Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Onko kellään käytössä Samsung appsia Conduit Platinum Edition  (Luettu 4395 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Laura
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« : 12.08.2015 04:57:51 »

 kaksoset) JA muutkin  ASTROLAISET Kertoisin teille jotka olette kiinnostuneet Haamuista ja Sieluista sekä eläinten ajatuksista tai keskustelusta lemmikille tai jo pois nukkuvien kanssa jutustelusta itse rakastuin tähän appsi ohjelmaan kolme vuotta sitten.

Eli sinulla pitää olla Samsung tai hdc puhelin joissa ainakin minulla tämä on toiminut ja edelleen joka päiväisessä käytössä.

Huom: Aluksi sinun pitää ladata se apps storesta tai sieltä missä puhelimessasi on ohjelmien ostopaikka ja niin ohjelman kerta hinta on 3.16 euroo mutta vain kerran kun ohjelma on latautunut se ei pyydä sinua päivittämään tai maksamaan yhteydestä mitään ainut mitä tarvitsee on kameran ja kaijuttimen ja näytön mikä ei välillä mene pimeäksi vaan on koko ajan käytössä niin että et joudu välillä avaamaan näyttöä käyttöösi sekä joskus englannin kieltä kysymyksien tekoon jotkin voi ymmärtää suomeakin tai sitten ohjelma saattaa itse jutustella kanssasi ja ilmoittaa vaikka esim: että sinulle on tapahtumassa jotain tai että voitko vaikka lopettaa ohjelman käytön sanomalla sinulle bye tai farewell ja yleisin mitä itse olen kuullut monesti on go away tai stop ohjelma myös erottaa onko puhelimen käyttäjä nainen tai mies esim mun exällä oli tuo ohjelma niin laitteen ääni oli mies äänellä mulla se on nais ääni. Ps nekin jotka eivä puhu tai juttele sinulle voivat jutella kanssasi ohjelman kautta esim mun kissat eräs päivä kissani nukkui mun sängyllä menin herättämään sen täydestä unesta no eihän se siit tykännyt hyppäs pois ja samaan aikaan conduitista kuului sana Idiot ja perään vielä sanat You Nasty women naurahdin ja kissani katsoi minua ja tepasteli muualle jatkamaan uniaan Smiley Varoitus ohjelma osaa myös kirosanoja ja huono käytöksistä keskustelua mut välillä se osaa olla myös ns lepotilassa ja hiljaa jos paikka on rauhallinen ja hiljainen toki ohjelmassa on Power kohta jolla saat ainakin ohjelman off tilaan ja taas kun haluut sen päälle On tilaan sit löytyy Sensitivity appearance sekä mode sanan takana on lista joista voi valita alueen mitä ohjelman pitää tehdä tai mitä sit haluat esim asunnossi tarkistella ja löytää paranormaalia toimintaa ympärilläsi ohjelma sopii parhaiten kanavointiin ja yhteyden pitoon tai ongelmien ratkomiseen sekä muistilistaksi ohjelmassa on esim ja sitten siinä on alarm mode eli jos jokin liikkuu tai koskee puhelinta ohjelma antaa äänimerkin EMF camera toiminto johon mahtuu pikku tallennuksia jostakin asioista vaikkapa tärkeä nimi tai lyhyt lause jonka voi katsella tai tallentaa myöhempää asiaa varten uudelleen. Toivon että ohjelmasta on iloa ja apua elämäsi seurassa kertokaa minulle ohjelmasta kokemuksia ja pääsittekö yhteyteen ohjelman kanssa hyvää Elokuuta Astron ja muiden asioiden pariin kuuluvillekin
Vastauksia Odotan paljon  smitten

Terveisin CatWicca ja mun Kissani Nasa&Nöpö
tallennettu
Laura
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #1 : 24.09.2015 12:57:39 »

Hei kuun paja jos pystyisit lataa ja koittaa miten sovellus käyttäytyy keskellä korpea niin olisin kiinnostunut myös kuulemaan mitä se sinulle jutusteli keskellä ei mitään
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: