Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikä on heiluri?  (Luettu 13023 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
saxmin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3



Profiili
« : 16.02.2006 00:03:30 »

Olen vasta noviisi hengellisen kasvuni tiellä ja juuri innostunut lukemaan viestejä Michaelilta. Mielenkiinnolla lueskelin astroforuminkin ketjuja aiheesta ja jäin ihmettelemään mitä tarkoitatte heilurilla, jota olette käyttäneet mm. entisten elämienne tutkimiseen?

Kiitos kiitos, kun joku vaivautuu vastaamaan...
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #1 : 16.02.2006 00:15:52 »

Olen vasta noviisi hengellisen kasvuni tiellä ja juuri innostunut lukemaan viestejä Michaelilta. Mielenkiinnolla lueskelin astroforuminkin ketjuja aiheesta ja jäin ihmettelemään mitä tarkoitatte heilurilla, jota olette käyttäneet mm. entisten elämienne tutkimiseen?

Kiitos kiitos, kun joku vaivautuu vastaamaan...

Hei "saxmin"



E s i n e e n   k u v a i l u


Heilurin alkumuotoja, kuten taikavarpua
on käytetty kautta aikojen veden sekä aarteiden etsinnässä.

Heiluritekniikan uskotaan perustuvan sen värähtelyliikkeen
ja maan energiakentän yhteisvaikutukseen,
mutta toisilla kaivonkatsominen
näyttää luonnistuvan helpommin kuin toisilla.

Pendulumia on käytetty myös kadonneen esineen
tai henkilön löytämiseksi.

Nykyaikaiset heilurit on useimmiten
valmistettu kristallista
tai kivestä
ja ne ovat muodoltaan kartiomaisia.


http://www.varjojenkirja.com/esineet.html?eid=23


(http://members.surfeu.fi/maasateily/kuva7.gif)

http://members.surfeu.fi/maasateily/mittausvalineita.html


 smitten  Elämänilo   smitten
« Viimeksi muokattu: 16.02.2006 00:20:01 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
marzukka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 125


Jos en hyväksyisi itseäni tälläisenä-en olisi mtn!


Profiili
« Vastaus #2 : 16.02.2006 11:13:54 »

Heippas vaan...

Elämänilo jo selvensikin mikä se on...mutta halusin laittaa tähän että itse olen heilurinani käyttänyt jo ainaski kymmenen vuotta isäni vihkisormusta jonka sain häneltä joskus -90 luvun alussa jo. Siis vanhempani erosivat jo -80 luvulla...sormus on pieni ohut ja kivetön ja mulla se on toiminut parhaiten...kun joskus kokeillut jotain muuta. Mutta se onkin yhteydessä minuun koko ajan ja näin osaa "lukea" aivoitukseni  idiot2 smitten
tallennettu

Nouseva Rapu                   chiron-härkä-h.12
Aurinko Skorpioni
Kuu Kauriissa
Merkurius Skorpionissa
Venus Jousimiehessä
Mars Kauriissa
saxmin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3



Profiili
« Vastaus #3 : 16.02.2006 12:03:06 »

:Smiley Ahaa, siis tämä on väline. Seuraava kysymys kuuluukin sitten miten sitä käytetään? Miten esim. voin heilurin avulla tutkia entisiä elämiäni?  :Smiley

Ihanaa kun kommentoitte ja vastailette!  angel

Terveisin Saxmin
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #4 : 16.02.2006 12:06:10 »

Mikä on heiluri?


'Korkeimman Itsen'/intuition ja persoonan mielen välikappale ! Luottamuksen  ja uskon tuoja, näiden kahden välille!
 Smiley Wink smitten
tallennettu
marzukka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 125


Jos en hyväksyisi itseäni tälläisenä-en olisi mtn!


Profiili
« Vastaus #5 : 16.02.2006 12:17:28 »

Jaahas...nyt iskit vaikean  Huh

Minä en vieläkään 10v aikana ole päässyt kuin siihen että psytyn etsimään asioita ja ehkä kysymään neuvoa...  Sad

Uskon että kirjallisuutta löytyy tästäkin asiata paljonki...Minä kun itse olen aina eka hyökkäämäs kirjastoon jos jostain jää tietoa vajaax...Tietenkin jos täältä asiasta tietävää löytyy ni kelpaa mullekin vastaus että miten... smitten
tallennettu

Nouseva Rapu                   chiron-härkä-h.12
Aurinko Skorpioni
Kuu Kauriissa
Merkurius Skorpionissa
Venus Jousimiehessä
Mars Kauriissa
sitruunamelissa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


Profiili
« Vastaus #6 : 16.02.2006 12:19:31 »

Hei Saxmin  Smiley

Tuossa jo tulikin mitä kaikkea esineitä voi käyttää heilureina ja Mi-Olea hyvin kiteytti yleisajatuksen käyttöön.
Lisään yhden välineen : itsesi, voit tehdä kysymyksen, pyörähtää ympäri, laittaa silmäsi kiinni ja kokeilla kumpaan suuntaan olet kaatumassa - eteenpäin on kyllä ja taaksepäin tarkoittaa että valitse toisin.

Ja sitten muuta kun pyörimään  Wink

sitruunamelissa - sydämen ilo  smitten
tallennettu
Maisa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 75


Profiili
« Vastaus #7 : 16.02.2006 13:30:05 »

Vanhalla foorumilla oli hyvä pitkä keskustelu heilurista ja edellisistä inkkiksistä, mutta minut yllätti aluksi täydellisesti se, kuinka rankkaa puuhaa tuo heiluroiminen on! 5 tai 10 minuuttia vei voimat ihan täysin.

Ensin hiljennytään ja sovitaan heilurin kanssa yhteistyöstä, sitten ainakin minulla alkaa kumpuamaan mielestä kysymyksiä, joihin heiluri vastaa "KYLLÄ", "EI" tai sitten ei vastaa. Kun on saanut vastauksen, voi esittää uuden tai tarkentavan kysymyksen. Edellisten inkkisten ammateissa minulle oli valtava apu siitä ammattikartasta joka em. keskustelussa tuli esiin: piirsin pahville puoliympyrään "kakkulohkoja" joihin kirjoitin eri ammattiryhmiä (palveluammatit, taiteilijat, terveydenhuolto, akateemiset alat, maatalous, raha, rosvo jne.). Kun oikea ryhmä löytyi, sitten vaan kyselemään tarkentavia.

Esimerkki yhdestä "sessiosta":

M: Ajattelen sellaista elämää johon olen saanut nähdä pari kertaa, olen näissä kuvissa mies, ja huoneessani on kuvataiteilijan tarvikkeita... Olinko taiteilija?
H: Kyllä
M: Olinko mieshenkilö?
H: Kyllä
M: Mietin, milloin olin syntynyt... oliko se ennen vuotta 1900?
H: Kyllä
M: Oliko se ennen vuotta 1800?
H: Kyllä
M: Oliko se ennen vuotta 1700?
H: Ei

*** Sitten tuli joukko varsin ristiriitaisia vastauksia, kunnes... ***

M: Oliko se TASAN vuonna 1700?
H: (Vahva) KYLLÄ
M: Tunsinko nykyisen mieheni tässä elämässä?
H: Kyllä
M: Oliko hän silloin nainen?
H: Ei
M: Olimmeko sukua toisillemme?
H: (Ei vastausta)
M: Olimmeko kilpailijoita?
H: (Vahva) KYLLÄ
M: Mietin vaan, että mistä kilpailimme... Kilpailimmeko ammattiasioissa?
H: (Epävarma) kyllä
M: Kilpailimmeko jossain muussa kuin ammattiasiaoissa?
H: (Vahva) KYLLÄ
M: Kilpailimmeko rakkaudesta?
H: Kyllä

ja niin edelleen. Heilurin vastauksiin voi löytää lisää tutkimalla ko. ajan historiaa, tosi vaivalloista ja työlästä, mutta voi olla varsin hedelmällistä. Minulle tuo nimenomainen inkkis paljasti joukon muita, joissa sama oppiläksy toistui kerta toisensa jälkeen, ja kun lopulta tajusin, miten se vaikutti tähänKIN elämään, olin kiitollinen, että viimein pääsin villakoiran ytimeen käsiksi.
tallennettu

Au Jouskari, AC Skorpioni, Kuu Jellona
Keltainen Solaarinen Aurinko
Kiinalainen Tiikeri
Ozzette
Vieras
« Vastaus #8 : 16.02.2006 13:48:30 »

Itse myös tätäkin kokeilleena allekirjoitan tuon, että se on työlästä. Minä käytin heilurina sormusta... Tarkkaan en muista, mitä kaikkea tuolloin tuli kyseltyä ja minkälaisia vastauksia sain, mutta jollain tasolla se kyllä toimi, sen muistan. Siitä on niin pitkä aika...
tallennettu
saxmin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3



Profiili
« Vastaus #9 : 16.02.2006 14:23:18 »

Huh Huh
Huh huh, kyllä työläältä vaikuttaa tuo heilurin käyttäminen noin. Laiskana ihmisenä sitä toivoisin helpompia vastauksia, varsinkin kun on näin alkutaipaleilla vasta, eikä oikein tiedä mistä alkaisi näitä inkarnaatioitaan lähestymään...

Entä meediot sitten? Saisiko sieltä helpommin ja 'puolueettomammin' vastauksia. Minusta jotenkin tuntuu, että saisin manipuloitua heilurin vastaamaan alitajuisesti toivomallani tavalla enkä osaisi olla 'puolueeton'. Tai hassua sinänsä, että sieltä ytimestähän niitä vastauksia kai kumpuaakin, kutsuttakoon sitten alitajunnaksi tai mikä se oikea termi lieneekään.

Olen vasta ottamassa ensi askeleitani tällä tiellä ja aivan huumaantunut olen, kun jotenkin tuntuu että pitkän tyhjyyden ja onttojen olojen jälkeen, alkaa joitakin vastauksia löytymään ja hengellisen tien suunta löytymään. Ainoa asia on vaan se, että tällä hetkellä tuntuu konkreettiset asiat ja 'normaali elämä' jotenkin turhanpäiväseltä ja ihan ylivoimaista on suoriutua normaali arjen askareista tällä hetkellä, kun haluaa upota syvemmälle näihin asioihin ja raivata tilaa niiden käsittelemiseen. Onko tämä tyypillistä kun astuu ensi askeleitaan tällä tiellä?

Ihanaa, että on olemassa tämä foorumi, mistä löytyy aitoja hengenheimolaisia. Tuntuu, että lähipiirini on aivan pihalla näistä asioista ja miehelleni en edes arvaa näistä ulottuvuuksistani avautua, kun pitää ihan hurahtaneena.

Lämmöllä,
Saxmin
 smitten Wink
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #10 : 16.02.2006 14:38:38 »




Ainoa asia on vaan se, että tällä hetkellä tuntuu konkreettiset asiat ja 'normaali elämä' jotenkin turhanpäiväseltä ja ihan ylivoimaista on suoriutua normaali arjen askareista tällä hetkellä, kun haluaa upota syvemmälle näihin asioihin ja raivata tilaa niiden käsittelemiseen. Onko tämä tyypillistä kun astuu ensi askeleitaan tällä tiellä?



Kyllähän innostuskin on ihan hyvästä. Ja varsinkin, kun löytää jotakin uutta ja itseään kovasti kiinnostavaa. MUTTA omakohtaisesta kokemuksestani voin sanoa, että ns. normaalielämääkin TÄYTYY elää, eikä liiaksi uppoutua mihinkään. Ajattelen, että jos ns. normaali arki TÄYSIN unohtuu ja jää, silloin voidaan olla väärillä teillä, vikasuunnassa... Mutta mikä on hyväksi kenellekin, sitä en tiedä, eikä kai "oikeaa" vastausta siihen ole... Minulle vain kävi niin, että kun 2003 hankin tuon laudan, niin ihan kaikki muu jäi... Jäin siihen totaalisen "koukkuun", en tehnyt mitään muuta. Ja se oli TODELLA pahasta minulle ! Osin sen takia sairastuin psyykeltäni ! Terve kiinnostus kaikkeen on hyvästä, mutta jos se hallitsee liiaksi elämää (esim. ihmissuhteet, päivittäiset askareet ja toimet, unet, syöminen, työnteko, opiskelu tms. jäävät tyystin tai pahoin häiriintyvät) niin silloin asia on mielestäni "pahasta"... Noh, mutta tämä oli vain MINUN mielipiteeni...  smitten
tallennettu
Maisa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 75


Profiili
« Vastaus #11 : 16.02.2006 18:01:19 »

Minut on (kai) onneksi siunattu niin ihanan hurahtaneilla ystävillä ja perheellä, että hurahtaneisuus on ihan tavallinen jokapäiväinen olotila... laugh

Totta, että heilurityöskentely on rankkaa, mutta luotan siihen, että kaikki se tieto, jota oman monimutkaisen itseni tuntemiseen kulloinkin kaipaan, löytyy minun itseni sisältä. Korkeamman minäni kanssa työskennellessä koen pääseväni aidoimmin käsiksi tähän tietoon, ilman että joku ulkopuolinen välittää minulle tietoa itsestäni... Joskus houkutus mennä Näkijälle on suuri juuri siksi että kaipaisin helppoa "oikotietä", ja kai osittain egoni haluaisi kuulla jotain joka sitä pönkittäisi... Saattaisi toki pettyä karvaasti!

Siis, henkinen kasvu vaatii KOVASTI työtä, miksi olettaa, että sitä vaan leijailisi laiskana valaistuneisuuteen? Itsensä kanssa työsarkaa riittää, ja heiluri ei taatusti edes ole työläimpiä välineitä! Vastikään juteltiin siitä, että miksi ihmiset valittaa, etteivät EDISTY (henkisellä tiellään siis), ettei heille TAPAHDU mitään jne. Siksi, että he eivät tee asian eteen itse mitään, eivät jaksa meditoida, mennä itseensä, kohdata itseään ja nähdä vaivaa. Ei meedio tai näkijä voi ketään minun mielestäni valaista ja tehdä paremmaksi tai kehittyneemmäksi, auttaa, tukea ja opettaa joo, mutta työ itsessään on tehtävä itse.

Monesti muuten "näissä piireissä" ihmiset helposti nostavat itseään taikka omaa arvoaan vaan siksi, että heillä on (periaatteessa) ylevät ja hienot suunnitelmat ja puheet, mutta kuka sitten oikeasti elää niiden mukaan? Ei sitä tarvi edes sanoa, pelkkä hymähdys "tavisten" jutuille riittää. Onko se sitten suvaitsevaisuutta ja rakkautta, että paheksuu muiden valintoja? Joku ostarille sammunut deegu (käytän sanaa tietäen sen yleiseltä merkitykseltään loukkaavaksi - tässä yhteydessä tarkoitan sillä alkoholisoitunutta kanssaihmistä - positiivisimmassa mahdollisessa mielessä) on ihan yhtä arvokas kun minä tai sinä, vaikkei se tietäisi tai muistaisi minkävärinen sydänchakran pitäisi olla - - - silti sillä deegullakin on sellainen! 

Asian pointtikin jo karkaa... Eikä tämä ollut osoitettu kenellekään tässä ketjussa kirjoittaneelle, sellaista yleistä angstia kaiketi vaan. Joop, taitaa olla rakentavampaa tässä kohdassa lähteä kävelylle raittiiseen ulkoilmaan, kävisikö vaikka tarjoamassa assan deeguille irtokarkkeja Wink
tallennettu

Au Jouskari, AC Skorpioni, Kuu Jellona
Keltainen Solaarinen Aurinko
Kiinalainen Tiikeri
mystery62
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 93



Profiili
« Vastaus #12 : 16.02.2006 19:53:57 »

Heipä hei heilurei... Isäni on tällainen vanhan kansan varvulla tai sormuksellla
katsoja, joka löytää vesisuonet l. kaivonpaikat. Itse kerran kuljin varvun kanssa, eikä toiminut mulla. Luulenpa, että sormuskaan ei tällöin antaisi oikeita vastauksia, joten herkkyys hommaan täytyy olla.

Minä myös olen ollut tässä muutaman viikon aika tohkeissani näistä henkisen kasvun jutuista, mutta toisaalta tätä kiinnostusta mystiikkaan, inkkariviisauksiin, shamanismiin ym.
on ollut jo vuosia. Kun perhe alkaa katsomaan vähän hitaasti, on aika palata arkirutiineihin vähän paremmin. Hyvä ja ihana asia tämä foorumi, mutta kohtuus siinäkin.

Ja tuo astrologia on kyllä aluksi sen verran vaikeaa, että ajalla ja maltilla töitä tehden, eikä hötkyilemällä ne asiat selviää!

Ja muuten vielä heilureista sen verran, että perhepiiristä löytyy eräs joka osaa katsoa jo olevien, sekä tulevien lasten sukupuolet ihmisille. Tyttö; pyörivä liike ja poika niin heiluu edestakaisin.  :Smiley
tallennettu
marzukka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 125


Jos en hyväksyisi itseäni tälläisenä-en olisi mtn!


Profiili
« Vastaus #13 : 16.02.2006 19:59:34 »

Tuo oli eka minkä tein kaikille kavereille...

Mutta pitää muistaa sitten valottaa että tehdään se myös hivenen leikkimielellä...
Kun mulla on yhden kaverin kohdalla jääny pyörimättä ja heilumatta...siinähän sitten selität ettei se ole 100% totuus ole vaikka itse luotankin täysin...Voisin vaikka kaikki omat tulevaa 5kpl vaihtaa hänen kanssaan  smitten
tallennettu

Nouseva Rapu                   chiron-härkä-h.12
Aurinko Skorpioni
Kuu Kauriissa
Merkurius Skorpionissa
Venus Jousimiehessä
Mars Kauriissa
Hane
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 29



Profiili
« Vastaus #14 : 03.05.2006 21:43:51 »

jäin mietiskelemään et voiko heilurilta kysyä IHAN mitä vaan joka on kyllä tai ei muojos vai onko joitain kyssii joita ei kannata/saa kysyä?? siis et jos loukkaa vahingos jotain niil kyssil taih jotain.... Embarrassed en oo kärrryillä 100% tuosta heilurista........
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: