Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parantaminen kutsumuksena?  (Luettu 5263 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Noviisitar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« : 01.08.2010 10:25:44 »

Onko foorumilla ihmisiä, jotka kokevat parantamisen kutsumuksenaan? Kuulisin mielelläni kokemuksianne siitä, miten tämän kutsumuksenne löysitte ja miten toimitte sen tiedostaessanne.

Kuten olen aiemminkin kirjoittanut, olen aloittelija tällä henkisyyden tielläni. Meditaatio on tullut päivittäiseksi osaksi elämääni, ja siihen liittyy aina visualisointi sekä kiitollisuuden ilmaiseminen maailmankaikkeudelle. Nyt minusta on viime aikoina alkanut vahvasti tuntumaan intuitiivisesti siltä, että jokin korkeampi voima toivoisi, että kauttani välitettäisiin parantavaa energiaa. Selvänäkijät viittaavat työkuvioideni ja elämäntarkoitukseni suhteen aina auttamistyöhön. Tarot-kortit sylkevät parantajakorttia ja ehdottavat kursseille osallistumista. Jokin sisäinen ääni minussa sanoo... en tiedä, parantaminen sinällään ei olisi ensisijainen toiveeni jos jotakin lahjoja tai kykyjä olisi tarkoitus hyötykäyttää, mutta kovasti se tuntuisi sieltä läpi puskevan, jokin tarve nimenomaan parantamiseen.

Mulla särki päätä koko helkatin päivän tässä päivänä eräänä. Meditoidessani pyysin parannusta tähän päänsärkyyn (sanokaa sitä nyt sitten vaikka rukoilemiseksi), ja päänsärky katosi sillä sekunnilla täysin. Vauvani kärsi kivuliaista vatsavaivoista (kuten vauvoilla usein on tapana) tässä eräänä iltana, ja visualisoin mielessäni parantavaa energiaa käsieni välityksellä vauvani mahalle, ja kas, johan loppui kitinä ja sain maailman kauneimman hymyn vauvaltani. Kärsin keväästä syksyyn pahasta aurinkoallergiasta (atoopikon kirouksia) - auringonvalo saa rintakehäni täyteen kutiavia, isoja, kivuliaita paukamia jotka useimmiten myös tulehtuu. Pyysin tähän parannusta ja muutamien päivien jälkeen aurinkoihottumapaukamat olivat vain hädin tuskin silmin nähtäviä jälkiä rintakehälläni, kutiamisesta ei tietoakaan. Tietysti tämä kaikki voi olla vain sattumaa.... mutta...

Onko vinkkejä, miten tästä eteenpäin? Lähdenkö tästä nyt Reiki-kurssille vai mitä pitäisi tehdä? Epäilijä minussa kuiskuttelee välillä unohtamaan koko huuhaajutun, mutta jokin toinen ääni minussa sanoo että nyt on tosi kyseessä. Korostan vielä, että minähän en ole mitenkään perehtynyt näihin asioihin enkä opetellut mistään kirjoista tai kursseilta mitään (vielä), kaikki tapahtuneet ovat tapahtuneet täysin intuition varassa.
tallennettu
Noviisitar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #1 : 01.08.2010 10:35:20 »

...lisäisin vielä, että jos palstalla on joku näkijä, voisiko hän katsoa näkeekö minulla tällaista lahjaa tai tehtävää, vai olenko täysin hakoteillä?
tallennettu
Sunami
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41



Profiili
« Vastaus #2 : 01.08.2010 14:57:25 »

Käväsehän Intuitiivisten parantajien sivuilla.
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #3 : 01.08.2010 16:40:34 »

Jaha, mitäköhän sinulle osaisi sanoa. Itselläni parantaminen on sieluni ja oma toiveeni, kutsumus ja suurin rakkaudenlähde. Teen parannustyötä puhtaasti halusta auttaa, tosin karmallisista velvollisista ja kyllä muistan tuon painostuksen sieluni ja henkimaailman puolesta.
Tärkeintä on kuitenkin mitä sinä, päivätodellisessa olomuodossasi haluat. Totta kai meitä, joilla taito on olemassa patistellaan, itseäni jopa painostettiin, hyvinkin paljon. Tosin olen siitä painostuksesta kiitollinne, olin sen verran epäileväinen, että en uskaltanut kuunnella sydämeni ääntä.

Löysin omat parantavat voimani onnettomuuteni myötä, minua kaukoparannettiin ja taitoni aktivoituivat sen myötä. Sen tarkemmin en ala nyt polkuani selittämään, laita yksityisviestillä kysymyksiä, jos haluat tietää enemmän. En ole käynyt kursseja, reikivihkimyksen hankin ja olen saanut erittäin paljon yksityisopetusta eri parantajilta. Minä olen auttanut heitä ja he ovat auttaneet minua. Yhteistyötä. Suurimman ohjauksen olen saanut henkisesti, kanavoituna ja keskusteluina. Ainoa kurssi ja yhteisö, jossa olen on Ishayat, askensoiminen on tietynlaista meditaatiota ja minulle siitä on tullut itsehoitomuoto itselleni, tasapainoittava ja vahvistava elementti. Toki meditoin aikaisemmin, mutta askensointi vain sopii itselleni paremmin.
Reikisymboleita en käytä, mutta vihkimystä suosittelisin itseasiassa kaikille. Se aktivoi omat kanavani puhtaimmiksi. Itse teen hieman vastaavanlaisia aktivointeja, mutta ne ovat hieman erilaisia ja yksilöllisiä.

Sen tarkemmin ennustamatta sinulle kyllä on sielusi tahto ohjautua parantajan tielle, sinulla on siihen lahja. En minäkään tutustunut asioihin aikaisemmin, opetellut missään mitään, mutta itselläni minulle on vain ohjattu oikeat ihmiset eteeni ja olen aina tiennyt kenen kanssa keskustella, osaan tilata asioita itselleni ja yhteistyö henkisyyteen on olemassa, joten itselläni on tälläinen tie.
Neuvona sanoisin, kuuntele sisintäsi, jos haluat tutustua aiheeseen enemmän anna sisäisesti lupa ohjaukseen, seuraa intuitiotasi ja kun tuntuu, että jollakin ihmisellä on sinulle jotakin annettavaa ole rohkea ja ota yhteyttä. Ihmiset tuodaan sinun eteesi, mutta itse sinun on tehtävä siirtosi. Tarttua mahdollisuuksiin.

tallennettu
AnniA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 481



Profiili
« Vastaus #4 : 03.08.2010 20:07:04 »

Jos joku haluaa kokeilla kaukoparannusta minuun, niin olen enemmän kuin vapaaehtoinen Smiley

Mulla on kokopäivän ollut aivan järkyttävät vatsakivut, ja mikään kotikonsti ei tunnu tehoavan  Sad
Nukkumisestakaan ei tän koskemisenkanssa tule mitään....  Undecided
tallennettu

"sopivasti sekaisin"
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5 : 03.08.2010 20:26:43 »

kumma miten paljon parantamista tulee vastaan, kun se EI ole kutsumukseni, no se on hyva etta voi valita. voiskohan huvittelu ja viihde olla kutsumus¿ matkailu?  jousimies heheh

tee sita mika on kivaa!
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #6 : 03.08.2010 22:56:26 »

Ehkä on ihmisiä, jotka haluavat omistautua esim. pelkästään parantajan tehtävään. Ja ihailen sellaista.  smitten Silloin siinä varmasti on mukana kutsumusta.

Itse olen käynyt joitakin kursseja parantamisen alalla ja lukenut useita kirjoja tutustuen eri aloihin. Silkasta uteliaisuudesta ja mielenkiinnosta.

Mutta en oikeastaan tunne kutsumusta tähän parantajan tehtävään.

Uskon, että meissä kaikissa on parantajan lahjoja, jos haluamme niitä herättää tai haluamme niitä käyttää itsen ja kanssaihmisten hyväksi. smitten smitten

Olen ilolla seurannut monia niitä, jotka silmät ymmyrkäisinä ja ihmeissään löytävät itsestään näitä lahjoja. Siitä tuntee suurta iloa ja elämäntarkoitusta.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: