Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: hampaat?  (Luettu 26515 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sisilisko
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« : 25.10.2005 15:48:25 »

näin viime yönä omituista unta...mulla oli kaksi niin isoa reikää että puolet näistä hampaista oli poissa ja niiden kohdalla ikenet oli vihreät ja mätää täynnä...sitten joku rutisti ikeniä ja mätäpaise räjähti naamalle...osaisko joku vihjasta mitä ihmettä se meinaa?! olen kyllä kuullu unista joissa lähtee hampaita ja niiden merkityksiä mutta tämä on ihan uutta...varsinkin kun minulla ei ole eläissäni ollut yhtään reikää hampaissani...
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #1 : 25.10.2005 18:51:58 »

No tämähän kuulostaa ihan perinteiseltä puhdistautumisunelta -henkisellä puolella. Vanhalla foorumilla asiaa käsiteltiin useampaankin otteeseen, harmi ettei niitä näy enää Sad Eli jostakin päin sinun "henkinen mätäsi" alkaa pursuta ulos ja pääset siittä eroon, unesta päätellen melkoisella pamauksella  Cheesy
tallennettu
niihna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #2 : 31.10.2005 14:57:41 »

Olisikohan samalla kaavalla tulkittavissa sitten minun uneni? Näin jokin aika sitten unta, että olin "läheisen" mieshenkilön kanssa pesemässä hampaita. Hän pyysi lisää hammastahnaa joten annoin omasta harjastani tahnat hänelle  angel.
tallennettu

He sanoivat, että minä olen herkkäuskoinen...ja minä uskoin!
Ave^^
Vieras
« Vastaus #3 : 06.11.2005 19:47:58 »

heei, mitä tuo hampaiden irtoaminen unessa tarkoittaa? näin nimittäin siitä unta tuossa vähän aikaa sitten..  Tongue
tallennettu
Susu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 26



Profiili
« Vastaus #4 : 06.11.2005 20:48:31 »

Olen kuullut että hampaat unessa symboloisivat sukulaisia. Itselleni on pari kertaa käynyt niin, että nähtyäni unta heiluvista tai irronneista hampaista olen hyvin pienen ajan sisään kuullut jonkin läheistä sukulaista koskevan tärkeän, ja joskus ikävänkin, uutisen  Shocked
tallennettu

~ Aurinko Härkä ~ AC Skorpioni ~ Kuu Kauris ~
Dniwfoffup
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30



Profiili
« Vastaus #5 : 06.11.2005 23:12:10 »

Minulle kävi näin, että eräänä yönä näin unta että hampaastani irtosi paikka. Muistan että unessani tunnustelin irronnutta paikan kohtaa koko ajan kielelläni ja olin vihoissani ja ajattelin että perhana kun pitää mennä hammaslääkäriin.

Seuraavana yönä klo 04.30 kun olin juuri menossa yrittämään nukkumista, niin pikkusiskoni (se hammas) soitti ja ilmoitti rakkaan kissansa (hampaan paikka) päässeen karkuun ulos. Heti tuli edellisöinen uneni mieleen ja olin heti valmis lähtemään etsimään karkulaista. Kissa löytyi, elävänä mutta kylmissään  Smiley. En tiedä, mutta minusta uni tuntui niin selkeältä jotenkin heti kun kuulin kissan karanneen, ja tiesin myös että minun pitää mennä sitä etsimään (=kuin unessa hammaslääkäriin). Hirvittääpä vain jos näen vielä joskus oikein hampaiden eikä paikkojen tippuvan unessa  Shocked.
« Viimeksi muokattu: 06.11.2005 23:31:09 kirjoittanut Dniwfoffup » tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #6 : 08.11.2005 16:28:37 »

toivottavasti se ei tarkoittanut mitään tuollaista... sillä lähes kaikki hampaani irtosivat, puristin niitä kädessä ja lähdin juoksemaan hammaslääkäriin..  Undecided
tallennettu
Susu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 26



Profiili
« Vastaus #7 : 08.11.2005 17:58:06 »

Hmm.. ihan ummikkona arvaisin että ehkäpä sinulla Ave^^ on tai tulee olemaan erityisen tärkeä rooli jossain koko lähipiiriäsi koskettavassa asiassa?  :Smiley
tallennettu

~ Aurinko Härkä ~ AC Skorpioni ~ Kuu Kauris ~
Ave^^
Vieras
« Vastaus #8 : 10.11.2005 19:41:30 »

tuo kuullostaa jo paremmalta  Smiley mutta unesta alkaa olla jo aikaa... kai se vain tarkoitti jotain "hoida hyvin hampaitasi"  Cheesy
se vaan on vieläkin vahvana muistissa. ja ne hampaat olivat kädessä todella isoja, siis sellasia jotka eivät edes mahtuisi suuhun..  Tongue
tallennettu
Harmaasieppo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16



Profiili
« Vastaus #9 : 11.11.2005 17:11:49 »

hampaiden irtoaminen unessa tarkoittaa... Riippu siitä miltä susta tuntui, kun ne irtosivat. Jos olo oli ihan hyvä ja kenties helpottunut niin olet valve-elämässä päässyt jonkun hankalan asian ylitse. Nyt alkaa uusi elämä!!Onnea sille!!! :Smiley
tallennettu

"TULI MITÄ TULI"
Ave^^
Vieras
« Vastaus #10 : 11.11.2005 19:25:56 »

Hmm.. olin kyllä todella ahdistunut..  Sad

muttah. kai se voi olla positiivinenkin uni.  Smiley uuta elämää tässä jo kaivataankin.
tallennettu
Olivia X
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45



Profiili
« Vastaus #11 : 23.11.2005 18:57:50 »

Minulta irtosi joskus alkusyksystä painajaisessa myös kaikki paitsi kulmahampaat ja tunnelma oli hirveä. Kukaan ei tietääkseni ole kuollut ainakaan. Omakaan elämä ei ole erityisemmin muuttunut.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: