Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 16
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: tästä  (Luettu 125145 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #30 : 23.09.2010 15:30:44 »

kiitos.vähän helpotti.opettajan ja muun luokan katseet olivat kyllä näkemisen arvoiset kun heitin että niitä tapettiin oikeasti...
tallennettu
LibraGorda
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24


Profiili
« Vastaus #31 : 23.09.2010 17:57:21 »

Selvännäkijä kertoi puhelimessa, että yksi tyttäristä on edellisellä kerralla kuollut aivokasvaimeen ja tästä edelleen on silmässä jotain tästä muistona - no niin onkin, kummallinen pigmenttipilkku.

Itsellä on viime aikoina juolahdellut semmonen mielikuva, että joko ammutaan tai lyödään kirveellä tms. selkään. Ehkäpä nyt on käynnissä jotain tuohon liittyvää?
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #32 : 23.09.2010 20:39:01 »

 törmäsin hetki sitten termiin unihalvaus.onko tuttu?eli ovatko kokemanne ruumiistairtautumiset vain sitä?eli mihin uskoa?vai onko halumme jälleensyntymiseen niin kova että emme olekkaan tutkineet kaikkia mahollisuuksia???tämän rouva pää meni ainakin enemmän sekaisin...

suomi24keskustelupalstalla oli keskustelua tästä.
tallennettu
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #33 : 23.09.2010 23:33:11 »

Sleep paralysis on aika oivallinen kokemus, joka joko edeltää tai on heti ruumiistairtaantumis kokemuksen jälkeen, sinällään pelottava kokemus, kun näkee jo astraalitason olioita, mutta itse ei voi tehdä mitään, ei liikkua milliäkään. Kertaakaan itse en ole tätä joutunut/saanut kokea, eli omat kokemukset irtaantumisista on olleet paljon enemmän tietoisia.
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #34 : 24.09.2010 01:46:08 »

Mulla tulee noita tosi usein. Yleensä voin liikkua astraalikehoni kanssa (ns. ruumiista irtautuminen, me kun lähdemme nukkuessamme astraalikehoina seikkailemaan ympäriinsä), mutta en saa fyysistä kehoa liikkeelle. Yleensä kestää aika pitkäänkin, että pääsen kehoon takaisin. Kokemus on AINA epämiellyttävä. En tiedä miksi.

Kuvaan tätä tilannetta aina sanomalla, että "mieli ehtii herätä ennen kehoa". Tätä tapahtui yhdessä vaiheessa useita kertoja kuussa. Nukkuminen tapahtuman jälkeen on vaikeaa. Viimeksi oli tällainen kokemus toissapäivänä.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #35 : 24.09.2010 11:20:05 »

Minustakin tuo teatteriin liittyvä mielikuva vaikuttaa entisen elämän muistolta, ei mahdollinen ihmisten oikea teurastus näyttämöllä ole mitään yleistä tietoa. Kannattaa tehdä tutkimusta asiasta, jos haluat jonkinlaista varmuutta asiaan.

Itse olen tietoinen kahden elämän nimestä, molemmissa olin nainen. Toisesta löytyy jotakin tietoa ihan googlella, toisesta ei muuta kuin sukunimen alkuperä. Viimeksi mainitussakin tapauksessa alkuperästä oli paljon apua, se paljasti kyseisen elämän kansallisuuden, jos näin voi sanoa. Mainittakoon, että sukunimi oli tuossa elämässä LeRey, joka on normanniranskaa ja tarkoittaa kuningasta. Elämä sijoittui arviolta jonnekin 1100-luvulle. Sitä en tiedä, oliko sukunimellä varsinaisesti mitään tekemistä kuninkuuden kanssa.

Mitä tulee ns. "julkkiselämiin", niin tiettävästi en ole ollut kukaan erityisen kuuluisa, mutta olen ollut todennäköisesti useammin kuin kerran mukana kuuluisissa tapahtumissa. Yksi kuuluisimmista lienee Vilhelm Valloittajan suorittama Englannin valloitus v. 1066, jossa olin mukana normannien ratsumiehenä. Selkeät muistikuvat ovat olemassa sotaretken aamusta, jolloin taisteluun vasta valmistauduttiin. Periaatteessa nimenkin voisi selvittää tästä elämästä, koska taistelu on erittäin hyvin dokumentoitu, mutta melkoista neulan etsimistä heinäsuovasta se olisi, Vilhelmillä oli mukanaan ratsuväkeäkin jotain 2000 miestä.
« Viimeksi muokattu: 24.09.2010 11:35:36 kirjoittanut Lilli » tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #36 : 24.09.2010 12:11:22 »

tuossa unihalvaus keskustelussa(mikäli oikein ymmärsin)kumottiin irtautumiskokemukset perättömiksi ja sanottiin sen olevan vain unihalvaus...


teistä ei ole kukaan vastannut omalta kohdaltaan kysymyksiini koska,miten,miksi kiinnostuksenne heräsi näihin aiheisiin?ja oliko teillä vai onko vieläkin kuolemanpelkoa ja onko se tämän kautta vähentynt vai peräti kadonnut kokonaan?kiinnostaisi kovasti jos pystyisitte asiasta kertomaan koska itsellä vieläkin tuota pelkoa.

tällä hetkellä asiat ovat elämässäni aikas hyvällä mallilla ja rakkaita ihmisiä ympärillä,en ymmärrä miksi minun tarvitsee heistä ja elämästäni luopua...

onko jollain samanlaisia tuntemuksia?
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #37 : 24.09.2010 12:15:57 »

No, minulla kiinnostus näihin asioihin virisi ensimmäisen flashbackin myötä. Ensin tuli siis muisto ja sitten sitä lähdettiin tutkimaan. Kuolemanpelko oli poistunut jo aikaisemmin itseni löytämisen myötä. Jälleensyntymisasiat eivät siihen asiaan mitenkään vaikuttaneet.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #38 : 24.09.2010 12:20:17 »

kyllä kiinnostaa tuo teatterijuttu,mutta millä hakusanoilla lähtis netistä hakemaan?oisko jollain hyviä vinkkejä mistä aloittaa?
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #39 : 24.09.2010 12:32:51 »

Lainaus
teistä ei ole kukaan vastannut omalta kohdaltaan kysymyksiini koska,miten,miksi kiinnostuksenne heräsi näihin aiheisiin?ja oliko teillä vai onko vieläkin kuolemanpelkoa ja onko se tämän kautta vähentynt vai peräti kadonnut kokonaan?kiinnostaisi kovasti jos pystyisitte asiasta kertomaan koska itsellä vieläkin tuota pelkoa.

Olen pirpanasta asti tuntenut sisimmässäni, ettei tämä ole ensimmäinen inkarnaationi täällä. Jo lapsena jälleensyntymiskierto tuntui jotenkin 'oikeimmalta' vaihtoehdolta. Olin kuitenkin pitkään agnostikko, eli asia ei kiinnostanut suuntaan tai toiseen kovinkaan paljon. Ajattelinpa vain: 'jos voin itse valita, mitä minulle kuoleman jälkeen tapahtuu, haluan syntyä tänne uudelleen.'

Kuolemanpelkoa en muista tunteneeni koskaan, ehkä juuri siksi, että sisälläni on lapsesta asti ollut 'tieto' että synnyn vielä uudelleen. Kuolema ei siis ole lopullinen, vaan vain eräänlainen vaatteiden vaihto.  Cheesy Olen muuten ateisti/agnostikkokodista, joten kotoa minulle ei ole annettu tästä malleja, pelkästään lausuma 'kukaan ei tiedä, mitä kuoleman jälkeen tapahtuu.' Isältä tosin sain hyvän mallin: Hän sanoi, että odottaa kuolemaa sangen kiinnostuneena juuri siksi, että kun kukaan ei tiedä mitä sen jälkeen tapahtuu, niin sehän on sitten jännään nähdä itse.

Kuolemanpelkoa ei siis ole ollut ja jos olisi, niin muistamani kaksi kuolemankokemusta edellisistä elämistä olisivat viimeistään karkottaneet sen. Ensimmäisessä kuolin ristiinnaulittuna Spartacucsen orjakapinan jälkeen (6000 orjaa naulittiin ristille, Via Appian varrelle koko matkan Capuasta Roomaan). Se hetki, kun kuolin oli autuas, eritoten kaiken sen kärsimyksen jälkeen. Jesse muuten pääsi tosi helpolla 6-7 tuntia ristillä, minä vahva nuori mies roikuin siellä puolitoista vuorokautta, kunnes kiltti sotilas katkaisi sääriluut ja siihenhän sitten ristillä tukehtuu (nopeasti!) kun retkahtaa käsivarsien varaan roikkumaan.

Toinen muistamani kuolemankokemus oli Tiibetiläisenä munkkina, tein kaiken ohjeiden mukaan, eli nostin energian chacra kerrallaan ylöspäin päälakeen asti, ja sitä kautta sielu sitten eteenpäin. Se vasta oli makoisan tuntuista, uskonpa tuon muiston perusteella pystyväni tekemään saman sitten kun tulee aika lähteä tästä inkarnaatiosta.

Lainaus
tällä hetkellä asiat ovat elämässäni aikas hyvällä mallilla ja rakkaita ihmisiä ympärillä,en ymmärrä miksi minun tarvitsee heistä ja elämästäni luopua...

Aiheutamme kaikki tunteemme omilla ajatuksillamme. Jos on pelkoja, niin sitten on tullut ajateltua pelottavia ajatuksia. Ajatukset ovat hyvä renki, mutta huono isäntä. Yritin ymmärtää ylläolevaa lausettasi, mutta en oikein ymmärtänyt. Se tuntuisi ajatukselta, jonka voisi kuvitella ihmiselle, joka on jo aivan lähellä kuolemaa. Toivottavasti ei kuitenkaan? Jos on ongelmia omien ajatusten kanssa, suosittelen tätä opusta: Vapaaksi ahdistuksesta - työkirja paniikista ja peloista kärsiville.

Ruumiista irtoamiset:
Unihalvaus on ihan eri juttu. Minulla on ollut se pari kertaa aamulla herätessä ja se tuntuu vain siltä, että on hereilllä mutta täysin halvaantunut. Sitten se hirmuisella tahdonponnistuksella lähtee pois, kun saa liikautettua vaikka pikkuvarvasta....

Ruumiista irtoamisia minulle tapahtuu vain, kun on kortisolitasot liian korkealla. Se on aivan erilainen kokemus: Silmäluomet muuttuvat 'läpinäkyviksi,' eli huone näkyy vaikka silmät ovat kiinni. Kroppa menee palikaksi ja kuuluu surinaa. Kerran jopa ilmestyi sängyn viereen pari kotihenkeä, jotka halusivat näyttää minulle jotain kämpässäni, mutta valitettavasti innostuin niin, että heräsin heti. HUOM: Ufoabduktioita on joku ääliö kuvannut tällaisiksi jossain jenkkiläisessä kirjassa, ne kotihenget jopa hieman näyttivät niiltä harmailta isopäiltä. Ei mikään ihme sitten että miljoonittain ihmisiä ilmoittaa tulleensa abduktoiduiksi, kun luulevat ruumiistairtoamiskokemusta abduktiokokemukseksi. Valitettavasti en ruumiista irronneena pääse juuri mihinkään, lähinnä jään vain leijumaan siihen 10 cm kroppani yläpuolelle. Wink
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #40 : 24.09.2010 12:39:34 »

kyllä kiinnostaa tuo teatterijuttu,mutta millä hakusanoilla lähtis netistä hakemaan?oisko jollain hyviä vinkkejä mistä aloittaa?

Voisit kokeilla englanniksi, jos suomi ei tuota tuloksia. Itse aloittaisin ehkä teatterin historiasta, History of theatre & Greece. Katso mitä saat haaviin.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #41 : 24.09.2010 18:16:14 »

en toivottavasti ole lähellä kuolemaa.ajatukset vaa on tollasia tällä hetkellä.

täytyy keskittyä ajan kanssa tohon teatterijuttuun,nyt ollaa kipeinä koko porukka ja pikkumiehellä kaikesta huolimatta riittää kovasti virtaa,kolmatta pvää äipän kanssa kotona,ja äitistä virta vähissä...
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #42 : 26.09.2010 09:22:48 »

lisää tietoa 2012 ja varsinkin 20.12.2012 kaipaisin...


ja se victor tais olla tuntematon?Huh? Undecided
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #43 : 28.09.2010 10:23:43 »

pakko kirjoitta vaikka "tutkimus"kesken ja taitaa jäädä kun en ymmärtänyt sivuista yhtään mitään.


yöllä unessani toistin yhtä lausetta pitkänajan.Spectra le force.jäi vaivaamaan ja kun googletin sen hetki sitten tuli vastaan lentokoneita.värähtelyä,tiheysfunktionaaliteoriaa.spectra on joku intregoidun sähköisen elonjäämisen järjestelmä.kauheesti kaavoja.

en ymmärrä fysiikasta yhtää mitää tais 5 tai 6 olla numero koulussa j atää koko homma mitä ehtisin tutkia on jostai 1980-luvulta...


mitähän tää mahto olla?
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #44 : 28.09.2010 11:09:00 »

ja toinen joka vaatii lisä tarkastelua...

aikaisemmin kerroin tosta teatterijulmuus kokemuksesta.

en ole tosiaankaan mikä hyvä netin käyttäjä mutta nyt sain selville että orjia tosiaan käytettiin ja vapautettuja(roomassa) ja kohtelu saattoi olla julmaakin,mutta suoranaista näyttämölle surmaamista en vielä löytänyt,mutta esim.augustus kielsi ruumillisen kurittamisen.kreikka tuli varmaan siitä kun he käyttivät naamioita kuten kreikassa tai koska teatteri on lähtöisin sieltä tai muistan väärin koska "unesta"on jo pitkä aika.


ja olen kiinnostunut näyttelemisestä ja jonkin verran sitä harrastanutkin.
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 16
  Tulostusversio  
 
Siirry: