Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Muutama kysymys tulevaisuutta ajatellen  (Luettu 12708 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #15 : 25.07.2010 12:32:57 »

nikki käyttää suvereenisti asteroideja, mutta jos minä tulkitsisin ihan perusasioista lähtien.

Ensinnäkin suurin osa planeetoistasi on horisontin yläpuolella, jolloin sitä sanotaan päiväkartaksi. Olet omimmillasi ihmisten parissa ja yhteiskunnassa, olet sangen urakeskeinen tai urasi vaatii näkyvyyttä.

Nouseva merkkisi on Jousimies, jonka lisäksi Jousimiehen huone (9.) on hyvin vahvasti edustettuna. Jousimieheen ja 9. huoneeseen voisi liittää seuraavia asioita: totuudenetsintä, filosofointi, politiikka, kulttuurielämä, urheilu (nimenomaisesti esim. moottoriurheilu tai joukkuelajit), korkeakoulutus, ulkomaat, matkustelu, kustannustoiminta, yhteiskunnan hyväksymät uskonnolliset yhteisöt (kirkko, seurakunta), oikeusistuimet ja seikkaileminen yleensä.

Aurinkomerkkisi on Vaaka, Aurinko sijaitsee 9. huoneessa, kuitenkin MC:hen yhtymässä. Vaaka on ammatillisisessa mielessä tähtitaivaan juristi ja diplomaatti, sovittelija parhaimmasta päästä. Koska sinulla Pluto on yhtymässä Aurinkoon, ja 8. huonekin on vahva, joudut taatusti elämässäsi hyvinkin vaikeisiin valtataisteluihin mahdollisine taloussotkuineen, joiden setvimiseen tarvitset kaiken oikeustajusi ja mahdollisesti ammatillisen pätevyytesi. Vaa´alle on myös tyypillistä joutua muiden ihmisten riitojen keskelle välivouhkaksi, tahtoi tai ei. Jousimies-puolesi haluaisi ottaa voimakkaasti puoleellisen kannan tällaisissa tilanteissa, kun taas Vaaka-puoli haluaisi olla puolueeton ja oikeudenmukainen. Parhaimmillaan kuitenkin oikeudenmukaisuus ja rehellisyys yhdistyvät näillä kuvioilla.
Uskoisin, että opiskelemasi talousala ei välttämättä mene hukkaan, koska mahdollsesti tulevaisuudessa voit olla enemmänkin vastuussa yhteisistä resursseista, onhan sinulla kaiken lisäksi vielä tuo keskitaivaskin Skorpionissa. Taloushallinnon lisäopinnot eivät olisi pahitteeksi. Ihme, että et päässyt sitä psykologiaa lukemaan, karttasi perusteella se sopisi sinulle hyvin ammatiksi. Ehkä on kuitenkin viisainta lukea psykologiaa ns. huvin vuoksi, itsetuntemus ja ihmistuntemus ei ole koskaan pahitteeksi.

Neptunus askendentilla, Kuu Leijonassa: Perustaiteilija. Olen nähnyt Neptunuksen MC:llä todella usealla laulajalla tai muulla luovan alan ihmisellä.

tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
JukkaV
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53


Profiili
« Vastaus #16 : 25.07.2010 13:08:19 »

Kiitos Lilli! Jousimieheen ja 9. huoneeseen liittyvät asiat ovat kyllä minua lähellä:

- etsin totuutta, vihaan valheita
- filosofointi: erityisesti ihmis- ja eläinoikeudet ovat minua ja myös esimerkiksi naistutkimus ja feminismi sekä maskulismi kiehtovat
- politiikka: yritin jopa eduskuntavaaliehdokaaksi ja kerran olen ollut kunnallisvaaliehdokkaana; olen puolueeni aktiivi ja samalla vihastutan ja ihastutan monia
- kulttuurielämä: olen vahvasti mukana euroviisumaailmassa mm. toimittajana
- urheilu: minusta on hauskaa olla yhdessä, mutta toisaalta kilpailen yksilölajeissa vain itseäni vastaan
- korkeakoulutus: olin avoimessa yliopistossa yli 10 vuotta ja sitten vasta pääsin yliopistoon, jossa 4. vuosi alkamassa
- ulkomaat: lentopelkoni ja -inhoni vuoksi käytän vain laivoja, junia ja busseja, joten tuttuja ovat vain Ruotsin Tukholma, Viron Tallinna, Tarto ja Viljandi sekä Latvian Riika. Balkan kiehtoo ja olisin halunnut lähteä kerran Serbiaan.
- matkustelu: kotimaassa tapahtuvaa - usein politiikan vuoksi - on paljon
- kustannustoiminta: öh, runokirjaa olen suunnitellut, mutta en sen enemää
- kirkko ja seurakunta: olen entinen seurakuntanuori ja nyt tarkoituksena on lähteä seurakuntavaaleihin ehdokkaaksi
- oikeusistuimet: oikeustiede oli korkealla urahaaveissani joskus
- seikkaileminen: poukkoilen usein asiasta toiseen

Tuota Plutoa olenkin usein ihmetellyt ja epäillyt, että siinä voi olla aihetta elämäni haasteellisuuteen. Valtataistelut ovat tuttuja, ja talous on hiukan niiden vuoksi rempallaan edelleen. 2004 - 2005 sattui ikäviä asioita, jotka vaikuttivat tähän. Ihmettelen, kuinka ylipäätään selvisin.

Itse asiassa mietin tulevaani ammatillisesti. Yritän hakea opiskelemaan joko opinto-ohjaajaksi tai psykologiksi ensi keväänä tai kesänä. Opon tehtäviä olen tehnyt ja niistä myös nauttinut.
tallennettu
JukkaV
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53


Profiili
« Vastaus #17 : 21.08.2011 18:26:12 »

Hei kaikille näin yli vuoden tauon jälkeen. Ajattelin kertoa tilanteestani, joka on hiukan muuttunut.

Pääsin puolueessani (se ydinvoimavastaisin) paikallisyhdistyksen varapuheenjohtajaksi. Sitä ennen olin hakenut aika moneen tehtävään puolueeni eräässä järjestössä, mutta sain todella kovan tyrmäyksen. Toinenkin tyrmäys oli aikaisemin syksyllä. Seurakuntavaaleissa (johon tämä tyrmäys ei liittynyt) olin ehdolla, mutta en saanut apua muilta siinä juurikaan.

Opintojen näkökulmasta minulle kuuluu uutta. Sain toisen opiskelupaikan sosiologian oppiaineesta. Samalla huomaan kiinnostuneeni taloussosiologiasta, jota aion lukea sivuaineena. Myös kaupunkitutkimus kiinnostaa.

Muutin myös asumaan yksin. Aikaisemmin siskoni oli muuttamassa pois. Hänen kissansa jäivät luokseni asumaan, enkä olisi niistä mielelläni luopunutkaan. Jonotin asuntoa yli puoli vuotta, kunnes sain sen. Huomaan kaipaavani elämää enemmän ympärilleni.

Näkyykö muuten kartastani, miksen saa laihdutettua? Olen yrittänyt monta kertaa, joskus tulostakin on tullut, mutta sitten ne kilot ovatkin tulleet taas korkojen kera.

tallennettu
JukkaV
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53


Profiili
« Vastaus #18 : 18.02.2012 03:13:03 »

Nostan omaa aihettani, sillä voin kertoa jotakin. Olen nimittäin merkittävästi laihtunut. Asiaan liittyy sairasteluja sekä rakkauden ja pettymyksen tunteita.
tallennettu
JukkaV
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53


Profiili
« Vastaus #19 : 26.06.2014 19:17:38 »

Olen muutaman kerran katsonut nyt Astral TV:n lähetyksiä ja melkein meinannut soittaa Johanna Karpoville. Innostuin taas uudestaan astrologiasta ja tahtoisin edelleenkin saada tulkintoja ja hiukan neuvoja. Alan nyt katsella muiden tulevaisuuksia.
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: