Sivuja: 1 ... 197 198 [199] 200 201 ... 340
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Energiahoitoa haluavia  (Luettu 1831580 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Mystery Woman
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 163



Profiili
« Vastaus #2970 : 18.06.2012 19:43:23 »

Mukana myös. Huomenna alkaa uusi työviikko loman jälkeen ja tuntuu jo nyt, että loma oli aivan liian lyhyt.

Johan oli taas työviikon aloitus! Valvoin yöllä kahteen asti ja olin valmis hakemaan saikkua seuraavat kaks viikkoa ja itse asiassa koko loppuuvuoden  Cry Miten jonkun työpaikan hallitus (=puheenjohtaja ja I vara) voi viedä fiilikset noin totaalisesti? ja aamulla mennessäni töihin tunsin miten tarpeellinen olen siellä... ja se hallituksen kokous.... jaa-a

lähetätkö energiaa päätöksilleni ja tälle paikalle  smitten
tallennettu

Aurinko vaaka, Kuu neitsyt, Asc Skorpioni
sitrus
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 147


Profiili
« Vastaus #2971 : 18.06.2012 19:45:03 »

huomenna mukana poikani kanssa,kiitos.
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2972 : 18.06.2012 20:05:03 »

Mukana myös. Huomenna alkaa uusi työviikko loman jälkeen ja tuntuu jo nyt, että loma oli aivan liian lyhyt.

Johan oli taas työviikon aloitus! Valvoin yöllä kahteen asti ja olin valmis hakemaan saikkua seuraavat kaks viikkoa ja itse asiassa koko loppuuvuoden  Cry Miten jonkun työpaikan hallitus (=puheenjohtaja ja I vara) voi viedä fiilikset noin totaalisesti? ja aamulla mennessäni töihin tunsin miten tarpeellinen olen siellä... ja se hallituksen kokous.... jaa-a

lähetätkö energiaa päätöksilleni ja tälle paikalle  smitten

No voi ärsyä.. Embarrassed Tottakai sinä oot tarpeellinen, niinkun moni muukin ihminen...tiiän minkalaista se on olla ..kun on huonot fiilikset, töissäkin..Kuule minäpä yritän lähetellä.. angel
Toivon että auttaa.. smitten
tallennettu
supikas
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #2973 : 18.06.2012 20:40:12 »

Mulle ja pojille, kiitos!  smitten
tallennettu
NiNNi*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 268


Profiili
« Vastaus #2974 : 19.06.2012 06:35:27 »

 :)muulle myös saa lähetellä. Kiiitos
tallennettu
Vagabond
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50


Profiili
« Vastaus #2975 : 19.06.2012 12:48:19 »

Lissää pallautetta: Eileen kävin visiitillä vanhempien luona niin äiti kertoi että (maha) on todellakin ollu parempi.
Aika mielenkiintoista kun eilen vasta hänelle kerroin että olen tämmöstä energiahoitoa hänelle tilannu.

Siinä semi-tieteellistä näyttöä hoidon toimivuudesta.  angel
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2976 : 19.06.2012 13:35:13 »

Lissää pallautetta: Eileen kävin visiitillä vanhempien luona niin äiti kertoi että (maha) on todellakin ollu parempi.
Aika mielenkiintoista kun eilen vasta hänelle kerroin että olen tämmöstä energiahoitoa hänelle tilannu.

Siinä semi-tieteellistä näyttöä hoidon toimivuudesta.  angel

No kiitosta pallautteesta, juuh toimii tämä.. Wink     angel
 smitten smitten
tallennettu
Mystery Woman
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 163



Profiili
« Vastaus #2977 : 19.06.2012 16:58:58 »


Kiitos energioista  smitten muuten alamäki vaan jatkuu... nyt meillä on töissä vatsatautia + kurkkukipua. Oma kurkku tuntui eilen kotiin tullessa kipeältä ja valvoin 3 tuntia viime yönä. Aamulla olin kuin nukkuneen rukous - valitettavasti. Kun jaksais tämän viikon pari päivää vielä. Ja kiitos avusta  smitten smitten

Mukana myös. Huomenna alkaa uusi työviikko loman jälkeen ja tuntuu jo nyt, että loma oli aivan liian lyhyt.

