Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: vedenpaisumus  (Luettu 13541 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
hymis
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23



Profiili
« : 16.02.2006 17:30:34 »

Levotomat uneni jatkuu. En saanut edellisiin minkäänlaista selvennystä,joten kaipa ne oli liian mutkikkaita unia sitten... Shocked
Viimeöinen uneni:
Katselin unessani tv:tä ja uutisissa kerrottiin,että suuri aalto on lähestymässä Suomea,joka tulee peittämään suuren osan maastamme alleen. Ihmisiä kehotettiin hakeutuman sisämaahan.
Katselin ikkunasta ulos ja näin kaksi ukkospilvi rintamaa tulevan mereltä päin,kovasti salamoiden ja tuulen pyörteet oli huomatavissa myös.
Lähdin rakennuksesta juoksemaan ulos ja kuin ihmeen kaupalla löysin linja-auton joka oli lähdössä ajamaan sisäsuomeen. Hyppäsin kyytiin ja näin pääsin kauemmaksi uhkaavasta vaarasta.Unessa tapahtui myös muutakin,mutta minua nyt kiinnostaa erityisesti nämä asiat:

1. Veteen liittyvät uneni.Niitä on paljon. Ja kun näen vesiunia niin aina vedenpaisumus,joka uhkaa henkeäni.
2. Linja-auto. Tämäkin elementti on alkanut toistumaan unissani.
tallennettu

Nousumerkki Jousimies
Aurinko Kaloissa
Kuu Vesimiehessä
Merkurius Kaloissa
Venus Vesimiehessä
Mars Kaksosissa

Punainen Planetaarinen Lohikäärme
Puu-Tiikeri
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #1 : 16.02.2006 19:53:51 »

Heip Hymis,

vesi liittyy unessa tunteisiin. Oletko viime aikoina tuntenut jotenkin olevasi erityisen herkillä? Tai vastaavasti kylmä ja tunteita torjuva?

Joka tapauksessa vesi unesi taitavat haluta ohjata sinua kiinnittämään huomiota tunne-elämääsi.

Linja-autosta luin jostain unikirjasta joskus kun se oli omassakin unessani, mutta en nyt muista. Toivottavasti joku osaa siitä sanoa jotain.  Smiley
tallennettu
hymis
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23



Profiili
« Vastaus #2 : 16.02.2006 23:18:08 »

Kiitos Alzbeta vastauksestasi. Smiley

Olen kovin tunteikas ihminen ollut aina-mutta nykyvuosina tuo tunteikkuus on verhoutunut utuiseen harsoon-ei kaikkien nähtäville. Kyse voi todellakin olla siitä,että joko tunnemaailmassani olisi purkauksen kaltaisia elementtejä,jotka pitäisi päästää valloilleen taikka sitten uni todellakin viestittää,että tartteis tehdä jotain. Mitään konkreettista tapahtumaa en saa nyt päähäni,en ole rakastunut tms... idiot2

Linja-auto on kyllä kumma kapistus.Itse pähkäilen näin,että uneni viestittää minun pakenevan jotakin tahi minulle on matkoja luvassa.Tiä sitten mitä ihmettä tarkottaa.

 ( Olen sellanen immeinen,että toisinaan uneksin kovastikkin. :Smiley  )

Lisäksi toi henkimaailma on jotenkin lähellä,tosin vielä kehittymättömänä ymmärtämään kaikkea siihen liittyvää. Siksipä mietinkin,voisiko unet olla viestejä jostakin muualta... idiot2
tallennettu

Nousumerkki Jousimies
Aurinko Kaloissa
Kuu Vesimiehessä
Merkurius Kaloissa
Venus Vesimiehessä
Mars Kaksosissa

Punainen Planetaarinen Lohikäärme
Puu-Tiikeri
Charity
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 71



Profiili
« Vastaus #3 : 17.02.2006 00:37:33 »

Hei Hymis smitten

Minulle tuli unestasi tällainen mielikuva; Vesi aina todella edustaa elementtinä tunteita. Se että kiiruhdat pakoon vettä, on myös mielenkiintoista. Linja-autosta olen kuullut kerrottavan, että se myös symboloi itseä tietyllä tavalla. Että se olet sinä ITSE, ja menossa/lähdössä eteenpäin. Voisin ajatella näin. että unesi viestittää sinua jostain tunne-elämääsi liittyvästä asiasta, joka sinun on nyt selvitettävä, ennenkuin pääset OIKEASTI ITSESI kanssa eteenpäin, nimemomaan tällä henkisellä polullasi.  Pääsithän unessa linja-autoon kyllä, mutta... tunneasia, oli se mikä hyvänsä, sinun täytyy kohdata ennen matkasi jatkumista Wink smitten  Tiedä oliko tästä mitään apua, mutta yhteen aikaan näin samantapaisia unia, ja jouduin perusteellisestikin opettelemaan tunteitten hallintaa, ennenkuin unet loppuivat ja jatkoin matkaani tällä valitsemallani polulla idiot2  Tsemppiä sinulle roppakaupalla, kirjoita unesi muistiin, se avaa uudenlaisen tiedon maailman smitten Ja muistathan, enkeleiltä voit aina pyytää apua ongelmiisi angel


Enkeleitä, t. Charity
tallennettu

"Elämän matkalla usko on ravintoa, hyveelliset teot suoja, viisaus on valo päivällä ja oikeamielisyys turva yöllä. Jos ihminen elää puhtaan elämän, mikään ei voi tuhota häntä, ja jos hän on voittanut ahneuden, mikään ei voi rajoittaa hänen vapauttaan." - Buddha-
hymis
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23



Profiili
« Vastaus #4 : 17.02.2006 16:21:14 »

Kiitokset vastauksestasi Charity.  smitten

Nyt kun vielä olisi tunteiden tulkki niin saattaisin päästä eteenpäinkin.
Myönnän toki,että tiedostan elämästäni asioita,jotka ovat kovasti kaihertaneet ja kaihertavat edelleen... Sad

Pitänee ottaa nyt oikein sellanen meditaatio pötkötys,jonka avulla voin edes hieman purkaa paineita...seuraavaan uneen saakka.

Kauniita unia odotellen: Hymis  Smiley
tallennettu

Nousumerkki Jousimies
Aurinko Kaloissa
Kuu Vesimiehessä
Merkurius Kaloissa
Venus Vesimiehessä
Mars Kaksosissa

Punainen Planetaarinen Lohikäärme
Puu-Tiikeri
Charity
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 71



Profiili
« Vastaus #5 : 17.02.2006 17:06:25 »

Hei Hymis!



Löysin jostain vanhat muistiinpanoni unikurssilta angel

Siellä oli maininta linja-autoista, etenkin täysistä sellaisista. Sen mukaan linja-auto merkitsisi täydellistä suunnanmuutosta elämässä! Shocked smitten

Enkeleitä, t. Charity
tallennettu

"Elämän matkalla usko on ravintoa, hyveelliset teot suoja, viisaus on valo päivällä ja oikeamielisyys turva yöllä. Jos ihminen elää puhtaan elämän, mikään ei voi tuhota häntä, ja jos hän on voittanut ahneuden, mikään ei voi rajoittaa hänen vapauttaan." - Buddha-
irkkunen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184



Profiili
« Vastaus #6 : 17.02.2006 19:51:06 »

Hymis, mulla on ollut myös veteen liittyviä unia ja sitten niitä kulkuvälineitä, tavallisesti metroja ja junia. Ne on jatkuneet niin kauan, etten edes hae enää mitään selitystä Wink Olisihan se kiva tietää jos joku syy löytyisi, mutta kun viime aikoina eivät ole mitään ahdistavia olleet, niin hyvä näinkin.
tallennettu

aurinko merkurius venus kaksoset , kuu vesimies , askendentti vaaka , mars kalat
Keltainen Planetaarinen Tähti
hymis
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23



Profiili
« Vastaus #7 : 17.02.2006 20:42:13 »

Juups.Minäkin antaisin muuten asian olla ja ottasin ihan unen unena vaan minua juuri kiusaa tuo saman teeman toistuminen. Ja kun uniin vielä liittyy ahdistusta niin vakaasti uskon edellä olevien vastaustenkin perusteella,että jotakin on tulollaan.  Shocked
Noh,aikapa se näyttää mihin suuntaan elämä lähtee kulkemaan. Huh
(Henkioppaalleni olen koittanut jutella,että selkeämpiäkin viestejä saa laittaa tulemaan jos on tarve kiinnittää johonkin erityisesti huomiota. smitten)

Hei muuten kaikki muutkin samantapaisten unien näkijät! Onko elämässänne tapahtunut muutoksia ja ovatko nämä unet loppuneet sen myötä?
tallennettu

Nousumerkki Jousimies
Aurinko Kaloissa
Kuu Vesimiehessä
Merkurius Kaloissa
Venus Vesimiehessä
Mars Kaksosissa

Punainen Planetaarinen Lohikäärme
Puu-Tiikeri
Inke_1
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74



Profiili
« Vastaus #8 : 17.02.2006 21:08:55 »

Näkijäpiireissä puhutaan meriveden nousevan melkoisesti, joten aika loogiselta unesi tuntuu niiden näkemysten valossa. Jostakihan mannerjään sulamisvedetkin on paikkansa ottava. Ehkäpä unesi oli tulevaisuuden visio.
tallennettu
hymis
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23



Profiili
« Vastaus #9 : 17.02.2006 22:31:57 »

Huh!

Nyt sitten niskavillat pystyssä täälä istuskelen... Shocked
Voi mahotonta.Jos uneni toteutus semmosenaan niin ois kyllä ihan hirveää!!!! Cry
tallennettu

Nousumerkki Jousimies
Aurinko Kaloissa
Kuu Vesimiehessä
Merkurius Kaloissa
Venus Vesimiehessä
Mars Kaksosissa

Punainen Planetaarinen Lohikäärme
Puu-Tiikeri
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #10 : 18.02.2006 08:30:47 »

smiley6600

           Eräs lapsi näki unen, että Tampereesta tuli merenranta

           kaupunki.. ?   Cry  :Smiley

           Linja-auto lienee kuvastaa itseilmaisun mahdollisuuksia,

           varsin merkittävä voima, jos itse on kuskina, mutta

           kyydissä oleminen, , , noo, ,  aika näyttää ??

M Ö K K I   M E I L L E K K I N   J A  M E R E N R A N N A L L E
             2funny

 coolsmiley P.S. Jose Stevens muistaakseni Tampereella ( tuo lapsen
                         uni ) varoitteli meren liikeistä sisämaahan päin..

                        2funny
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
tuulispää
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 272



Profiili
« Vastaus #11 : 18.02.2006 10:43:54 »

Hei.
Kyllä minullekin tuli mieleen ensiksi unesi todellisuus,olen varma että myös suomessa meren työntyminen sisämaahan päin tulee tapahtumaan.

Linja-auto tai ylipäätään kulkuneuvo kuvaa itseä, mieleen tuli tässä että kannatko paljon muiden murheita mukanasi?
tallennettu

Aurinko Leijona
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Merkurius Leijona
Venus Rapu
Mars Neitsyt
Keltainen Galaktinen Ihminen
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #12 : 18.02.2006 16:36:28 »

Ajo-neuvo,sinä itse.
Tapasi toimia ja miten ilmaiset itsesi.
Kiinnitä huomiota ajokin kuntoon,väriin yms.Koko kertoo siitä,missä mittakaavassa käytät hyväksesi mahdollisuuksiasi.

Ajatko itse,vai oletko matkustaja?Eli oletko itse elämäsi ohjaksissa,vai annatko muitten ohjailla kulkuasi.

Suuntaan kannattaa myös kiinnittää huomiota.Ylös,alas,eteen-vai taaksepäin.

Tässä jotain,josta saattaisi olla apua noitten kulkuvälineitten kanssa. Smiley
tallennettu

hymis
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23



Profiili
« Vastaus #13 : 18.02.2006 18:37:07 »

Oikein sylillinen kiitoksia kaikille vastauksista  smitten

Analysointia unestani:

Auto oli siisti niin ulkoa kuin sisältäkin molemmissa unissa.

Ensimmäisessä linja-auto unessa istuin oikealla puolella,aikalailla keskellä ja ikkunan vieressä. Tällöin auto oli lähes tyhjä. Matkustajina minä,poikani,vanhempi mies henkilö sekä "kartturina ns.appiukkoni ja rattia ohjasi joku nuori mies. Tässä unessa tunsin pystyväni hyvin tarkkailemaan koko auto. Kulkusuunta oli eteenpäin.

Toisessa unessa ,nimenomaan tässä vendenpaisumus unessa, ryntäsin autoon jälleen keskiovista. Auto oli täynnä ihmisiä ja jäin seisomaan käytävälle,keskelle linja-autoa. Auton värit olivat sininen ja valkoinen.(Liekö isänmaallisuutta kuvaavaa...) Kulkusuunta oli eteenpäin.

Vedenapaisumusunen veden väriä voisi kuvailla erikoisen siniseksi,kovasti vaahtoavaksi.

Olen persoonaltani hyvin tunteilla elävä ihminen. Saan itselleni idraamaa aikaan hyvin helposti.
Ulospäin minusta välittyy kuva puheliaasta,suht.rauhallisesta naisesta, jonka olkapää on usein ollut kysytty hoitomuoto.
Voipi hyvinkin olla,että tällä hetkellä kannan jonkun muunkin murhetta sisälläni...ystävälläni on surua parasta aikaa. Undecided

Toisaalta taas unen todellisuus oli huomattavan voimakasta. Herätessäni olin hikinen, juuri niin kuin olisin maratonilta tullut. Päässä myllersi myrsky ja piti tovi pötkötellä ja nieleskellä, etä pystyin havainnoimaan todellisen hetken. Cry
tallennettu

Nousumerkki Jousimies
Aurinko Kaloissa
Kuu Vesimiehessä
Merkurius Kaloissa
Venus Vesimiehessä
Mars Kaksosissa

Punainen Planetaarinen Lohikäärme
Puu-Tiikeri
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #14 : 19.02.2006 01:44:24 »

Ainakin ajoneuvosi oli hyväkuntoinen ja suuntakin oikea,eteenpäin. Wink

Vielä kun näet itsesi ohjauspyörän takana,niin,,
Ikkunasta katselit tilannetta.Ikkuna:sisälläsi oleva moniulotteinen tietoisuus.
Ehkä tuo tulva tuo pintaan jotain tietoisuudestasi,puhdistettavaksi.

Väreistä:Sininen edustaa henkisyyttä,turkoosi edellisen lisäksi parantumista.
Sinisistä vielä:indigonsininen:henkisyyttä ja jumalallista suojausta.

Valkoinen edustaa totuutta ja puhtautta.
Tosin kun unesi vaikutti sinuun noin voimakkaasti,voihan se jokin enneunikin olla.
Jospa löydät näistä vielä jotain apua. smitten
tallennettu

Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: