Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Astroristeily  (Luettu 6806 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« : 15.07.2010 23:08:39 »

Oliskohan mainitulle risteilylle lähdössä ketään pohojammaan suunnalta?  Olis mukava matkustaa täältä asti porukalla, ja mahdollisesti jakaa kulujakin, mikäli autolla matkataan tuonne eteläiseen syrjäiseen rannikkokaupunkiin.   Wink

En ole vielä varannut matkaa, mutta kovasti polttelisi lähteä, kun on niin kiinnostava aihekin!  Vähän mulla on ruuhkaa sille viikonlopulle, mutta josko sais järjesteltyä...
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #1 : 19.07.2011 11:52:22 »

En varmaankaan kesäpäiville ole menossa, mutta astroristeily kyllä kiinnostaisi tänäkin vuonna.  Toki mitään ei ole poissuljettu, mutta tätä mieltä tänään.   Wink
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #2 : 19.07.2011 12:41:30 »

Kyllä mä olin ja tykkäsin kovasti.  Ainut harmi siinä oli, että luentoja ja työpajoja oli vähän päällekkäin, eikä kaikkiin ehtinyt mihin olis halunnut.  Olivat halunneet tarjota mahdollisimman monipuolisen ohjelmiston, ja oli ollut pakko laittaa vähän päällekkäin.  Tanhuan Facebook-sivulla on videoita viime risteilystä, sieltä voit käydä kurkkimassa.

Joo se lähtö on perjantaina, mutta laiva lähtee esitteen mukaan 18.30. ja minäkin toivon ehtiväni. 

Suomen ammattiastrologien sivulla on esite matkasta ja tarjonnasta, ne voi toki vielä muuttua.
http://astrologit.net/nova.html

tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Nomenia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #3 : 19.07.2011 19:57:20 »

Olisko kukaan lähdössä astroristeilylle Lahdesta?  Samanhenkistä seuraa jakamaan hyttiä??
Pari vuotta sitten olin Turusta lahtevällä risteilyllä ja se oli tosi antoisa ja mielenkiintoinen reissu...
Kaikki mukaan vaan, siellä laivalla on mukava rupatella, kun kaikki ollaan samasta asiasta innostuneita..
tallennettu
Anneli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Kaksonen: hirveän ihana tai ihan hirveä !


Profiili
« Vastaus #4 : 08.09.2011 13:08:04 »

Hei etelä-pohjalaiset,
olisin kanssa mieluusti lähdössä risteilylle, jos löytyisi vaikka hyttikaveri???

Terv. Angelique  aurinko kaksoset askendentti jousimies kuu kalat

 merkurius rapu venus harka mars leijona
tallennettu

Au Kaksonen h6, Asc Jousimies, Kuu Kalat h2, Merkurius Rapu h7, Venus Härkä 3h, Mars Leijona h7, Mc Skorpioni

Metalli-Puhveli
Punainen solaarinen taivaanvaeltaja
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: