Olipa taas ihanata Kiitos!
Koin jotain mikä aluksi säikäytti, kun niin päin näköä tuli; avasin yht'äkkiä kesken hoitoa silmät,
ja näkökenttä hetken "väpätti" melkoisen lujaa! Myöhemmin kun avasin silmät, näin näkökentän laidoissa ympyrän muodossa pyörivän oranssin värin. Ja muitakin jotain energioita tms. valkoisia viivoja näkyi ilmassa sinkoilemassa hetken aikaa . Sakraalissa oli muutenkin tuntemuksia, sellaista jumputusta. Ikäänkuin tuntisi kuinka hyrrä pyörii
Onko muilla tuollasia näkökentän muutoksia ollut, siis yleisesti meditoidessa/hoitoa saadessa? Mielenkiinnosta vaan kyselen.. Itse olen tosi vähän vasta näitä harrastanut ja ihan uusia kokemuksia mulle.
Mutta juu, sinne meni missä suurin tarve..
Ai muuten. Nyt kun aloin miettiä, niin eilen sain kanssa hoidossa sellaisen TSÄDÄM!-kokemuksen, ikäänkuin joku energiapaukku ois latautunut. Sekin oli niin yllättävä ja raju että avasin silmät.
Ja tänään musta on tuntunut, että näkökenttä on ollut vähän erilainen. Jotenkin syvemmin näkee, voi nähdä siis jotain energiaa leijuvan tuossa. Tuli myös sellainen olo, että energiat kasvaa, tänne latautuu jotenkin ihan uusia perusenergioita, eri maailmasta..
No, lähtipäs rönsyilemään..