Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Musta pilvi paratiisissa - apua?!  (Luettu 5301 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Noviisitar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« : 17.07.2010 20:32:56 »

Elän epäilemättä elämäni parasta aikaa. On mies ja nainen, on tyttö ja poika, on työ ja koti, palikat ovat asettuneet kohdalleen ja tasapaino on löytynyt, olen kiitollinen.
Nyt kuitenkin eräs ihminen tuo elämääni koko ajan negatiivista energiaa, ja on asettanut paratiisini päälle suuren tumman pilven. Hän on esittänyt niin sanotun uhkauksen, jonka toteutumista ei voi kuin epävarmana odotella. Katselen siis tummaa pilveä joka varjostaa koko paratiisiani, ja mitä enemmän pelkään tulevaa myrskyä, sitä isommaksi pilvi päälläni tuntuu kasvavan. Mikäli tämä uhkaus toteutuu ja myrsky alkaa, edessä on pitkä ja kivinen tie, taistelu, jossa voin joko voittaa tai hävitä.

Uskon, että saan sitä mitä tilaan, ja näin ollen pelkään pahimpien pelkojeni toteutuvan mikäli en saa kanavoitua ajatuksiani positiivisemmaksi, pois pelosta. Miten ihmeessä se onnistuu kun tuo varjo tulee jo uniinikin ja pyörii mielessäni melkein kellon ympäri?! Tuleeko taistelu, syntyykö myrsky, selviänkö voittajana?
tallennettu
Noviisitar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #1 : 21.07.2010 23:06:34 »

Kiitos!
Olen ottanut tuon mantran toistamisen ihan päivittäiseksi rituaaliksi. Silmäkorua minulla ei ole, mutta aion kyllä hankkia  Wink
Olen nyt myös päivittäin meditoinnin jälkeen/yhteydessä visualisoinut itselleni rauhan, anteeksiannon, tyyneyden ja rakkauden energiaa, ja myös tälle vihamiehelleni katkeruuden ja vihan poistavaa "sadetta" (joka jostain syystä on keltaista ja violettia, älä kysy miksi, MINÄ en tiedä... Smiley ) Olen ihan noviisi näissä jutuissa enkä tiedä miten näitä asioita pitäisi oikeasti tehdä, mutta olen huomannut olevani selvästi levollisempi näiden meditaatiohetkien jälkeen. Ja loppuun havainto; aina näitä visualisoidessani kämmenpohjiani kuumottaa. Vots tät?
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #2 : 22.07.2010 14:06:29 »

Suojaa itsesi meditaation yhteydessä ja lakkaa antamasta valtaa sille ihmiselle. Valtaa hän saa siitä että saa sinut pelkäämään. Lakkaa siis pelkäämästä Smiley Seiso rohkeana ja tiedä että olet voimakas.
En tiedä millä tavoin hän sinua uhkailee tai uhkaa mutta itselläni on sellainen periaate että pelätä ei pidä. Toki tilanteesi voi olla mitä tahansa joten en osaa siihen sillä lailla sanoa.

Tsemppiä  smitten
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #3 : 22.07.2010 18:07:12 »

Keltainen (=kullan väri) on korkeasti värähtelevä väri ja violetti on puhdistava väri, joten on aivan loogista, että näet kultavioletin sateen Smiley (vesi on elementeistä se, joka puhdistaa tunnemaailmaa eniten).

Käsien kuumotus on normaalia. Energia virtaa silloin normaalisti ja tulee ulos kämmenistä ja useasti myös jalkapohjista. Eräänlainen energian tuuletus siis - uutta tilalle ja vanhaa pois! Ei siis hätää.
tallennettu
Noviisitar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #4 : 22.07.2010 20:01:31 »

Kiitos rohkaisusta ja selvennyksestä noiden värien suhteen, nythän tuo on ihan järkevää kun se mulle selitettiin  Smiley Itse kun en noista väreistä ja niiden merkityksistä ole mitenkään vielä perillä (kun tosiaan ihan aloittelija tällä henkisyyden tiellä olen), näin vain intuitioni mukaan sitä puhdistavaa sadetta tuollaisina väreinä.

Tässä taistelussa vastaparini motivaationa on katkeruus ja kosto sekä jonkinnäköinen vallanhimo. Minä tavoittelen taistelullani rauhaa ja pyrin suojelemaan yhtä rakkaimmistani, joten tässä kyseisessä tapauksessa mä olen hyvisten puolella ja se toinen pahisten  Cool (en voi väittää että aina olisin niin hyveellinen tai puhdassieluinen, mutta siis tässä kyseisessä taistelussa motivaationi lähtee onnesta kaikille osapuolille, ei suinkaan pahasta mielestä, niinkuin tuolla toisella). Siksi on mielestäni tärkeää, että pelätä ei saisi eikä antaa toiselle sitä valtaa, ja kai se kuitenkin maailmankaikkeuden järjestyksen mukaan pitäisi mennä niin, että hyvä voittaa pahan? Onhan se niin? Kaikki järjestyy... smitten
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #5 : 23.07.2010 08:49:29 »

Ettei vaan katsos tuo pluton teemat juuri nyt aiheuta tuollaisia koston ja vallanhimon kuvioita sinunkin ympärillesi? Nythän elokuussa huipentuu t-risti/suurristi taivaalla ja pluto on siinä vahvasti mukana. Monen elämässä on samankaltaisia juttuja meneillään luulisin..

Kyllä ne asiat järjestyy Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #6 : 23.07.2010 11:25:16 »

en vieläkään ymmärrä miten ihmiset sallivat toisten vaikuttaa itseensä? jos joku on esim naapuri ja selvästi aiheuttaa harmia, pitää valittaa isännöitsijälle. tosin meidän talossa isännöitsijä koki sen vaivana, mutta nytpä saavat samat naapurit vähän harmia niskaansa.. no ei, ihan viaton nuori pari mutta tappelevat kovasti välillä, mikä saa ihmettelemään että miten se miekkonen kestää?   Cool

yksi vaihtoehto on aina regressiohoito, jos todella on joku takku jonkun kanssa, siellä saa energioita ja negasiteitä muutettua. no itselläni auttoi ainakin kerran, kun ei oltu puheväleissä, tosin sama vastuuton tyyppi tilttasi uudestaan ja taas ei puhuta, mutta eipä aiheuta juuri harmiakaan.   coolsmiley

sinänsä nk hyvää ja pahaa on vain täällä alemmissa ulottuvuuksissa, sen enempää valtaa niillä ei ole, joku rauhan enkeli voisi auttaa, kokeile esim Mikael.


ENKELIT AUTTAVAT


Enkelit tulevat avuksemme kolmessa tapauksessa.

Ensinnäkin silloin, kun huudamme apua sielumme syvyyksistä. He voivat auttaa meitä käyttäen myötätunnon sädettä Armon lakien mukaisesti.

Kun sielu kutsuu, ihminen on itse valmis muuttamaan elämäänsä. Silloin enkelit voivat puuttua asiaan. Jos pyyntömme sen sijaan kumpuaa ahdingosta tai turhautuneisuudesta, ne tulevat egolta. Jos enkelit pelastaisivat egomme, emme muuttaisi tapojamme. Siksi he eivät voi auttaa.
--
Toiseksi, enkelit voivat sekaantua elämämme suunnitelmaan. Jos meidän on tarkoitus kuolla lapsena tai nuorena aikuisena, heidän on sallittava sen tapahtua. Enkeleiden tulee myös kunnioittaa "korkeamman minän" ohjeita. Se tarkoittaa sitä, että jos sielumme haluaa herätyksen esim. sairauden, onnettomuuden tai taloudellisen katastrofin muodossa, enkelit ovat rinnallamme rakastaen ja myötäeläen ja heidän on annettava meidän käydä kokemuksemme läpi.
--
Kolmannessa tapauksessa enkelit voivat auttaa meitä, jos pyydämme sitä. He eivät kuitenkaan voi pelastaa meitä omien typeryyksiemme, ahneutemme tai hätäilyn seurauksilta. Jos päätämme mennä naimisiin itselle täysin epäsopivan henkilön kanssa tai tuhlaamme rahamme naurettavaan tai erittäin epävarmaan yritykseen, joudumme kantamaan itse seuraamukset.

Yksikään korkea olento ei veisi meiltä oppiläksyjämme, koska ne ovat meidän kasvumahdollisuudet.

AVUN PYYTÄMINEN

Pyytäessämme apua, opastusta tai ohjausta enkeleiltä, on tärkeää, että tietoisesti pyydämme heidän apuaan.

--

Universaalien lakien mukaan, korkeampien henkisten hierarkioiden edustajat yleensä auttavat meitä vasta sitten, kun pyydämme heidän apuaan. Olemme täällä opettelemassa valintojen tekemistä oman vapaan tahtomme mukaisesti. Luomme oman elämämme omilla valinnoillamme. Valintojemme taustalla ovat ajatuksemme, uskomuksemme ja käyttäytymismallimme. Korkeampien henkisten hierarkioiden edustajat kunnioittavat meidän vapaata tahtoamme ja valintojen tekemisen oikeuttamme ja tämän vuoksi he eivät yleensä ns. puutu elämäämme, ellemme itse pyydä heidän apuaan.

--

Voimme esittää pyyntömme heille hiljaa mielessämme tai lausua pyyntömme ääneen ja kuvailla tilanne johon haluamme muutosta ja lopuksi kiittäkäämme heitä heidän avustaan.
« Viimeksi muokattu: 23.07.2010 11:32:44 kirjoittanut ^Atrox Fortuna^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Noviisitar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #7 : 01.08.2010 10:06:12 »

Hei, haluaisin vielä kiittää kaikkia vinkeistänne, ja suurella kiitollisuudella kerron, että asiat näyttävät kääntyneen parhain päin tämän pelkäämäni asian/ihmisen kanssa. Itseni suojaus, rakkauden ja anteeksiannon visualisointi, parantavan energian visualisointi vihamiehelleni sekä se, että kohtasin pelkoni ja käsittelin paljon sitä asiaa, mitä todellisuudessa eniten pelkään tässä asiassa, näytti kantavan hedelmää. Tärkeä oli havaita, mitä itse todellisuudessa pelkään, päättää, ettei minua hallita pelolla, eikä kenelläkään ole valtaa viedä mitään minulta pois. Olemme käyneet nyt tämän vastaparini kanssa sovintopalaveria hyvässä hengessä ja näyttää siltä, että kompromissit ovat löytyneet. smitten
« Viimeksi muokattu: 01.08.2010 10:08:17 kirjoittanut Noviisitar » tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #8 : 01.08.2010 17:05:07 »

Ole varovainen, sovintopalaveri on hyväksi, mutta sinun tulee pitää silmät auki, en pidä energiasta, jota saan tästä viestistä. Alku on löytynyt, pahin on takanapäin, mutta jotakin on edessä. Jos haluat teen sinulle mielelläni oman suojaukseni.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: