Sivuja: 1 ... 218 219 [220] 221 222 ... 340
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Energiahoitoa haluavia  (Luettu 1831479 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
tuollapuolen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64


Profiili
« Vastaus #3285 : 26.08.2012 15:07:06 »

OFFTOPIC


- Miten musta alkaa tuntua, että tää foorumi on näilläkulmin nimenomaan, jotakin naisten hömpötyksiä Cheesy, Energiahoidot ja pyhh... meilläpäin juodaan energianpuutteeseen energiajuomia.... ja ne jotka ottavat tän pahalla, älkööt vaivautuko, koska ihan kieli poskella herjailen.  Embarrassed

ps. Mulle saa lähettää energiaa, otan vaan vastaan, en jaa takaisin




Kuule tp ,  onko tuo nim. Hamal..niin nainen   Wink ja hänki tais puhua tuolla omassa osiossaan rakkaudesta.. smitten
Ja onhan täällä muitakin energian välittäjiä, taitaa olla kuiteski enempi miehiä..
 Sitä samaa parantavaa energiaa käytetään, kun jos vaikka lähihoidos parannetaan ihmistä.
Minä kyllä sanon sitä rakkausenergiaksi.. smitten Wink  
Nuo kaupan energiajuomat, eiks ne oo ns.kielletty alaikäsiltä.. :Smiley
Mut tää hoito sopii vauvasta vaariin. Mut kun mainitsit tuosta e.juomasta,niin hoidon jälkeen kannattaa juoda kyllä vettä.
Sit  lähtee ns. " liat pois", niinhän sitä pyykkiäkin pestään puhtaalla vedellä..
Eikös vaan   Smiley  Ja vielä et, kaikkihan sitä ei ns."tunne", mut tullee se kyllä aina perille... angel

Heha, arvasin et sain sulle villat pystyyn tolla viestillä, asiallinen vastaus kyllä - myönnettäköön se. Nyt kun otit tuon energianhoidon ja energiatasot puheeksi - niin minulla usein heittelee energiat esim aamulla virkeä ja tuntuu, että voi siirtää vuoria, mutta päivän aikaan saattaa ilmetä ns. "huippauskohtauksia" ja väsymyksen tunnetta yms. uupumista, sitten se menee taas ohi ja sitten jaksaa vääntää. Toinen seikka, että tunnen esim kipuja ympäri kehoa, sormia ja mahdollisia ehkä kuolemia tai se minkä luulen olevan elämän viiva ranteessa ajoittain ilmoittaa itsestään kipuna tai sitten toisenlaisena "energiana".... en tiedä mitä tehdä - nyttenkin hampaaseen kolottaa Tongue... mutta niin mene ja tiedä...oon ihan n00b noiden energia ja astrojuttujen kanssa. Help'd be needed thnx you lot!
tallennettu
Janso
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 26


Profiili
« Vastaus #3286 : 26.08.2012 15:44:58 »

Tänne saisi kans laittaa energiaa, minulle, lapsille, miehelle ja koiralle. Siskokin poikansa kanssa olisi sen tarpeessa.
Kiitoksia Smiley
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #3287 : 26.08.2012 16:01:07 »

OFFTOPIC


- Miten musta alkaa tuntua, että tää foorumi on näilläkulmin nimenomaan, jotakin naisten hömpötyksiä Cheesy, Energiahoidot ja pyhh... meilläpäin juodaan energianpuutteeseen energiajuomia.... ja ne jotka ottavat tän pahalla, älkööt vaivautuko, koska ihan kieli poskella herjailen.  Embarrassed

ps. Mulle saa lähettää energiaa, otan vaan vastaan, en jaa takaisin




Kuule tp ,  onko tuo nim. Hamal..niin nainen   Wink ja hänki tais puhua tuolla omassa osiossaan rakkaudesta.. smitten
Ja onhan täällä muitakin energian välittäjiä, taitaa olla kuiteski enempi miehiä..
 Sitä samaa parantavaa energiaa käytetään, kun jos vaikka lähihoidos parannetaan ihmistä.
Minä kyllä sanon sitä rakkausenergiaksi.. smitten Wink  
Nuo kaupan energiajuomat, eiks ne oo ns.kielletty alaikäsiltä.. :Smiley
Mut tää hoito sopii vauvasta vaariin. Mut kun mainitsit tuosta e.juomasta,niin hoidon jälkeen kannattaa juoda kyllä vettä.
Sit  lähtee ns. " liat pois", niinhän sitä pyykkiäkin pestään puhtaalla vedellä..
Eikös vaan   Smiley  Ja vielä et, kaikkihan sitä ei ns."tunne", mut tullee se kyllä aina perille... angel

Heha, arvasin et sain sulle villat pystyyn tolla viestillä, asiallinen vastaus kyllä - myönnettäköön se. Nyt kun otit tuon energianhoidon ja energiatasot puheeksi - niin minulla usein heittelee energiat esim aamulla virkeä ja tuntuu, että voi siirtää vuoria, mutta päivän aikaan saattaa ilmetä ns. "huippauskohtauksia" ja väsymyksen tunnetta yms. uupumista, sitten se menee taas ohi ja sitten jaksaa vääntää. Toinen seikka, että tunnen esim kipuja ympäri kehoa, sormia ja mahdollisia ehkä kuolemia tai se minkä luulen olevan elämän viiva ranteessa ajoittain ilmoittaa itsestään kipuna tai sitten toisenlaisena "energiana".... en tiedä mitä tehdä - nyttenkin hampaaseen kolottaa Tongue... mutta niin mene ja tiedä...oon ihan n00b noiden energia ja astrojuttujen kanssa. Help'd be needed thnx you lot!


Emmehän me ole täällä ns. "yksin"    coolsmiley              angel     angel      angel

Hih hih, kuule et saanu multa mitään "villoja pystyyn"  Wink Oon tottunu..jo..Ns."kaikenlaisiin kommentteihin".  Huh  uglystupid2   buck2
Mut uskoo ken tykkää.. Wink        smitten
« Viimeksi muokattu: 26.08.2012 16:25:29 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
Lavida12
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Profiili
« Vastaus #3288 : 26.08.2012 18:59:36 »

Myös mukana  ja ottaisin pojan ja miehenkin mukaan.Kiitollisna
 Lavida smitten
tallennettu
hekaka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 44


Profiili
« Vastaus #3289 : 26.08.2012 20:45:41 »

Haluan olla mielelläni mukana.  smitten Kiitos!  angel smitten
tallennettu
Tiuhtiviuhti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 87



Profiili
« Vastaus #3290 : 26.08.2012 20:55:06 »

Minäkin osallistun. smitten
tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #3291 : 27.08.2012 16:52:20 »

 smitten
Kiitos Unelmassa eilisestä! En ymmärrä, mikä taas takkuaa. No, onhan täällä ukkostakin ilmassa.
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
unelmassa
Vieras
« Vastaus #3292 : 27.08.2012 18:35:33 »

smitten
Kiitos Unelmassa eilisestä! En ymmärrä, mikä taas takkuaa. No, onhan täällä ukkostakin ilmassa.

 smitten
Niin että jytiseekö..niitä varmaan riittää.               angel        angel
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #3293 : 27.08.2012 18:45:53 »

Näin pikaisesti, et jos joku haluaa rakkausenergiahoitoa, niin tulevana keskiviikkona 29.8  klo.22.00
Välittelen halukkaille.          angel     angel          smitten smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #3294 : 27.08.2012 19:01:04 »

Olisin mielelläni mukana kun tää terveydentila on taas miten sattuu
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #3295 : 27.08.2012 21:59:08 »

Mukana keskiviikkona, tarpeeseen tulee..
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Lady Lilian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Elämä kantaa


Profiili
« Vastaus #3296 : 27.08.2012 22:25:19 »

Kiitollisena mukana  smitten
tallennettu
Helinäneitonen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 36


Profiili
« Vastaus #3297 : 28.08.2012 06:35:12 »

mukana ja kiitoksia paljon edellisestä   smitten
tallennettu

Sininen Sähköinen Yö
Lavida12
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Profiili
« Vastaus #3298 : 28.08.2012 07:50:43 »

Mukana keskiviikkona ja poikakin tarvitsisi.Kiitokset edellisestä,hyvin tuntui energiat esim. käsissä. angel
tallennettu
Angellica
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 150


Profiili
« Vastaus #3299 : 28.08.2012 13:01:56 »

pienen tauon jäljiltä olisin mukana jälleen, sykysn alkua sinulle Unelmassa!
tallennettu
Sivuja: 1 ... 218 219 [220] 221 222 ... 340
  Tulostusversio  
 
Siirry: