Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: keho täynnä arpia  (Luettu 3212 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lonelylight
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34



Profiili
« : 06.06.2010 01:53:30 »

Heippa!
Haluaisiko joku tulkata viime yöisen uneni mulle..?
Olin lentokoneessa, tulossa Meksikosta jossa olin ollut rasvaimussa. (elävässä elämässä tuskailen vatsani kanssa joka ei treenistä huolimatta pienene, vaikka lapsen syntymästä on jo yli kaks vuotta!). Menin lentokoneen vessassa peilin eteen, ja vaikka olin tyytväinen litteään vatsaani, huomasin kauhukseni että minulle oli myös laitettu silikonirinnat! Ja koko vatsan seutu sekä rintojen ympärykset olivat ihan täynnä todella arpikudosta.
äi todella mietityttään, että mitähän uni voisi tarkoittaa. On hyvin erilainen kuin yleensä näkemäni unet.
Olisin todella kiitollinen jos joku vastaa!  smitten smitten smitten
tallennettu

-Lonelylight-
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1 : 06.06.2010 07:30:12 »

   
  Lentokoneella kulkeminen voisi kuvata elämänvaihetta,joka ei ole pitkä,ja se kuluu ikäänkuin lentämällä.
Katselit peilistä itseäsi,kuin haluaisit saada todisteen olemassa olollesi,tarkentaa sitä,omaa kuvaasi.
Rinnat ovat seksuaalisuuden symboli usein,ja kauhistelit silikoni rintoja,jotka oli laitettu.Tulee mieleen,että luonnollinen seksuaalisuus on estetty jotenkin,ja se vaivaa hiukan.
Nuo arvet voisivat olla sielun haavoja,jotka ovat parantuneet,arpeutuneet,mutta muistuttelevat olemassa olostaan.
Rasva imussa käynti,kuin halua muuttaa itseä,elämän tilannettakin konkreetisesti,näkyvästi,joitakin asioita,joihin et kertakaikkiaan voi olla tyytyväinen.
Jotakin muutosta kyllä taitaa olla tulossakin näissä kaikissa asioissa.  smiley6600
Tuo meksikossa käynti rasva imussa,olisi nimittäin kuin kuvausta,että olet muuttuneessa elämän tilanteessa ollut,kuin pois juuriltasi ja nyt olet palaamassa kotiin,"sisimpääsi"takaisin.

Tunsit unen olevan erilainen,kuin yleensä.Minustakin uni on enteelinen,ja näit peilistä asioita,jotka varmasti ovat tärkeitä,mitä kaikkea ne voisivat kertoa,siinäpä se.
Arpi kudos oli selkeänä,niitä oli paljon,mistähän ne" haavat" ovat tulleet,vatsan alueelle,tunne aluettahan se on,myös naiseuden alueelle,rintojen ympärille.

Unessa oli kuitenkin paljon positiivista,lentokone,jolla matka sujuu joutuisasti,kohtalaisen keveästi,kuin että olisit kulkenut loputonta tietä keskellä korpea,väsyneenä.
Peili myös positiivista,näit sieltä itsesi selkeästi"oivalluksia,näkemistä"(aina ei näe  unen peilistä kuvaansa,vaikka kuinka tuijottaisi)

Unessa on ollut muutakin,uskon nyt niin,jotain hyvin tärkeää,muistele vielä,kun työstät unta.

Toivompa,että saat uusia vinkkejä vielä ,tälle tärkeälle unellesi,joista koostaisit omien tuntemustesi mukaista, sinulle sopivaa tulkintaa.  smitten
tallennettu
Lonelylight
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34



Profiili
« Vastaus #2 : 07.06.2010 12:57:23 »

Kiitos sansai!  smitten
Ikävä kyllä en muista muuta siitä unesta vaikka kuin pinnistäisin... tai no sen että lentopilotti nauroi, että eikö se oo hyvä vaan että sait isot tissit :DDD Mutta en tiiä onko sillä unen kannalta merkitystä..?
Luulen myös, että se oli aika merkittävää, että katsoin arpia, ja ne näyttivät rumilta, mutta suhtauduin niihin rauhallisesti ja tyynesti. Että mahtaisikohan tarkoittaa sitä että kaikkiin menneet tapahtumat, josta on arpia saanut, on lopultakin saanut käsiteltyä ja anteeksiannettua? En tiedä, mutta toivon niin  Grin Grin
tallennettu

-Lonelylight-
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #3 : 07.06.2010 14:02:07 »

  
   Sanoit katsoneesi rauhallisesti arpia,hienosti päättelit unen sanoman.Kypsästi tiedostat haavoja olleen,jotka ovat arpeutuneet.Ehkäpä uni tiedotti juuri tuota,että siltä osin olet käsitellyt asiat tyynesti loppuun,arvet ovat olemassa,ja käytät kokemaasi tyynesti viisautena.

Juuri tuo pilotin nauru kuvaa myös tuota,joka on kuin oma toteamus(käänteisenä)että itse voit todeta saaneesi elämään suuremmat"puskurit"joita osaat käyttää,myös tuossa naisellisuudessa,joten ne kokemuksesi kääntyy ,kuin positiiviseksi toteamukseksi asioista.
Hyvää suuntaa siis elämään,uuden alkuakin....Sinneppä on jäänyt muuttumis leikki selän teditaa,(meksikoon)ja uudistuneena eteenpäin.....  smitten

edit.sanoit unen olleen erilainen,siksi kaipasin jotain vielä unestasi,se jäi jollain tapaa kuin auki minulle.Nyt se ikäänkuin antoi sen tiedon pilotin sanomana,vahvisti unen viestiä....minunkin mielestä tärkeään uneen....hyvä uni kertakaikkiaan...eteenpäin vievä,vaikuttaa monellalailla...
« Viimeksi muokattu: 07.06.2010 14:23:39 kirjoittanut sansai » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: