Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Näkijälle/kortin nostajalle  (Luettu 5275 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
helga
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« : 19.10.2010 20:04:31 »

Voisiko joku näkijä/Tarot-kortin lukija katsoa mulle tulevaisuudennäkymiä?

Olen 32-vuotias, työtön, naimisissa ja pienen tytön äiti. Miltä tulevaisuus näyttää, saanko pian uutta työtä ja saammeko vielä lisää lapsia?

Kiitos jo etukäteen!
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #1 : 19.10.2010 21:16:32 »

Hei, kannattaa varmaan laittaa kysymys tuonne eri ketjuihin, joissa monet tulkitsijat nostelevat pyynnöstä kortteje tms. Varmaan paremmin saat vastausta sieltä. =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
helga
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #2 : 19.10.2010 21:30:41 »

Kiitti Ratkaisu!

Tuntuu vaan että aina kun mä laitan (oon siis jo laittanu viestiä) viestin, sen jälkeen ei kukaan vastaa, ajattelin kokeilla tällä tavalla vaihteeksi...
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #3 : 01.11.2010 09:59:26 »

Minä taas en osaa vielä auttaa, muuten kyllä olisin vastaillut. Oletko kuulostellut omia tuntemuksiasi? Jotkut sanovat, ettei itselleen voi nähdä tulevaa, mutta jos alat visualisoida, luoda mielikuvia, itsellesi mieluisista tapahtumista elämässäsi ja laitat niihin säännöllisesti positiivista energiaa, alkavat mielikuvat toteutua. Ihmisen mieli on kovin voimakas. Tietysti asian kirjoittaminen muistiin ja ääneen sanominen vahvistavat tätä mielikuvaa, jonka olet luonut.

Ja muista, kaikki ei tapahdu kädenkäänteessä ja uskonpuutekin voi tulla. Se, että luotat itseesi ja omaan näkemykseesi, auttaa sinua saavuttamaan sen mitä todella tahdot. Ole siis toisaalta varovainen, mitä universumilta pyydät. Se, mikä on pyydetty puhtaasta sydämestä, ei siis egon tahdosta, toteutuu parhaiten. Ja kun muistat lisätä siihen pyynnön/mielikuvan perään "tapahtukoon tämä tai kaikkein paras mahdollinen/tai jotain parempaa", annat universumille luvan antaa sinulle enemmän kuin uskalsit itse pyytää.  Smiley

Tämän kirjoittaminen Sinulle, Helga, auttaa myös minua luottamaan siihen, että omat toiveeni toteutuvat myös.  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #4 : 01.11.2010 10:53:17 »

mää kyllä oon vastannu niin yv:t kuin ketjuniki kysymyksiin.
ei saa yleistää.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
helga
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #5 : 01.11.2010 18:15:27 »

mää kyllä oon vastannu niin yv:t kuin ketjuniki kysymyksiin.
ei saa yleistää.

Joo I Ronia ei pitäiskään yleistää, mulla on ehkä sattunu vaan huono tuuri että en oo saanu vastauksia Smiley
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #6 : 01.11.2010 23:21:13 »

Joskus vaan viestit hukkuu ketjuun.  Jos on paljon kysymyksiä jonossa, voi joku viesti jäädä välillä huomaamatta.  Ei siinä sen ihmeellisempää varmaankaan.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
helga
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #7 : 02.11.2010 13:10:46 »

Ei ne mullekaan vastaa Smiley
Ehkä niien on mukavinta vastailla vain semmoislle joiden asioista ne tietää oikeasti jotain. 
Minusta toisten tulevaisuudesta kirjoittaminen ei ole helppoa, sen tuntuu kuin tirkistelyltä mutta yritän nyt kuitenkin.

Työtilanteessasi on hieman ristiriitaisia tekijöitä. Jos olet työssä et voi olla lapsen kanssa niin paljoa ja jos olet työtön niin tietty, rahaa ei tule niin paljoa. Henkisesti luomme itse tilanteemme tarpeidemme mukaan. Nauti lapsesi hoitamisesta niin kauan kuin voit. Tämä on hänellekin tärkeää aikaa.
En nyt ihan juuri näe uutta lasta mutta voihan semmoinenkin vielä tulla, näen mahdollisen pojan Smiley
Kun lapsi on jo hieman isompi alkaa pysyvämpiäkin töitä löytyä. Näen sinut  tuolla neljänkympin kieppeillä kiireisenä ahkeroimassa työelämässä.
Kaikkea hyvää sinulle toivottelen.

Voi kiitos Utunen vastauksestasi! Niinhän se naisena perheen ja työn yhdistäminen on aina vaikeaa, haluaisi toisaalta olla lapsen kanssa kotona, mutta toisaalta työssä on käytävä taloudellisen tilanteen takia (meilläkin asuntolainaa ym. maksuja maksettavana) ja työssäkin viihtyy, musta ei kotiäidiksi pitkäksi aikaa valitettavasti ole, en vain viihdy kotona niin hyvin.
Toinen lapsi olisi kyllä tervetullut taloudellisen tilanteen ollessa parempi ja poika olisi tytön jälkeen todella mieluinen, toivottavasti pitää paikkansa Smiley

Kaikkea hyvää myös sinulle ja kiitos vielä kerran!
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: