Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Enkeleitä vieraaksi kotiin  (Luettu 81312 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #105 : 08.12.2010 10:31:42 »

tossa nimen alla on tommosia kuvakkeita.
hiiren ku kuljetat siihen päälle, lukee "yksityisviesti", klikkaa siitä.
aukee ikkuna jossa voit kirjoittaa yv:n
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Chervil
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 314



Profiili
« Vastaus #106 : 08.12.2010 14:43:38 »

Minä voisin ottaa enkelit uudestaankin vastaan, edellisestä kerrasta on jo aikaa.
tallennettu

Valkoinen Magneettinen Peili
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #107 : 08.12.2010 14:45:46 »

mulle tulee 13.12. voin laittaa tuleen halukkaille etiäppäin 18.12
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Kafkar
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #108 : 08.12.2010 16:58:23 »

sain kans vieraaksi enkuleita kotiini, tuli rauhallinen olo niistä. otinpa muute kynttilöistä silloin kuvan niin siihen kynttilöide taakse tuli jotai harmaata. oli aika omituista. Ainiin, sytytin kynttilät nii valkoinen kynttilä lepatti koko ajan järjettömällä lliekillä, valehtelematta sen pituus oli kärkeen saakka noin 10 cm! olin vähän peloissani ettei se iske mihinkää seinärakenteisiin ja järjestä paloa, mut hyvin se loppu viimein meniki. liekki oli iso koko vierailun ajan. seuraavana päivänä ku enkulit olivat lähteneet ja sytytin samaisen kynttilän, se kynttilän liekki oli taas normaali. outoa.

mutta varsin miellyttävä kokemus. kysymykset ei vaan olleen ensimmäisellä kerralla oikei järkeviä tai osannu asettaa niitä oikein. ens kerralla erilailla.

rakkautta teille  smitten
tallennettu

Pyyteetöntä rakkautta <3
Xuelai
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 161



Profiili
« Vastaus #109 : 08.12.2010 23:36:00 »

Kiitos I-Ronia kaikesta avusta, yritän opetella. Minä haluaisin enkeleitä meille I-Ronia
tallennettu
Angellica
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 150


Profiili
« Vastaus #110 : 09.12.2010 21:45:19 »

Tämähän on mielenkiintoinen ketju, oveni olisivat avoinna enkeleille jos vain jostain lähetetään. Ja ohjeistusta myös. Odottelen mielenkiinnolla ,jos vastauksia tulisi.
tallennettu
susanna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 110



Profiili
« Vastaus #111 : 10.12.2010 09:12:38 »

 Smiley. Jos I-Ronjan enkulit "loppuu kesken" niin mun työkaverilla ei ole ketään jolle lähettää. Yv,nä voi laittaa osoitteen ja jos ei tiedä ideaa, niin sp osoite myös.
tallennettu
jenjen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56


Profiili
« Vastaus #112 : 10.12.2010 13:28:06 »

Moikka! Pistelin jo I-Ronialle yksäriä, mutta en oo saanut vastausta vielä  Smiley Mutta mä olen todella halukas ottamaan enkeleitä vierailulle, joten Sunna, jos I-Ronian enkelit on jo saaneet kyläpaikan, niin mielelläni otan työkaverisi enkelit visiitille.  Wink
tallennettu
jenjen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56


Profiili
« Vastaus #113 : 10.12.2010 14:45:55 »

No niin, sainkin jo enkeleitä vierailulle, 23.12 on ovet auki  Wink

Pohdintaa tästä aiheesta muuten mietin eilen, kun lueskelin näistä vierailukokemuksista. Joillekin kokemus on näköjään ollut hyvin epämiellyttävä, joillekin taas rauhaa henkivä.

Itse ajattelen asian niin, että tässä kiireisessä maailmassa on hyvä joskus pysähtyä pohtimaan omia halujaan hiukan syvemmin. Tähän tuo 3 toivomusta on mielestäni oiva keino. Kun käytössä on rajattu määrä toivomuksia, niin ihminen joutuu oikeasti miettimään, että mikä on tarpeellista ja mikä ei. Jos valitset toivomukset materiasta, on hyvä varmaan pysähtyä miettimään omaa henkistä puoltaan. Miksi tahdon uuden auton, enkä rauhaa sydämeen? Mitä se uusi auto minulle edustaa? Miksi toivon ennemmin rahaa, kuin rakkautta? Onko raha oikeasti mahdollisuus. Näitä asioita pohtimalla voipi jo oppia itsestään jotain, ja aina se ei ole ehkä miellyttävää opittavaa.

Usko on kuitenkin suuri asia, sillä voi siirtää jopa vuoria  Wink Kun ihminen tarpeeksi uskoo, että enkelit ovat tulossa vierailulle, pistää heille kukat ja kynttilät, odottaa jännittyneenä ja innoissaan, kuin vanhaa vierailemaan saapuvaa ystävää, avaapa vielä ovenkin, niin mitä tahansa ihanaa voi tapahtua  Wink Pelko voi muuttaa myönteisen kokemuksen helposti kielteiseksi, pienikin epäilys sydämessa, että onko tämä oikein, voi johtaa ahdistukseen ja pelkotiloihin. Siksi kannattaa muistaa, että jos enkelivierailu ahdistaa, niin aina voi vieraita pyytää poistumaan.

Mutta minun mielestäni on ihana ajatus, että enkelit tulevat kylään, ja vielä jouluksi  Grin On kiva odottaa heitä, ostaa kukkia, sytyttää kynttilä, ja juoda keittiön pöydän ääressä heidän kanssaan kupponen glögiä  Smiley
tallennettu
Angellica
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 150


Profiili
« Vastaus #114 : 30.12.2010 19:19:25 »

Vieläköhän jollain teistä olisi näitä enkeleitä lähetettäväksi, vastaaottaja olisin. Smiley
tallennettu
Oolrait
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #115 : 03.02.2011 13:41:31 »

Meillä vieraili enkelit viime lokakuussa ja valtavan voimakas energia taloon tulikin. Tunsin jo pari päivää aikaisemmin ilmassa ihan kuin ukkos ilmalla ritisee ja on painostavaa ,vähä niinkuin voimavirtaa, mutta ei ollut epämiellyttävää kuitenkaan. Nukuin todella sikeästi sen koko vierailun ajan.Muistan että vikana päivänä oli todella rauhallinen ja tyyni ilmapiiri niinku kesällä kun on kuuma ja ilma seisoo.Hyvä kokemus kaiken kaikkiaan. Toivomuset on lähteneet yksi toisensa jälkeen etenemään.
Positiivinen kokemus , suosittelen!  smitten
tallennettu
lydiam
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 128



Profiili
« Vastaus #116 : 03.02.2011 18:11:21 »

Meillä on enkelit nyt parhaillaan. Rituaaleja en tehnyt tarkalleen ohjeen mukaan enkä edes ollut hereillä saapumisajankohtana. Odotin ja valmistauduin kyllä,  omalla tavallani. Tunnelma on ollut ihan hyvä ja rauhallinen, joskaan ei mitenkään erityisen kupliva tai sähköinen, kuten joillain näkyy olleen. Kuitenkin koen, että enkelit tosiaan ovat täällä. Mitään ihmeellistä en siis pysty tässä vaiheessa sanomaan, mutta ei mielestäni tässä mitään pelättävää ole. Jos kauheasti keskittyy noihin pelkoihin ja pahoihin voimiin, niin eiköhän niillä ajatuksillaan jo itse lietso niitä.
Jos joku haluaa enkelit ensi viikolla vierailulle, niin saapi laittaa viestiä. 


tallennettu
Angellica
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 150


Profiili
« Vastaus #117 : 03.02.2011 20:47:32 »

Lydiam, minä mielelläni ottaisin enkelit vastaan tänne torppaan.
tallennettu
coon
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30



Profiili
« Vastaus #118 : 04.02.2011 10:01:20 »

Itsellä on ollut ilo ja onni tuntea useasti enkeleiden läsnäolo elämässäni  Smiley Olisin kuitenkin kiinnostunut tästäkin tavasta saada enkeleitä kotiini, eli jos jollain olisi lähetys valmiina, niin mielelläni ottaisin vastaan  smitten
tallennettu
lydiam
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 128



Profiili
« Vastaus #119 : 04.02.2011 10:08:03 »

Enkeleille löytyikin jo halukkaat vastaanottajat.   smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: