dissolve
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166



Profiili
« : 10.12.2010 14:23:51 »

Apua!

Muistan että tuohon oli joku aspekti / huonesijainti syntymäkartalla, vaan mikä se oli? 9.huone kai ainakin edustaa toista avioliittoa?

Ensimmäisenä tulee mieleen joku Venus-Saturnus -aspekti?
tallennettu

Aurinko-Skorpioni, Kuu-Härkä, nousu-Vaaka
dissolve
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166



Profiili
« Vastaus #1 : 12.12.2010 14:08:48 »

Miesystäväni karttaa tuossa siis tutkailin. Hänellä 7.huoneessa Saturnus, joka siis vakava ja velvoittava planeetta - ja ensimmäiseen liittoon mentiinkin lähinnä sen takia kun tuleva vaimo jo odotti esikoista. Ero tuli vain muutamaa vuotta myöhemmin (itseasiassa kirjoitan tästä kohta pidemmän postin toisaalle).

9.huoneessa hänellä kuitenkin Aurinko ja Merkurius, eli voisi että että toinen liitto olisi se "omin" ja kommunikaatio kulkee? Toivottavasti se sitten olen minä... Wink  smitten

Itselläni 7. ja 9.huone ovat tyhjiä.
tallennettu

Aurinko-Skorpioni, Kuu-Härkä, nousu-Vaaka
dissolve
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166



Profiili
« Vastaus #2 : 14.12.2010 08:40:40 »

Itselläni 7. huoneen kärki 20 asteessa Oinaassa, jonka hallitsija Mars on Vaa'assa 11.huoneessa. Tuleva mieheni löytyy siis ystävien joukosta, ja on taiteellinen? Wink (nykyinen miesystävä on kyllä muusikko, ja tavattiin kavereiden kautta, että sinänsä...)

7.huoneen kärki tekee joitain aspekteja. Se tekee  aspect_ssx Kuuhun (22 astetta Härkää),  aspect_sex Noususolmulle (15 astetta Kaksosia) ja löyhän  aspect_opp Venukseen (11 astetta Vaakaa).  Lisäksi löytyy  aspect_tri Neptunukseen (27 astetta Jousimiestä) sekä Jupiteriin (16 astetta Jousimiestä) ja  aspect_kvi Aurinkoon (27 astetta Skorpionia). Osa noista ei varmaan päde tosin, koska orbit lähentelevät 10 astetta.

Keskipisteaspekteja löytyy seuraavasti:  aspect_sex Aurinko/Kuulle (24 astetta Vesimiestä),  aspect_tri Kuu/Saturnukselle (15 astetta Leijonaa),  aspect_tri Merkurius/Neptunukselle (18 astetta Jousimiestä),  aspect_opp Venus/Plutolle ja Mars/Saturnukselle (20 astetta Vaakaa). Lisäksi löytyy  aspect_tri Jupiter/Neptunukselle (22 astetta Jousimiestä), Uranus/Neptunukselle (18 astetta Jousimiestä), Pluto/Noususolmulle (23 astetta Leijonaa) ja Saturnus/Khironille (20 astetta Leijonaa).  Keskipisteiden kanssa käytin 5 asteen orbia.

Osaisitkos Evea näistä sanoa jotain?

« Viimeksi muokattu: 14.12.2010 08:44:52 kirjoittanut dissolve » tallennettu

Aurinko-Skorpioni, Kuu-Härkä, nousu-Vaaka
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173



Profiili
« Vastaus #3 : 14.12.2010 20:47:30 »

                          Hei Evea!

Miten on kolmas avioliitto onko se huone 11? Olen kyllä jo eronnut siitä kaksosmiehestä 18.9.2010.
Me tavattiin 28. 12.2007, eli hänen toisen vaimonsa syntymäpäivänä. Kaiken lisäksi hän on syntynyt minun ex mieheni kuolinpäivänä ( 25.5.2006).Hän on syntynyt 25.5.1956 luultavasti klo 10:40, leijona nousuinen joka tapauksessa. Itse olen syntynyt 19.1.1960 klo tasan 3 yöllä.
Onko syytä ja miten voin hänet unohtaaaa!! Cry
Olen itkenyt tätä kolme kuukautta?
Olisi ihanaa, jos näkisit minulle hyvän kumppani edes jossain, kuka oikeasti välittää. Ex kaverini syntyi Huittisissa ja minä Turussa.
Kiitos, jos jaksat katsoa!?

Terv. Musta iloinen lumikki
tallennettu
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173



Profiili
« Vastaus #4 : 15.12.2010 18:07:27 »

               Voi kiitos Sinulle Evea ihana ihminen smitten smitten


Terveisin, Musta iloinen lumikki smitten
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #5 : 16.12.2010 01:35:04 »

Tarkoittaako  saturnus  aspect_squ venus sitten, että avioliito ei kuulu suunnitelmiin ollenkaan, niin kuin luonnollisesti?  Grin

Minullakin huone IX ammottaa tyhjyyttään, mutta kärki on 24 astetta  kalat 26 astetta.  pluto asuttaa huonetta 3  vaaka :n merkissä. III:ssa huoneessa on myös IC.

Muita  venus -aspekteja:
 askendentti aspect_tri venusneptunus aspect_con venus ja siinä ne sitten olivatkin.

 venus sijaitsee IV huoneessa  jousimies -merkissä, 13 astetta  jousimies 9 astetta.  jousimies :n  jupiter löytyy huoneesta 1, jossa asuu myös  leijonaleijona :n  aurinko löytyy VI:sta huoneesta  kauris :n ja  vesimies :n rajalta.  saturnus on jalat ristissä  neitsyt :ssä huoneessa 2.

Onpas aikamoinen (  kalat )-soppa.  Cheesy
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173



Profiili
« Vastaus #6 : 23.12.2010 17:12:51 »

                  Hei Evea smitten

En muuten ymmärtänyt oikeasti yhtään mitään mitä kerroit minusta ja ex:stä jne....
En tiedä olenko tyhmä, vai mikä mättää?
Ehkä toinen puhuu kissan päästä ja toinen sen hännästä, ymmärsin, että olet kuitenkin kauris, niinkuin minäkin smitten smitten smitten

Terv. Iloinen lumikki           HYVÄÄ JOULUA!
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: