Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: apua, apua  (Luettu 4239 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lonelylight
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34



Profiili
« : 31.07.2010 15:10:33 »

kuka tahansa näkijä, kokija tai muu intuitiivinen hlö!
Olen tällä hetkellä niiiiin masentunut että hädin tuskin jaksan aamuisin nousta ylös... voisiko joku katsoa tulevaa, näkyykö esim. työkuvioita tai muuta. En tiedä, onko liian paljon tapahtunut liian pian, vai mikä masennukseni aiheuttaa, mutta en tosiaan itse näe ulospääsyä tilanteeseen, ja siksi olisin kiitollinen ihan minkälaisesta tulkinnasta tahansa...
tallennettu

-Lonelylight-
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #1 : 01.08.2010 17:07:54 »

Voi sinua, syy ei ole ulkoinen vaan sisäinen. On muutoksen aika ja kuulunet ilmeisesti niihin ihmisiin, joille muutos pakotetaan, sitä joko kärsii tai astuu askeleen eteenpäin henkisyyden tiellä. Mieti mitä haluat, näe itsesi uudenlaisena ihmisenä.
tallennettu
Lonelylight
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34



Profiili
« Vastaus #2 : 02.08.2010 09:53:30 »

Kiitos Ulkopuolinen!  smitten smitten
Näin olenkin asian nähnyt. Ahdistus lienee siitä, että en ole varma siitä että mitä minun tulisi tehdä; henkisiä kykyjäni aktivoidaan kaiken aikaa, mutta ympäristön paineet ovat kovat;laskutkin pitäisi jollain maksaa joten "heittäytyminen tuntemattomaan" on aika hankalaa. Toisaalta sitten en saa itteäni niskasta kiinni, esim. jos aion tehdä työhakemuksen, niin ikäänkuin lamaannun, tai kone alkaa temppuilemaan, tai ilmoitus paikasta häviää. Koen tosiaankin, että minun ei anneta mennä takaisin entiseen, mutta tosiaan en kykene näkemään/kuulemaan, mikä on päämääräni/henkinen tehtäväni. Nyt sitten kaiken muun lisäksi on vielä korvatkin lukkiutuneet... idiot2 Varmaan viikon verran jo, en kuule kunnolla! Onko se kenties jotain henkimaailman hommia, että jos en kuule ulkomaailmaa, minun on pakko kuunnella itseäni?? En tiiä, mut kaikki on ihan outoa ja kummmallista nykyään  Shocked
tallennettu

-Lonelylight-
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #3 : 02.08.2010 11:26:43 »

Nyt sitten kaiken muun lisäksi on vielä korvatkin lukkiutuneet... idiot2 Varmaan viikon verran jo, en kuule kunnolla! Onko se kenties jotain henkimaailman hommia, että jos en kuule ulkomaailmaa, minun on pakko kuunnella itseäni??

Aika hyvin tulkittu! Uskon että varmastikin näin. Smiley
Kuuntelet vain intuitiotasi, sisimmän ääntä parhaasi mukaan ja toimit vaikka miten uusi pelottaisi yms. Joskus sitä joutuu jollekkin (ympäristölle) kääntää selkänsä kun tuntuu että on puun ja kuoren välissä.. vaatimuksia sieltä ja vaatimuksia täältä.. Muista kuitenkin että silloin kun tekee niin kuin kokee sisimmälleen parhaaksi niin jotenkin ne muutkin asiat vaan sitten sutviutuu! Luota siihen, ole rohkea. Smiley Ota ihan uusi suunta nyt, tee jotain repäisevää Cheesy meditoi, lepää, kuuntele itseäsi, itsetutkiskele. Sateen jälkeen paistaa aina aurinko, Voimia sinulle. smitten
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #4 : 02.08.2010 11:30:36 »

Olet selvästikin henkisellä tiellä.

Mutta itse kuulovammaisena kiinnitin huomion tuohon, mitä sanot korvistasi.
Se kannattaa kyllä mielestäni tutkituttaa, koska kuulo voi monista eri syistä myös huonontua. Ainakin kannattaa selvittää onko kyse sellaisesta. Ensin terveyskeskuksen kuulontutkimus ja siitä eteenpäin jos on tarpeen.
Toivotaan, että saat apua. smitten
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
Lonelylight
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34



Profiili
« Vastaus #5 : 05.08.2010 08:56:11 »

Kiitos vastauksistanne  smitten smitten
Se pitää kertoa, että kun kerroin korvistani täällä, seuraavana päivänä ne sitten aukesivat, ihan yht'äkkiä.  Grin Grin
Eiköhän tämä tästä.  Smiley
tallennettu

-Lonelylight-
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: