Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Esikoisen syntymäpäivä?  (Luettu 2681 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Summer68
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« : 13.06.2010 22:18:13 »

Hei,

Ensimmäisen lapseni laskettu aika on arvioitu 9.7.10. Katsoin oman syntymäkarttani transiittilistasta voisiko sieltä ennustella tarkempaa syntymäaikaa ja löysin yhden merkittävän päivän, jossa esiintyy useampia merkkejä. Mitäs sanotte 23.6.10 kun tarnsiitit näyttävät tälle päivälle seuraavaa:
Mars neliö nousumerkki
pluto kolmio kuu
mars sekstiili aurinko

Kiitollisena kokeneempien vastauksista:

Summer 68  smitten
« Viimeksi muokattu: 14.06.2010 09:04:47 kirjoittanut Summer68 » tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 14.06.2010 11:01:20 »

Itse en ehkä noiden transiittien perusteella lähtisi veikkailemaan synnytystä välttämättä. Pluto kolmio Kuu voi liittyä enemmänkin tuohon koko äitiyteen kasvamiseen ja on monta vuotta kestävä transiitti. Marsin neliö nousumerkille voisi ehkä viitata, mutta sekin riippuu huoneesta.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Summer68
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #2 : 14.06.2010 16:36:56 »

Itse en ehkä noiden transiittien perusteella lähtisi veikkailemaan synnytystä välttämättä. Pluto kolmio Kuu voi liittyä enemmänkin tuohon koko äitiyteen kasvamiseen ja on monta vuotta kestävä transiitti. Marsin neliö nousumerkille voisi ehkä viitata, mutta sekin riippuu huoneesta.

Sydämelliset kiitokset kun vaivauduit vastaamaan  smitten En tiedä mistä näkisin sen huoneen kun olen vasta alkaja näissä hommissa. Enemmän kiinnostusta kuin taitoa  Undecided Odotellaan vaan rauhassa kyllä hän syntyy kun on valmis.
« Viimeksi muokattu: 14.06.2010 17:02:31 kirjoittanut Summer68 » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: