Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miitti Kuopio?  (Luettu 17429 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« : 22.09.2010 21:49:46 »

Eli olen tänne kyllä pari kertaa aikaisemminkin laittanut ideaa siitä, että voisi Kuopiossa järjestellä astromiittiä. Eli voitaisiin kokoontua jossain yleisellä paikalla, kuten ravintolassa tai kahvilassa. Mutta laitan nyt tämän tänne, enkä tätä täältä poista. Eli kaikki kiinnostuneet ilmoitelkaas tähän onko asialle edes kiinnostusta.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 23.09.2010 01:33:32 »

Minua kiinnostaisi kyllä! En tosin astroilusta kauheasti mitään tiedä, mutta enivei Smiley
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #2 : 23.09.2010 22:14:23 »

Mahtavaa! Eli nyt on jo kaksi osaanottajaa. Voisihan tuota miittiä pitää sellaisena vapaamuotoisena miittinä, eli voidaan jutella kaikesta maan ja taivaan välillä ja siitä astrologiastakin aina välillä. Kaikki vaan rohkeasti mukaan. Olisi ihan mukavaa tutustua täällä Kuopiossa asustaviin astro-ihmisiin, kun kaveripiirissäni oikein kukaan ei ole aiheesta kiinnostunut.

Ajankohdasta voisi keskustella kunhan saadaan jonkun näköinen porukka kasaan. =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
tari73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 285



Profiili
« Vastaus #3 : 31.10.2010 09:03:31 »

Täällä yksi 60 kilsan säteellä kuopiosta ,jota kiinnostais. Itse en ymmärrä mitään myöskään astroilusta, mutta noin muuten kyllä kiinnostaa :)Jos vielä aika sattuis sellainen että pääsee mukaan,kun on näitä lapsukaisia pyörimässä jaloissa smitten
tallennettu
Alli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Skorpioni, Asc Oinas, Kuu Kalat


Profiili
« Vastaus #4 : 31.10.2010 12:38:23 »

Hyvä hyvä, järjestetään vain. Asun myös vähän kauempana Kuopiosta, mutta siellä tapaaminen sopisi oikein hyvin.
Astro ym näistä jutuista kiinnostuneita ei kaveripiirissä oikein ole joten kivahan se olisi tavata.
tallennettu

Finally, the operative word to best understand your Scorpio lover is "passion." Passion was the single most important ingredient in life, that is, to be passionate about one's loved ones, one's career, one's lifestyle, for without passion, what kind of life would we have in the end?
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #5 : 31.10.2010 15:32:05 »

Hyvä hyvä. =) Ehotelkaa työ vaikka aikoja, kun itse olen täällä Kuopiossa oikeastaan jatkuvasti ja jos mitään ihmeempiä ei ilmaannu niin olen aika vapaana milloin tahansa, kunhan ajoissa sovitaan.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #6 : 27.03.2011 21:09:31 »

Täällä yksi 60 kilsan säteellä kuopiosta ,jota kiinnostais. Itse en ymmärrä mitään myöskään astroilusta, mutta noin muuten kyllä kiinnostaa :)Jos vielä aika sattuis sellainen että pääsee mukaan,kun on näitä lapsukaisia pyörimässä jaloissa smitten

Hui että, täältä löytyy toimen samanlainen samalta säteeltä, suunnilleen. Smiley Itseäkin kiinnostais, vaikka en itekään tiedä juuri mitään astroilusta, muuten kyllä kiinnostaa. Joku kesänkin viikonloppu olis hyvä, niin aurinko paistais ja ulkonakin vois olla! Kiinnostais kyllä osallistua, jos vaan ei muita menoja eteen satu. Cheesy
tallennettu
Nimble
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 96


Profiili WWW
« Vastaus #7 : 26.04.2011 22:13:02 »

Mitäs miiteissä yleensä tapahtuu? Smiley
tallennettu

Ceres
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #8 : 15.05.2011 02:54:54 »

Heippa!
Onko astrotapaamisia ollut Kuopiossa? Nyt vasta huomasin tämän ja olisin kiinnostunut osallistumaan. Olen ollut vuosikausia harrastelija enemän ja vähemmän, ajoittain vaihdellen.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #9 : 15.05.2011 09:40:48 »

Ei ole ollut aikaisemmin, en ainakaan itse ole asiasta tietoinen Smiley Nyt kyhäillään ensimmäistä.
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #10 : 15.05.2011 20:32:14 »

Voisi tähän aiheeseen palata. =)
Mietiskelin, että pitäisikö suunnitella miittiä vaikka tähän kesä-heinäkuulle? Olisiko 11.6. liian aikainen. Itselleni sopivat tällä hetkellä oikeastaan suurin osa viikonlopuista, joten olen joustava. =)
Mietin, että voisihan sitä tavata vaikka piknikin merkeissä ja jutella rennosti astrologiasta. Itse olen aika amatööri, joten en voi "luennoida" mistään. Noissa Jyväskylän miiteissä on ollut aina jokin teema, joten jos jollain olisi mielessä jotain teema mitä käsitellä, niin voi ehdottaa. =)

Mietin, että olisiko Jyväskylän porukka kiinnostunut tulemaan Kuopion suuntaan? =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #11 : 15.05.2011 22:12:46 »

Olen itse kiertelemässä Edinburghia ja Lontoota kesäkuussa ihan hyvän tovin, joten 11.6. ei sovi minulle. Itse pääsisin ainakin pikaiselle pyörähdykselle joskus kesäkuun lopussa JOSKIN en tiedä astrologiasta oikeastaan yhtään mitään, joten keskusteluseuraksi minusta ei ole  Lips Sealed Eli jos muille sopii 11.6. sitä ei tarvitse minun takia siirrellä.  coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 15.05.2011 22:14:38 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
grusgrus
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18



Profiili
« Vastaus #12 : 17.07.2011 13:32:39 »

Täällä olis kanssa kiinnostusta tavata samoista asioista kiinnostuneita. Itse en asu Kuopiossa, mutta autolla onneksi pääsee liikkumaan.
tallennettu
Ariella
Vieras
« Vastaus #13 : 10.08.2011 08:48:12 »

Täällä oisin myös minä joka olisin kiinnostunut Kuopion-miitingistä. Asun itse Kuopiossa siis Smiley

Joko tämä miitinki oli? Paljon on päässyt unohtumaan asioista, mutta siinä samalla oppii jälleen kun tutustuu toisiin.

Odottaisin kovasti tätä smitten
tallennettu
injuredgrass
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 43



Profiili WWW
« Vastaus #14 : 08.04.2012 23:01:03 »

Täällä olisi eräs Savolainen, ja olisi kyllä tosi kiva käydä miitissä kun semmosissa muitten harrastusten osalta tullut pyörittyä joskus.
Eikö kellään olis innostusta nyt keväälle/kesälle 2012 vaikka tuolla Kuopiossa? : )
tallennettu

"Se on käsiesi liikkeissä,
se on taivaankannen valoissa,
se on päivällä ja yöllä ja aina.
Se on täällä, se on muualla
se ei puhu, ei voi vastata
olen ymmärtänyt tämän
sen valossa"
- CMX : Aura

aurinko leijona
kuu kalat
keskitaivas rapu
Hallitsevana merkkinä skorpioni
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: