Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Aamupäivää!  (Luettu 4883 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
libbe
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« : 26.10.2005 09:37:16 »

Huomenia kaikille astroilijoille  Wink Täällä ongelma, johon toivoisin saavani joltain viisaalta vastauksen  coolsmiley Olen kalat nainen, mutta kellonaikaa ei tiedossa, mistähän sen onkisi  Embarrassed Jos laitan klo:n ajaksi 12.00 niin taisin olla nousevalta merkiltäni Leijona, hrrr, jos ei mitään kellon aikaa niin olenkin Skorppioni  Shocked niin et mitenkäs toi nyt menis  Undecided Onkohan tässä ajassa jotain yleisesti menossa vai minun henk.kohtaisessa elämässäni kun tuntuu tökkivän, en pääse toteuttamaan omaa tekemistäni, joka kiinnostaisi  Cry täytynee vaan rauhassa odotella jos aika vaan ei ole kypsä vielä. Mieheni on härkä. Mites härkä mies ja kalat nainen mielestänne sopivat yhteen, ongelmia on niitäkin ollut mut nyt menee tosi hyvin  angel se on sitä kasvamista, jeesss  smitten
tallennettu

Elon valoa
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 26.10.2005 10:02:10 »

Huomenta! En osaa sanoa, miksi saat kaksi eri nousumerkkiä. Jos kellonaika ei ole tiedossa, yleensä ohjelmat laskevat juuri klo 12:00 ajalla. Toisaalta erittäin todennäköisesti et ole kumpaakaan arvelemaasi nousumerkkiä, sillä vuorokauden aikana ehtii nousta 12 eri eläinradan merkkiä tosin juuri nuo syysmerkit Leijonasta Skorpioniin ovat Suomessa kaikkein yleisimmät nousumerkit. Siispä viisainta olisi nyt metsästää oikea kellonaika esim. äidiltä, neuvolakortista, kummilusikasta tai syntymäsairaalasta.

Uranushan liikkuu juuri Kaloissa, joten monien Kalojen elämä saa nyt yllättäviä äkkikäänteitä. Tällä hetkellä vuorossa ovat noin helmi-maaliskuun vaihteessa ja maaliskuun aivan alussa syntyneet. Yleistä tökkimistä voisi aiheuttaa myös esim. Saturnuksen tai Neptunuksen transiitit - Plutosta puhumattakaan, mutta ilman syntymäaikaa niitä on mahdoton arvailla.

Olen itse Härkä ja olen aina pitänyt Kaloista todella paljon. Mm. yksi parhaista ystävistäni on Kala. Härän maaenergiat toimivat sujuvasti Kalan vesienergioiden kanssa. Yleensä helppo ja toimiva yhdistelmä, jos ei muu kartta sitten ihan vallan kumoa edellistä. Ongelmia on jokaisessa suhteessa - voisi kai sanoa onneksi. Kasvamista nimenomaan... Wink
« Viimeksi muokattu: 26.10.2005 10:04:01 kirjoittanut May » tallennettu

peggy
Vieras
« Vastaus #2 : 26.10.2005 10:45:28 »

Syntymäkellonaikasi saat selville sieltä keskussairaalasta missä olet syntynyt, ellei sinulla ole tallessa esim. omaa neuvolakorttiasi, tai vanhempasi eivät muista, tms. En tiedä, pystyykö sitä saamaan puhelimitse, vaiko kirjallisesti pyytämällä, vai pitääkö mennä ihan henkilökohtaisesti käymään. Se on tietysti hankalampaa, jos asuu kaukana syntymäpaikkakunnastaan.Undecided Mutta kokeile vaikka soittaa aluksi! :Smiley
tallennettu
libbe
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« Vastaus #3 : 26.10.2005 14:59:02 »

Kiitos vastauksistanne May ja peggy!  Smiley Ikäväkseni kerron, että vanhempani ovat jo tiedon ulottumattomissa, sisarukseni eivät tiedä ja neuvolakorttia ei ole, onkohan silloin ollutkaan kun minä olen syntynyt. PKKS:sta olen kysynyt jo ehkä pari vuotta sitten, tietoa ei herunut. Menisi kuulemma liikaa aikaa kaikille kysyjille. Kai se tieto jossain on, rekisterissä??  Embarrassed minulta piilossa. No jotain koettelemuksia on luvassa ja henkisen kasvun aikaa  :Smiley mitä lie pitää sisällään. Härkä ihmiset ovat tosiaan sellaisia joiden kanssa tulen hyvin toimeen, heillä kun on nää jalat maassa ja mulla tuppaa vähän irtoilemaan  2funny
tallennettu

Elon valoa
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 26.10.2005 21:06:08 »

Libbe, käsittääkseni sairaaloilla on kyllä velvollisuus tuo kellonaika etsiä! Kannattaa kysyä uudelleen ja hieman edelliskertaa painokkaammin.  tickedoff
Jotkut sairaalat myös perivät korvauksen käyttämästään ajasta. Esim. kun aikoinaan kysyin mieheni syntymäkellonaikaa, hänen syntymäsairaalansa veloitti 100 markkaa (silloin elettiin vielä mummonmarkkoja).
tallennettu

libbe
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« Vastaus #5 : 26.10.2005 22:42:24 »

Tulinpa taas vilkaisemaan tänne onko ohjeita löytynyt  :Smiley Kiitos May:lle täytyypä kokeilla vielä sieltä saikulta  knuppel2 Tuli käytyä muutama tunti surffailemassa aumanet.fi sivuilla, sain sieltä mielenkiintoista tietoa itseäni koskevista asioista ja mitkä minuun vaikuttaa  Cheesy pää on vieläkin pyörällä kaikesta tiedosta.  idiot2 Sieltä saadun tiedon mukaan olisin tietenkin Kalat vastakkaismerkki Neitsyt, mitähän se tarkoittaa  idiot2 nouseva merkki olisi sen tiedon mukaan Oinas. Kyllä tunnistan itseni tuosta Oinaasta, koska muuten en varmaankaan olisi edes vaikuttamassa täällä planeetalla  Shocked Taitaa olla typyllä menossa oikein kunnon koulutus, henkisellä puolella  angel no senhän tiedänkin jo. Tämän hetkinen paha olokin johtuu vaan siitä että täytyy pysähtyä jälleen ja miettiä tätä kehitystä. Mut nyt on niskat jumissa ja täytynee pitää taukoa. Iloa ja valoa  smitten
tallennettu

Elon valoa
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: