Sivuja: 1 ... 7 8 [9]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Suojaus  (Luettu 232738 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #120 : 13.06.2014 08:18:10 »

Ehkä pitäisi harrastaa jotain mentaalista suojauksen rakentamista, ja miettiä että miksi ne tietyt aina pääsee läpi, vaikka toisinaan osaan sulkea vääriä ihmisiä pois.

Yksi asia tulee mieleen: Oletko varma että ihmiset todella pääsevät läpi?

Omaa reaktiota siihen, miten toinen toimii tai puhuu on helppoa luulla energeettiseksi tunkeutumiseksi, vaikka tosiasiassa KAIKKI energiatapahtumat ja tuntemukset on silloin tuotettu omilla ajatuksilla siitä mitä se toinen teki.

Ei niiden suojien lävitse nimittäin kovinkaa helposti tulla ja on ihan se ja sama millä tavoin suojat teet, kaikki mikä toimii sinulle TOIMII. Joten jos jatkuvasti suojaat ja silti reagoit tiettyihin ihmisiin niin että sinusta tuntuu siltä kuin tapahtuisi energeettinen tunkeutuminen, on paljon todennäköisempää että kokemasi asia ei olekaan energeettinen tunkeutuminen vaan sinun itse itsellesi omilla tätä ihmistä koskevilla ajatuksilla tuottama tunnetila.

Lainaus
esimerkkinä. monina öinä, kun olo tuntuu ahdistavalta ja liikaenergiseltä,

Tuo ylläoleva on nimittäin myös ihan itse tuotettu tila. Kärsin itse nukahtamisvaikeuksista juuri nimenomaan tuontapaisista syistä vuosikymmeniä. Omat ajatukset aiheuttivat tuon tilan.

tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Downtempo
Vieras
« Vastaus #121 : 02.11.2014 19:47:52 »

Nyt on pakko palata aiheeseen,
kun on tullut ajankohtaiseksi...

en ole aiemmin ymmärtänyt tuota,
koska olen näköjään niin "maadoittunut" tai jotain...

mutta tajusinkin, että mullahan onkin ollut tuo suojaus aina päällä,
automaattisesti. sen takia se tuntui oudolle, nuo menetelmät.
en vain ole tajunnut sitä...se on lähtenyt ihan itsestä, eikä siihen ole tarvinut mitään mielikuviakaan.
se on ollut ihan lapsesta saakka. sulkee ittensä jotenkin...

nyt täytyy olla vahvempi. tickedoff
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8223


Profiili
« Vastaus #122 : 02.11.2014 23:16:22 »

Heippa! Mieheni kanssa oli tässä kerran puhetta, että minä kuulemma hohdan valkoista valoa kun olen iloinen tms.
Kysyisin nyt ihan uteliaisuuttani, että mitä se on? Smiley Osaisiko kukaan kertoa?
Voi olla ettei liity suojaus asiaan mitenkään, mutta pakko jostain kysyä kun ei mitää hajuakaann tämmöisistä Cheesy
Kiitos!

Olet ehkä aiemmassa elämässäsi (mahd. Tiibetissä tai Intiassa) harjoittanut joitakin siddhi-tekniikoita, tai silleen.

Yoga-suutra III 40 männöö näinikkäästi:

samaana-jayaaj jvalanam.

Noh, praaNalla (verbistä pra-an) on viisi alalajia. Yksi niistä on nimeltään samaana (verbistä sam-an).
Kääntäjien ja kommentaattoreiden keskuudessa on erimielisyyttä siitä, mitä Patañjali tarkoittaa sanalla
jvalanam*. Yleisin näkemys lienee se, että se viittaa iholla hehkuvaan valoon joogin niin halutessa.

Tuota näkemystä edustaa myös kirjassa Idän viisautta oleva käännös:

Samaanan hallinnasta (ruumiin valon) säteily.

Suppea sanakirjamääritelmä:

jvalana    a. burning, flaming, combustible; * m. fire (also {jva3lana} or {jvala3na}); n. burning, blazing.
« Viimeksi muokattu: 02.11.2014 23:19:26 kirjoittanut sideman » tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #123 : 03.11.2014 09:40:34 »

Kiitos Sideman tuosta tiedosta!  Shocked

Voi nimittäni olla että minun automaattisesti päällä oleva suojaukseni on samanlaista perua: Olen  muistanut yhden elämän tiibetinbuddhalaisena munkkina.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8223


Profiili
« Vastaus #124 : 03.11.2014 11:22:38 »

Tulipa vain mieleen:

Missähän määrin tiibetinbuddhalaisuudessa on piirteitä alueen alkuperäisestä bön-uskonnosta?
Mahdollisesti juurikin suojautumiset "pahoilta hengiltä"?

 Huh

(Lisäys) Hauska, tosin lähteetön, anekdootti bön'in ja buddhalaisuuden suhteen alkuajoilta (Wiki):

Alun perin Bönin nimi oli Khos, mutta buddhalaisuuden saavuttua Khosin merkitys muuttui tarkoittamaan Dharmaa ja vanhan uskonnon nimeksi vakiintui Bön.lähde?

Kerrotaan, että kun tunnettu tantrikko Milarepa saapui käännyttämään Tiibetiä buddhalaisuuteen, paikallinen šamaani haastoi hänet kilpailuun siitä, kuka pääsee ensin erään hyvin korkean (ja kenties pyhän) vuoren laelle. Šamaani lähti lentämään vuoren huippua kohti ja oli jo lähellä huippua, kun munkki hyppäsi yhdellä loikalla vuorelle. Munkki ei kuitenkaan ajanut šamaania pois, vaan salli hänen jäädä pienemmälle vuorelle. Tämä kertomus selittää buddhalaisuuden suhteita Böniin ja molempien vaikutusta Tiibetiin.lähde?

« Viimeksi muokattu: 03.11.2014 12:09:37 kirjoittanut sideman » tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #125 : 03.11.2014 11:43:48 »

Minulla oli tuossa 2000-luvun alkupuolella jonkin sortin 'budhhalaisuus-lähetys' eli tutkin kovasti asioita selvittääkseni onko buddhalaisuus minua varten tässä inkarnaatiossa. Siinä yhteydessä sitten tuli bon uskontoakin sivuttua, siitä kai nimenomaan on aika paljon tullut  myös tiibetinbuddhalaisuuteen, mutta myös sitten on niin päin että vielä olemassaoleviin bon-suuntauksiin on myös sekoittunut buddhalaisuutta. Kumpaakaan ihan 'puhtaana' ei taida edes olla olemassa.

Kumpaankaan en sitten tutustunut sen tarkemmin, sillä tulin sitten lopulta siihen tulokseen, että tässä inkarnaatiossa buddhalaisuus ei ole minulle se juttu, koska näyttää kovasti siltä että Buddhan itsensä ennustama dharman päättymisen kausi on nyt koittanut. (Tämä tarkoittaa sitä että dharma alkaa tuottaa enemmän kärsimystä kuin se  poistaa, ja semmoinen meininki näkyy melkoisen selvästi suurelta englanninkieliseltä budddhalaiselta keskustelupalstalta jonka nimi on E-sangha.)

Hullunkurisinta koko tässä jutussa on se, että vasta kun olin tuohon tulokseen tullut, muistin tuon munkki-inkarnaation, näin sen Tiibet-unen ja myötätunto kaikkea elollista kohtaan palasi täytenä.  Smiley
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Ritsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 715



Profiili
« Vastaus #126 : 10.11.2014 19:00:11 »

Kuuntelin juuri tämän: http://audio.kryon.com/en/Bogota-14-main.mp3

Kryon sanoo, että jokaisella meistä on aiempien elämien valo ja kokemus suojanamme. Että suojat ovat vanhaa paradigmaa ja tarpeellisia niissä energioissa. Noh.. ei ole vääriä tapoja, mutta huomion arvoinen paljastus kumminkin.
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1263


Starchild


Profiili
« Vastaus #127 : 05.10.2016 05:44:36 »

Itsehän en ole itseni suojaamista koskaan tullut harrastaneeksi. Niinkuin ajatuksen kanssa. Enkä siis suojaile itseäni kun ei ole omaa tapaa tehdä sitä.
Toisaalta, eipä ole tarvinnut tähän asti välittääkään liiemmin noista, mitä vastaa suojauksia tarttis ja ne keinot on purreet, joita olen käyttänyt.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #128 : 13.10.2016 19:32:32 »

Mukavaa toivottelupohdintaa Smiley


Tuo ei ollut aiottu toivotukseksi, mutta kyllähän sen sellaisenakin voi ottaa Cheesy
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1117


Profiili
« Vastaus #129 : 14.04.2018 16:36:38 »

https://tahtitieto.fi/valosuojaus/

Kalevi Riikonen neuvoo jos joillakin tarvetta  Smiley
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #130 : 14.04.2018 16:48:46 »

Mitähän kummiani mä oon täällä höpötelly?  Huh
Varmaan joku poistellu kommenttejaan tuosta välistä jossain kohtaa.
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1117


Profiili
« Vastaus #131 : 14.04.2018 17:26:16 »

 Grin Grin Grin
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Veikko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« Vastaus #132 : 14.04.2018 17:26:45 »

Itse teen energiasuojauksia äänillä, en sanoilla.
Etsin tietoisesti eri taajuuksilta suojaavia ¤jatai¤ voimallisia ääniä.
Violettiliekki on puhdistava työkalu, joten se myös suojaa.

Olen havainnut, että energiahyökkäyksen kohteeksi kun joutuu, siihen ei kannata vastata samanvärisellä energialla takaisin, puolustus ja hyökkäys molemmat kasvaa samassa mitassa, eikä se johda mihinkään muuhun kuin tilanteen hankaloitumiseen. (ainakin itellä)

Olispa ollut joku opettamassa puolustuksen tärkeyttä oman hengellisen kasvun alkuvaiheessa, olis päässyt paljon paljon helpommalla.
No kantapään kautta.


Mielenkiintoista luettavaa, kiitos!

Mitähän kummiani mä oon täällä höpötelly?  Huh
coolsmiley
tallennettu

Jumala on rakkaus.
1. Joh. 4:16

Hengen hedelmä on rakkaus, ilo,
rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys,
uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
Gal. 5:22

Kääntykää vihdoin oikealle tielle ja tehkää hyvää, kohdelkaa aina oikeudenmukaisesti toisianne.
Jer. 7:5
Veikko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« Vastaus #133 : 17.04.2018 19:04:07 »

Mun vanhat, sumuiset energiat hyökkäilee lähes joka päivä mua vastaan.
Toisinaan tuntuu, että se on ulkopuolinen hyökkäys käyttäen mun omia energioita mua vastaan.
Toisaalta, tuntuu kans siltä, mitä enemmän sitä joudun käsittelee, sitä paremmin vanhasta eroon.
Kivaa se ei ole.

Kuitenkin, eilen löysin tehokkaan, yksinkertaisen keinon.
Kun tulee "hyökkäysajatus"
En vastaa siihen "puolustusajatuksella"

-Vaan pysähdyn, nostan hetken sitä hetkeä sielullisemmaksi.
Samalla liikuttaen käsiä oman persoonallisuuden kautta.
Voimakas focustila siitä tulee, joka ei vain pureudu siihen yhteen hyökkäykseen, vaan siihen ettei niitä jatkossa pääsisi syntymäänkään.

Aikaisemminkin tajunnut, ettei puolustusajatus toimi,  se on kuitenkin refleksinomainen reaktio ollut pitkään...
Pikkuhiljaa siis saanut opetettua itseni pois refleksistä.


tallennettu

Jumala on rakkaus.
1. Joh. 4:16

Hengen hedelmä on rakkaus, ilo,
rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys,
uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
Gal. 5:22

Kääntykää vihdoin oikealle tielle ja tehkää hyvää, kohdelkaa aina oikeudenmukaisesti toisianne.
Jer. 7:5
maana88
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #134 : 18.11.2018 16:19:12 »

Hei, olen uusi täällä.
Olen tuntenut välillä pelkoa henkimaailmaa kohtaan ka olen saanut tunteen että minuun yritetään olla yhteydessä. Olen tehnyt suojauksia aina kun on ollut jännä olo mutta nyt viime kerrat, kun olen ensin visualisoinut kirkkaan valon jälkeen lilalla vvalolla, tunnen kihelmöintiä otsalla, vähän kuin puutumista. Viime yönä en saanut juurikaan nukuttua, ei ollut leviton olo mutta uni ei vain tahtonut tulla.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 7 8 [9]
  Tulostusversio  
 
Siirry: