Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tein treffit vapaapainijan kanssa  (Luettu 2162 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« : 19.08.2010 15:28:05 »

Siis olipa taas hassu uni viime yönä!

Olin Helsingissä katsomassa kunnon amerikkalaista vapaapainishowta. Painijat olivat tulleet Amerikasta asti vetimissään ja olikin kunnon paini-ilta. Kun ottelut alkoivat olla lopuillaan, eräs painijoista, sellainen vähintään 150-kiloinen meikattu kaveri tuli juttelemaan minulle. Hän kysyi (englanniksi tietty) että oliko hauska tapahtuma. Johon minä että olihan se. Kaveri jatkoi tähän tyyliin: "Tämä show-paini on nyt kovasti nostamassa suosiotaan ja meillä on tänä iltana live-lähetys radiossa jossa keskustellaan painin historiasta sekä nykytilasta. Itse olen siellä mukana edustamassa painijoita. Tulisitko sinä edustamaan faneja?"  Minä katselin hieman silmät pyöreänä ja lupauduin tulemaan.

Painija vahvisti vielä että Pasilassa nähdään ja kertoi radioaseman nimen. Sitten paiskasimme kättä ja hän lähti.

Sen jälkeen jäin miettimään, mitä ihmettä sitä tuli taas luvattua!  Embarrassed Olin jo aikaisemmin sopinut meneväni äidin luo syömään täältä ja laskin että ehdin siellä juuri ja juuri käväistä ja sitten Pasilaan...  Grin
« Viimeksi muokattu: 19.08.2010 15:35:09 kirjoittanut K-NRJ » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: