Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: apua uuteen suhteeseen  (Luettu 2951 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« : 04.06.2010 11:32:40 »

nyt täytyy kysyä apua teiltä kun ei itse taida erottaa metsää puilta.

eli olen tuntenut nyt muutaman kuukauden aivan ihanan miehen jonka kanssa ollaan niin samanlaisia sun muuta...haluaisin uskoa että olisin nyt löytänyt sen elämäni miehen viimeinkin.

ongelmana on kuitenkin se että mies asuu ruotsissa joten näemme harvoin ja seilloinkin kun olisi molemmilla aikaa ja tarkoitus nähdä niin kaikki menee kuitenkin mönkään...joko ei ole rahaa liikkua paikasta toiseen tai miehen lapset vie kuitenkin hänen aikansa..tai niin hän väittää....

sanoo kyllä rakastavansa minua ja niin itse rakastan miestä koko sydämestäni...

kertokaa mitä teille tulee mieleen asiasta joko ihan intuitiolla tai kortteja katsomalla tai kuka mitenkin?Huh

onko tunne miehen puolelta kuitenkaan niin syvä kuin omani...välillä puhuu jopa yhteen muutosta mutta yhtä nopeasti tuntuu että moni asia on vastaan kun pelkästään haluaisi vain sulkea toisen syliinsä....
tallennettu

Ellanora
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39


Profiili
« Vastaus #1 : 26.07.2010 08:35:16 »

Ikävää myöntää, mutta en näe tälle suhteelle valoisaa tulevaisuutta.. elät valheessa, eikö olisi jo aika herätä? Miehen tunteet ovat sekaisin, eikä hän todellakaan tiedä mitä elämältään haluaa. Sinun on aika tehdä suuria päätöksiä ja puhua hänelle asioista, tai muuten tämä tilanne jää vaivaamaan sinua vielä pitkään. Koet suurta vääryyttä jos elät haavemaailmassa ja mies pelkää ottaa riskejä, koska aiempi suhde toi luottamusongelmia. Miehen luonne vaikuttaa erittäin ailahtelevalta, hän tuntuu pelkäävän sitoutumista henkisesti.

Voimia sinulle, toivottavasti oli jotain apua. Smiley

tallennettu

Selvännäkijä

Intuitiolla, henkistä kasvua ja kehitystä edistäen.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: