Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Numeroita numeroita numeroita  (Luettu 10495 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Jannanne
Vieras
« : 12.09.2010 22:44:31 »

Mikä se on kun näen jokapäivä kelloista, dvd soittimista yms yms, parillisia tai muita numeroita jotka tulee jonossa tms, eli 23:23 23:32 12:34 11:11 jne..?? tätä tapahtuu päivittäin parista kerrasta jopa kolmeen kymmeneen???
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 12.09.2010 23:58:24 »

Meillä on numeroista ja niiden merkityksestä ketju Selvänäköpuolella, jota suosittelen vilkaisemaan:
http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=16112.0

Tuossahan esiintyvät toistuvasti luvut 1,2 ja 3. Ne voidaan myös laskea yhteen eli 23:23 = 2+3+2+3=10 (tai 1+0=1).
tallennettu
Jannanne
Vieras
« Vastaus #2 : 13.09.2010 09:41:49 »

minulla tämä numeroinden toistuva näkeminen on alkanut kolme vuotta sitten, silloin ku aloimme seurustella nykyisen mieheni kanssa. Aluksi tuntui kuin ne olisi jotain varoituksen merkkejä, mutta ei kai niitäkään voi tulla kymmeniä kertoja päivässä. Minulla on aina ollut voimakas intuitio joka on vain voimistunut tämän jälkeen, sekä minulle on tullut jonkinlainen tarve, ja taito hoitaa toisia ihmisiä. Esim saan mieheni suorastaan transsi tilaan kun hieron hänen jalkoja, päätä, käsiä, korvia tms. Äitiltäni olen saanut päänsäryt ja kuukautiskivut pois jne.. Mutta hoitaminen on erittäin raskasta koska saan ne kivut ja vaivat itseeni ainakin hoidon ajaksi ja sen jälkeen joksikin aikaa, esim. pakotuksena käsissä ja niskassa taikka päässä... Luulen että myös sillä kun olen saanut 2 lasta, on jotain merkitystä tässä. olen vasta 21 vuotias.
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« Vastaus #3 : 13.09.2010 10:49:19 »

Mikä se on kun näen jokapäivä kelloista, dvd soittimista yms yms, parillisia tai muita numeroita jotka tulee jonossa tms, eli 23:23 23:32 12:34 11:11 jne..?? tätä tapahtuu päivittäin parista kerrasta jopa kolmeen kymmeneen???

Eipä tuosta muuta tule mieleen kuin se, että yksi intialaisen filosofian
kuudesta ortodoksisesta (vedan "arvovallan" tunnustavasta) filosofisesta
suuntauksesta on nimeltään 'saaMkhya'. (Patañjalin yogan voisi ehkä
sanoa olevan tuon suuntauksen käytännöllinen aspekti.)

Sana 'saaMkhya' (pitkällä ekalla a-äänteellä) on ns. vRddhi-derivatiivi
eli "kasvanut" johdos sanasta 'saMkhyaa', joka tarkottaa mm. numeroa.
(Tuossa puolestaa pitkä loppu-a osoittaa, että kyseessä on feminiini-
sukuinen sana.)

Esim. Monier-Williams katsoo että sana 'saaMkhya' fil. koulukunnan
nimenä todennäköisimmin tarkoittaa 'enumerating', koska se luettelee
25 tattvaa, joista 24 kuuluu prakRtiin eli Luontoon, ja 25. on puruSa
eli puhdas henki, jolla -- voitaneen sanoa -- ei ole mitään tekemistä tuon prakRtin kanssa. Nuo 25 (pañca-viMshati: viisi-kaksikymmentä) tattvaa "esitellään" tässä saaMkhya-suutran tokaisussa:

sattva-rajas-tamasaaM saamyaavasthaa prakRtiH prakRter mahaan
mahato 'haMkaaro 'haMkaaraat pañca tanmaatraany ubhayam indriyam
indriyebhyaH stuula-bhuutaani puruSa iti pañca-viMshatir-gaNaH

Käännösyritys:

(Kolmen guNan eli) sattvan, rajas'in ja tamas'in tasapainotila [on nimeltään]
prakriti, prakritista [syntyy] mahat eli kosminen mieli (tai äly, buddhi?),
kosmisesta mielestä [syntyy] ahaMkaara eli individualisaatio (ahaM-kaara
kirjaimellisesti 'minän-tekeminen'] , ahaM-kaarasta [syntyy] viisi tan-maatraa
(aistien periaatteet: kuulo, tunto, näkö, maku, haju), ja molemmat indriyat
(viisi toimintaelintä ja viisi aistielintä + mieli?), indriya'ista syntyvät karkeat
elementit (aakaasha, ilma, tuli, vesi, maa); [sitten on viälä tiätysti] puruSa;
täten [olemme luettelleet] 25:n joukon.

 crazy2
tallennettu
Jannanne
Vieras
« Vastaus #4 : 16.09.2010 11:30:54 »

ookoo Smiley meni vähän yli hilseen, pitänee lukea ajan ja ajatuksen kanssa kun on aikaa Smiley
tallennettu
tarocchino
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #5 : 29.09.2010 11:26:42 »

Yksi käytännöllinen keino selvittää asioita, on tutustua omaan numerologiseen laskelmaan, jossa saattavat ilmetä nuo näkemäsi numerot. Arkielämä muistuttaa omista haasteista silloin, kun ne ovat ajankohtaisia ilman sen kummempaa mystiikkaa. Numerologia on oikeastaan aika yksinkertainen keino tutustua itseensä ja saada vastauksia kysymyksiin, jotka mielessä pyörivät. Itse asiaa pitkään tutkineena olen havainnut, ettei selviä asioita todellakaan tarvitse sekoittaa turhalla mystiikalla, jos se ei erityisesti itseä viehätä ja kiinnosta. Lisätietoa löytyy kotisivultani www.airioja.fi
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #6 : 29.09.2010 12:02:46 »

Hei! Nyt on kyllä pakko sanoa tähän että minä myös oon nähny lähiaikoina, melkein joka kerta kun kelloa katson niin se näyttää 11:11, 12:12, 13:13 jne. Mutta nyt oon taas alkanu nähdä kellossa usein myös että se on 33 yli jotain... (:
tallennettu
Jannanne
Vieras
« Vastaus #7 : 29.09.2010 13:03:46 »

jotenki niin ærsyttævææ kun ei tiedæ mistæ se johtuu Cheesy no eikøhæn se selviæ joskus aikanaan Smiley jaa hieno ø ja æ mulla nækøjææn. no eikøhæn kaikki ymmærræ Smiley
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #8 : 29.09.2010 13:36:03 »

Niin Cheesy Nyt äsken kun katoin kelloa niin se oli 13:34 eli 3 minuuttia sitten se olisi ollut 13:31 Cheesy:Cheesy Alkaa nuo kolmoset jo raivostuttamaan kohta! No ei sentään, kolmonen on mukava luku (: Varmaan ite katon kelloa vaan liian usein Cheesy:D

PS. Äsken kun facebookissa katsoin yhellä sovelluksella paljon on vierailijoita niin yks niistä numeromääristä oli 3300 eli kolmosta jälleen  uglystupid2
« Viimeksi muokattu: 29.09.2010 13:38:43 kirjoittanut maurimourulainen » tallennettu
Jannanne
Vieras
« Vastaus #9 : 29.09.2010 14:13:14 »

Juu ja jos joku læhettææ minulle s-postia tai minæ jollekkin niin myøhemmin huomaan ettæ se onkin læhetetty 21:12 tms Cheesy  jaa kello onki sopivasti 13:13 Cheesy siis tæællæ norjassa Smiley
tallennettu
Code
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #10 : 29.09.2010 17:55:22 »

Tämäpä tulikin kuin tilauksesta tämä ketju kun juuri eilen mietin mitä meinaa kun progekartalla toistuu numero 11 kuusi kertaa, syntymäkartalla yläsolmun asteluku ja nyt  aspect_sex progeMC:lle joka myös 11 astetta. Vai että mestari sitten  Grin
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #11 : 29.09.2010 18:29:19 »

Minulla on myös tuo 11:11 kummitellut vahvasti jo pari, kolme vuotta. Eräässä unessa viitattiin päivämäärään 11.11.-11. Tiedä sitten, mitä silloin tapahtuu.

tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #12 : 01.10.2010 20:10:24 »

Hei! Voisikos joku valottaa näitä numeroiden hallitsijaplaneettoja?
Esim, mikä planeetta hallitsee numeroa 7, jne.

Eri topiikeissa annetaan eri tietoja niin tämä hämää paljon.. Onko
sitten edes "yhtä oikeaa" tietoa olemassakaan? Huh
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #13 : 02.10.2010 00:00:41 »

täten [olemme luettelleet] 25:n joukon.
Mutta kun tattvoja on 36 Smiley
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
Jannanne
Vieras
« Vastaus #14 : 11.10.2010 09:34:35 »

Mulla ei ainakaan ole minkææn sorttista ti9etoa Sad
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: