Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kotieläimiä  (Luettu 24201 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #30 : 03.02.2011 12:05:05 »

Olen elänyt koirien keskellä pienestä tytöstä asti.. Kaksi omaakin ollut. Viimeisimmästä jouduin luopumaan parin kuukauden yhteiselon jälkeen, takaisin kasvattajalle, silloisen elämäntilanteen takia joka oli todellinen kaaos.. Vanhemmillani on kenneli ja olen ottanut koiria välillä hoitoon koiraikävää lievittääkseni. :Smiley
Nyt ei vaan vielä ole aikaa koiralle.. kun lapset on isompia, ja ollaan ehkä siellä omakotitalossa, sitten otan koiran. Faaraokoiria mulla on ollut, mutta niiden vahva metsästysvietti on hankala kumppani.. Olen miettinyt cirneco dell etnaa, vähän kuin minifaarao. Toisaalta, rakastan suuria koiria. Isovillakoira on myös vaihtoehto.. Rakastan niiden iloista, päätöntä luonnetta, samaa tohelointia kuin faaraoillakin. smitten Ja erittäin älykkäitähän nuo ovat. No, joku päivä sitten, kun on sen aika.. :Smiley Todella haluan antaa sitten kunnon panostuksen, rakkautta ja koulutusta. Enää ei yksikään koira minulta lähde kuin hautaan, niin pitkälle kuin se musta on kiinni. Ne on kuitenkin perheenjäseniä. smitten

Poikani kummitädillä on hevosia.. pääsee siellä välillä ratsastamaan. Itsekin rakastan hevosella mennä laukata pitkin metsäteitä, siinä on sitä jotakin. smitten Harvoin tulee tosin ratsastettua enää..

Lehmät on myös aivan ihania ja lähellä sydäntäni. <3
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
lydiam
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 128



Profiili
« Vastaus #31 : 04.02.2011 10:10:10 »

Bichon frise -tyttö löytyy täältä, kilteistä kiltein 3-vuotias karvaturri  smitten
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #32 : 07.02.2011 13:13:22 »

Bichon frise -tyttö löytyy täältä, kilteistä kiltein 3-vuotias karvaturri  smitten

                       

                          Meillä kans Bisoni...ja vielä tyttö...kohta 10.v smitten angel
                                Mut eipä..tunnu menoa haittaavan..
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #33 : 09.02.2011 01:26:42 »

Nyt minulla on koiran ja naapurinkissan lisäksi kissanpentu.Tullessaan sillä oli nimi Justiina.Saanut sen PekkaPuupään vaimon mukaan.
Hevostallin isäntä sen toi,sanoi Justiinan olevan sopimaton talleille.Hevoset ja ihmiset pelkäävät sitä.Vähän oudostelin,kun Justiina oli niiiiiin suloinen karvapallo.
Olen nyt hoksannut minkälainen vintiö se on silloin ,kun se ei teeskentele suloista.
Mielihommaansa on leikkiä Tartsania.Loikkaa jostain korkealta niskaan.Kiipeää ja loikkii.Naapuri tuli kylään, jonka Justiina ennakoi kissan aistillaan.Oli kiivennyt vaatetelineeseen,josta hyppäsi naapurin kimppuun,kun ovi aukesi.
Leivoin pullaa.Justiina kiipesi minua myöten päänpäälle,minulla kädet taikinakulkossa.Justiina koukki käpälällään nenäni verille innoissaan.
Koiran hännällä se leikkii ja mätkähtelee sen selkään mistämilloinkin.

Naapurin kissa meni uunin päälle,sai tarpeekseen Justiinasta.Koira on hiljaa sängyn alla,ettei sitä huomattaisi.Minnekkähän minä menisin.
Huomena on kukkien istutusta ohjelmassa.Kaippa minun on kysyttävä Justiinalta,miten HÄN ajatteli ne laitettavan purkkeihin.
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #34 : 09.02.2011 09:27:17 »

Nyt minulla on koiran ja naapurinkissan lisäksi kissanpentu.Tullessaan sillä oli nimi Justiina.Saanut sen PekkaPuupään vaimon mukaan.
Hevostallin isäntä sen toi,sanoi Justiinan olevan sopimaton talleille.Hevoset ja ihmiset pelkäävät sitä.Vähän oudostelin,kun Justiina oli niiiiiin suloinen karvapallo.
Olen nyt hoksannut minkälainen vintiö se on silloin ,kun se ei teeskentele suloista.
Mielihommaansa on leikkiä Tartsania.Loikkaa jostain korkealta niskaan.Kiipeää ja loikkii.Naapuri tuli kylään, jonka Justiina ennakoi kissan aistillaan.Oli kiivennyt vaatetelineeseen,josta hyppäsi naapurin kimppuun,kun ovi aukesi.
Leivoin pullaa.Justiina kiipesi minua myöten päänpäälle,minulla kädet taikinakulkossa.Justiina koukki käpälällään nenäni verille innoissaan.
Koiran hännällä se leikkii ja mätkähtelee sen selkään mistämilloinkin.

Naapurin kissa meni uunin päälle,sai tarpeekseen Justiinasta.Koira on hiljaa sängyn alla,ettei sitä huomattaisi.Minnekkähän minä menisin.
Huomena on kukkien istutusta ohjelmassa.Kaippa minun on kysyttävä Justiinalta,miten HÄN ajatteli ne laitettavan purkkeihin.
                                    Grin Grin
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #35 : 09.02.2011 15:39:27 »

Selvisin yöstä jotenkuten.Justiina imi ja vatuloi tukassani suunnilleen koko yön.
Koiran silmä oli turvoksissa aamulla,oli saanut Justiinalta köniinsä.

Naapurinkissa läksi aamulla,eikä tullut takaisin.Oli ilmestynyt kotiinsa.Kehräilee tyytyväisenä emäntänsä sylissä,taisi emäntäkin kehräillä.

Tänään jatkui se Justiinan sirkus,kaipaa varmasti hevosia,koska rymysi koiran selässä yhtenään.Koira keksi sukeltaa aina sängyn alle,niin Justiina tipahti lattialle.
En ole tuollaista kissanpentua ennen nähnyt,liekkö kissa ollenkaan.Sisällänsä asuu tiikeri.

Nyt Justiina on ns.kenguruhoidossa.Hiippailen vanha anorakki päällä,kissa rintataskussa.Tykkää olla siellä,hyrinä kuuluu.Kun laitan sen lattialle,nakkelen sille pieniä lankakeriä,ettei se ehdi hölmöillä.Sitten taskuun taas rauhoittumaan.Jospa siitä kissa tulisi.

tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #36 : 09.02.2011 19:29:07 »

Mulla on aikonaan ollut kaksi villiä kissaa ja kolmatta en ota, siinä meni tapetit seiniltä ja mullat kukista ynm ikävää. Nyt onneksi ihanan kiltti ja seurallinen tyttökissa kotosalla  smitten

Olivatkohan ne kaksi samaa sukua Justiinan kanssa    Grin     epäilys heräsi   :Smiley 
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #37 : 10.02.2011 10:53:56 »




                  Meilkin tuo mirri   sitten niin uhkarohkee..kiipeili aikansa portaikon kaiteissa..

                    Kunnes täs yhtenä päivänä puota mätkähti portaisiin..kuului vaan kops

                      Ei sil sitten kuitenkaan  sattunut mitään.. vähän aikaa se vaan äimisteli..

                       Ja aatteli vissiin et olipa se tyhmää yrittää olla nuoralla tanssija Grin
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #38 : 10.02.2011 11:40:51 »

Oli siinä yötä kerrakseen.Justiina raivosi tunnista toiseen.Huusholli on ,kuin jonkun tornaadon jäljiltä.Paljon se pieni elukka kerkisi.Juoksutin sitä pari lenkkiä yöllä pitkin polkuja,että väsyisi,mutta vauhti lisääntyi vain.Ite meinasin pyörtyä.

Aamulla nakkasin tuvan lattialle ratsastustakkini,joka haisee hevoselle.Raateli sitä aikansa siinä.On nukkunut nyt kolme tuntia takin päällä,eikä isompia elonmerkkejä ole havaittavissa.
On niin suloisen näköinen,ettei uskoisi millaista souta se on pitänyt ja millaisia ääniä  siitä lähtee.

Epäilen sen saaneen hevosen kaviosta päähänsä,jossain vaiheessa.   crazy2
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #39 : 10.02.2011 12:22:10 »

Oli siinä yötä kerrakseen.Justiina raivosi tunnista toiseen.Huusholli on ,kuin jonkun tornaadon jäljiltä.Paljon se pieni elukka kerkisi.Juoksutin sitä pari lenkkiä yöllä pitkin polkuja,että väsyisi,mutta vauhti lisääntyi vain.Ite meinasin pyörtyä.

Aamulla nakkasin tuvan lattialle ratsastustakkini,joka haisee hevoselle.Raateli sitä aikansa siinä.On nukkunut nyt kolme tuntia takin päällä,eikä isompia elonmerkkejä ole havaittavissa.
On niin suloisen näköinen,ettei uskoisi millaista souta se on pitänyt ja millaisia ääniä  siitä lähtee.

Epäilen sen saaneen hevosen kaviosta päähänsä,jossain vaiheessa.   crazy2
     
                         2funny 2funny
tallennettu
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 558


...miau...


Profiili
« Vastaus #40 : 13.02.2011 14:28:40 »

Oletteko joskus tehneet synastria-karttaa lemmikkinne kanssa? Mulle on tulossa kissalapsi lähiaikoina. Hirmuisen villi tapaus. smitten  aurinko jousimies ja  pluto mars merkurius -yhtymä kauriissa.Toi stellium on yhtymässä mun  kuu kauris ja neliössä mun  pluto mars aurinko -stelliumiin...
Mietin tässä vain, että onko tämä mun elämäni lemmikki vai olenko kenties jotenkin itsetuhoinen, kun haluan kyseisen kissan näillä kuvioilla. Grin
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #41 : 13.02.2011 16:22:47 »

Jospa se toisi vähän äksöniä ensialkuun.

En tiedä oman Justiina-pennun syntymäpäivää.Eikä sen tuoja tiennyt kunnolla sen ikääkään,kun oli syntynyt talleilla "jollakin aikaa"."Viimevuoden puolella,vai oliko se nyt tälle vuodelle"

Justiina oli HIRVIÖ,mutta alkaa muistuttaa kissaa.En antaisi sitä pois,en.
Eilen se oppi maukumaan kissan tavoin,kun aijemmin rääkyi.
Oppi nukkumaan keinutuolin karmilla,roikkuu pää alaspäin,mutta nukkuu kuitenkin.
Toissapäivänä roikkui vielä verhossa.Näytti nukahtaneen sinne,ja tipahti,ei ole kiipeillyt enää verhoissa.
Ulkona se käy nyt yksinään.Puupinon päällä kyttää kissamaisesti lintuja.
Ja voi miten pehmeitä sen liikkeet ovat,ja pehmeä  muutenkin.

Vähän ihmettelen vielä tuota Justiinan pää alaspäin oloa.Sylissäkin roikkuu polvista alaspäin.On kuin lepakko tai laiskiainen.Onkohan sillä verivajaus aivoissa ,jota tasapainoittelee.Vieläkin epäilen sen saaneen kaviosta päähänsä.
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #42 : 13.02.2011 16:51:37 »

Jospa se toisi vähän äksöniä ensialkuun.

En tiedä oman Justiina-pennun syntymäpäivää.Eikä sen tuoja tiennyt kunnolla sen ikääkään,kun oli syntynyt talleilla "jollakin aikaa"."Viimevuoden puolella,vai oliko se nyt tälle vuodelle"

Justiina oli HIRVIÖ,mutta alkaa muistuttaa kissaa.En antaisi sitä pois,en.
Eilen se oppi maukumaan kissan tavoin,kun aijemmin rääkyi.
Oppi nukkumaan keinutuolin karmilla,roikkuu pää alaspäin,mutta nukkuu kuitenkin.
Toissapäivänä roikkui vielä verhossa.Näytti nukahtaneen sinne,ja tipahti,ei ole kiipeillyt enää verhoissa.
Ulkona se käy nyt yksinään.Puupinon päällä kyttää kissamaisesti lintuja.
Ja voi miten pehmeitä sen liikkeet ovat,ja pehmeä  muutenkin.

Vähän ihmettelen vielä tuota Justiinan pää alaspäin oloa.Sylissäkin roikkuu polvista alaspäin.On kuin lepakko tai laiskiainen.Onkohan sillä verivajaus aivoissa ,jota tasapainoittelee.Vieläkin epäilen sen saaneen kaviosta päähänsä.
                                           Grin
tallennettu
Anniinacanfly
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17



Profiili
« Vastaus #43 : 14.03.2011 21:08:21 »

Meillä on kotona harka-kissa! On todella ahne ja varastaa ruokaa Sad
Nouseva merkki leijona, tykkääkin tutustua vieraisiin eikä pelkää niitä.
Kuumerkki on tällä veitikalla kalat
tallennettu

Aurinko neitsyessä
Kuu ravussa
Nousu skorpioni
Merkurius vaa'assa
Venus leijonassa
Mars ravussa
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #44 : 14.03.2011 21:55:54 »

Meillä on kotona harka-kissa! On todella ahne ja varastaa ruokaa Sad

Tuosta sainkin uuden ajatuksen: Myös meidän kissa saattaa olla Härkä!

Olen nimittäin koko ajan ollut siinä uskossa että kissamme on Oinas, koska se on aina joka paikassa sähläämässä ja vaatii ruokaa ensimmäisenä. Mutta nyt vasta ajattelin että niin, Häräthän myös pitävät ruoasta...

En nimittäin tiedä kissan tarkkaa syntymäaikaa, se tuli meille kodista johon se ei sopeutunut, kuulin vain että keväällä syntynyt kaveri. Leikkisä ja kova syömään. Aloittaa aina aamuisin pyörimis-shown, ensin naukuu niin että saa huomiota ja sitten pyörii ja kierii niin kauan kun ruoka ilmestyy kuppiin. Iltaisin tulee syliin ja kehrää ja puskee.  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: