Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Noni -mehu  (Luettu 20557 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 559


...miau...


Profiili
« : 26.09.2010 16:36:00 »

Yritin hakutoiminnolla etsiä aiheesta kirjoituksia, mutta en löytänyt kuin satunnaisia sivulauseita.
Onko tosiaan näin, ettei tästä ihmeaineesta ole täällä keskusteltu?

Nonin pitäisi kuulemma parantaa kaikki vaivat iskiaksesta masennukseen tai ainakin helpottaa oireita.
Itse olen atoopikko-allergikko-keliakikko-depressikko Cheesy ja nyt iski niin järjetön kissan kaipuu, että päätin selättää allergiani vaikka pelkällä tahdonvoimalla. Googlettamalla törmäsin tähän Noniin ja etsin siitä lisää tietoa. Saman tien tilasinkin jo pullon härskin hintaista noni-mehua ja lapsen hilseilevälle päänahalle noni-shampoota.
Haluaisin kuulla, jos joku on tätä tuotetta käyttänyt pidempään aikaa, ja onko sillä ollut vaikutusta.
Itse meinasin, että saadakseni allergian haltuun tiukennan myös ruokailutottumuksiani vähä-hiilihydraattisempaan suuntaan, sekä tarvittaessa turvaudun erilaisiin "hihhuli-hoitoihin". :Smiley

Jos ketä kiinnostaa, niin lisätietoa nonista löytyy mm.täältä: http://www.nonitieto.fi/index.html
tallennettu
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 559


...miau...


Profiili
« Vastaus #1 : 29.09.2010 08:24:01 »

No voi sentää, eikö kenelläkään ole kokemusta?
Saapa nähdä, löysinkö ihmeaineen vai jouduinko huijauksen uhriksi. Huh
Nettikeskusteluissa mehu leimattiin ihan humpuukiksi ja puolustajat olivat itse jälleenmyyjiä. Toisaalta en kyllä tee lopullista päätöstä suomi24 -keskustelupalstan perusteella! Cheesy
tallennettu
Lupita
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 133


Sun in Virgo- Moon in Leo- ASC Scorpio


Profiili
« Vastaus #2 : 29.09.2010 19:28:46 »

...kerro sitten kuinka kävi?  Smiley
tallennettu

Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja

It does not require many words to speak the truth.
Chief Joseph
Tibetan
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #3 : 29.09.2010 22:11:43 »

Ei ole omaa kokemusta, mutta taannoin tuttavani kyllä käytti mehua ja kehui kovasti.
Ei varmasti ole haitaksikaan  Wink
tallennettu

Katso vettä rakkaudella ja kiitollisuudella! Vesi, jota katsot, värähtelee samalla taajuudella kaikkialla muualla olevan veden kanssa ja rakkauden viestisi tavoittaa jokaisen maailmassa olemassaolevan ihmisen sielun.
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 559


...miau...


Profiili
« Vastaus #4 : 02.10.2010 16:03:38 »

Voi mennä hetki, ennenkuin pääsen tuloksista kertomaan. Vasta muutaman kuukauden kuluttua näkyy kai sitten, että auttoiko mihinkään.
Itsekin olen tässä menneellä viikolla kuullut muutamasta tutuntutusta, jotka ovat olleet kuulemma oikein tyytyväisiä ko. tuotteeseen.
tallennettu
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 559


...miau...


Profiili
« Vastaus #5 : 26.12.2010 19:52:46 »

Ok, kävin testailemassa reaktioitani kissoihin ja täytyy sanoa, että allergia on helpottanut huomattavasti!
Ainut vaan, että pelasin varman päälle ja olen syönyt myös spirulina-uute -kapseleita ja käynyt homeopaatilla.
Enpä siis voi mennä valitettavasti takuuseen, että juuri Noni-mehu olisi auttanut.
En kyllä aio lopettakaan, koska joku tästä kombinaatiosta tuntuu pelaavan.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: