Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vuorokausirytmi...  (Luettu 5829 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Alzbeta
Vieras
« : 25.10.2005 22:57:41 »

Heips, kello alkaakin olla jo mukavan paljon ja juuri se aika vuorokaudesta kun piristyn... Olen päivällä sitten kuinka väsynyt tahansa niin mystisesti joka ilta kun kello lähenee 10 alan piristyä.

Voisin ehkä sopeutua aikaisiin herätyksiin, fyysisesti, mutta henkisesti kärsin sellaisesta rytmistä.

Mikä/ mitkä tekijät siis astrologisesti vois osoittaa "aamun virkun" tai sitten tällaisen "yöeläjän" merkkejä?
tallennettu
irkkunen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184



Profiili
« Vastaus #1 : 25.10.2005 23:50:39 »

Voisikohan olla tekemistä asian kanssa näillä aamu-, ilta-, päivä- ja yökartoilla, elikkä sillä, mihin puoliskoon kartan planeetat ovat painottuneet? Mä olen myös vahvasti ilta- ja yöihminen, mitä karttakin näyttäisi.

Joillakin muuten on tosi omituinen rytmi. Eräskin tyyppi nukkuu neljä tuntia yössä ja rytmit menee kuulemma ihan sekaisin, jos erehdyksessä nukkuu niinkin paljon kuin kahdeksan tuntia. idiot2
tallennettu

aurinko merkurius venus kaksoset , kuu vesimies , askendentti vaaka , mars kalat
Keltainen Planetaarinen Tähti
Timotheus
Vieras
« Vastaus #2 : 25.10.2005 23:55:55 »

Aurinko huoneessa 12.h tekee ihmisestä yleensä yökyöpelin. (12.h piiloitettuja/salattuja asioita etc.) Myös leijona 12h. hallitsijana painottaa luovimman ajan iltaan/yöhön... itse lukeudun näihin ja unirytmi on taas sekaisin  uglystupid2

En sitten tiedä mikä tekisi aamuvirkun... valtaosa kuitenkin taitaa olla näitä aamuihmisiä Smiley
tallennettu
apache
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #3 : 26.10.2005 01:05:16 »

Itselläni on planeettoja vähän joka puolella karttaa, mutta jos kerran 12.huoneella on vaikutusta, niin en ole lainkaan yllättynyt, että olen varsinainen yökyöpeli. Katselin omia viestitilastojani täällä astro.fi:ssä ja kovasti olen näköjään yöaktiivi ollut :Smiley 12. huoneessa siis  merkurius ja  venus. Varmaan yöllä kukkumiseen vaikuttavat aiknakin potentiaalisesti   kaikki sellaiset astrologiset tekijät, joilla on vaikutusta tietynlaiseen haluun viettää aikaa omien ajatustensa seurassa, eristyksissä, salassa muilta ja puuhailla kaikkia luovia juttuja. Itse nautin öistä nimenomaan sen vuoksi, että saan olla tavallaan rauhassa muulta maailmalta. Hieman vaikea pistää ajatusta sanoiksi, mutta siis ahkera biletyskulttuurin harrastus ei yöintoiluuni liity. Wink
tallennettu

puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle

Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
Mamie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 416



Profiili
« Vastaus #4 : 26.10.2005 11:03:12 »

Valtaosa ei suinkaan ole aamuihmisiä, vaan olikos se 60 vai peräti 80 % ihmisistä on aamu-unisia ja valvovat myöhään... Smiley

Itse olen ehdottomasti aamuihminen ja mitä aikaisemmin ylös sen parempi.
Aurinko on keskitaivaalla Smiley
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: