Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Unien tulkintaa  (Luettu 99500 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #135 : 12.04.2011 22:49:53 »

Viime yön unessa mulla oli sellainen tosi (ehkä jopa miehekkään) treenatun näköinen vatsa, josta lihakset paistoi. Mä en muuten ikimaailmassa haluaisi sellaista itselleni! Tykkään sellaisesta hennon naisellisesta lookista.  2funny

Mutta mitä ihmettä mahtoi tarkoittaa?  :Smiley

edit. Tuli muuten nukuttua sellainen solar plexusta vahvistava tulijaspis kainalossa, liekö vaikuttanut.  crazy2

Unimaailmassa kaikki on mahdollista, vaikka kokeilla miltä näyttää eri kuoseissa. Wink Tosin olit jo tietoisesti valmistautunut ennen nukkumaan menoa vahvistamaan ko. aluetta, joten eiköhän henkimaailma vaan näyttäny unen kautta, että pyyntösi ja halusi on otettu huomioon.
tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #136 : 13.04.2011 15:55:19 »


 Näin unen, ---jouduin kävelemään tiellä, joka oli tulvan peitossa, selvisin siitä hyvin,

 luulin päässeeni jo "kuiville",--sitten piti mennä sillan ali, ja siellä oli melkein kaulaan asti

 tulvavettä,--minulla oli kuitenkin sellainen olo, että hyvin tästä selviän,  ja yllättäin alkoi

 maa näkymään.

 Mitähän tämä kuvaa?  Kiitos.   Smiley

Ensimmääsenä tuli mieleen haaste elämänpolullasi, jonka "kahlaat" läpi onnistuneesti, koska tiedät, että tämä on sun tiesi ja sä selviät siitä.
Toisaalta vesi on puhdistava ja pyhä elementti, joten pieni kahlaus ja puhdistautuminen vedessä on aina paikallaan, eikö totta?  Wink
  KIITOS VASTAUKSESTA,  VOI HYVINKIN OLLA TOTTA.  Smiley
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #137 : 13.04.2011 17:10:40 »

Kiitos Unissa Kävelijä.   Smiley

Kylläpä nyt on unia. Viime yöstä jäi mieleen valtava vanhempieni omistama talo. Siellä oli paljon huoneita (minun huoneita), jotka olivat täynnä pelkkiä kirjoja. Ja nämä huoneet eivät olleet ihan normaaleja; niissä ei ollut seiniä vaan sellaiset mustat, rautaiset koristeelliset kalterit tai vastaavat ja jokaisen ovi lukittuna. Mä olin varmaankin avainten haltija, kaiken tiedon omistaja.

Sitten ylikertaan meni valtavat leveät portaat ja muistan niitä ylös hypellessäni ajatelleeni, että tämä on kuin Lara Croftin talosta (siinä pelissä). Portaat veivät jonkinlaiseen korkeaan salimaiseen tilaan joka oli kylpyhuone.  2funny

Talossa oli myös paljon paikallisia tuttuja juhlimassa. Isäni oli päästänyt heidät sinne, ihmettelin kovasti asiaa, koska tiesin, että monet näistä tyypeistä ei aina osaa käyttäytyä kunnolla. Isäni tosin viihtyi toisessa siivessä kuin vieraat, sohvallaan "virtahepona" kuten tavallista...  buck2
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
kaisa_v
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #138 : 14.04.2011 15:24:52 »

Näin unta, että kävelin metsässä ja lumen seasta ilmestyi karhu, karhu lähti ja jätti muutaman pentunsa, piilottelin niitä pitkin pusikoita metsästäjiltä ja löysin korin johoon ne laskin, kävelin vuorelle jossa tuoksui raikas ilma, haukat lentelivät taivaalla, maassa oli kukkia, pennut juoksivat iloisena alas rinnettä ja susi käveli viereeni ja katsoi pentuja, sitten heräsin

kiitos jos kertoisitte mitä meinaa
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #139 : 14.04.2011 17:10:19 »

On tästä jo aikaa, mutta minäkin näin unta karhusta, joka tuli kotiini riehumaan. Pääsin turvaan rakkaideni kanssa yhteen huoneista, eikä karhu saanut murrettua ovea.
Kaikista hassuinta oli, että näin karhun ikkunasta, kun se löntysti suoraan pihalta ulko-ovesta sisälle ja lähti etsimään ihmisiä talon sisältä. Hetken aikaa se tosiaan jaksoi riehua, mutta kyllästyi ja lähti. Valkoinen lukittu ovi ei antanut periksi, eikä karhu rikkonut paikkoja talossa.
Kumma kyllä, en pelännyt ollenkaan. Odottelin vain, että karhu saisi tarpeekseen.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #140 : 14.04.2011 20:57:59 »

Kiitos Unissa Kävelijä.   Smiley

Kylläpä nyt on unia. Viime yöstä jäi mieleen valtava vanhempieni omistama talo. Siellä oli paljon huoneita (minun huoneita), jotka olivat täynnä pelkkiä kirjoja. Ja nämä huoneet eivät olleet ihan normaaleja; niissä ei ollut seiniä vaan sellaiset mustat, rautaiset koristeelliset kalterit tai vastaavat ja jokaisen ovi lukittuna. Mä olin varmaankin avainten haltija, kaiken tiedon omistaja.

Sitten ylikertaan meni valtavat leveät portaat ja muistan niitä ylös hypellessäni ajatelleeni, että tämä on kuin Lara Croftin talosta (siinä pelissä). Portaat veivät jonkinlaiseen korkeaan salimaiseen tilaan joka oli kylpyhuone.  2funny

Talossa oli myös paljon paikallisia tuttuja juhlimassa. Isäni oli päästänyt heidät sinne, ihmettelin kovasti asiaa, koska tiesin, että monet näistä tyypeistä ei aina osaa käyttäytyä kunnolla. Isäni tosin viihtyi toisessa siivessä kuin vieraat, sohvallaan "virtahepona" kuten tavallista...  buck2

Ensimmääsenä tuloo mieleen, jotta mitä sua koskevia asioota haluat perheesi sisäisinä asioona, eikä levitellä ympäriinsä? Onko isäs suhtautuminen, että sillä ei oo hälle mitään väliä enään? Vähä niinku luovuttanu? Ilmeisen painava asia kuitenkin on, koska uni johdattaa sut suureen kylpyhuoneeseen ja sehän on sitä varten, että siellä puhdistaudutaan. Iso kylpyhuone, siis sali isoille asioille.
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #141 : 14.04.2011 21:01:49 »

Näin unta, että kävelin metsässä ja lumen seasta ilmestyi karhu, karhu lähti ja jätti muutaman pentunsa, piilottelin niitä pitkin pusikoita metsästäjiltä ja löysin korin johoon ne laskin, kävelin vuorelle jossa tuoksui raikas ilma, haukat lentelivät taivaalla, maassa oli kukkia, pennut juoksivat iloisena alas rinnettä ja susi käveli viereeni ja katsoi pentuja, sitten heräsin

kiitos jos kertoisitte mitä meinaa

Oot ilmeisen sinut shamanistisen tai maanläheisen maailmankatsomuksen kanssa. Sait kaksi uutta karhun pentua muiden voimaeläintesi ja oppaittesi joukkoon. Teeppä tuttavuutta! Smiley
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #142 : 14.04.2011 21:09:14 »

On tästä jo aikaa, mutta minäkin näin unta karhusta, joka tuli kotiini riehumaan. Pääsin turvaan rakkaideni kanssa yhteen huoneista, eikä karhu saanut murrettua ovea.
Kaikista hassuinta oli, että näin karhun ikkunasta, kun se löntysti suoraan pihalta ulko-ovesta sisälle ja lähti etsimään ihmisiä talon sisältä. Hetken aikaa se tosiaan jaksoi riehua, mutta kyllästyi ja lähti. Valkoinen lukittu ovi ei antanut periksi, eikä karhu rikkonut paikkoja talossa.
Kumma kyllä, en pelännyt ollenkaan. Odottelin vain, että karhu saisi tarpeekseen.

Jos et olis maininnu tuota valkoista ovea ja sitä, ettet pelännyt, niin olisin saattanut tulkita, että pelkäätkö omia sisäisiä voimiasi ja kykyjäsi, mutta kun mainitsit, niin kysymys on ulkopuolisesta hyökkääjästä. Joku on hyökkäämässä henkisesti, mutta sulla on tuo valkoinen ovi kiinni suojaamassa sinua ja sun ei tarvitte pelätä, koska tiedät, että vaikka hyökkäys on voimakas, niin olet turvassa ja se hyökkääjä kyllästyy, kun ei saa mitään vastinetta sulta. Vauriot tuosta hyökkäyksestä jäävät olemattomiksi. Et siis vanhigoitu hyökkäyksestä.
tallennettu
Nemimonde
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 58


Profiili
« Vastaus #143 : 14.04.2011 22:25:10 »

Mä harvoin mietin uniani, mutta mulla on vähän aikaa sitten nähty uni/unenkappale jääny häiritsemään:

Siinä petin miestäni (tiedostin pettämisen) jonkun nuoren, hölmönoloisen pojan (n. 18-20) kanssa pöydän alla. Ohjasin siis ko. ihmistä touhuun tiuskien ja fyysisesti ohjaten ja yritin olla nopea. Ennen kuin mentiin pöydän alle olin muistaakseni halannut poikaa ja ruvennut tuntemaan niin kovaa seksuaalista vetoa häneen vartalonsa takia, että en voinut vastustaa kiusausta.

Oli semmonen vaaleatukkainen ja ruskeasilmäinen, muistutti etäisesti vähän omaa miestäni hänen ollessa nuorempi, tosin tukka oli vaaleampi ja silmät tummemmat.


Juuri sillä jäänyt häiritsemään, kun olen kuitenkin ihminen, joka ei hyväksy pettämistä itseltäänkään.
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #144 : 14.04.2011 22:41:46 »

Mä harvoin mietin uniani, mutta mulla on vähän aikaa sitten nähty uni/unenkappale jääny häiritsemään:

Siinä petin miestäni (tiedostin pettämisen) jonkun nuoren, hölmönoloisen pojan (n. 18-20) kanssa pöydän alla. Ohjasin siis ko. ihmistä touhuun tiuskien ja fyysisesti ohjaten ja yritin olla nopea. Ennen kuin mentiin pöydän alle olin muistaakseni halannut poikaa ja ruvennut tuntemaan niin kovaa seksuaalista vetoa häneen vartalonsa takia, että en voinut vastustaa kiusausta.

Oli semmonen vaaleatukkainen ja ruskeasilmäinen, muistutti etäisesti vähän omaa miestäni hänen ollessa nuorempi, tosin tukka oli vaaleampi ja silmät tummemmat.


Juuri sillä jäänyt häiritsemään, kun olen kuitenkin ihminen, joka ei hyväksy pettämistä itseltäänkään.

Uni vois viestittää, että ehkä sun on aika miettiä noita itselles ja toiselle asettamia rajoja ja tabuja uudelleen. Universaalissa aidossa rakkaudessa ei ole ihmisen ahneeseen omistushaluun perustuvia rajoituksia ja kieltoja, eikä häpeää. Sydämen tunteet ratkaisevat.
Maallisesti ajateltuna se vois merkitä kehotusta miettiä omaa seksuaalisuuttaan ja toteuttaako sitä ja saako sitä toivomallaan tavalla ja onko tyytyväinen seksuaaliseen elämäänsä.
« Viimeksi muokattu: 14.04.2011 22:44:27 kirjoittanut Unissa Kävelijä » tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #145 : 14.04.2011 22:42:47 »

Laitan viimeöisen uneni tänne tuolta unitopiikista, tässä unessa oli vain jotain merkittävää... Osaisiko joku auttaa Huh

Olin muuttunut osittain miehekseni, mm. mulla oli miehen tummat hiukset (itselläni tummanvaaleat), parta, silmät ja (tarkka, plutoninen) katse, sekä karvoitus (kuulostaa härskiltä :Smiley ). Seisoin valkoisessa tilassa, se ei ollut huone tai paikka, pelkästään tila, seisoin alasti ja tutkin uutta kroppaani yltympäri. Mieheni ei siis ollut unessa läsnä eikä ketään muitakaan, olin yksin siinä valkoisessa tilassa, olin muuttunut meidän kahden metamorfoosiksi - all in one, jos voi sanoa :Smiley

Voisiko tämän liittää suhteen tilan läpikäymiseen, yritykseen asettua miehen nahkoihin, ymmärtää hänen tarkoituksensa tms.?

Taustaksi voin kertoa, että meillä on viime aikoina suhde ollut varsin jännitteinen, riitoja syntyy erittäin herkästi. Kipinät lentelevät, mutta savun laskettua juttelemme ja käymme fiiliksiä läpi, omalta kohdaltani välillä kyyneleet silmissä Cry Asiat käymme kyllä läpi, joka kerta, koska kumpikaan meistä ei tykkää keskenjätetyistä asioista. Olen miettinyt eroakin. Rakkautta varmasti on, ja paljon, mutta tuntuu, että rakkaus jää sinne rytinän ja möyrinnän jalkoihin. Lisäksi tuntuu siltä, että se syvyys, mitä kaipaan, on jotenkin kadoksissa, en oikein enää aina tiedä, mitä mies ajattelee Undecided  Tuntuu, että välillemme on kasvanut läpinäkyvä seinä. En tiedä, mitä pitäisi tehdä, jatkaa vai pitää tauko... Vai jatkaa eri teillä - mikä on kyllä vihoviimeinen vaihtoehto, mutta jos on pakko, niin Cry

Meillä on tosin molemmilla menossa Pluton haasteelliset transiitit: mulla sulkeutuva  pluto aspect_con askendentti (orbi 7 astetta) , miehellä avautuva  pluto aspect_squ venus (orbi 1 aste).
« Viimeksi muokattu: 14.04.2011 22:44:49 kirjoittanut mc82 » tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #146 : 14.04.2011 23:07:24 »

Laitan viimeöisen uneni tänne tuolta unitopiikista, tässä unessa oli vain jotain merkittävää... Osaisiko joku auttaa Huh

Olin muuttunut osittain miehekseni, mm. mulla oli miehen tummat hiukset (itselläni tummanvaaleat), parta, silmät ja (tarkka, plutoninen) katse, sekä karvoitus (kuulostaa härskiltä :Smiley ). Seisoin valkoisessa tilassa, se ei ollut huone tai paikka, pelkästään tila, seisoin alasti ja tutkin uutta kroppaani yltympäri. Mieheni ei siis ollut unessa läsnä eikä ketään muitakaan, olin yksin siinä valkoisessa tilassa, olin muuttunut meidän kahden metamorfoosiksi - all in one, jos voi sanoa :Smiley

Voisiko tämän liittää suhteen tilan läpikäymiseen, yritykseen asettua miehen nahkoihin, ymmärtää hänen tarkoituksensa tms.?

Taustaksi voin kertoa, että meillä on viime aikoina suhde ollut varsin jännitteinen, riitoja syntyy erittäin herkästi. Kipinät lentelevät, mutta savun laskettua juttelemme ja käymme fiiliksiä läpi, omalta kohdaltani välillä kyyneleet silmissä Cry Asiat käymme kyllä läpi, joka kerta, koska kumpikaan meistä ei tykkää keskenjätetyistä asioista. Olen miettinyt eroakin. Rakkautta varmasti on, ja paljon, mutta tuntuu, että rakkaus jää sinne rytinän ja möyrinnän jalkoihin. Lisäksi tuntuu siltä, että se syvyys, mitä kaipaan, on jotenkin kadoksissa, en oikein enää aina tiedä, mitä mies ajattelee Undecided  Tuntuu, että välillemme on kasvanut läpinäkyvä seinä. En tiedä, mitä pitäisi tehdä, jatkaa vai pitää tauko... Vai jatkaa eri teillä - mikä on kyllä vihoviimeinen vaihtoehto, mutta jos on pakko, niin Cry

Meillä on tosin molemmilla menossa Pluton haasteelliset transiitit: mulla sulkeutuva  pluto aspect_con askendentti (orbi 7 astetta) , miehellä avautuva  pluto aspect_squ venus (orbi 1 aste).

Taustat huomioon ottaen, niin uskoisin sulla olevan kova tarve yrittää ymmärtää miestäsi. Taitaa olla välillä aikamoista hebreaa, kun egot lyö yhteen, ei kait muuten erimielisyyksiä tulisikaan, joten henkimaailma on apuna ja auttaa sua astumaan miehesi nahkoihin. Yritä viipyä niissä nahoissa vaikka ihan valvetilassa. Antaa paljon viisautta.
tallennettu
Ellanora
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39


Profiili
« Vastaus #147 : 15.04.2011 03:50:57 »

hei.. mulla oli todella mieleenpainuva surullinenkin uni.

n. kk sitten erosin miehestä ja tunteita on kovin vielä kummankin puolelta ja selvittämättömiä asioita.
miehestä saanut käsityksen ettei mikään pelimies, enkä epäile hänellä olevan ketään toista .. enkä ole missään vaiheessa epäillytkään. itselläni tuon suhteen jälkeen hetimiten oli sitten uusi mies kuvioissa, kun en yksinäisyyttä kestänyt ja otin laastariksi sitten toisen..(tyhmää, tiedetään)

uneen tuli kuitenkin muutama yö sitten tilanne missä kyseinen mies sanoi etten voi kertoa tapailuistamme kenellekkään, koska hänellä on uusi nainen ja ei halua suhteen kaatuvan meidän tapailujen ja välienselvittelyjen vuoksi. olin unessa todella oudossa mielentilassa, en tiennyt mitä ajatella taikka tehdä.. en tuntenut surua, vihaa tai mitään.. olin ihan lukossa. miksi näen tällaista unta vaikken valvetilassa ajattele tämän asian mahdollisuuttakaan? tiedän että hän välittää minusta todella paljon edelleen.

mistä tämä voisi kertoa?
tallennettu

Selvännäkijä

Intuitiolla, henkistä kasvua ja kehitystä edistäen.
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #148 : 15.04.2011 13:00:51 »

hei.. mulla oli todella mieleenpainuva surullinenkin uni.

n. kk sitten erosin miehestä ja tunteita on kovin vielä kummankin puolelta ja selvittämättömiä asioita.
miehestä saanut käsityksen ettei mikään pelimies, enkä epäile hänellä olevan ketään toista .. enkä ole missään vaiheessa epäillytkään. itselläni tuon suhteen jälkeen hetimiten oli sitten uusi mies kuvioissa, kun en yksinäisyyttä kestänyt ja otin laastariksi sitten toisen..(tyhmää, tiedetään)

uneen tuli kuitenkin muutama yö sitten tilanne missä kyseinen mies sanoi etten voi kertoa tapailuistamme kenellekkään, koska hänellä on uusi nainen ja ei halua suhteen kaatuvan meidän tapailujen ja välienselvittelyjen vuoksi. olin unessa todella oudossa mielentilassa, en tiennyt mitä ajatella taikka tehdä.. en tuntenut surua, vihaa tai mitään.. olin ihan lukossa. miksi näen tällaista unta vaikken valvetilassa ajattele tämän asian mahdollisuuttakaan? tiedän että hän välittää minusta todella paljon edelleen.

mistä tämä voisi kertoa?

Klassikko. Tää on aika tyypillinen uni tuoreissa eroissa, kun tunnemaailma on arka vielä ja realismi ei ole vielä täysin selvää, jolloin henkimaailma viestittää unen kautta varsin lempeästi, että ottaa ne ruusunpunaiset toivelasit silmiltä ja jatka omaa elämää ja anna sen toisen mennä.

Normaalisti näissä unitulkinnoissa en ota kantaa energioihin, mutta sun kohdalla energia on aika raskasta ja tummaa, jossa on tarrahenkimäisyyttä ja energiavampyrismiä. Se ei ime elämäniloa ja energiaa vain sinusta, vaan myös muista, joten jotta et vaivu eristyksiin muista erosuruasi tehdessäsi, pyri puhdistamaan tuo energiakenttäsi puhtaaksi.
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #149 : 15.04.2011 13:14:01 »

Ahdistaa! Näin unta, että olin pitkäaikaisen ystäväni, jonka kanssa välit ovat laimenneet, kanssa liikkeellä täällä Oulussa ja me mentiin jostain syystä merenpohjaan hengailemaan. Pystyttiin siis hengittää ja olla siellä ihan normaalisti, ympäristö oli yökerhomainen. Yhtäkkiä ystävän otsasta lähti lentoon luoti aika hiljaista vauhtia niin, että ehdin väistää sitä, mutta niin kovaa kumminkin, että törmätessään johonkin puiseen pilariin, pilari otti osumaa. Kysyin mikä se luoti oli, mutta ystäväni vain naureskellen sanoi, että entisen elämän muistot tulee esiin.

Yhtäkkiä paine merenpohjassa kasvoi aivan sietämättömäksi, minulla tuntui hammas murenevan (tunsin sen kivun vähän turhankin selvästi unen aikana, olisinkohan purrut hampaita yhteen?) ja toisesta hampaasta lähti pikkuruinen luoti eteenpäin. Yritettiin kiivetä kettinkejä pitkin takaisin maan pinnalle, mutta yrittäessämme paine kasvoi vielä enemmän. Sanoin, että annan mitä tahansa jos nyt päästään pois. Paine hellitti, ja kiipesimme ylös.

Kaupunki oli kaaos. Joku oli yrittänyt viedä Ottomaatin kadunvarresta ja ihmisiä oli kerääntynyt siihen ympärille. Juteltiin muiden selviytyneiden kanssa, meitä ei ilmeisesti ollut montaa. Tavallaan olin iloinen siitä, että niin paljon ihmisiä oli kuollut, että maapallo ei ylikansoittuisi. Ymmärsin sen kaiken tapahtuneen Äiti Maan pakkotoimenpiteenä.

(Jossain vaiheessa vielä otin kuvan siitä luodin hampaaseen aiheuttamasta rei'ästä ajatuksena postata se tänne, mutten voinutkaan näyttää sitä kuvaa astrolaisille, kun hoksasin olevani liian vähissä pukeissa. Tongue)

Jopas, jopas.. Merkittävän tuntuinen uni, voimakas kuvakieli ja suhteellisen suoraselitteinen uni. Onko sulla taipumusta nähdä enneunia yhteiskunnallisesti ja maailmanlaajuisesti vai onko tämä ensimmäinen kerta?

Luoti otsasta, alkulaukaus johonkin, jota vähätellään ensin, mutta joka aiheuttaa painetta, joka viimein räjähtää unen kertomin tuloksin. Mielenkiintoinen pointti tuo, että halusit jakaa unessa tuon kuvan rikkoutuneesta hampaastasi julkisesti. Painottaa edelleen yhteiskunnallista merkitystä näille tapahtumille.

Jostain syystä sulle on nyt annettu tämä näky. Kirjoitapa ylös koko uni itsellesi ja yritä muistella yksityiskohtia. Jäämme odottelemaan tulevia.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: