Sivuja: 1 ... 195 196 [197] 198 199 ... 338
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Energiahoitoa haluavia  (Luettu 2441496 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
Vagabond
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2940 : 18.06.2012 15:39:32 »

Niinno, sana on kyllä varmaan muotia ja sitä käytetään mun mielestä hieman liian
keposestikin. Ja tiedä nyt sitten, se menee semmosissa aalloissa, että onko se nyt
kummiski ihan normi arkea. Ny ku oli pikkasen tummaa pilvee tossa varemmin
päivällä ni lipsahti Cheesy Unohda.

Keskityn yleensä ihan muihin asioihin enkä vello noissa.

Lainaus
en tietenkään vähättele noita, mitä kerroit, sorry..
Niin, mitäs noihin ny sanois, "voi voi sentään" Tongue

Ja mukana taas tos seuraavas "lähetyksessä", samalla porukalla ku aina.

Ni pääsee topikki takasi raiteelle Cheesy

- VB
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2941 : 18.06.2012 16:36:09 »

Minä mukana ja kolme muksua kanssa  smitten
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2942 : 18.06.2012 17:01:55 »

Mulle päin suapi lähetellä 19.6 klo 22 Smiley
tallennettu
har.za
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2943 : 18.06.2012 17:06:56 »

Heissan! Kertoisin kokemuksia viime energia hoidosta. Makasin sängylläni eikä mitään tapahtunut odottelin vielä hetken aikaan ja suljin silmäni. Heti alkoi tapahtua. Sydän chakrani alkoi " jyskyttää" ja tuntui kuin kehoni olisi ollut jossain keskellä järveä. Kuin olisi ollut aallokossa.
Kiitos sinulle ja voin tulla mukaan seuraavaankin energia hoitoon.

smitten
tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2944 : 18.06.2012 17:26:10 »

smitten
Kiitos eilisestä Unelmassa! Tämä on tätä. Harakka tervatulla katolla, kun pyrstön nykäisee irti, nokka tarttuu. Yhdet asiat korjaantui ja toiset meni pilalle.  Shocked
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
Mystery Woman
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2945 : 18.06.2012 19:43:23 »

Mukana myös. Huomenna alkaa uusi työviikko loman jälkeen ja tuntuu jo nyt, että loma oli aivan liian lyhyt.

Johan oli taas työviikon aloitus! Valvoin yöllä kahteen asti ja olin valmis hakemaan saikkua seuraavat kaks viikkoa ja itse asiassa koko loppuuvuoden  Cry Miten jonkun työpaikan hallitus (=puheenjohtaja ja I vara) voi viedä fiilikset noin totaalisesti? ja aamulla mennessäni töihin tunsin miten tarpeellinen olen siellä... ja se hallituksen kokous.... jaa-a

lähetätkö energiaa päätöksilleni ja tälle paikalle  smitten
tallennettu

Aurinko vaaka, Kuu neitsyt, Asc Skorpioni
sitrus
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2946 : 18.06.2012 19:45:03 »

huomenna mukana poikani kanssa,kiitos.
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2947 : 18.06.2012 20:05:03 »

Mukana myös. Huomenna alkaa uusi työviikko loman jälkeen ja tuntuu jo nyt, että loma oli aivan liian lyhyt.

Johan oli taas työviikon aloitus! Valvoin yöllä kahteen asti ja olin valmis hakemaan saikkua seuraavat kaks viikkoa ja itse asiassa koko loppuuvuoden  Cry Miten jonkun työpaikan hallitus (=puheenjohtaja ja I vara) voi viedä fiilikset noin totaalisesti? ja aamulla mennessäni töihin tunsin miten tarpeellinen olen siellä... ja se hallituksen kokous.... jaa-a

No voi ärsyä.. Embarrassed Tottakai sinä oot tarpeellinen, niinkun moni muukin ihminen...tiiän minkalaista se on olla ..kun on huonot fiilikset, töissäkin..Kuule minäpä yritän lähetellä.. angel
Toivon että auttaa.. smitten
tallennettu
supikas
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2948 : 18.06.2012 20:40:12 »

Mulle ja pojille, kiitos!  smitten
tallennettu
NiNNi*
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2949 : 19.06.2012 06:35:27 »

:)muulle myös saa lähetellä. Kiiitos
tallennettu
Vagabond
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2950 : 19.06.2012 12:48:19 »

Lissää pallautetta: Eileen kävin visiitillä vanhempien luona niin äiti kertoi että (maha) on todellakin ollu parempi.
Aika mielenkiintoista kun eilen vasta hänelle kerroin että olen tämmöstä energiahoitoa hänelle tilannu.

Siinä semi-tieteellistä näyttöä hoidon toimivuudesta.  angel
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2951 : 19.06.2012 13:35:13 »

Lissää pallautetta: Eileen kävin visiitillä vanhempien luona niin äiti kertoi että (maha) on todellakin ollu parempi.
Aika mielenkiintoista kun eilen vasta hänelle kerroin että olen tämmöstä energiahoitoa hänelle tilannu.

Siinä semi-tieteellistä näyttöä hoidon toimivuudesta.  angel

No kiitosta pallautteesta, juuh toimii tämä.. Wink     angel
 smitten smitten
tallennettu
Mystery Woman
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2952 : 19.06.2012 16:58:58 »

Kiitos energioista  smitten muuten alamäki vaan jatkuu... nyt meillä on töissä vatsatautia + kurkkukipua. Oma kurkku tuntui eilen kotiin tullessa kipeältä ja valvoin 3 tuntia viime yönä. Aamulla olin kuin nukkuneen rukous - valitettavasti. Kun jaksais tämän viikon pari päivää vielä. Ja kiitos avusta  smitten smitten

No voi ärsyä.. Embarrassed Tottakai sinä oot tarpeellinen, niinkun moni muukin ihminen...tiiän minkalaista se on olla ..kun on huonot fiilikset, töissäkin..Kuule minäpä yritän lähetellä.. angel
tallennettu

Aurinko vaaka, Kuu neitsyt, Asc Skorpioni
minsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2953 : 19.06.2012 18:05:52 »

Mulle saa lähettää kanssa tänne mökille metsän keskelle Smiley Ihanaa ja kiitos vaan jo etukäteen.. -M-
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2954 : 19.06.2012 18:06:24 »

Kiitos energioista  smitten muuten alamäki vaan jatkuu... nyt meillä on töissä vatsatautia + kurkkukipua. Oma kurkku tuntui eilen kotiin tullessa kipeältä ja valvoin 3 tuntia viime yönä. Aamulla olin kuin nukkuneen rukous - valitettavasti. Kun jaksais tämän viikon pari päivää vielä. Ja kiitos avusta  smitten smitten

Ok ja voi jepulis..alamäkeä vaan.. Huh Huh mut kuule,sitähän sanotaan et paistaa se joskus sinne risukasaanki aurinko.. smitten
VOIMIA sinullekkin..   angel     angel
tallennettu
Sivuja: 1 ... 195 196 [197] 198 199 ... 338
  Tulostusversio  

Siirry: