Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: "Noita" esittäytyy  (Luettu 13542 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« : 22.08.2010 10:39:46 »

Heipsan!

Olen 27-vuotias vesimiestyttö, joka elää tällä hetkellä 1-vuotiaan tytön kotiäitinä. Ulkoisesti olen niin tuiki tavallinen, kun vaan voi olla. Lapsi, mies, 2 kissaa, oma talo, 2 autoa, ammatillinen koulutus ja työ samalla alalla...  Grin mutta sitten on se toinen puoli joka ei näy kun vasta lähemmällä tarkastelulla.  Wink Mun elämä ei kulje tavallista reittiä, eikä siinä tapahdu kaikki tavalliseen tapaan.

Olen lapsesta asti ollu kiinnostunut henkimaailman asioista, uskonnoista, astrologiasta, avaruudesta, enkeleistä jne. En vaan ole aiemmin uskaltanu olla rohkeasti oma itseni ja olla avoimesti kiinnostunu näistä asioista. Olen kokenut lapsesta asti outoja juttuja, joihin kukaan ei tietty uskonut.  :Smiley Vuosia olen selittäyny monia juttuja itselleni "järjellä", mutta nykyään en enää viitsi.

Vuonna 2001, kun olin vasta 18-vuotias, menetin isäni. Nyt heinäkuussa 2010 pikkuveljeni kuoli.  Cry 2002 menetin vaarini ja 2006 isomummoni, mutta se ei tietenkään tunnu sillee ns. "väärältä", koska he olivat vanhoja ja saivat elää pitkän elämän. Tässä varmaakin syitä mikä nyt laukas mulle tämän, että voin avoimesti tutkia ja hankkia tietoa asioista. Toissapäivänä oli käynti meediolla, joka oli todella hyvä, ja tänään on vierailu kaverin kaverilla, joka näkee auroja ja muutenkin on ollu yhteyksissä henkimaailmaan.

Isäni kuoltua koin muutaman jutun, jotka olen selittäny viesteiksi mulle. Veljeni kuoltua niitä on tapahtunu todella paljon muillekin kun vain minulle. 

Rekkauduin muutama päivä sitten tänne ja olen pari viestiä jo laittanu. Mulla oli niissä kysyttävää muille palstalaisille, mut vielä kukaan ei ole antanu omaa kantaansa.  Sad Laitanpa tänne linkit niihin, jos jota kuta kiinnostaa.  Wink

Yliluonnolliset kokemukset
Valopallot/"orbs"

Olisi kiva tutustua saman henkisiin, eikä nyt oikeastaa edes tarvi olla saman henkinenkään  smitten
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #1 : 22.08.2010 22:00:22 »

Luota vaistoihisi. Jos pelkoa seuraa ns. kylmä olo, olisin HYVIN varovainen.

Ihan uteliaisuudesta nyt kysyn, miksi kylmää pitää varoa? Minä tunnen omat enkelini nimenomaan kylmänä, hyvin kylmänä tunteena ihollani, joka nostattaa välillä ihon kananlihalle. Samaan syssyyn saattaa tulla kyyneleet silmiin. Tämä tunne on jatkunut silti, vaikka olen lukenut Isä meidän-rukouksen ja pyytänyt ns. ylimääräiset, jotka eivät ole valosta tai Jumalasta, pois. Tämä tunne loppuu jonkin ajan kuluttua ja viimeistään silloin, kun ilmoitan, että minulla on vapaa tahto, enkä juuri nyt kaipaa tällaista huomiota, vaan haluan keskittyä maallisiin asioihin, kiitos.

Minulle kylmä ei siis ole pahasta. Ja jos ne eivät ole enkeleitä, joita vierailee, niin aina voi pyytää, jopa käskeä, poistumaan, sillä ihmisellä on vapaa tahto ja henkiset lait koskevat niin ylemmän tason henkiolentoja kuin alemmankin tason.

Universaalin rakkauden sekä valkean valon suojaa sinulle, Witch-83.  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Asterix
Vieras
« Vastaus #2 : 22.08.2010 22:59:06 »

No ja, kyllä noita kehollisia eläväisiä kannattaa edelleen pelätä ihan järjellisestikin
kuin noita kehottomia elväisiä.  Wink
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #3 : 23.08.2010 09:17:15 »

No ja, kyllä noita kehollisia eläväisiä kannattaa edelleen pelätä ihan järjellisestikin
kuin noita kehottomia elväisiä.  Wink

Kyllä minä olen pelännytkin, varsinkin niitä mustia henkihahmoja, joita näin lukioaikoinani (aika henkisesti todella haasteellista, heijastui myös omaan kehoon). Kuitenkin nämä tummat varjomaiset hahmot hävisivät aina, kun rukoilin Isä meidän-rukouksen. Tämä siis toimii minulle. Mutta kun pyydän suojelusta, niin oloni tuntuu turvalliselta. En kuitenkaan koskaan ole henkiyhteydessä ellen ole maadoittanut ja suojannut itseäni ensin. Täytyy ensin ankkuroida itsensä tähän maalliseen maailmaan, ettei kadota itseään toisaalle.  angel

Pyydä ohjausta valolta/Jumalalta/universaalilta rakkaudelta tai miten itse nimitätkin sitä korkeampaa energiaa. Ohjausta ja suojaa. Pelko on aina rakkauden vastavoima. 

 smitten
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #4 : 23.08.2010 11:02:47 »

Kiitos oikein paljon mielipiteistä ja ajatuksista... että myös ohjeista*Aminthir* , SanctAstra, TTTUUI ja Carmen  Smiley

Carmen kiitos kirjavinkeistä!  Wink En ole lukenu ko kirjoja, mut meinaan lukasta.

Tuo maadotus oli asia jota mä en ymmärrä... siis en tiedä mitä se tarkoittaa.  Huh Mut eiköhän se mulle selviä kun kaivelen tietoa...  :Smiley
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #5 : 24.08.2010 08:18:02 »

Minulle auttaa punaiset villasukat tai punaiset sukat yleensä. Punainen on juurichakran väri. Kaikki, mikä on juurichakran kanssa yhteydessä, auttaa maadoittumaan. Musiikki, jossa on voimakas rytmi, ei tempo, vaan rytmi on voimakkaampi kuin melodia, on hyvä. Yleensä rock-musiikki (rock/heavy rock ja etenkin punk, Luukkonen Helena. 1998. Parantava sateenkaari - väriterapiaopas.) ja primitiiviset sekä jotkut maailman musiikit ovat lueteltu tähän kategoriaan. Hyvä esimerkki on brasilialainen karnevaalisamba, sillä musiikki muodostuu kokonaan rummuilla lyötävävistä rytmeistä.

Suomalaisessa kulttuurissa puulämmitteinen sauna edustaa yksinkertaisimmillaan punaista, maadoittavaa väriä.
Olen huomannut itse viihtyväni hyvin keittiössäni, jossa on paljon punaista.

Minulla on yksinkertainen maadoituskeino, jossa visualisoin itseni oksia taivasta kohti kurottelevaksi puuksi, jonka juuret menevät syvälle maapallon punaiseen ytimeen asti.

Lue myös ihmeessä tuo Helena Luukkosen väriterapiaopas. Sieltä löytyy mukavasti tietoa väreistä ja niiden energioista. Värien avulla olen itse huomannut omat sen hetkiset tarpeet tai oppinut ymmärtämään miksi käytän tietyn värisiä vaatteita tietyissä tilanteissa.  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #6 : 24.08.2010 11:56:41 »

Hei, iso kiitos tuosta selvennyksestä mitä maadoitus on ja miksi sitä pitäisi tehdä. Mun tarvii tehdä sellaista ajatuksen kanssa, koska olen aina ollut perusluonteeltani sellainen joka liihottelee muualla, mut ei ikinä tässä hetkessä. Olen usein tulevassa, mut myös todella paljon menneessä, josta en osaa päästää irti. Auttaako maadoitus myös siihen, ettei menneessä eläis liikaa?  :Smiley

Mä kuuntelen raskaampaa musiikkia (tosin nyt viime aikoina vähemmän suruni vuoksi) ja saunon (meillä on puulämmitteinen sauna), mut ruskea tai punainen väri ei ole mulla paljoa käytössä muuten kun lisä väreinä sisustuksessa toisinaan. Itse kun pukeudun mustaan aika paljon.

Iso kiitos vielä vinkeistä ja yms. *niiaa ja kumartaa*  smitten
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #7 : 31.08.2010 15:58:32 »

Tervetuloa minunkin puolestani. smitten
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5082


4ever


Profiili
« Vastaus #8 : 31.08.2010 17:13:41 »

Ja minun  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #9 : 06.09.2010 10:02:49 »

Kiitos Metsänkeiju ja Ippuskasmitten
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
Haven82
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #10 : 17.12.2010 17:36:43 »

Siis vau. En taidakkaan olla niin hullu mitä olen itse kuvitellut. Upeaa, että teitä muitakin vaan tuntuu löytyvän. Jotenkin nyt ihan vaan vau, vetää ihan sanattomaksi.. Koska siis, jo pelkästään tässä ketjussa oli niin paljon omassa elämässäni myös tunnistettavia juttuja. Toi "kylmä" kosketus. Tummat hahmot.
Useasti olen väistänyt hahmoja jotka vai kävelevät päin, tosin läpinäkyviä, sumun tapaista ovat nämä. Usein suihkussa ollessa en uskalla pitää silmiä kiinni koska silmieni eteen ilmestyy kaukaisuudesta kasvot, enkä ole uskaltanut "jäädä" ottamaan selvää, hätkähdän vain pois.

Ja siis, etteikö ne olekkaan vaan mun vilkkaan mielikuvituksen tuotetta. Siis ihan vaan vau, en tiedä itkeä vai nauraa, vai molempia.. Smiley

Ja kirjoituksen takana 28v 3 pienen elämän sirun äiti. Hyvin, hyvin maalta ja hyvin, hyvin avoin juurikin kaikkeen yliluonnolliseen, enkelit, haamut, henget..You name it.



tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: