Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Suojaus  (Luettu 232745 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Yep
Vieras
« Vastaus #90 : 17.06.2012 12:50:04 »

Moni ns. henkinen ihminen pyrkii tukahduttamaan tummat tunteensa henkisyyden nimissä. Padottuna ne aiheuttavat todella rumaa jälkeä.

Mitä jos energiahäiriköinti siis jotta häirittee toisia, johtuu tästäkin? Päivätietoisuudessa ollaan niin henkistä niin henkistä...Sit yöllä...

Hei Kalevanneito,
vastaan tähän, vaikka olet postannut yllä enemmänkin.

Ymmärrän tilanteesi! Tulee tunne, että meillä on yhteinen "henkinen" kamu. Muuan kirjoittaja toisella foorumilla (liikkuu monilla foorumeilla) meinas viedä multa järjen, uskon omaan henkiseen voimaani, ja ennen kaikkea uskon henkisyyteen. (tätäkö hän haluaa?)

Nyt, kun olen tuonnut esiin suojaukseen liittyviä haasteita, olin muutenkin tulossa kirjoittamaan suojauksen tarpeesta  Cheesy
Nimittäin, tietyissä tilanteissa suojaus on yhtä fiksua, kuin käsienpesu yleisissä vessoissa (ja muuallakin).
Se kuuluu henkisen ihmisen "yleissivistykseen". Mutta oikein ja oikealla asenteella käytettynä. (hysteerinen käsienpesukin on pakko-oire ja seurausta ihmisen psyykkisestä epätasapainosta)

Kalevanneito, jokin asia sinussa mahdollistaa nämä hyökkäykset. Hän on löytänyt energeettisen porsaanreiän aurastasi. En tarkoita syyttää sinua tilanteesta - en todellakaan. Yritän auttaa sinua etsimään sen porsaanreiän ja tukkimaan sen. Tämä henkilö pitää irroittaa sinusta energeettisesti, tunnetasolla ja päivätietoisuudestasi. Avainasemassa päivätietoisuus. Muista, että Valo on aina voimakkaampaa, kuin pimeyden teot. Kun löydät oman Voimasi, voit yksinkertaiseti käskeä häntä lopettamaan.
Käskyä ei tarvitse sanoa fyysiselle ihmiselle.
Tuollaiset hörheltäjät eivä tykkää Rakkaudesta, joten kuvittele itsellesi paloletku jonka pää on Alkulähteen Rakkaudessa, sillä sitten päästelet Violettia Liekkiä ja Rakkautta päin pläsiä. Näe itsesi vahvempana, kuin tuo hyökkääjä. Sitähän todellisuudessa olet! Tuollainen häiriköinti on säälittävää, ja kertoo vain tämän ihmisen pienuudesta ja heikkoudesta. Jos kyseessä on sama henkilö, häiriköinti kertoo vakavasta mielenterveyden ongelmasta yhdistettynä henkisiin kykyihin. Pelottava yhdistelmä. Ja vaikka ei olisikaan sama henkilö, syy on todennäköisesti samaa alkujuurta.
"Tavallinen" mielenterveysongelmista kärsivä ihminen on paljon harmittomapi, kuin sellainen, jolla on jostain syystä kanavat auki. Valitettavasti on paljon ihmisiä, jotka jostain syystä alkavat käyttää voimiaan väärin. Tai jopa kouluttautuvat parantajiksi (ja henkisiksi opettajiksi!) tietoisesti, jotta saavat samat välineet käyttöön, kuin Valotyöntekijöillä on..
Suojautuakseen tääläisiltä energioilta ja ihmisiltä, suojaukset ovat suorastaan välttämättömiä.

 Ilkeää anoppia, työkaveria, naapuria yms  vastaan pärjää muutenkin...

« Viimeksi muokattu: 17.06.2012 12:56:19 kirjoittanut Yep » tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #91 : 17.06.2012 13:06:34 »

Kannattaa ehkä kokeilla tämänkin ketjun ohjeita suojausten lisäksi:
http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=43773.0

Uskon, että ihmisten välille voi syntyä jopa niin että kumpikaan ei sitä tee tahallaan tai edes huomaa, tuollainen luvaton - tässä tapaukseessa ehkä tarkoittamaton - energiaside.

Jos vaikka nyt nettikeskustelussa kinastelee/riitelee/mitävainnegatiivista tietyn ihmisen kanssa pitkän aikaa, niin molemmat yhdessä saattavat sillä toiminnalla luoda välilleen sen energiasidoksen. Se on ehkä aktiivisena aina vain silloin kun kirjoitellaan tai kun muuten ajattelee asiaa.

Tosin nettikeskusteluista on pakko sanoa tämä jälleen kerran:
Sinänsä minkään mitä kukaan muu ihminen SANOO varsinkaan nettikeskustelussa, ei muuten pitäisi vaikuttaa energiakenttäämme. Silloin meihin vaikuttaa vain se, mitä me itse ajattelemme sen toisen ihmisen sanomisista nettikeskustelussa. Jos ryhtyy ajattelmaan nettikeskustelusta vaikka tämmöisiä "miten sen nyt tuolla lailla saattoi minulle sanoa, kylläpä nyt tuntuu [tähän negatiivinen tunne]" jne, niin silloin tuo toinen ihminen on TÄYSIN viaton syntyneisiin pahoihin fiiliksiin, koska ne on aiheutettu niillä omilla ajatuksilla niistä toisen ihmisen nettikirjoituksista. Tällä tavoin ihminen voi olla itse oma energiavampyyrinsa, tai hänen omat ajatuksensa ovat se energiavampyyri.

Mutta pitkäaikainen kiihkeä kirjoittelu toisen ihmisen kanssa saattaisi myös ehkä luoda tarkoittamattoman energiakytköksen.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Yep
Vieras
« Vastaus #92 : 17.06.2012 14:01:55 »

Noinhan se toimii useimmiten.

Nyt puhun kuitenkin ihmisestä, joka pyrkii luomaan yhteyksiä myös käytännön tasolla. Haluaa ysäväksi/kaveriksi jne.
Jos ihmisellä on ns henkisiä kykyjä, hänen potutuksensakin tulee voimakkaamapna ja tuhoisampana. Perusketutus ei toisaankaan heiluta ihmistä suuntaan saati toiseen.

Ajatus on energiaa ja menee aina kohteeseensa. Tästä kannattaisi tehdä huoneentaulu muistutukseksi.
Ei sillä ole väliä, muodostuuko ajatusyhteys netin kautta vai kasvotusten.

Ehdottomasti rankimmat negat olen saanut nimenomaan netin kautta keskustelufoorumeilta. Huolimatta siitä, että ihmisten ei pitäsi tietää minne suuntaan ja kenelle ajatuksensa lähettää. Ihmisen ajatusenergia "kerääntyy" eetteriin ja kun luen keskustelua, avaudun tälle kollektiiviselle ajatusenergialle. Tämä toimii myös silloin, kun en itse osallistu johonkin ketjuun. Joissain ketjuissa voi olla todella negatiiviset energiat, jotka aistii heti, kun ketjun avaa. Samoin on joillain foorumeilla.
Eri lukunsa on mielipide-erot, joista tosiaankin voi saada terveiset niskaan.

Näen kuitenkin, että keskustelin Kalevanneidon kanssa hiukan eri asiasta, kuin Ekletikko.
« Viimeksi muokattu: 17.06.2012 14:46:03 kirjoittanut Yep » tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #93 : 17.06.2012 14:39:39 »

Näen kuitenkin, että keskustelin Kalevanneidon kanssa hiukan eri asiasta, kuin Ekletikko.

Täsmennän tätä hiukan.

Mulla nimittäin on kaksi. Toinen on hienovaraisempi, toinen väkivaltaisempi. Mutta jos nyt joku kuristaa kurkusta, yrittää vetää väkisin mun astraali- tai mikä lie ruumis se on kun en osaa näitä termejä pois mun kehosta, tai on muuten ihan iholla kiinni niin ne rakkaudelliset ajatukset on aika vaikeita. Tulee lähinnä mieleen jotta "tuo pitää saada pois kimpusta hinnalla millä hyvänsä".

Jos joku kuristaa kurkusta, niin silloin ei kyseessä ole enää pelkkä ajatusenergia. Se on silloin toisen ihmisen tietoista toimintaa. Henkiparantajat ja muut auttajat kykenevät menemään parannettavan luo ja kanavoimaan hoitoa. Mediaalinen ihminen voi hyvnkin nähdä auttajansa, tai se voi ilmeta erilaisina tuntemuksina.  Useinhan porukat kirjoittelevat kokemuksistaan ja fyysisitä tuntemuksistaan energaihoidon aikana. Tämä on täysin sama juttu - mutta eri lähteestä.

Ajatusenergia on ihan erilaista luonteeltaan ja hajoaa helpommin jo matkalla. Jos ihminen ajattelee toisesta hyvää, sen vaikutus on pienempi, kuin esim. rukouksen tai muun tietoisen parantamisen. Jos ihminen ajattelee pahaa, sen vaikutus on pienempi, kuin tietoisen voimankäytön, jota myös mustaksi magiakasi kutsutaan. Jos joku ajattelee usein pahaa toisesta, se alkaa saada voimaa ja silloin kyseinen energia näyttää ja vaikuttaa samankaltaiselta, kuin mustan magian tuotokset. Mutta se edellyttää pitkää vihasuhdetta ja päivittäistä pahan ajattelemista. Nettikeskustelu harvoin yltää tähän.

Tähän keskusteluun sopii linkiksi ketju; konkreettinen pahuus.

http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=52300.msg347674#msg347674
« Viimeksi muokattu: 17.06.2012 14:44:05 kirjoittanut Yep » tallennettu
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #94 : 19.06.2012 21:41:53 »

Kalevanneito, jokin asia sinussa mahdollistaa nämä hyökkäykset. Hän on löytänyt energeettisen porsaanreiän aurastasi. En tarkoita syyttää sinua tilanteesta - en todellakaan. Yritän auttaa sinua etsimään sen porsaanreiän ja tukkimaan sen.

Miten sen porsaanreiän löytää ja tukkii?
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #95 : 19.06.2012 21:45:52 »

Kannattaa ehkä kokeilla tämänkin ketjun ohjeita suojausten lisäksi:
http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=43773.0

Tosin nettikeskusteluista on pakko sanoa tämä jälleen kerran:
Sinänsä minkään mitä kukaan muu ihminen SANOO varsinkaan nettikeskustelussa, ei muuten pitäisi vaikuttaa energiakenttäämme. Silloin meihin vaikuttaa vain se, mitä me itse ajattelemme sen toisen ihmisen sanomisista nettikeskustelussa. Jos ryhtyy ajattelmaan nettikeskustelusta vaikka tämmöisiä "miten sen nyt tuolla lailla saattoi minulle sanoa, kylläpä nyt tuntuu [tähän negatiivinen tunne]" jne, niin silloin tuo toinen ihminen on TÄYSIN viaton syntyneisiin pahoihin fiiliksiin, koska ne on aiheutettu niillä omilla ajatuksilla niistä toisen ihmisen nettikirjoituksista. Tällä tavoin ihminen voi olla itse oma energiavampyyrinsa, tai hänen omat ajatuksensa ovat se energiavampyyri.

Kiitti linkistä, oli hyvä. Mut jos tossa toisessa kappaleessa meinaat että itse kuvittelen nämä, kun kirjoittelen hänen kanssaan. Ei ole näin, koska kuten jo sanoin, niin hän ei ole ainakaan kolmeen vuoteen kirjoitellut omalla nikillään. (En ihmettele miksei) Hän kirjoittelee anonyymina ja jos vahingossa hänelle kommentoin niin jälestäpäin näkyy. En ole voinu tietää jotta hälle kommentoin silloin kun kommentoin, koska ei ole munaa enää kirjottaa omallaan. On kait saanut niin kaikkien vihan niskaansa.
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #96 : 19.06.2012 21:50:00 »

Jos joku kuristaa kurkusta, niin silloin ei kyseessä ole enää pelkkä ajatusenergia. Se on silloin toisen ihmisen tietoista toimintaa. Henkiparantajat ja muut auttajat kykenevät menemään parannettavan luo ja kanavoimaan hoitoa. Mediaalinen ihminen voi hyvnkin nähdä auttajansa, tai se voi ilmeta erilaisina tuntemuksina.  Useinhan porukat kirjoittelevat kokemuksistaan ja fyysisitä tuntemuksistaan energaihoidon aikana. Tämä on täysin sama juttu - mutta eri lähteestä.

Ajatusenergia on ihan erilaista luonteeltaan ja hajoaa helpommin jo matkalla. Jos ihminen ajattelee toisesta hyvää, sen vaikutus on pienempi, kuin esim. rukouksen tai muun tietoisen parantamisen. Jos ihminen ajattelee pahaa, sen vaikutus on pienempi, kuin tietoisen voimankäytön, jota myös mustaksi magiakasi kutsutaan. Jos joku ajattelee usein pahaa toisesta, se alkaa saada voimaa ja silloin kyseinen energia näyttää ja vaikuttaa samankaltaiselta, kuin mustan magian tuotokset. Mutta se edellyttää pitkää vihasuhdetta ja päivittäistä pahan ajattelemista. Nettikeskustelu harvoin yltää tähän.

Tähän keskusteluun sopii linkiksi ketju; konkreettinen pahuus.

http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=52300.msg347674#msg347674

Joo, nimenomaan mustaa magiaa on tuommonen jotta kuristaa toista kurkusta ynnä muu härö mitä hän käyttää. Ja tämmönen teeskentelee olevansa valotyöntekijä, voi vittu. Tämän takia en ainakaan minä enää mene kovin helposti kenellekkään energiahoitajlle, mistä tiedän jottei siinä olisikin joku feikki? Joka oikeasti harrastaa mustaa magiaa? Nuo pilaa kaikkien kunniallisten energiahoitajien ja valotyöntekiijöiden maineen.

Kiitti linkistä, tsekkaan.
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Yep
Vieras
« Vastaus #97 : 19.06.2012 22:10:01 »

Kalevanneito, jokin asia sinussa mahdollistaa nämä hyökkäykset. Hän on löytänyt energeettisen porsaanreiän aurastasi. En tarkoita syyttää sinua tilanteesta - en todellakaan. Yritän auttaa sinua etsimään sen porsaanreiän ja tukkimaan sen.

Miten sen porsaanreiän löytää ja tukkii?

Se onkin joskus hankalampi juttu. Itseltään sitä voi olla mahdoton löytää. Sorry...
Sun kannattais tarkkailla muutaman päivän ajan tuntoja mahdollisimman rehellisesti ja tarkkaan. Mielestäni nuo porsaanreät ovat aina tunnepuolenjuttuja. Mutta ne osaa naamioitua varsin hyvin, eli ihminen toimii silloin itseään vastaan ymmärtämättä sitä itse.

Voit myös yrittää katsoa selvänäköisesti (ei tarvitse olla selvänäköinen) auraasi ja samalla kuullostella kehoasi. Oikeastaan keho kertoo usein sen paikan kipuna tai muina tuntemuksina. Jos sellainen paikka löytyy, voi visualisoida siihen valtavan energiapallon ja uusia sen tarvittaessa.

Voit myös jättää koko homman henkimaailman haltuun ja pyytää sitä paikkaamaan reiän. Mutta, jos olet itse tietämättäsi osallisena tässä, Henkimaailma ei jatkuvasti korjaa sitä.

Yksi keino olisi hakeutuan hyvän parantajan luokse, mutta kuten viisaasti kirjoitit, aina ei tiedä kuka on oikea ja kuka feikki. Tätä kirjoittaessa tulee vahvasti ajatus, että joku hoitaja on alunperin ollut tekemässä sitä porsaanreikää auraasi - omia tarkoitusperiään varten. Ehkäpä, jotta menetät voimaasi ja joudut hänen maksulliseksi vakiasiakkaaksi? Mustamaagikot pelaavat astraalitasolla kimppaan, kuten Valotyöntekijätkin. Epäreilua, että vastapuoli voi ilman lupaa tehdä metkujaan, Valotyöntekijä ei koskaan puutu ihmisen enrgioihin ilman lupaa.

Muista, että sinua suojellaan aina! Jostain syystä tämän on sallittu tapahtua sinulle - jotta olisit entistä vahvempi ja viisaampi?

Tehokkain suoja on, kun kasvattaa sisällään olevaa Jumal-kipinää ja laajentaa sen ympärilleen.

Tsemppiä!  smitten
tallennettu
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #98 : 19.06.2012 23:00:49 »

Yksi keino olisi hakeutuan hyvän parantajan luokse, mutta kuten viisaasti kirjoitit, aina ei tiedä kuka on oikea ja kuka feikki. Tätä kirjoittaessa tulee vahvasti ajatus, että joku hoitaja on alunperin ollut tekemässä sitä porsaanreikää auraasi - omia tarkoitusperiään varten. Ehkäpä, jotta menetät voimaasi ja joudut hänen maksulliseksi vakiasiakkaaksi? Mustamaagikot pelaavat astraalitasolla kimppaan, kuten Valotyöntekijätkin. Epäreilua, että vastapuoli voi ilman lupaa tehdä metkujaan, Valotyöntekijä ei koskaan puutu ihmisen enrgioihin ilman lupaa.

Mä en ole ollut kellään maksullisella hoitajalla. Netin kautta kahdella selvästi antaen luvan että olen hoidoissa ja heitä en epäile. Kolmas oli juuri tämä jolle jotenkin epämääräisesti sanoin jotta no ehkä...Emme silloin olleet vielä ns. vihamiehiä. Oiskahan tästä tullu? Tuli nyt vasta mieleen.
« Viimeksi muokattu: 19.06.2012 23:02:57 kirjoittanut Kalevanneito » tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #99 : 19.06.2012 23:01:42 »

Voit myös jättää koko homman henkimaailman haltuun ja pyytää sitä paikkaamaan reiän. Mutta, jos olet itse tietämättäsi osallisena tässä, Henkimaailma ei jatkuvasti korjaa sitä.

Aion tehdä näin.
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Yep
Vieras
« Vastaus #100 : 20.06.2012 00:10:47 »

Yksi keino olisi hakeutuan hyvän parantajan luokse, mutta kuten viisaasti kirjoitit, aina ei tiedä kuka on oikea ja kuka feikki. Tätä kirjoittaessa tulee vahvasti ajatus, että joku hoitaja on alunperin ollut tekemässä sitä porsaanreikää auraasi - omia tarkoitusperiään varten. Ehkäpä, jotta menetät voimaasi ja joudut hänen maksulliseksi vakiasiakkaaksi? Mustamaagikot pelaavat astraalitasolla kimppaan, kuten Valotyöntekijätkin. Epäreilua, että vastapuoli voi ilman lupaa tehdä metkujaan, Valotyöntekijä ei koskaan puutu ihmisen enrgioihin ilman lupaa.

Mä en ole ollut kellään maksullisella hoitajalla. Netin kautta kahdella selvästi antaen luvan että olen hoidoissa ja heitä en epäile. Kolmas oli juuri tämä jolle jotenkin epämääräisesti sanoin jotta no ehkä...Emme silloin olleet vielä ns. vihamiehiä. Oiskahan tästä tullu? Tuli nyt vasta mieleen.

Mielenkiintoinen tyyppi, ensin ilmeisesti tarjoutuu hoitamaan ja sitten muuttuu vihamieheksi...
Alkoiko yöllinen häiriköinti pian tämän jälkeen?

Nyt on kuitenkin tärkeää, ettet liikaa mieti tätä ihmistä ja hänen motiivejaan tunnepitoisesti. Tarkastele tilanteita aikajanalla ulkopuolisena tarkkailijana, ikäänkuin et itse olisi kohteena.

Taidat olla jo paremmalla puolella tässä jutussa  smitten
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #101 : 20.06.2012 00:11:27 »

Voit myös jättää koko homman henkimaailman haltuun ja pyytää sitä paikkaamaan reiän. Mutta, jos olet itse tietämättäsi osallisena tässä, Henkimaailma ei jatkuvasti korjaa sitä.

Aion tehdä näin.

Hyvä!  smitten
tallennettu
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #102 : 03.07.2012 23:16:30 »

Olen eräällä toisella palstalla huomannut jotta kaikki eivät pidä siitä että suojauksista puhutaan ja niiden tekemistä neuvotaan. Kaikki eivät myöskään pidä siitä että tuodaan esiin energiahäiriköintiä.
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Aminanda
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35


Profiili
« Vastaus #103 : 09.07.2012 10:41:25 »

Muutamia perusasioita suojauksesta (koottuja viestejä 2010)

Suojaus sana voi herättää monenlaisia mielikuvia. Aikaisemmin kertomani suojaus vahvistaa avautumista myönteisille ja elämää rakentaville energioille, sillä valo vetää puoleensa valoa. Suojaus ei luo erillisyyttä vaan vahvistaa yhteyttä omaan sieluun ja jumaluuteen, universaaliin rakkauteen, ykseyteen.

Suojaus ei ole muurin rakentamista oman sisimmän ympärille, vaan se on avautumista omalle sisimmälle entistäkin täydemmin. Suojaus on oman haavoittuvuuden tiedostamista ja suojaavan valon ja rakkauden vastaanottamista. Suojauksen tekeminen puhdistaa ja parantaa, se avaa turvallisesti sisäisille maailmoille ja kohottaa tietoisuutta.

Joskus arkipäivän suojaus käsitetään väärin sen vuoksi, että ei tiedosteta kaikkien ajatusten ja tunteiden olevan energiaa, jotka liikkuvat kohteensa suuntaan. Kaikki mieleemme tulevat ajatukset ja tunteet eivät ole itsestämme lähtöisin. Jokainen ajatus ja tunne luo sille ominaisen värähtelyn/energian, jonka herkkä ihminen voi aistia. Suojaus ei tarkoita, että laittaa pään pensaaseen niin, että ei tiedosta joidenkin energioiden olemassaoloa. Suojaus tarkoittaa, että ei ota vastaan kaikkia energioita mitä maailmalla liikkuu.

Suojaus vie meitä kohti tietoisempaa läsnäoloa ja rakentaa siltaa sisimpäämme.

Suojaus on pyyntö Korkeimmalle ja avautumista Hänen johdatukselle. Pyyntöä seuraa virittäytyminen Korkeimman suojaavaan valoon ja rakkauteen, joka on sillä hetkellä jokaiselle yksilölle korkeimmaksi parhaaksi. Virittäytymisen myötä opimme tiedostamaan valon ja rakkauden. Visualisointi auttaa virittäytymisessä ja se on yksi keino valon tiedostamiseen. Luomalla ajatuksissasi valoa, tulet ajatustesi kaltaiseksi ja alat värähdellä valoisammin. Tietoisuutesi avartuu ja lopulta tiedostat Korkeimman suojaavan valon ja rakkauden kaikkialla ympärilläsi ja myös sisälläsi. Kertomani suojaus on turvallinen valomeditaatio, joka johdattaa meidät valoon ja rakkauteen.

Tästä pääseekin hyvin siihen, että ikuisuuden mittakaavassa olemme kuin lapsen kengissä. Erityisesti se osa meistä, jota kutsumme päivätietoiseksi minäksi on vain hyvin pieni ja rajattu osa todellista itseämme. Sen tiedostaminen tuo luonnollista nöyryyttä, mutta se ei tarkoita, että päivätietoinen minämme olisi jotenkin vähemmän tärkeä. Olemme aivan yhtä tärkeitä kuin kuka tahansa koko maailmankaikkeudessa ja samanaikaisesti olemme kuin universumin lapsia.

Ja tästä pääseekin mukavasti siihen, että lapset tarvitsevat turvaa ja sopivia rajoja voidakseen kehittyä. Aivan niin kuin rakastava vanhempi haluaa suojata lapsiaan vaaroilta niin myös korkeampi tietoisuutemme, sielumme, intuitiomme ja sydämemme lempeä viisaus haluaa suojata meitä.

Korkeimman suojausta, siunausta ja ohjausta. Siinä on taika-avain elämän aarrearkkuun, joka olet sinä Itse!
tallennettu
Verninia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 160



Profiili
« Vastaus #104 : 22.07.2012 21:38:45 »

Isä Meidän on tehokas. Huomasin sen joskus lapsena, kun pimeä pelotti. Olen myös jostain syystä vuosia pitänyt kiinni iltaruokousrutiinista ja välillä ihmetellyt ettenkö muka osaa nukahtaa ilman. Rukous on varmaan mun tapa suojautua yöltä.

Jostain syystä pelkään myös jonkin verran pimeää ja jos asunnossa tuntuu levottomalta, ennen nukkumaanmenoa astun ovelle ja pyydän ääneen talolle suojelusta ja valoa. Ja mieli rauhoittuu.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9
  Tulostusversio  
 
Siirry: