Päivi
|
|
« : 16.11.2010 12:04:24 » |
|
saimpa vision yällä että kysäsen tämmöstä. Siis, mistä nimimerkkisi tulee, onko ollut aina sama vai ootko vaihdellut, jos olet , miksi? ja sana on vapaa ite alotin 2005 msRonya joka oli silloinen esiintymisnimi, eräänlainen alterego. muissakin foorumeissa samalla hengasin. I-Ronia (tai I-Ronya) oon ollu varmaan 3 vuotta, kuvaa ehkä vähän ninku "minä ; ronya" tai ironiaa molempi käy.
|
|
|
tallennettu
|
Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
|
|
|
Metsänkeiju
|
|
« Vastaus #1 : 16.11.2010 15:50:12 » |
|
No rakastan metsää ja fantasiataidetta ja uskon keijuihin yms. eli kiinnostuksen kohteitani/minua kuvaava nick.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ave^^
Vieras
|
|
« Vastaus #2 : 16.11.2010 16:25:02 » |
|
Min olen aina ollut Ave^^. Liittyessä tänne päätin keksiä jonkun aivan uuden mitä en missään muualla olisi ennen käyttänyt, ja siinä sitten mietein ikuisuuden eikä mieleen tullut mitään hyvää. Lopulta nappasin tuon silloin kuuntelemani satanistisen biisin sanoituksista. No, ei sillä kuitenkaan ole mitään tiettyä merkitystä minulle. Nuo merkithän tuolla perässä ovat sen takia, että kolmekirjaiminen nimimerkki oli liian lyhyt hyväksyttäväksi. Nykyään olen alkanut käyttää taiteilijanimenäni tuota Avea, Niina Ave kun vain kuulostaa jotenkin niin hyvältä. Ja, on se hienoa kun oma sukunimi on aakkosten loppupäässä, niin tuo Ave alkaa sentään Alla. Jotenkin kiehtoo tuo nimi nykyään, vaikka alkujaan ihan sattumalta valitsin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Corvus Leonis
|
|
« Vastaus #3 : 16.11.2010 19:01:27 » |
|
Nimi on puolivillainen viittaus Teito Monogatari-sarjan päähenkilöön, joka on sellainen hupaisa, perverssejä temppuja madoilla ja toukilla harrastava demonivelho. Sitäpaitsi satun olemaan tasan yhtä kuolleen näköinen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
SanctAstra
|
|
« Vastaus #4 : 16.11.2010 23:15:57 » |
|
Olin alunperin täällä nimimerkillä AdAstra ja allekirjoituksessa oli "Per aspera ad astra". Se kuvasi elämäntilannettani silloin. Vaikeuksien kautta voittoon. Nykyinen nimimerkki on oikeastaan Sancta Astra, mutta yhdistin ne. Kaipa tuo nimi tuli siitä, että olen saanut taivasyhteyteni takaisin.
|
|
|
tallennettu
|
May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
|
|
|
|
Päivi
|
|
« Vastaus #6 : 18.11.2010 14:25:10 » |
|
oon aina mieltäny reikimieheks
|
|
|
tallennettu
|
Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
|
|
|
Witch-83
Kohtuuastroilija
Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"
|
|
« Vastaus #7 : 18.11.2010 14:28:11 » |
|
Mulla on ollu tämä nimimerkki 10 vuotta muutamilla foorumeilla ja aikoinaa chateissä. Toinenkin nimimerkki on ollu about 6 vuotta, mut tänne foorumille sopi tämä Witch-83 paremmin. Nimi tulee siitä kun mua on lapsesta asti leikkimielisesti kutsuttu noidaksi, koska tiedän asioita etukäteen, luen ihmisiä ja näytänkin noitamaiselta ja mun tyyli on aavistuksen "gootahtava". :
|
|
|
tallennettu
|
Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #8 : 20.11.2010 18:45:30 » |
|
Minä olen sellainen uskollinen : jopa nimimerkeilleni. Metsätonttu piti vain jättää, koska profiilini ei enää toiminut ja Esmeralda on vain mieleen ehkä sen alkulähteen vuoksi (tulee sanasta smaragdi) ja sen yhteys romaaninimeen, kulkuriin. Ja nimi on kuin tanssi, solisee kuin puro. Esmiralda sen vuoksi, kun foorumissa oli jo Esmeralda....kurja, joka ei sitten ole sen jälkeen näyttäytynyt. Piti yksi kirjain vaihtaa, eikä sekään hassumpi. Kirjain i nousee jotenkin ylös....
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
unelmassa
Vieras
|
|
« Vastaus #9 : 01.12.2010 14:03:03 » |
|
Mistä teille tuli, tai keksitte omat nimimerkit tänne.. Minulle kävi näin...Eräässa työpaikassa ,kauanaikaa sitten eräs mies sanoi minua aina näin. Mitäs se minun unelma....Siitä tuli mieleen,että laitan unelma nimimerkin. Vaan eipä se käynytkään..Aaatelin sitten kokeilla unelmassa,ja sehän passas. Siitä nimimerkki..Unelmassa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
liveforever
|
|
« Vastaus #10 : 02.12.2010 10:23:45 » |
|
nimimerkki tulee yksinkertaisesti siitä että sillä hetkellä oli kaamea kuolemanpelko on tosin vieläkin mutta lievempänä ja haluan uskoa että takasin tullaan.en muistaakseni ole käyttänyt muualla.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kafkar
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #11 : 14.12.2010 14:40:09 » |
|
Mun lempikirjailija on Franz Kafka. Ja ku mie oo nainen nii siitähä muotoutuu Kafkar
|
|
|
tallennettu
|
Pyyteetöntä rakkautta <3
|
|
|
Ratkaisu
|
|
« Vastaus #12 : 14.12.2010 15:33:10 » |
|
Tämä on kyllä jo niin vanha nikki, että en taida oikein kunnolla muistaa mistä se tuli. Ehkäpä tuo sitten kertoo siitä, että etsin kaikkeen ratkaisuja ja uusia tapoja nähdä asioita.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mustikka46
Vieras
|
|
« Vastaus #13 : 14.12.2010 22:46:54 » |
|
Mustikka tulee luonnosta ja on terveellistä. Sekä värinsä puoleen on yksi useimmasta lempiväristäni. Täällä astrolla ja toisella foorumilla mustikkana, jokseenkin niin kotoinen nimimerkki minulle.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
unelmassa
Vieras
|
|