Johan oli taas työviikon aloitus! Valvoin yöllä kahteen asti ja olin valmis hakemaan saikkua seuraavat kaks viikkoa ja itse asiassa koko loppuuvuoden  Cry Miten jonkun työpaikan hallitus (=puheenjohtaja ja I vara) voi viedä fiilikset noin totaalisesti? ja aamulla mennessäni töihin tunsin miten tarpeellinen olen siellä... ja se hallituksen kokous.... jaa-a

lähetätkö energiaa päätöksilleni ja tälle paikalle  smitten

No voi ärsyä.. Embarrassed Tottakai sinä oot tarpeellinen, niinkun moni muukin ihminen...tiiän minkalaista se on olla ..kun on huonot fiilikset, töissäkin..Kuule minäpä yritän lähetellä.. angel
Toivon että auttaa.. smitten
tallennettu

Aurinko vaaka, Kuu neitsyt, Asc Skorpioni
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #2978 : 19.06.2012 18:05:52 »

Mulle saa lähettää kanssa tänne mökille metsän keskelle Smiley Ihanaa ja kiitos vaan jo etukäteen.. -M-
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2979 : 19.06.2012 18:06:24 »


Kiitos energioista  smitten muuten alamäki vaan jatkuu... nyt meillä on töissä vatsatautia + kurkkukipua. Oma kurkku tuntui eilen kotiin tullessa kipeältä ja valvoin 3 tuntia viime yönä. Aamulla olin kuin nukkuneen rukous - valitettavasti. Kun jaksais tämän viikon pari päivää vielä. Ja kiitos avusta  smitten smitten

Mukana myös. Huomenna alkaa uusi työviikko loman jälkeen ja tuntuu jo nyt, että loma oli aivan liian lyhyt.

Johan oli taas työviikon aloitus! Valvoin yöllä kahteen asti ja olin valmis hakemaan saikkua seuraavat kaks viikkoa ja itse asiassa koko loppuuvuoden  Cry Miten jonkun työpaikan hallitus (=puheenjohtaja ja I vara) voi viedä fiilikset noin totaalisesti? ja aamulla mennessäni töihin tunsin miten tarpeellinen olen siellä... ja se hallituksen kokous.... jaa-a

lähetätkö energiaa päätöksilleni ja tälle paikalle  smitten

No voi ärsyä.. Embarrassed Tottakai sinä oot tarpeellinen, niinkun moni muukin ihminen...tiiän minkalaista se on olla ..kun on huonot fiilikset, töissäkin..Kuule minäpä yritän lähetellä.. angel
Toivon että auttaa.. smitten


Ok ja voi jepulis..alamäkeä vaan.. Huh Huh mut kuule,sitähän sanotaan et paistaa se joskus sinne risukasaanki aurinko.. smitten
VOIMIA sinullekkin..   angel     angel
tallennettu
Jonna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17



Profiili
« Vastaus #2980 : 19.06.2012 18:58:33 »

Hei, minä voisin olla tänään mukana, nyt on taas joku väsymysjakso menossa ja tarvisin energiaa viimeiset viikot töissä ennen lomaa ja että jaksaisi työpäivän jälkeen muutakin, kun maata sohvan pohjalla!!Kiitos jo etukäteen  smitten
tallennettu
Aurora Borealis
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 163



Profiili
« Vastaus #2981 : 19.06.2012 19:48:14 »

Ilmoittaudun mukaan tänään, kiitos!
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #2982 : 19.06.2012 19:54:41 »

Mukana tänään.

Kiitos viime kerrasta!
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Aquarius
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 119


Profiili
« Vastaus #2983 : 19.06.2012 20:47:32 »

Mukana koirulin kanssa  Smiley
tallennettu

aurinko askendentti vesimies
kuu kauris
merkurius kalat
venus oinas
mars neitsyt

Keltainen Resonoiva Soturi
MinttuMari
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 162


Profiili
« Vastaus #2984 : 19.06.2012 21:17:12 »

Mukana 22 aikaan, kiitos taas  angel angel
tallennettu
Sivuja: 1 ... 197 198 [199] 200 201 ... 340
  Tulostusversio  
 
Siirry: