Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kalamiehelle kavereita?  (Luettu 3463 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
anDante
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« : 26.05.2010 19:18:42 »

Terveeks' arvon astroväki,

ihan ihka-ekaa viestiä tänne kirjoittelen, jei! Olen salaa vieraana kuikuillut muutaman kuukauden jo juttujanne, koska eräs ihana neitokainen keskuudestanne minut tänne usutti, ja omalta osaltaan siten astroiluun sai hurahtamaan.

olen 70 luvulla syntynyt  aurinko kalat , askendentti neitsytkuu harka länsi-Uudeltamaalta ja todella pihalla vielä näistä jutuista.  Cheesy Mutta opetellaan...
Olen tällainen kiintiöluterilainen, eli oman itseni pappi, aina ollut kiinnostunut psykologiasta, unista, henkisestä, mystisestä, hengellisestä, ja aina pysynyt kuitenkin kunnioittavan kaukana niistä kaikista.
Mutta niin sitä vaan vastoin parempaa tietoa minäkin hörhöönnyin. Mitä enemmän astroa alkaa tajuta, sitä järkevämmältä se tuntuu.  Cheesy Apuja varmaan kaivataan, joten olkaatten kärsivällisiä Smiley

Matoa koukkuun ja kireitä siimoja kesälle, toivoo

anDante



tallennettu
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 26.05.2010 22:03:19 »

Terveeks' arvon astroväki,

ihan ihka-ekaa viestiä tänne kirjoittelen, jei! Olen salaa vieraana kuikuillut muutaman kuukauden jo juttujanne, koska eräs ihana neitokainen keskuudestanne minut tänne usutti, ja omalta osaltaan siten astroiluun sai hurahtamaan.

olen 70 luvulla syntynyt  aurinko kalat , askendentti neitsytkuu harka länsi-Uudeltamaalta ja todella pihalla vielä näistä jutuista.  Cheesy Mutta opetellaan...
Olen tällainen kiintiöluterilainen, eli oman itseni pappi, aina ollut kiinnostunut psykologiasta, unista, henkisestä, mystisestä, hengellisestä, ja aina pysynyt kuitenkin kunnioittavan kaukana niistä kaikista.
Mutta niin sitä vaan vastoin parempaa tietoa minäkin hörhöönnyin. Mitä enemmän astroa alkaa tajuta, sitä järkevämmältä se tuntuu.  Cheesy Apuja varmaan kaivataan, joten olkaatten kärsivällisiä Smiley

Matoa koukkuun ja kireitä siimoja kesälle, toivoo

anDante





Tervetuloa vain "hörhööntymään" lisää.  Grin Cheesy angel smitten
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #2 : 26.05.2010 22:56:06 »

Tervetuloa minunkin puolestani, niin eikö neitokaista ole joskus hyötyäkin. Kuullostaapa tuo tarinasi tutulta, minäkin vielä marraskuussa olin kiinnostunut asioista, mutta kaukana hörhöilyistä, sitten kohtalo muutti suuntaani ja täytyy sanoa, että hyvä niin.

Hyvää kalaonnea sinulle tälläkin foorumilla, mutta jätä ne kalavaleet muualle.
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #3 : 26.05.2010 23:08:06 »

Tottahan kalamiehelle aina kaveria löytyy!  Wink

Ruvetahanko yhyres mettästämähän, mullon jousipyssy!  Grin   (aurinko jousimies)

Astrologiasta sanoisin sen verran, että nälkä kasvaa syödessä ja mitä enemmän tietää, sitä vähemmän huomaa tietävänsä, ainakin näin alkuvaihees.  Tältä foorumilta saa kyllä paljon tietoa ja uusia näkökulmia.  Mä oon ainakin astrofoorumiriippuvainen nykyään.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #4 : 29.05.2010 16:17:20 »

Tervetuloa! Ei kun polskimaan.  Smiley
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: