Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: @uudestisyntyminen@  (Luettu 2848 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
jObi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184


AUTTAJA


Profiili WWW
« : 06.10.2010 13:32:00 »

angel smitten Cheesy

mOrO!

       OLIN   K U OL L U T >
Synnyin uudestaan > ¤
Elän jälleen >>>>>>> ¤

KuOlisimpa uudestaan,
JOtta jälleen syntyisin ja
Eläisin IANKAIKKISESTI.

KuOlema synnyttää uuden Elämän ja
U U D E S T I   Syntyminen
Iankaikkisen   E L Ä M Ä N

HeinOlan RautsalOssa
06.10.2010 klO 10:15

7^^^^^^Arki ¤ Enkeli^^^^^^7


OnkO kukaan kOkenut semmOsta        U U D E S T I S Y N T Y M I S T Ä        minä kOin sellaisen vuOnna 1997 keskellä kirkasta päivää & ulkOsalla autOOni nOjaten &  K A I K K I  tuli YHT`ÄKKIÄ
"pumpulin pehmeeksi"  USVAKSI   &  Olin kaiketi siinä tilassa ainakin 10 min > En siis nähnyt mitään muuta kuin sen pehmeen & lämpÖisen,  J U M A L L I S E N    rauhallisen    U S V A N    &
minulle kerrOttiin mitä tulevaisuus tuOpi tullessansa &  neet  kaikki On tapahtununna myÖskin käytännÖssä > tupakOin lOppui > AlkOhOlin käyttÖ lOppui > Uhkapelit lOppuivat > Valehtelu "melkein" - SESEON vaan tOdella vaikeata, että sen saisi 100%:sti lOppumaan elikkä niitä "VALKOISIA VALHEHIA" vieläkin silloin tällÖin tulla purskahtaa & SE tuOttaa suurta tuskaa SIELUSSA, et tullee useinkin kOrjattua SE virhe, nO ihminen  EI   OO täydellinen, vaan hauras & niin viisaskin luulee Olevansa, vaikka  EI   tiedä juuri mitään tästä maailman kaikkeudesta, eiks SE vaan NÄIN kun NÄIN Olekkin <vai> eikÖsteen OOkkaan niin tai NÄIN ?


                                      7^^^^^^Arki¤Enkeli^^^^^^7
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: