Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mistä puusta olet pudonnut?  (Luettu 29841 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Utunen
Vieras
« Vastaus #30 : 10.04.2009 12:07:11 »

Minä putosin pihlajasta. Kelttien tulkinta osuu kerrassan täydellisesti nappiin.
tallennettu
He|mi^
Astro-nauttija
****
Viestejä: 848



Profiili
« Vastaus #31 : 13.04.2009 15:57:44 »

kuusi
tallennettu

Elämän tärkeimmät asiat näkee vain sydämellään.

http://www.namaste.fi/oivallus
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5939



Profiili
« Vastaus #32 : 09.12.2011 21:05:04 »

SETRI (Itseluottamus) - harvinaisen kaunis, sopeutumiskykyinen, pitää luksuksesta, hyvä terveys, ei tippaakaan ujo, tapa halveksua muita, itsekeskeinen, päättäväinen, kärsimätön, tykkää tehdä muihin vaikutuksen, monilahjakas, tuottelias, terveen optimistinen, odottaa Sitä Oikeaa, kykenevä tekemään nopeita päätöksiä.

Nuo kursivoidut sopii, muita en ainakaan itse itsessäni näe...
tallennettu
Pakolainen
Vieras
« Vastaus #33 : 09.12.2011 21:16:16 »

Pähkinäpuu sopiikin minulle kuin kourallinen valmiiksi kuorittuja pistaasipähkinöitä naamaan  Kiss
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5939



Profiili
« Vastaus #34 : 10.12.2011 13:09:08 »

Minä olen druidihoroskoopissa keltis  Undecided
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #35 : 10.12.2011 13:16:02 »






                 Itkupaju .. aika hyvin pittää paikkaansa.   Huh.. Wink
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #36 : 10.12.2011 13:20:01 »

SYPRESSI (Uskollisuus) - vahva, lihaksikas, sopeutuvainen, hyväksyy elämän sellaisenaan, tyytyväinen, optimistinen, himoitsee rahaa ja huomiota, inhoaa yksinäisyyttä, kiihkeä rakastaja jota ei saa tyydytettyä, uskollinen, äkkipikainen, kuriton, pikkutarkka, huoleton.

Ehkä, ehkä. Smiley



                                   
                       Onko se Sypressi tuammonen ..  Smiley.. Wink
tallennettu
Solnishko
Vieras
« Vastaus #37 : 10.12.2011 20:47:44 »

MÄNTY (Tarkka) - rakastaa miellyttävää seuraa, hyvin vahva, osaa tehdä elämästään mukavan, aktiivinen, luonnollinen, hyvä kumppani, mutta harvoin ystävällinen, (niin, mä vaan esitän ystävällistä!) rakastuu helposti mutta intohimo kuolee pian, luovuttaa helposti,(höpöhöpö) kaikki pettymyksiä kunnes löytää ihanteensa, luotettava, käytännöllinen.
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #38 : 10.12.2011 21:21:57 »

SAARNI (Kunnianhimo) - epätavallisen viehättävä, eloisa, impulsiivinen, vaativa, ei välitä kritiikistä, kunnianhimoinen, älykäs, lahjakas, tykkää leikkiä kohtalolla, voi olla itsekeskeinen, hyvin luotettava, uskollinen ja harkitseva rakastaja, joskus ajattelee enemmän aivoillaan kuin sydämellään, mutta ottaa parisuhteen hyvin vakavasti.

Taipuu vaan ei katkea... Olinko tosiaan ensimmäinen Saarni tässä aiheessa? Tuosta tekstistä tulee aika draamaqueen olo... ehkä tämä pitää ainakin osittain paikkaansa.
tallennettu
Sielu`
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 61


Profiili
« Vastaus #39 : 15.12.2011 11:59:14 »

POPPELI (Epävarmuus) - näyttää hyvin koristeelliselta, ei kovin itsevarma, rohkea vain tarvittaessa, tarvitsee hyvää tahtoa ja miellyttävän ympäristön, valikoiva, usein yksinäinen, hyvin vihamielinen, taiteellinen luonne, hyvä järjestelemään asioita, tapana olla kiinnostunut filosofiasta, luotettava joka tilanteessa, ottaa parisuhteen vakavasti.

KÄÄK tää osu niin oikeaan että..!
ja tuo epävarmuus on niin piinaava ja ikävä piirre että.. sosiaalinen epävarmuus.
kyllä olen super taiteellinen ja luotettava sekä kiinnostunut filosofiasta/kaikesta syvällisestä pohdiskelusta. olen valikoiva ihmisten ja asioiden suhteen ja tarvitsen paljon rakkautta ja hyväksyntää ympärilleni (kun en sitä itse itselleni osaa tarjota Sad ). ja otan rakkauden vakavasti ja rakastan sitä  smitten
Paitsi että vihamielinen en ole ja koristeellisuudesta en tiedä.. siihen alkanut panostaa mutta enemmän koristeellinen sisäisesti kait  smitten
tallennettu

Aurinkomerkki härkä, nouseva rapu. Smiley
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #40 : 16.12.2011 00:52:49 »

Omppupuusta (:
(Rakkaus) - hento, charmikas, viehättävä, miellyttävä aura, flirttaileva, seikkailunhaluinen, herkkä, aina rakastunut, haluaa rakastaa ja olla rakastettu, uskollinen ja hellä kumppani, hyvin antelias, tieteellisiä lahjoja, elää päivän kerrallaan, huoleton mielikuvitusrikas filosofi.
tallennettu
Serena`
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 75



Profiili
« Vastaus #41 : 17.12.2011 00:08:20 »

Mikässe muukaan kuin pähkinäpuu  coolsmiley
tallennettu

"You want something. Go get it. Period." - Will Smith, The Pursuit Of Happyness
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #42 : 28.12.2011 00:15:55 »

Jalava
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #43 : 29.12.2011 19:13:46 »

Jalavasta on tullut kapsahdettua maankamaralle. Jos olisin omenapuussa ollut, niin olisin kyllä kynsin hampain pitänyt kiinni oksistosta, etten maahan olisi pudonnut.

 Cheesy
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #44 : 30.12.2011 15:21:59 »

HORNBEAM TREE (Hyvä maku) - viileän kaunis, välittää ulkonäöstään ja kunnostaan, hyvä maku, ei ole itsekeskeinen, tekee elämästään mahdollisimman mukavan, elää järkevästi ja kurinalaista elämää, etsii ystävällisyyttä ja rakastajia, harvoin tyytyväinen tunteisiinsa, ei luota moneen ihmiseen, ei ole koskaan varma päätöksistään, hyvin tunnollinen

Ai jaa---  :Smiley  aika monta kohtaa tuntuu sopivan.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: