Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vesimies nainen ja Leijona mies  (Luettu 39219 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
dreamy
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27


I have a dream to have a dream


Profiili
« : 14.02.2006 14:04:05 »

Mitään mahdollisuutta?
Ovatko leijona miehet kuinka uskollisia?
Entäpä pettäminen, pettävätkö toisen kerran?
Tiedän että se riippuu luonteesta jne.
Mutta mitä astro sanoo?  smitten
tallennettu

-dreamy-
Mirjam
Vieras
« Vastaus #1 : 14.02.2006 14:12:44 »

Itselläni on kyseisenlainen 'ihmissuhde' eli minä  vesimies ja mies  leijonaSmiley

Hmm..olen jotain kirjoittanut aiheesta myös noissa alla olevissa ketjuissa, jotka ovat tässä samassa 'rakkauskartta osiossa'! (ja muutkin on kirjoitelleet)

Miten sopii:leijona ja vesimies?
ja
Oppositio merkit suhteessa?

Pettäminen... idiot2. En usko, että siihen vaikuttaa vain aurinkomerkki, sillä se kai enemmänkin on riippuvainen ihmisen eheydestä...ja kaikista muista tekijöistäkin syntymäkartalla...

Leijona kyllä mielellään nauttii muidenkin naisten huomiosta, eikä pidä sitä ollenkaan pahana....
Sen olen huomannut... Wink
Kaksipiippuinen juttu...toisaalta olen huomannut, että monet naiset ottavat sen paljon enemmän tosissan kuin leijona itse..
Heille se ei vältämättä ole vain flittailua, mitä ehkä (muka)  Wink leijona-miehelle..

Tietääkseni leijona-mies-puolinen ei ole 'pettänyt' minua sanan varsinaisessa merkityksessä, mutta toisaalta tiedän senkin, että jos olisikin, sitä ei koskaan eikä missään tapauksessa kertoisi. :Smiley
tallennettu
aQuarius~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 353


Au vesimies ja asc neitsyt


Profiili
« Vastaus #2 : 14.02.2006 20:55:13 »

Vesimies ja leijona täydentävät toisiaan..ne ovat vastamerkit. Molemmilla on jotain opetettavaa toisillensa.
Ja niin kuin edellinen jo mainitsi että leijonille flirttailu ei tarkoita pettämistä vaan pikemminkin sellasta huomionhakua..

Itselläni on ystävä joka on leijona niin voin sanoa että meillä synkkaa tosi hyvin..Parempaa ystävää ei kyllä hakemalla löydy smitten
Tosin tämä ystävyys ei kyllä ole ihan sama asia mutta sanoinpahan vaan että tulette varmaan hyvin toimeen sen miehen kanssa Smiley

Onnea matkaan!
smitten
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
dreamy
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27


I have a dream to have a dream


Profiili
« Vastaus #3 : 15.02.2006 10:58:25 »

no kiitosta ^^ ..
minkälainen rakastaja leijona on?
mitkä asiat saavat leijonan puheaukon auki ja mitkä sukat pyörimään jalassa?
olen uusi tässä horokooppi jutussa ja haluan oppia lisää näistä ja tunnistaa tähti merkkejä  uglystupid2 olenko sitten tyhmä Smiley? no en varmaankaan tietoa vaan niin kaikki alkaa samoin kuin teillä Smiley
mutta tällä hetkellä asioista näin -->  idiot2 perillä.
tallennettu

-dreamy-
aQuarius~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 353


Au vesimies ja asc neitsyt


Profiili
« Vastaus #4 : 15.02.2006 15:35:39 »

Lainaus
minkälainen rakastaja leijona on?
mitkä asiat saavat leijonan puheaukon auki ja mitkä sukat pyörimään jalassa?

Leijona on intohimoinen ja tulinen tapaus.. Osaa kyllä tuudittaa
toisen uneen josta ei helposti herää. Leijona saattaa myös olla itsekäs
ja haluaa kehuja.
Luulenpa että leijonan sukat saa pyörimään kehumalla ja näyttämällä
että hän on se parhain!  Wink
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
dreamy
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27


I have a dream to have a dream


Profiili
« Vastaus #5 : 15.02.2006 15:52:04 »

kuin täysin ja aivan oikein kyseisestä henkilöstä sanottu  2funny.
ennen en itse uskonut horoskooppeihin mutta aloin kiinnostua kun jokainen juttu pitänee paikkansa.. jännä homma sinänsä.  Cheesyhttp://
tallennettu

-dreamy-
aQuarius~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 353


Au vesimies ja asc neitsyt


Profiili
« Vastaus #6 : 15.02.2006 15:59:26 »

Niinpä! Itse olen ollut toodella nuoresta pitäen kiinnostunut horoskoopeista mutta nyt sellanen kunnon innostus on iskenyt päälle.
Nuorena tiesin lähinnä vaan omasta merkistä kun oli sellanen vesimies-kirja mutta nyt tiedän jo kaikista merkeistä ja olen näitä planeettajuttuja yrittänyt päntätä, mutta ne oppositio-jutut on kyllä todella hankalia!  Cheesy
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
dreamy
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27


I have a dream to have a dream


Profiili
« Vastaus #7 : 15.02.2006 16:12:42 »

näinhän tämä on.. itse tutkiskelin tuossa omaa syntymäkarttaa.. ja täytynee sanoa että siitä ei ota mitään selkoa.. pitäis nuo planeetta jutut ja huoneet selvittää :/ .. jos joku voisi auttaa syntymäpäiväni on 4.2.1989 (korjaus, vahingossapistin edellisessä viestissä tammikuun uglystupid2) .. jos joku osaisi selittää rakkaudellisen puolen tai mitä ottaakaan nuista selvää Smiley smitten
« Viimeksi muokattu: 15.02.2006 19:22:56 kirjoittanut dreamy » tallennettu

-dreamy-
aQuarius~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 353


Au vesimies ja asc neitsyt


Profiili
« Vastaus #8 : 15.02.2006 17:07:39 »

Heeei jos olet syntynyt 4.1 niin olet kauris Smiley
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
M1nna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #9 : 26.02.2006 20:16:24 »

On kyllä äärettömän hyvä myös minun mielestäni, jos vaan suhde onnistuu. Myöskään minulla ei ole ikinä onnistunut leijonan kanssa muu, kuin ystävyys-suhde. Leijonilla on kovin suuri tarve kahlita, ja hallita puolison tekemisiä/elämää, ja jos minulta kysyt niin EI VAAN KÄY! Myöskin sellaiset yli romanttiset läyhkeet saavat vain ihmis-lapsen voimaan pahoin. Mutta nämä ovat vain minun kokemuksiani. Sinulle toivotan vilpittömästi onnea leijona kokeiluusi.
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #10 : 26.02.2006 22:18:37 »

Lainaus
Leijonia kestää jonkun aikaa, mutta sitten on saatava lomaa.

 2funny
Jes, leijonat ovat fantastisia, mutta pieni breikki ei väliin ole pahitteeksi.
Tosin, en usko, että meikäläistäkään moni jaksaa älyn pitkään yhteenkyytiin. Wink
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #11 : 26.11.2009 19:25:38 »

No meillä taas löytyy ko. merkkisijainnit Kuu-merkeistä. Itse olen  kuu leijona ja mies  kuu vesimies .

Yllättävän helppoa arki on ollut, vaikka meillä tuo oppositio on muistaakseni ihan asteentarkka. Mussa on paljon Kuu Leijonaa, koska sitoutuminen ja huomionosoitukset ovat mulle erittäin tärkeitä - ja pinna alkaa kiristymään, jos en saa riittävästi huomiota... Grin  Sitten alkaa mökötys. Toisaalta mulla on vahva, vapaudenkaipuinen  jousimies -painotus, joten en sinällään hirveän sitovaa tai mustasukkaista sorttia ole.

Sosiaalisissa piireissä mä olen enempi se, joka hölöttää suuna päänä ja viihtyy siellä huomion keskipisteessä. Mies taas viihtyy aavistuksen syrjemmässä (vaikka sosiaalinen luonne onkin), juttelee harkitummin ja hymyilee, kun eukkonsa kälättää kaikki asiat läpi hullunkiilto silmissä.

En sanoisi, että  kuu vesimies :t olisivat erityisen kylmiä. Eivät ehkä halua "nolata" itseään sosiaalisissa piireissä näyttämällä koko tunnekirjonsa - itse ainakin vastamerkkinä elän kaikki tunteet voimalla ja tunnepurkaukset (sekä ilon- että surun-) näytetään myös julkisesti, sen kummempia häpeilemättä. Mulla ei varmaan ihan suotta ole temperamenttisen ihmisen mainetta :Smiley  Ja kunhan  kuu vesimies saa luottamusta kumppania kohtaan, niin tunteiden osoitus muuttuu avoimemmaksi (vaikka mies ei vieläkään erityisesti halua hempeillä julkisesti, omissa oloissa on aika rapsunalle smitten ).

Molemmissa merkeissä on se erityisen tärkeää, että heidät hyväksytään sellaisena mitä he ovat, eikä heitä yritetä tieten tahtoen muuttaa...
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
tripla
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38


Triplaleijona


Profiili
« Vastaus #12 : 28.11.2009 20:32:27 »

minkälainen rakastaja leijona on?
mitkä asiat saavat leijonan puheaukon auki ja mitkä sukat pyörimään jalassa?

Ai millainen rakastaja? Tietysti paras!  Cheesy

Maailman astrofoorumeilla on käynnissä kova väittely siitä mitkä merkit ovat parhaita rakastajia. Ylivoimaisesti eniten ehdotetaan Leijonia ja Skorpioneja.

Konsensus tuntuu sanovan siihen suuntaan, että skorpit ovat teknisesti parempia - vai sanotaanko hurjempia.  Shocked

Leijonat ovat suurista puheistaan huolimatta hellempiä tai sanotaanko romanttisempia. smitten

Ratkaisevaa on siis tietysti se mitä tarkoittaa rakastajalla.  Smiley

tallennettu

leijona askendentti = aurinko, kuu venus
rapu merkurius = mars
neitsyt jupiter pluto uranus
skorpioni neptunus
oinas chiron = keskitaivas, saturnus
aurinko = mars / venus
kuu = mars / pluto
venus = aurinko / kuu, merkurius / jupiter
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #13 : 28.11.2009 20:53:38 »


Leijonat ovat suurista puheistaan huolimatta hellempiä tai sanotaanko romanttisempia. smitten



Minusta...
kokemukseni perusteella vain... Smiley 2funny

Tulimerkit, kuten Leijona,


eivät ole tunteellisesti romanttisia...
Se on vesimerkkien ominaisuus...
Mutta Leijonat kyllä materialisesti/ näkyvästi antavat parilleen ns. romanttisen ilmapiirin.
Mm. ruusunlehtiä ja shampanjaa..

mutta syvää tunnetta eivät....


Syviin tunteisiin, mielestäni, kykenevät vain vesimerkit, kukin omalla tavallaan.


tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
tripla
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38


Triplaleijona


Profiili
« Vastaus #14 : 29.11.2009 00:30:17 »

Hyvä pointti.  Epäilemättä vesimerkit kykenevät uimaan todella syvissä tunteissaan. Mutta entäs sydämellisyys..

Tosin tässäkin ratkaisee mitä tarkoittaa tunteellisella. Hmmm. tässä tarvitaan jotain kategorista tunteellisuuden määritelmää.

Miten olisi yhtä ikivanha maailmanhistorian kumuloituneen psykologian teoria kuin elementtiteoria. Nimittäin fyysinen-psyykkinen-älyllinen-henkinen.

Siinä maa vastaisi fysiikkaa/kehoa, vesi psyykettä/tunteellisuutta, ilma älyä/abstraktioita ja tuli intuitiota/henkeä.

Jaottelu toimisi siinä mielessä, että jokaisen elementin kiinteä merkki on ääriesimerkki noista kategoroista eli härkä materialistisuudestaan, mutta myös fyysisenä rakastajana. Skorpioni taas hyvin voimakkaasta psyykkeestään ja intensiivisenä rakastajana. Vesimies puolestaan maaailmaa syleisevistä abstrakteista teorioistaan ja vallankumouksellisena raja-aitoja kaatavana rakastajana. Leijona puolestaan romanttisesta idealismistaan/showstaan.

Leijonana (siis triplana, jos en ole asiasta näin sivumennen huomauttanut) ainakin järkytyn jatkuvasti siitä kuinka idealistinen itse olen. Esim. romanttiset leffat, maalaukset, etc. uppoavat minun täysin. Monesti minulle on sanottu, että katselen maailmaa ruusunpunaisten lasien takaa. Niin..ja kuulemma tietysti itseäni.. :Smiley

No, onneksi antidoottina on Jupiter neitsyessä.. Grin
tallennettu

leijona askendentti = aurinko, kuu venus
rapu merkurius = mars
neitsyt jupiter pluto uranus
skorpioni neptunus
oinas chiron = keskitaivas, saturnus
aurinko = mars / venus
kuu = mars / pluto
venus = aurinko / kuu, merkurius / jupiter
Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: