Sivuja: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 34
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Noituus  (Luettu 376883 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #330 : 27.03.2011 21:07:53 »

Hmmm... kuulostaa siltä, että minuakin kiinnostaa tuo kirjanen... Samoin nuo Afroditeen liitetyt jutut kuulostivat tutuilta.  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #331 : 29.03.2011 16:00:14 »

Tilasin...  :Smiley Itsekin olen Afroditeen rinnastettu, ja itsekin siitä yllätyin. Muutaman lemmenloitsun olen hänen kanssaan myös vääntänyt, ja hyvin toimivat! Toinen mahtava lemmenjumalatar on norjalainen Freija, antaa sellaisen itsetuntobuustin naiselle että tukka pöllyääpi...  smitten

Jännällä odotan mikä jumalatar itselle sattuu testin kautta. Se on joko Afrodite tai joku taidetyyppi, Artemis tai Selene.

*A*

Itse tosiaan oletin, että olisin Artemis mutta enpäs ollutkaan.  Cheesy Heben allekirjoitan myös lähes täysin, minulla Hebellä ja Afroditellä oli vain 1-2 pistettä eroa. Tällä hetkellä tunnen itseni melko vahvasti Hebeksi, tosin, Hebe mielletään yleensä Afroditen esiasteeksi. Kyllä se Afroditekin sieltä vielä kuoriutuu..
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #332 : 09.04.2011 08:43:39 »

Tilasin vasta kirjan... katsotaan tulos myöhemmin... Nyt vaan pitää alkaa luomaan positiivisia ajatuksia, että saan kustannettua kaikki ne opukset, joista haluan ammentaa tietoa.  Smiley Aloitin jo heti.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #333 : 09.04.2011 09:18:15 »

Noni, kirja luettu ja Athene tuli Smiley Olen järkevämpi kuin ajattelinkaan...! Toisaalta, Selene ja Artemis oli myös parin pisteen päässä. Ja kaksosluonteenihan EI istu janalle ekstrovertti - introvertti, kun se on molemmissa päissä  2funny

Mutta paljon samaa oli, näin Athenessa sitä noususkorpparin ehdottomuutta. Hoksasin myös, että 0.9% naisista saa tämän tuloksen! Olen harvinaisuus  :Smiley

*A*

Hmm.. Mikäköhän on yleisin suomalaisnaisten saama tulos..? Veikkaisin että Artemis.  :Smiley
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #334 : 20.04.2011 10:20:34 »

No niin, kirja vihdoin viimein saapui. Tein kyselyn ja sain tulokseksi INFP:n eli Koren (Persefone). Tunnistin kyllä itseni kuvauksesta. Manalaan siis talveksi.  Grin No ei vaan.

Kirja vaikuttaa mielenkiintoiselta. Täytyypä pääsiäisen pyhinä lukea.

Edit:
Tunnistin itsestäni myös Artemiksen piirteitä, "Minä ite".  Grin
« Viimeksi muokattu: 21.04.2011 10:14:51 kirjoittanut SanctAstra » tallennettu

sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #335 : 20.04.2011 22:25:44 »

Vai ei ole noitien juhla.Minä ainakin olen luudalla lennellyt pitkin kyliä.Häntäluu on ihan kipeänä.
Hiukan hankalia nuo nykyiset luudat,oli kissa puota kyydistä monta kertaa.Mourusi niin helkutisti kurveissa.Laskeutuminenkin oli kompelöä.Titaani varret ei taivu,ei.
Tormäsin sitten siihen kirkon tapuliinkin,siitä sain syyliä nokkavarteen.Huomena on kiirempi,on Kyöpelissä käytävä mutka,on se kokous,noitien kokous.Koitappa Aminthir koppeutua sinne.Tule vanahalla luualla.Parempi jos räntääkin sataa,se vanaha luuta.Minulta saat kissan,naapurin kissa joutaa mukkaan lähtemään,kähvellän sen sulle.     angel
tallennettu
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #336 : 22.04.2011 16:49:42 »

Kevätpäivän tasaus onkin enemmän lähellä pakana aikojen tapoja.Silloin noitien juhla oli hiukan jälkeen kevätpäivän tasauksen.Siirtyi vain pääsiäiseksi kristinuskon myötä.
Ensi yö ja huominen lankalauantai ovat nyt hyviä noitien juhlahetkiä,vanhojen uskomusten mukaan on jumalan voima heikoimmillaan.
Kaikkineen nuo asiat ovat mielenkiintoisia,kunnioittaen entisiä aikoja,ja myös kristinuskoa,keille se on tärkeä ja omin.
Täällä poltetaan suurta kokkoa.Sytytetään illalla,ja poltetaan huomiseen iltaan.Torjutaan pahaa valon voimalla.Hauskaa kaikkineen kaikki,mikä tähän suomalaiseen kulttuuriin kuuluu.
"jussi"touhuaa kirkolla ja minä järjestelen noitajuhlia.Pikku-rulleja on iso katras mukana,virpovat virpomatta jääneet porukat "tuoreeksi ja terveeksi".Esittävät sitten villin noitatanssin,ja menevät nukkumaan.   smitten
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #337 : 23.04.2011 16:59:40 »

Pääsiäinen jos mikä on noituutta täynnä!

Pikkuiseen mieleen, taisin olla noin 5 vuotias, jäi hyvin vahvasti elämään kun paappa kertoi pääsiäisvalkian loimussa, että miksi niitä poltetaan.
Se on se maailmojen väli nyt niin ohut että noidat pääsee tänne meidän maailmaan. Ja jollei niitä valkioilla karkoiteta, käyvät ne eläimiä kiusaamassa, leikkaavat karvoja, saattavat jopa nahkaan viiltää. Eläimet siitä sitten pelästyvät ja häiriintyvät, tulevat sairaiksi.
Käytiin mekin trullittamassa pääsiäislauantaina. Oksat meillä tais olla mukana, mutta ei mitään tuoreeks terveeks toivoteltu. Hömötettiin tuvassa niin kauan, että pahat noidat lahjottiin pois karkeilla.
Ja illalla sitten valkioita ihmettelemään.

Perinteet kunniaan ja kyllähän minä niihin noitiin uskon, kun kerta paappa niin kertoi!  Wink
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #338 : 27.04.2011 12:27:16 »

Nyt sattuu ja tapahtuu! Eilen illalla tulin pääsiäisreissulta kotia, ja yks mun magiapyramideista on vaihtanu väriä!! Se on ennen ollu sininen/vihreä, mutta nyt se on enemmänkin punertavanruskea. Mitähän sille loitsulle sen alla tapahtuu  Cool Ensimmäinen kerta kun koitan...

*A*

Mikä on magiapyramidi? Huh
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #339 : 27.04.2011 20:48:31 »

Se on niinku kristallia Smiley Tai emminä tiiä Cheesy ostin ku oli nätti.

*A*

Uuuu! Muistatko yhtään että MISTÄ?
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #340 : 28.04.2011 10:40:32 »

Taispa olla täällä Helsingin Mieli ja mikälie-messuilta Cheesy Siis sieltä joka on joka syksy tossa yhteiskoululla Etelä-Haagassa.

*A*

Hahaa, sinne siis ensi syksynä!
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #341 : 30.04.2011 17:20:44 »

Hyvää Beltainea vaan! Ihanaa, mun lempijuhlani!  smitten Vaikka joudunkin yöksi töihin, niin satakoon niin kaatamalla, että meillä ei käy juuri ketään. Että päästäisiin kaikki niin helpolla, että tämä yö olisi mäkkihistorian rauhallisin yö.  angel
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #342 : 01.05.2011 18:24:50 »

Eikö se laulukin ole, että mennään mäkkiin mennään mäkkiin koko hemmetin lössi mäkkiin? Wink

Laulua en ole kuullut, mutta tuo värssy pitää kyllä sataprosenttisesti paikkansa.  Grin

Lainaus
Beltanea? Vai Beltainea? No eipä sano taaskaan yhtään mitään, mutta enpä muutenkaan tiedä noituudesta paljon mitään..

En tiedä ihan sama. Rakkaallla lapsella on monta nimeä.  Wink
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #343 : 01.05.2011 23:33:54 »

Jokaisen juhlan yhteydessä kun polttaa jonkin sortin kokkoa, niin siinähän on rituaalia ihan tarpeeksi.  Cheesy Eikä niin haittaa, vaikkei ihan teemaan osukaan. Kokoillahan peloteltiin pahat henget pois ennen muinoin täällä kotimaassa. Ja niitä kokkoja tosiaan poltettiin muulloinkin kuin vain Mittumaarina.
tallennettu

Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #344 : 03.05.2011 09:42:09 »

kellään oisko hyvää "Naapuri kuosiin" - loitsua? Meinaa nimittäin pikkuhiljaa alkaa kyrsimään tuo huonenaapurin yöllinen kolistelu ja toisista piittaamattomuus.  Sad
tallennettu
Sivuja: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 34
  Tulostusversio  

Siirry: