Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 34
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Noituus  (Luettu 377151 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Nebulosa
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #165 : 13.12.2010 18:59:53 »

(..no jos sen verran tässä paljastan, niin jossain vaiheessa oli kyllä sellainenkin ajatus, että voisin kokeilla tehdä jotain magiaa myös muillekin ihmisille.. tämän foorumin kautta.. Wink)

Tiedätkös, olen kokeillut muutama vuosi sitten tuota. Netin keskustelupalstalla kehotin ihmisiä pyytämään apua terveydellisiin ongelmiinsa. Menin sitten metsään tekemään omia juttujani puiden kanssa, ja annoin niiden lähettää parantavaa energiaa noille henkilöille joiden nimet olin ensin laittanut paperilapulle. Nimimerkkejä, ei oikeita nimiä...eikä osoitteita. Ja ihan uskomattomia juttuja tuli vastaan. Paras tapaus oli nainen joka sai nyt otettua aurinkoa rannalla mitä ei ennen ollut voinut tehdä iho-ongelmien vuoksi. Toinen hyvin sairas tapaus tuli entistä sairaammaksi ja lopetti kokeilun. Monta kiitosta sain, toki niitäkin oli joihin kaukoparannus ei tehonnut.

Omat telesuggestiiviset voimani eivät ole noin hyviä kuin sinulla, joten jos suinkin voit tai tahdot kokeilla kykyjäsi minuun, niin mielelläni ottaisin avun vastaan. Rahaa en oikeastaan tarvitse, sitä on riittävästi (vaikkei lisä pahasta olisikaan  Wink ) Sopivaa ihmistä etsin. Lemmentaioista ei silti ole kyse vaikka sille tarvetta olisikin. Tarkennan hieman asiaa.

Minäkin siis osaan jotain, ja minulla on muita ihmisiä mukana omassa pikku piirissäni, mutta uusien sopivien okkultismista kiinnostuneiden mukaan toimintaan saaminen takkuilee. Heitä on kyllä, mutta löytäminen vaikeaa. Hyvin monilla jo omat piirinsä missä käyvät. Eli tämä olisi pyyntöni: Jos soisit maagisen ajatuksesi minulle sopivan ihmisen löytämiseen, henkilön joka edelleen tuntisi muita samankaltaisia. Voisi ehkä olla naispuolinen, muttei välttämättä.  Smiley

tallennettu

panta rhei - kaikki virtaa
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #166 : 13.12.2010 19:29:58 »

5000. Niin, no ainakin sinne päin. Pitäähän minulla vielä sen jälkeen jäädä käteen sen verran että pystyn maksamaan vuokrani sun muut kulut. Tonneista nyt kuitenkin oli puhe. Seinään tosiaan oli ilmestynyt rasvatahroja ja kun kyseessä kerta olivat tapetit, ne on vaihdettava. Minulla ei ole tietoa siitä kuinka paljon tapettien vaihtaminen maksaa mutta luulisi ainakin tuon 5000 riittävän.

Nyt kyllä joku vedättää sua ja pahasti.  Tongue

Asunto on isäni, joten tämä on minun ja hänen välinen asia. Saakoot tonninsa ja pitäkööt kämppänsä.

Tapettirulla maksaa n.15-70 e riippuen kuinka arvokasta paperia seinälle haluaa.
Yhden 30 m² huoneen seinälle menee maksimissaan 3 rullaa kohdistuksilla, jos ei ole ikkunoita ja ovia seinällä, joten yhden 30m² huoneen tapiseeramiseen voi varata 8-9 rullaa tapettia.
Liisteri maksaa 15-20 e. Työ yhden päivän, sen voi teettättää tai tehdä ite.

Sun on täytynyt tuhota asuntoa enemmän mitä kerrot tai sitten joku kusettaa. Ihan rasvatahroista moista remonttia ei saa aikaan.
En kyllä antaisi kenenkään kusettaa edes tunnekuohussa, vähiten oman isäni.
tallennettu
Nebulosa
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #167 : 13.12.2010 20:02:41 »

Hmm.

Miksi pyytää muiden magia-apua jos kerran tässäkin threadissa hengaa? Jos omat taiat ei toimi niin sitten pitää tehdä loitsut jotta oma kyky kasvaa. Niin minäkin tein kun oli tenkkapoo.

Itse en anna enää kenellekään sitä valtaa että tekisi magiaa puolestani, pyytämättä tai pyytäenkään, varsinkaan jos en tiedä hänen motivaatiotaan. Olin tässä puolisen vuotta sitten erinäisien muka-auttavien loitsujen kohteena joista tuli kylkiäisinä vaikka ja mitä muuta. Olisin hyvin varovainen ennen kuin pyydän muilta, varsinkaan voimakkailta, magian käyttäjiltä yhtään mitään, oma taika paras taika koska motivaatio on aina selvillä.

Ihminen herkästi kuvittelee, että muut on samankaltaisia kuin itse on. Koska olen aina rehellinen muita kohtaan, niin sinisilmäisesti oletan toisten olevat rehellisiä myös minua kohtaan, vaikka jo kokemus kertoo toista.

No, ollaan taas sinisilmäisiä ja luotetaan Keskiyön Vahinkoon, ei se kirjoittelunsa perusteella kovin pahalta noita-akalta vaikuta  angel

Ja tuosta itsensä kehittämisestä! Ainakin minun kohdallani tuntuu olevan seinä edessä, yrityksistäni huolimatta ei mitään kykyjä ole tullut elämäni aikana. Parantajan kyvyn olen saanut, mutta sellaisen saa kuka tahansa vaikkapa reikivihkimyksellä.  Angry
tallennettu

Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #168 : 13.12.2010 20:07:47 »

5000. Niin, no ainakin sinne päin. Pitäähän minulla vielä sen jälkeen jäädä käteen sen verran että pystyn maksamaan vuokrani sun muut kulut. Tonneista nyt kuitenkin oli puhe. Seinään tosiaan oli ilmestynyt rasvatahroja ja kun kyseessä kerta olivat tapetit, ne on vaihdettava. Minulla ei ole tietoa siitä kuinka paljon tapettien vaihtaminen maksaa mutta luulisi ainakin tuon 5000 riittävän.

Nyt kyllä joku vedättää sua ja pahasti.  Tongue

Asunto on isäni, joten tämä on minun ja hänen välinen asia. Saakoot tonninsa ja pitäkööt kämppänsä.

Tapettirulla maksaa n.15-70 e riippuen kuinka arvokasta paperia seinälle haluaa.
Yhden 30 m² huoneen seinälle menee maksimissaan 3 rullaa kohdistuksilla, jos ei ole ikkunoita ja ovia seinällä, joten yhden 30m² huoneen tapiseeramiseen voi varata 8-9 rullaa tapettia.
Liisteri maksaa 15-20 e. Työ yhden päivän, sen voi teettättää tai tehdä ite.

Sun on täytynyt tuhota asuntoa enemmän mitä kerrot tai sitten joku kusettaa. Ihan rasvatahroista moista remonttia ei saa aikaan.
En kyllä antaisi kenenkään kusettaa edes tunnekuohussa, vähiten oman isäni.

Minä en ole tuhonnut asuntoa yhtään sen enempää. Tongue Isän mukaan vahingot olivat tonnien arvoisia (no, hän todennäköisesti liioitteli raivonpuuskassaan mutta silti). Vaikkei näin todella olisikaan niin hän saa silti ne kaipaamansa tonnit, pääasia että on ulkona elämästäni sen jälkeen (tähän liittyy syvemmällä tasolla paljon enemmän kuin vain se seinä).
tallennettu
Nebulosa
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #169 : 14.12.2010 00:15:32 »

Mielelläni kokeilen tehdä taikoja, että löytäisit sopivan henkilön. Smiley

Mutta se tässä onkin, kun ei ole täyttä tietoa ja varmuutta, että toimiiko magia silloin kun joku pyytää sitä tietoisesti tekemään? Ja kuinka vahvoja ne telesuggestiiviset voimat edes ovatkaan?
Vaikka paljon onkin toteutunut juttuja, niin pitäisi nyt saada sellainen jatkuva tila päälle, että tiedostaa aivan täysin kaikki magiat sun muutkin jutut. Sellaista jotain turvallisuuttakin tässä etsin.

Mukavaa, että viitsit yrittää! Ilmoitan varmasti siitä täällä jos juttu on onnistunut. Cheesy

Epäily on normaalia ja suotavaakin. Minkään alan fundamentalismi ei ole täysjärkisen asennetta. Itselläni on rationaalinen ajattelutapa, ja siihen mahtuu myös epäilyä. Luonnonvoimistahan tässä perimmältään on kysymys, ja vielä on paljon mitä emme tiedä tai ymmärrä.

Voisit joskus kokeilla muuttuuko mikään jos jätät kaiken epäilyn maagisiin voimiisi taka-alalle, ja toimit kuin kaikki olisi ehdottomasti totta ja toimivaa. Alkaisiko oudot 'sattumukset' tulla entistä yleisemmiksi.
tallennettu

Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #170 : 14.12.2010 13:00:13 »

miätin tota tapettijuttua, eihän tartteis ko repiä vanhat pois ja maalata ko seinä. jos ny joka seinällä ei likaa oo. sehän onny muatia tehosteseinät. Smiley
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #171 : 14.12.2010 15:23:18 »

tekisin ja teen kyl magialla kaikkea muuta kuin kylmää lunta! kuumuutta ja kuumaa menoa..   coolsmiley  >> voi tehdä rahamagiaa tai tilanteen-laukaisumagiaa / energian purku--

ei kait jotkut tosissaan halua tuottaa kylmiä ilmanaloja, miksi ihmeessä?? 
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Nebulosa
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #172 : 15.12.2010 00:34:26 »

^^eiks kaiken järjen mukaan meidän pitäis kuitenkin olla samassa tilassa loitsimassa? Muutenhan tässä käytetään viittätoistakymmentä eri metodia ja ne sitten parhaimmillaan kumoavat toisensa. Että noitapiiriä kokoon... Wink

Hyvä ajatus, mut kun ollaan ympäri Suomea, niin tapaamiset jäisi vähiin.   Sad
tallennettu

Nebulosa
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #173 : 15.12.2010 22:55:26 »

HEH! Nebulosalle semmosia terveisiä, että saatat löytää tämän foorumin kautta itsellesi sellaisen kaivatun henkilön, joka on kiinnostunut samoista jutuista mitä itsekkin olet..
Kun itse tulin tänne foorumille, niin päätin ottaa itselleni eukon täältä, ja olikin vähän aikaa jotain ihme suhde-hässäkkää päällä.. Cheesy

Että kenties sieltä päin Suomea löytyy henkilöitä.. vieheitä veteen vaan..
Asioilla on tapana aina järjestyä, kun on valmis tekemään niitten eteen itsekin..

Sait siis sellaisen vision! Sepä olisi hienoa! Kertakaikkiaan fiiniä!  Cheesy  Minullehan maailmankaikkeus ja olemassaolo on energioiden myllerrystä, ja okkultismi menetelmä niiden kartoittamiseen ja hyödyntämiseen. Juuri sen kaltaisia hengenheimolaisia kaipaisin piiriini.  Cool

Myös Aminthirin ehdotus noitapiirin kokoamisesta on hyvä, kunhan löytyisi se maantieteellinen keskipiste minne kaikki voisivat tulla. Paras paikkahan olisi täällä Turussa joka on universumin  keskus, mutta kun joillain on se kumma käsitys, että Turku olisi jotenkin syrjässä.  2funny

tallennettu

kimo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #174 : 16.12.2010 17:32:07 »

Nyt tarvittais noitamaisia keinoja apuun, että mun auto lähtis käyntiin. Tuossa vielä illemmalla ajattelin käydä kokeilemas....
Että jos jollain on harmitus-energiaa, niin kuvittele ohjaavasi se autoni akkuun. Ja jos puuskututtaa, niin puhaltele sinne jonnekin moottorin suuntaan.
Ja kädet ja varpaat saa laittaa ristiin + muuta mitä ikinä keksitkin!
 Wink
tallennettu
Nebulosa
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #175 : 16.12.2010 18:25:42 »

Nyt tarvittais noitamaisia keinoja apuun, että mun auto lähtis käyntiin. Tuossa vielä illemmalla ajattelin käydä kokeilemas....
Että jos jollain on harmitus-energiaa, niin kuvittele ohjaavasi se autoni akkuun. Ja jos puuskututtaa, niin puhaltele sinne jonnekin moottorin suuntaan.
 Wink

Nyt ehdotan, että siirryt käytännön magiaan, ja pyydät jota kuta antamaan akkukaapeleilla virtaa oman autonsa akusta sinun autosi akkuun. Sitten vaan starttaamaan ja ajopeli pelittää jälleen.  Wink

Ja tänne Turkuunhan on sieltä vain rapiat 40 km eli 20 min. uutta nelikaistaista pikitietä pitkin... Pistän jo sumpin tippumaan.  Tongue
tallennettu

kimo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #176 : 16.12.2010 18:48:36 »

Wink

Nyt ehdotan, että siirryt käytännön magiaan, ja pyydät jota kuta antamaan akkukaapeleilla virtaa oman autonsa akusta sinun autosi akkuun. Sitten vaan starttaamaan ja ajopeli pelittää jälleen.  Wink

Ja tänne Turkuunhan on sieltä vain rapiat 40 km eli 20 min. uutta nelikaistaista pikitietä pitkin... Pistän jo sumpin tippumaan.  Tongue
Vai kaapelit... Mua ärsyttää KAIKKI autoasiat, mä haluan vain ajaa ja joskus tankata. Työkaverit (miehet) kehotti vaihtaan akun, tuosta ei kuulemma enää mitään virkaa ole. No tottahan mä nyt yhden akun tuosta noin vaan vaihdan, haen ensin fillarin tarakalla jostain ja suit sait sukkelaan vaihto... Et jos se nyt lähtis vaan vielä käyntiin, voisin sitte vaikka ajellakin sinne Turkuseen. Sitten keväämmällä tökkään sen huoltoon ja sanon et tehkää taas kaikki ja katsastakaa samalla + vaihtakaa se akku...
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #177 : 16.12.2010 20:46:28 »

smitten
Kiitosta vaan kanssakulkijat lämpöisistä ajatuksista, niin se auto rakas hurahti käyntiin!  smitten
(toivottavasti vielä loppuviikollakin  angel )
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #178 : 17.12.2010 10:08:42 »

smitten
Kiitosta vaan kanssakulkijat lämpöisistä ajatuksista, niin se auto rakas hurahti käyntiin!  smitten
(toivottavasti vielä loppuviikollakin  angel )

Cheesy
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #179 : 17.12.2010 12:10:04 »

Älä ystävä kallis jätä akun vaihtoa kevääseen.  Talvipakkaset vie viimeisetkin mehut huonosta akusta, ei siinä noituuskaan auta. Nimimerkillä kokemusta on.  Viime talvena auton akku alkoi nikotella, ja ajoin heti alan liikkeeseen.  Silloin onneksi oli jo pahin akunvaihtorumba ohi siltä talvelta, ja pääsin heti ajamaan sisään.  Akku vaihdettiin ja vielä laturin toiminta varmistettiin, ennenkuin naisautoilija päästettiin tien päälle.  Koko lysti maksoi muistaakseni alle kuuskymppiä, ja auto kehräsi tyytyväisenä ihan eri äänellä.  Ja autoilija kans.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 34
  Tulostusversio  

Siirry: